Jump to content

Injectoare PD 2.0TDI distruse


alexabv
 Share

Postare recomandată

pai mvr, daca ai fi avut rabdare sa citesti materialul ce l-ai indicat chiar tu, ai fi vazut ca individul dadea vina pe uleiul care ar fi intrat in zona contactelor electrice de la piezo si ar fi modificat rezistenta electrica a ansamblului. Deci ULEI care intra intr-o zona unde n-ar avea ce sa caute. Ulei care e posibil sa fi intrat prin corodarea altor zone care nu au fost protejate ca lumea din constructie, sau care nu au fost proiectate sa lucreze cu astfel de ulei.

Modificat de clau_75
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tipul ala zice ca una din garniturile alea mici ( negru - albastru ) cedeaza si lasa uleiul inauntru!

Intrebare pentru cunoscatori: cum ajunge uleiul acolo, la baza garniturii?

"It is impossible to be certain but I believe that these insulators are what fails. On this example the two piezo body top insulators (1 bright blue, 1 black rubber o–rings.) look ok in the picture But the black o-ring for pin two looks and feels different as if oil has got onto it. "

Modificat de D@ny
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai mvr, daca ai fi avut rabdare sa citesti materialul ce l-ai indicat chiar tu, ai fi vazut ca individul dadea vina pe uleiul care ar fi intrat in zona contactelor electrice de la piezo si ar fi modificat rezistenta electrica a ansamblului. Deci ULEI care intra intr-o zona unde n-ar avea ce sa caute. Ulei care e posibil sa fi intrat prin corodarea altor zone care nu au fost protejate ca lumea din constructie, sau care nu au fost proiectate sa lucreze cu astfel de ulei.

Eu ma refeream la faptul ca nu conteaza TIPUL de ulei folosit, nu uleiul in sine. Doar asta se discuta cu cateva post-uri mai sus. Deci nu are importanta daca folosesti Long life / 5W-30 / 5W-40 / Edge, etc.

La fel, se poate presupune si ca de la depuneri (vezi pozele de mai sus) se infunda injectorul si conduce la arderea "bobinei". De ce cred asta? Pentru ca dintre toate injectoarele mele, cel ars este si cel mai incarcat cu calamina sau cum i-o spune.

Eu sunt curios cum se reconditioneaza un astfel de injector, altfel decat sa inlocuiesti toata partea electrica.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Totusi e posibil ca si tipul de ulei sa influenteze. Uleiurile astea sintetice contin o gramada de chimicale si e suficient ca un singur compus sa fie incompatibil cu ceva plasticaraie si sa le topeasca in timp. E doar o presupunere (care bineinteles ca e mama esecurilor, asa cum am scris si in semnatura mea :) ). Faptul ca injectorul era mai incarcat de calamina nu ar putea fi si din cauza ca nu a functionat corect un timp inainte de a muri? Oricum, calitatea motorinei romanesti nu o putem exlcude din ecuatie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu nu stiu ce tot dati vina pe motorina de la noi, si in posturile trecute multi ziceau ca daca pui cine stie ce motorina ai sanse mai mici sa se strica. NU E MOTORINA DE VINA. E prost facut injectorul, la motoarele 1.9 TDI si celelalte 2.0 TDI-uri de ce nu se strica injectoarele, credeti ca toti cu aceste motoare pun motorina facuta in laborator. Si chiar din articolul pus de MVR sa vede ca injectorul analizat era impecabil mecanic si torusi s-a stricat. Cum am mai zis ce e trist e ca VW nu a rechemat masinile afectate sa le schimbe injectoarele sau macar sa schimbe partea care contine cristalul piezoelectric, din articol rezulta ca se inlocuieste usor numai ca nu este disponibila ca piesa separat, fara injector. In final puteau macar sa puna la vanzare doar piese asta si proprietarii ieseau mult mai ieftin ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este foarte clar ca injectorul nu se strica din cauza motorinei folosite,din masuratorile facute de mine pe injectorul defect rezulta clar ca partea electrica(piezo) intra in scurt cu corpul metalic al injectorului si confirma link-ul pus de MVR,din ce am vazut in el cauza ar fi cele 2 izolatoare de plastic sau cauciuc(diametru 3-4 mm)prin care trec cei 2 pini de alimentare ai capsulei piezoelectrice.Capsula piezo este foarte bine protejata si nu are cum sa dea la masa(din poze)asa ca e clar ca cele 2 izolatoare de 2 centi sunt cauza :blink: incredibil ce pot face cei de la siemens. Este cineva care le repara la pitesti,am vorbit si eu cu el ,zice ca dureaza cateva ore -omul cumpara injectoare defecte piezo si vinde injectoare bune :vaidecapulmeu:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este foarte greu sa repari un injector piezo(dar nu imposibil).Partea de cristal se inlocuieste dar reglajul la sistemul de parghii este foarte dificil de facut si necesita aparatura speciala pentru calibrare.Este foarte usor sa spui ca vezi doamne VW trebuia sa ne permita sa inlocuim cristalul ca sa iesim mult mai ieftin dar testele de calibrare dupa aceea cine le face? La 5 ani dupa implementarea tehnologiei NIMENI nu-si asuma un asemenea risc, pentru ca VW(masina poporului) trebuie sa respecte clauzele contractuale cu firmele furnizoare de profil.

