Jump to content

Injectoare PD 2.0TDI distruse


alexabv
 Share

Postare recomandată

Am schimbat cablajul de la injectoare si motorul merge la fel, nu merge rotund. Consumul in bord a ramas tot 0.9-1.0l/h. Excluzand si cablajul, cauza pare sa fie injectoarele.  Atasez o poza cu torsion value si cantitatea de motorina injectata. Din ce am citit torsion value ar trebui sa fie intre -2,5 si -1,5; avand alta valoare la torsion value, pot fi influentate injectoarele in a lucra aiurea si a avea valori mari? Mai pot incerca sa reglez avansul sau sa ma indrept catre schimbul de injectoare?

mvM4SsL.jpgMcpceaR.jpg

Modificat de bunelu69
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 8/11/2017 at 7:00 PM, Michi said:

S-a mai dus unul... al cincilea... de data asta unul Continental, pe care le credeam fără moarte. Era unul din cele două, ultimele schimbate la reprezentanță, pe circulară.  L-am schimbat cu un Siemens second-hand. Cautam unul Continental pentru schimb, am găsit doar Siemens așa la repezeală, dar când am văzut că tocmai Continental s-a defectat, nu mai știu ce să cred. 

Ca istoric, două le-am schimbat eu pe rând, tot cu Siemens - 03G130073D, iar celelalte două mi le-au schimbat pe circulară cu Continental - 03G130073S, cu 3-4 ani în urmă.Să vvedem ce mai urmează... 

Asa am avut impresia si eu...ca sunt schimbate pe circurala...de fapt au fost schimbate cu altele tot siemens. Am vorbit cu un mecanic de la TESS(repr. Vw audi din brasov)care a schimbat aute de bucati pe circulara celebra si mi.a zis ca injectoarele CONTINENTAL pentru inlocuirea celor SIEMENS au codul cu "X" la urma, nicidecum cele cu "D" la urma....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe forum, pe undeva, s-a scris ca cele cu X în coadă provin din injectoare recondiționate. Nu știu dacă asta e adevărat sau nu. 

PS: să bat în lemn, cel second hand încă merge bine. 

Modificat de Michi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

reconditionate, dar de catre producatorul original. Deci sunt echivalente cu unul nou. se pastreaza doar carcasa, restul se inlocuieste tot

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna ziua! Am si eu un passat b6 2.0 tdi cod motor bmp. Nu porneste. A facut cateva figuri inainte sa se opreasca de tot si mi-a zis un mecanic ca e din cauza motorinei. Dar dupa vreo 2000 km s-a oprit si neam. I-am facut acum testerul si mi-au iesit urmatoarele

005731 - Circuit de comandã pentru pompe-injectoare [PD] 
               P1663 - 000 - scurt la plus - MIL aprins
             împrejurari cod:
                    Stare defect: 11110000
                    Prioritate defect: 1
                    Frecventa defect: 254
                    Resetare contor: 255
                    rulaj: 233586 km
                    Indicator de timp: 0
                    Data: 2018.11.26
                    timp: 18:15:05

             împrejurari cod:
                    RPM: 945 /min
                    viteza: 15.0 km/h
                    sarcina: 38.4 %
                    tensiune: 14.14 V
                    valori binare: 00101000
                    temperatura: 53.1*C
                    valori binare: 00000000

005736 - Ventil pompã-injector [PD] cilindru 3 .-N242- defect electric 
               P1668 - 000 -  - intermitent
             împrejurari cod:
                    Stare defect: 00110000
                    Prioritate defect: 1
                    Frecventa defect: 17
                    Resetare contor: 255
                    rulaj: 234429 km
                    Indicator de timp: 0
                    Data: 2018.12.06
                    timp: 11:24:06

             împrejurari cod:
                    RPM: 756 /min
                    viteza: 0.0 km/h
                    sarcina: 57.3 %
                    tensiune: 14.29 V
                    cantitate inj.: 0.16 mg/cursa
                    temperatura: 43.2*C
                    (fara denumire): 16.0

