Jump to content

Injectoare PD 2.0TDI distruse


alexabv
 Share

Postare recomandată

Ca un fapt divers...

Vorbeam acum un weekend cu englezoi venit in Romania, Slatina impreuna cu un prieten, pentru o scurta perioada;

Din bere in bere, cu o romgleza perfecta, i-am zis ca "I...love...VAG cars"; surpriza..omu` avusese Passat B6..nici nu mai vroia sa mai auda de el;

Ghiciti din ce cauza..injectoare (adica se dusesera dracu).

Eu acu` ce sa-i mai zic? Sau..ce sa mai cred..?

Isi luase pana la urma un BMW seria 3, insa nu l-am mai intrebat daca este multumit sau nu de ea..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vad ca din ce in ce mai multi utilizatori acuza combustibilul "de calitate" din Romania.

Tot ce va pot spune este ca atunci cand am fost nevoit sa schimb un injector, am intrebat ce anume ar cauza aceste probleme, iar inginerul din service VW mi-a spus ca o cauza este motorina de proasta calitate.

L-am rugat respectuos sa imi dea in scris acest lucru, si i-am garantat ca voi cere socoteala benzinariei (eu alimentez in 90% din cazuri de la aceleasi 2 benzinarii Petrom), dar la fel de respectuos mi-a raspuns ca nu ma poate ajuta cu o parere oficiala a celor de la reprezentanta.

Nu stiu cat conteaza (nu am cunostinte solide de mecanica auto), dar motivul pentru care am platit doar 50% din valoarea injectorului a fost acela ca a picat doar partea electrica din injector, nu si restul mecanismului (injectorul stricat a fost preluat de VW pentru a fi reparat, mai bine spus, pentru a i se inlocui partea electrica). Ma gandesc ca aceasta problema nu e cauzata de motorina, din moment ce nu toti cei ce am avut probleme alimentam de la Petrom :D.

Personal am avut timp de 3 ani Passat 2.0 TDI BKP (ce e drept an fabricatie 2007) si nu am avut nicio problema cu masina, dar este perfect adevarat faptul ca masina "simtea" de cel putin 2 ori pe zi accelerari violente pana la 4500 rpm.

Cred ca nu se prea aplica mersul turat/subturat in durata de viata a injectoarelor, ci mai degraba se simte la filtru FAP (care au), turbina, volant, etc,etc - sau poate gresesc. In acelasti timp nu cred ca este deloc ortodox sa mergi cu un diesel la 4500 rot/min, in conditiile in care ROSU incepe de la 4400 rot/min.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Masina ta e fabricata 2007 sau a doua jumatate a anului 2006 si are serie de 2007?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

alexandru2003

Salut prieteni,

Problema:

- Passat 2007 2.0tdi motor BKP

- 103k km

- am luat masina la 83k, pana acum a mers perfect, chiar m-am dus in concediu in TR, am facut 3000km si am fost impresionat, m-am gandit ca am facut o super afacere cumparand un Passat, dar...

ieri plecand ca omu' de la serviciu, s-a oprit in mers.

Cand am ajuns la service si am stat sa cautam defectul, am ajuns la concluzia ca un injector este in scurt.

Mecanicul imi spune sa caut unul sh, ca sa nu ma coste prea mult, dar nu stiu daca merita. injector sh=200eur, injector nou(PorscheRom)=400eur-cu piasa la schimb

Voi ce spuneti? In ce conditii merita sa-l iau sh? unde imi recomandati sa caut?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut din Spania ierta ortografia mea, am

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Masina ta e fabricata 2007 sau a doua jumatate a anului 2006 si are serie de 2007?

Nu stiu sa iti zic cu siguranta fabricatia.. din ce am intrebat la dealer inainte sa cumpar masina, era fab 2007/02.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare. Ma inscriu si eu...

1. D@ny - 2.0 BKP 2006 masina nr 195.000 - 1 injector la 66.000 km acum am 90.000 km si nu am mai avut probleme .

2.antrax - 2.0 BKP 2006 1 injector la 60.000 km , al doilea la 60.500 km iar al treilea 93.000 km.

3.euurs - 2.0 BKP 2006 NICI UN INJECTOR PICAT, 50.000 km !

4. floto - 2.o bkp 3 injectoare 52348 km

5.ivooo - 2.0 BKP 4 injectoare 112000 km

6. iuly1209 - 2.0 BKP - 110.000 km , nici un injector schimbat

7. Andrei2000 - 2.0 BKP 2007 - niciun injector schimbat, 58.000 km

8. pronet - 2,0 BKP 2006 - 150.000 - nici un injector schimbat

9. lukety_peter - 2.0 BKP 2006 - 52000 km - un injector schimbat

10. Ottoflo - 2.0 BKP 2006 - 119.000 - 3 injectoare schimbate (al 4-lea da erori pe VagCom)

11. Michi - 2.0 BKP 2006 - 131000 km - 2 injectoare schimbate in ultima mie de km (si probabil 2 in Franta)

12. John78 - 2.0 BKP 2006 - 53000km - 1 injector

12 bis (hehe!) Mama Omide 2.0 BKP 2006. 4 injectoare schimbate in 1 an. Adica de la 75k la 100k. Ultimele 3 in decurs de 3 luni si 10k km.