PS

VW stie doar sa ansambleze masina dar cel putin 90% din componentele ei sunt facute de firme specializate pe fiecare domeniu iar de aici Dumnezeu cu mila mai stie in ce hatis de marKeting se intra... Intr-un final, toate costurile sunt suportate de ultimul beneficiar la un moment dat.

PS2

Cand s-a implementat tehnologia piezo, nici macar VW nu stia cat de fiabila va fi aceasta iar falimentul Siemens pe divizia auto trebuie sa va spuna ceva...

Modificat de Guadalcanal
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

inlocuirea elementului piezo intradevar nu este o solutie deoarece asa cum spune si colegul este foarte coplicat sa faci calibrare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

deci ...credeti ca nu e nici o diferenta intre uleiuri ..cel longlife si cel normal ...??...compozitie si alte chestii..??...de aia eram curios ce tip de ulei folosesc cei care le-au cazut injectoarele asa des ...

poate compozitia uleiurilor este diferita ...

astept raspunsurile voastre

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma inscriu si eu pe lunga lista cu 1 injector la 52000 de km , cazut ieri.Acum daca ma poate ajuta un coleg cu o sugesti de unde as cumpara mai ieftin unul nou ?

Modificat de TheOne06
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu prea ai de unde, ca toate vin pe original, daca cumva gasesti mai ieftin e posibil sa nu includa si cablajul electric(cazul meu, unde doar pe injector am dat 2400).Oricum, atentie sa fie codul bun(cel cu sx la coada) atunci cand il cumperi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mi-a cazut si mie recent si am gasit injectoare la preturi foarte convenabile daca vrei ma poti contacta pe mail sa iti dau nr de telefon al baiatului. bicabogdan58@yahoo.com

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma intereseaza ca injectorul sa fie nou.Intrebarea este de ce trebuie si cablajul schimbat ? Nu se poate schimba doar injectorul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Injectoarele sunt aduse din Germania de la masini lovite cu putini km si este al 2-lea schimbat,pe primul il am de 2 ani si mi-a picat tot al masini:) adica cel original..plus ca da garantie,eu unu sunt multumit.Cablajele le-am folosit pe cele ale masinii,nu trebuie schimbate,ei spun ca trb schimbate ca sa ne mai manance de bani.Am 3 injectoare schimbate unu cumparat nou de la reprezentanta(asa credeam si eu ca trb nou) si celelalte 2 SH dar nu din Romania.Injectoarele pentru Romania sunt proaste sau motorina(cum zic altii).Iti recomand 100% sa nu iti iei nou,nu merita.

Modificat de B.B
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru cele de 140 cp erau la noi in sibiu la dezmembrari cu 150 de eur,pentru motorul de 170 cp am gasit la Bucuresti la un baiat de aici de pe forum cu 250 eur,deocamdata injectorul luat de la el merge perfect :Driver:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vreau si eu un nr de tel sa cumpar un injector cu 150 de euro dar sa fie siemens nu bosch,mi se pare mult prea ieftin avand in vedere ca unul cu X(DX) este 2800 ron.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vreau si eu un nr de tel sa cumpar un injector cu 150 de euro dar sa fie siemens nu bosch,mi se pare mult prea ieftin avand in vedere ca unul cu X(DX) este 2800 ron.

Da au la noi 3 passaturi b6 aduse din anglia ,au doar injectoare de 140 de cp cu x ,mie imi trebuiau cu m la sfarsit,vroiau 150 e pe bucata si vroiau sa ma convinga(dupa ce le-au dat jos de pe motor) ca merg si in locul celor cu m la sfarsit :vaidecapulmeu: Nu stiu daca am voie sa pun numarul lor aici sa nu se considere reclama.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Oameni buni, daca dati infomatii vagi .. eu am luat cu 10 euro, are ala, da-mi pm ... mai bine nu mai postati!