005734 - Ventil pompã-injector [PD] cilindru 1. -N240- defect electric 
               P1666 - 000 -  - intermitent
             împrejurari cod:
                    Stare defect: 00110000
                    Prioritate defect: 1
                    Frecventa defect: 14
                    Resetare contor: 255
                    rulaj: 234429 km
                    Indicator de timp: 0
                    Data: 2018.12.06
                    timp: 11:24:06

             împrejurari cod:
                    RPM: 714 /min
                    viteza: 0.0 km/h
                    sarcina: 53.3 %
                    tensiune: 14.44 V
                    cantitate inj.: 0.00 mg/cursa
                    temperatura: 43.2*C
                    (fara denumire): 128.0

005735 - Ventil pompã-injector [PD] cilindru 2. -N241- defect electric 
               P1667 - 000 -  - intermitent
             împrejurari cod:
                    Stare defect: 00110000
                    Prioritate defect: 1
                    Frecventa defect: 14
                    Resetare contor: 255
                    rulaj: 234429 km
                    Indicator de timp: 0
                    Data: 2018.12.06
                    timp: 11:24:39

             împrejurari cod:
                    RPM: 693 /min
                    viteza: 4.0 km/h
                    sarcina: 0.0 %
                    tensiune: 14.21 V
                    cantitate inj.: -0.33 mg/cursa
                    temperatura: 43.2*C
                    (fara denumire): 128.0

005737 - Ventil pompã-injector [PD] cilindru 4. -N243- defect electric 
               P1669 - 000 -  - intermitent
             împrejurari cod:
                    Stare defect: 00110000
                    Prioritate defect: 1
                    Frecventa defect: 14
                    Resetare contor: 255
                    rulaj: 234429 km
                    Indicator de timp: 0
                    Data: 2018.12.06
                    timp: 11:24:41

             împrejurari cod:
                    RPM: 966 /min
                    viteza: 2.0 km/h
                    sarcina: 44.3 %
                    tensiune: 14.44 V
                    cantitate inj.: 0.07 mg/cursa
                    temperatura: 43.2*C
                    (fara denumire): 128.0
Carev sa fie problema? Vreau sa stiu asa.....ca sa stiu ce bani sa pregatesc. Va multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Deci....am mers la electrician. A verificat cablajul si mufele.  Nu a găsit nimic. A dat jos ECU deoarece era cam afectat de umezeala pe exterior si are o bănuială că ar fi pătruns si in interior. E posibil asa ceva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu e de la ECU. A desfăcut capacul la culbutori sa ajunga la injectoare. Va tin la curent cu ce se intampla.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eroarea fiind la toate 4 injectoare, nu e de acolo, e pe partea comuna.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin. Cred ca am gasit buba. Am reusit sa desfac calculatorul (A cedat foarte greu) si pare sa fi intrat apă pe placa. Am schimbat ECU, am scos imobilizatorul si deocamdata merge brici. Doar ca am câțiva martori aprinzi in bord....ABS, ESP, Parking Brake . Am inteles ca trebuie rescrise codurile deoarece nu se pupă cu codurile din ECU nou.

Modificat de Manuel N.
OFFTOPIC
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Buna seara!

Știe cineva dacă la schimbarea oringurilor de la injectoare la un passat bmp se înlocuiesc și șuruburile de la axa cu came( cele  cu codul 038103714A, 8 la număr)?

Mulțumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

normal da,si ce faci daca in scurt timp schimbi axa cu came?le schimbi iarasi?

eu le am refolosit pana s au rupt,e cam 5 euro bucata

Modificat de ionut10a
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am solicitat o oferta de preț la un service  pentru schimbarea oringurilor și am văzut că la piese de schimb mi au inclus șuruburile astea. Nu înțelegeam de ce, din moment ce nu se umblă la axa cu came!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

suruburile astea 8 sunt de la culbutori,axa are 10 si sunt mai mici

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa mi au trimis: surub axa came, 8 buc. Si vin schimbate  sau doar încearcă sa umfle factura? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da ,alea 8 suruburi se schimba si probabil ti le schimba daca stai langa ei...daca nu stai langa probabil le fac retur si le raman banii si le pun pe alea vechi,se fac smecherii multe pe la garaje