14.Alexabv BKP 2006. 7 injectoare schimbate 1+4+1+1. Mai am de schimbat 2 din vechea generatie

15. Calin. BKP 2005 - 60000 km - 3 injectoare schimbate (26000, 34000, respectiv acum, 60000 km)

16. EL_TORO BKP 2005 - 103.000 - 4 injectoare schimbate (cazut doar unul dar spre siguranta schimbat tot) => Factura 8.000 RON

17. fantozzi007-2.0 TDI BKP 2006 132.000 km - 2 zile consecutive-2 injectoare Simens - pt siguranta a schimbat tot (4 injectoare, rampa injectoare, pompa carburant) => factura aprox. 8000 Ron

18.taipan_ro 2,0 BKP 2006 - 97000Km 1 bucata injector sper sa fie primul si ultimul....

19. 2.0 BMA 2006-120.000 Km.-2 injectoare(cu al treilea "rezerva" si setul de chei aferente,in portbagaj

20. Andrei_Tdi . Credeam ca nu mi se va intampla si mie. 2.0 tdi bkp noiembrie 2007. Mi-a picat injectorul Nr.3 acum 3 zile la 65mii km.

21. Emi78 - BKP 2006 primul injector cazut la 59.000

22. lukety_peter - 2.0 BKP 2006 - 60000 km - inca un injector schimbat

23. KPS - BKP 2007 - primul la 136.500, nr.1. A urmat al doilea 145000 - momentan nu stiu care este.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin cu o modificare la pozitia 23:

1. D@ny - 2.0 BKP 2006 masina nr 195.000 - 1 injector la 66.000 km acum am 90.000 km si nu am mai avut probleme .

2.antrax - 2.0 BKP 2006 1 injector la 60.000 km , al doilea la 60.500 km iar al treilea 93.000 km.

3.euurs - 2.0 BKP 2006 NICI UN INJECTOR PICAT, 50.000 km !

4. floto - 2.o bkp 3 injectoare 52348 km

5.ivooo - 2.0 BKP 4 injectoare 112000 km

6. iuly1209 - 2.0 BKP - 110.000 km , nici un injector schimbat

7. Andrei2000 - 2.0 BKP 2007 - niciun injector schimbat, 58.000 km

8. pronet - 2,0 BKP 2006 - 150.000 - nici un injector schimbat

9. lukety_peter - 2.0 BKP 2006 - 52000 km - un injector schimbat

10. Ottoflo - 2.0 BKP 2006 - 119.000 - 3 injectoare schimbate (al 4-lea da erori pe VagCom)

11. Michi - 2.0 BKP 2006 - 131000 km - 2 injectoare schimbate in ultima mie de km (si probabil 2 in Franta)

12. John78 - 2.0 BKP 2006 - 53000km - 1 injector

12 bis (hehe!) Mama Omide 2.0 BKP 2006. 4 injectoare schimbate in 1 an. Adica de la 75k la 100k. Ultimele 3 in decurs de 3 luni si 10k km.

14.Alexabv BKP 2006. 7 injectoare schimbate 1+4+1+1. Mai am de schimbat 2 din vechea generatie

15. Calin. BKP 2005 - 60000 km - 3 injectoare schimbate (26000, 34000, respectiv acum, 60000 km)

16. EL_TORO BKP 2005 - 103.000 - 4 injectoare schimbate (cazut doar unul dar spre siguranta schimbat tot) => Factura 8.000 RON

17. fantozzi007-2.0 TDI BKP 2006 132.000 km - 2 zile consecutive-2 injectoare Simens - pt siguranta a schimbat tot (4 injectoare, rampa injectoare, pompa carburant) => factura aprox. 8000 Ron

18.taipan_ro 2,0 BKP 2006 - 97000Km 1 bucata injector sper sa fie primul si ultimul....

19. 2.0 BMA 2006-120.000 Km.-2 injectoare(cu al treilea "rezerva" si setul de chei aferente,in portbagaj

20. Andrei_Tdi . Credeam ca nu mi se va intampla si mie. 2.0 tdi bkp noiembrie 2007. Mi-a picat injectorul Nr.3 acum 3 zile la 65mii km.

21. Emi78 - BKP 2006 primul injector cazut la 59.000

22. lukety_peter - 2.0 BKP 2006 - 60000 km - inca un injector schimbat

23. KPS - BKP 2007 - primul la 136.406 km, injector cilindru nr.1. A urmat al doilea 144804 km, injector cilindru nr.3

Modificat de KPS
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mai oameni buni,da` ce se mareste lista asta! :vaidecapulmeu:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Unu din colegi m-a scos fara voie probabil din lista. Ma readaug pe aceasta lista. Sper sa nu supar pe nimeni(moderatori),

Din pacate subscriu si eu la aceasta lunga lista a celor cu injectoare stricate. Nmai ca eu am BMR de 170 HP...raritate conform celor de la MIDOCAR.