Ori furnizati informatii utile, cu date complete ori va rog sa va abtineti!

Modificat de D@ny
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hmm... ieri dimineata s-a oprit motorul + spirala / am zis gata s-a dus injectoru' .

Aseara m am dus cu baietii am verificat-o cu vag ul si aprea ca s-au dus 2 injectoare.. le am luat prin eliminare

si a pornit pana la urma fara injectorul 3.. (bucurie belsug veselie am zis ca am rezolvat o cu un injector...)

toate bune si frumoase las masina pornita 3 minute (pana am strans toate sculele ) si ce se intampla again se opreste motoru' + spirala...

Pana la urma am adus masina acasa.. si voi deschide inca odata sa verific toate mufele sa nu fie una desprinsa..

Voi ce parere aveti.. S-au dus 2 injectoare deodata? (prima scanare cu vag ul a aratat 2 cilinder fault.. ceva de genu)

Astept si parerile voastre poate mai exista ceva hints and tips ..

Thx,

(esec total cu BKP urile vietii)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Util ar fi daca ai posta exact codul de eroare! Ca sa iti raspund la cealalta intrebare: da, este posibil sa pice doua!

Eroarea de cablaj poate fi:

8076/P1668 - Valve for Pump - Jet: Cylinder ... : Electrical Malfunction

Daca nu iti porneste deloc este clar, injector/injectoare!

Cand se ard (intra in scurt), ECU, pentru protectie, nu mai porneste motorul!

Daca ar fi de la cablaj masina ar porni insa ar merge tremurat!

Modificat de D@ny
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Dany: De ce zice colegul archile17 ca ar fi de la cablaj... pt ca aseara ne-am chinuit ceva cu niste surubelnite sa incercam sa scoatem mufa de la Injectorul 1 (cel pe care dadea si initial eroare), deoarece am cam "largit" mufa respectiva si am zis ca de la trepidat (pt ca a pornit in 3 pana la urma) sa se fii miscat din loc.

Dupa la urmatoarele injectoare am prins ideea cum se scot si au iesit mult mai usor :)

Partea interesanta ca dupa ce-am sters primu' set de erori (cele postate de colegul cristi-bv) singura eroare care mai aparea era doar pe cilindrul 3 pt ca nu mai avea mufa.

In rest nimic sa sugereze ca ar mai fii un al doilea injector...

Oricum e foarte nasol sa-ti moara 2 din prima... la 1 mai merge ca de mai deplasezi in 3, dar la 2 esti condamnat.

Bine ca am apucat sa scoate cutia din P (masina dispune de DSG) si am putut s-o impingem ;)

Modificat de Riddler
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Te incumeti sa mergi cu ea in 3? Eu nu as merge cu ea in 3, la cum face motorul ... zic asta pentru ca am avut problema asta acum 3 zile si am vazut ce si cum!

De scos, nu se scot apasand de partea din fata, pe acea protuberanta cu o surubelnica, tragand de mufa in sus? Acum 3 zile mecanicul meu asa a facut, sincer nu a parut ca s-a gandit mult pana a actionat, in 2 secunde era cu mufa "free" :)

PS: inca astept un raspuns:

Posted Today, 10:04 by D@ny

Oameni buni, daca dati infomatii vagi .. eu am luat cu 10 euro, are ala, da-mi pm ... mai bine nu mai postati!

Ori furnizati informatii utile, cu date complete ori va rog sa va abtineti!

Modificat de D@ny
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mi s-a oprit astazi masina din mers, mi-a aparut engine failure si nu e mai pornit motorul. Nu am nici o spirala sau alt martor aprins. Dau la cheie si motorul nu poate porni, desi incearca. Aveti idee ce poate fi, pompa, injectoare? Astept luni testul ma poate ajuta pana atunci cineva cu un Vag com, contra cost? Dany, parca tu aveai.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Oameni buni, daca dati infomatii vagi .. eu am luat cu 10 euro, are ala, da-mi pm ... mai bine nu mai postati!

Ori furnizati informatii utile, cu date complete ori va rog sa va abtineti!

http://forum.4tuning.ro/501-anunturi-auto-vw/220925-vand-injectoare-pompa-motorina-tragger-vw-passat.html#post3829618

http://forum.4tuning.ro/479-anunturi-auto-audi/195852-vand-3-injectoare-pd-motor-2-0-170-cai.html de la el am luat eu 250e bucata

http://sicontrading.zoomshare.com/ injectoare sibiu 150 euro

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!