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai în cazul asta nu mai bine le scot eu din schemă și solicit sa nu mai fie înlocuite? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salut,

Am un passat 2.0 tdi din 2006 , 140 cp, cod motor BMP. Prin ianuarie am observat ca masina pornea destul de greu la -20 dar si la 0 grade. Asa ca am inceput sa le iau prin eliminare, am verificat bateria care este ok, am verificat bujiile care sunt ok  si intr-o zi cand veneam de la serviciu mi s-a aprins in bord engine fault si masina nu mai tragea. Am mers la service pentru o diagnoza si a aparut eroarea missfire pe injectorul 4 si daca nu ma insel parametrii pentru el erau undeva la 3000 (sau -3000), nu sunt sigur. Asa ca mi-au spus ca trebuie sa schimb injectorul, am optat pentru unul second hand pentru ca mi se pare exagerat pretul pentru un injector nou de la bosch. Am luat de la un parc de dezmembrari injectorul, l-am montat si acum nu mai apare absolut nimic pe tester, functioneaza la parametrii normali. Am crezut ca am scapat, dar dupa ce am plecat  de la service am observat ca in sarcina, cand accelerez, toata masina incepe sa trepideze, ceea ce nu se intampla inainte. Eu m-am gandit ca e posibil sa fie necesar un echilibrat de roti, pentru ca trepidarea se accentueaza mai mult odata cu cresterea vitezei.

Aveti idee ce as putea sa mai fac in caz ca nu e vorba de echilbrare?

 

Modificat de Bgd0309
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bmp ul nu prea are probleme cu injectoarele,trebuia sa le inlocuiesti 3 cu 4...daca se muta eroarea schimba i injectorul,daca nu...cablajul acestora

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dar in momentul in care am pus alt injector, daca nu mai apare eroarea, pana la urma inseamna ca injectorul vechi era de vina. Nu?

Modificat de Bgd0309
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

In final se pare ca s-a rezolvat problema, dupa cateva sute de km parcursi cu masina, trepidatul a disparut aproape complet. Deci cred eu ca totul este spre bine.

Probabil de la momentul in care a fost dat jos de pe vechea masina si pana cand l-am montat pe a mea a trecut ceva timp, poate trebuia doar sa isi dea drumul.

Injectorul vechi pe care l-am avut era defect, am schimbat 3 cu 4 si dadea aceeasi eroare indiferent de unde era montat.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
On 17.11.2018 at 18:15, bunelu69 a scris:

Am schimbat cablajul de la injectoare si motorul merge la fel, nu merge rotund. Consumul in bord a ramas tot 0.9-1.0l/h. Excluzand si cablajul, cauza pare sa fie injectoarele.  Atasez o poza cu torsion value si cantitatea de motorina injectata. Din ce am citit torsion value ar trebui sa fie intre -2,5 si -1,5; avand alta valoare la torsion value, pot fi influentate injectoarele in a lucra aiurea si a avea valori mari? Mai pot incerca sa reglez avansul sau sa ma indrept catre schimbul de injectoare?

mvM4SsL.jpgMcpceaR.jpg

Salut! Ai rezolvat problema, mai trepideaza motorul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 weeks later...

Eu le-am schimbat pe circulara in 2016 si pana acum, multumesc lui Dumnezeu, nu am probleme. Merg fara probleme. Dar in general nu bag motorina decat de la un singur furnizor. ( nu stiu daca am voie sa mentionez aici firma, nu vreau sa fie considerata reclama).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salutare,
Am sieu cu o problema pe partea de injectie. Mai exact imi apare eroare pe injectorul 3. Poate fi cablajul de la injector in conditiile in care am inlocuit injectorul (cu unul sh dar valori bune pe banc verificat reprezentanta Bosch) si tot aceiasi eroare o am . Precizez ca la schimbare am folosit oringuri si suruburi OEM. Atasez eroare si un log pana in momentul in care imi ia limp. Multumesc anticipat.

LOG-01-001-005-013.pdf LOG-01-013-004-005 1.pdf

LOG-01-001-005-013.txt LOG-01-013-004-005 1.txt

Modificat de gogota69
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!