1. D@ny - 2.0 BKP 2006 masina nr 195.000 - 1 injector la 66.000 km acum am 90.000 km si nu am mai avut probleme .

2.antrax - 2.0 BKP 2006 1 injector la 60.000 km , al doilea la 60.500 km iar al treilea 93.000 km.

3.euurs - 2.0 BKP 2006 NICI UN INJECTOR PICAT, 50.000 km !

4. floto - 2.o bkp 3 injectoare 52348 km

5.ivooo - 2.0 BKP 4 injectoare 112000 km

6. iuly1209 - 2.0 BKP - 110.000 km , nici un injector schimbat

7. Andrei2000 - 2.0 BKP 2007 - niciun injector schimbat, 58.000 km

8. pronet - 2,0 BKP 2006 - 150.000 - nici un injector schimbat

9. lukety_peter - 2.0 BKP 2006 - 52000 km - un injector schimbat

10. Ottoflo - 2.0 BKP 2006 - 119.000 - 3 injectoare schimbate (al 4-lea da erori pe VagCom)

11. Michi - 2.0 BKP 2006 - 131000 km - 2 injectoare schimbate in ultima mie de km (si probabil 2 in Franta)

12. John78 - 2.0 BKP 2006 - 53000km - 1 injector

12 bis (hehe!) Mama Omide 2.0 BKP 2006. 4 injectoare schimbate in 1 an. Adica de la 75k la 100k. Ultimele 3 in decurs de 3 luni si 10k km.

14.Alexabv BKP 2006. 7 injectoare schimbate 1+4+1+1. Mai am de schimbat 2 din vechea generatie

15. Calin. BKP 2005 - 60000 km - 3 injectoare schimbate (26000, 34000, respectiv acum, 60000 km)

16. EL_TORO BKP 2005 - 103.000 - 4 injectoare schimbate (cazut doar unul dar spre siguranta schimbat tot) => Factura 8.000 RON

17. fantozzi007-2.0 TDI BKP 2006 132.000 km - 2 zile consecutive-2 injectoare Simens - pt siguranta a schimbat tot (4 injectoare, rampa injectoare, pompa carburant) => factura aprox. 8000 Ron

18.taipan_ro 2,0 BKP 2006 - 97000Km 1 bucata injector sper sa fie primul si ultimul....

19. 2.0 BMA 2006-120.000 Km.-2 injectoare(cu al treilea "rezerva" si setul de chei aferente,in portbagaj

20. Andrei_Tdi . Credeam ca nu mi se va intampla si mie. 2.0 tdi bkp noiembrie 2007. Mi-a picat injectorul Nr.3 acum 3 zile la 65mii km.

21. Emi78 - BKP 2006 primul injector cazut la 59.000

22. lukety_peter - 2.0 BKP 2006 - 60000 km - inca un injector schimbat

23. KPS - BKP 2007 - primul la 136.406 km, injector cilindru nr.1. A urmat al doilea 144804 km, injector cilindru nr.3

24. Vwalin - 2.0 BMR 2006 - 67232 km - 1 injector cilindrul nr 2. Sper sa fie primul si ultimul...naspa senzatie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut! Dupa cate vad, nu doar BKP-urile au probleme cu injectoarele Simens. Din cand in cand mai apare si cate un BMR cu injectoare Bosch

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De ieri am intrat si eu in randul ghinionistilor :banghead: :icon_thumright: Masina m-a lasat in mijlocul intersectiei(la ora de varf) binenteles ca fiind cu dsg nu am putut macar sa dau la automat sa ma tarasc pana spre bordura :blink: asa ca mi-a umplut lumea frigideru". De nervi am lasat-o acolo parcata langa trotuar (imi venea sa-i dau foc)luni ma duc sa o iau de acolo si sa fac rost de injector piezo daca am noroc.Dupa vag-com ar fi injectorul 1, omul de la care am luat-o a mai schimbat un injector in trecut dar nu stiu care.Masina are acum 123000 km motorul este bmr.af 2006. Sincer imi pare rau ca am luat masina asta care este un fel de afara-i vopsit gardul si-nauntru leopardul...

Modificat de nel34
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nasol moment, eu speram ca TDI-urile de 170 sa nu sufere de acest bug... Cumva exista aceasta problema si la A4 B7 sau Octavia 2 RS cu motorizari similare (2.0 TDI 170cp)?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe Briskoda sunt cazuri de O2 RS cu injectoare picate, deci sigur se intampla.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

-cunosc si audi A4, B7 170 cp cu codul de motor BRD cu probleme la inj dar ceva la modul cade 1 inj la 150 mii de km , nu conosc doar un singur caz ci mai multe .....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

iar eu care credeam ca daca am motor BMP sunt sigur :) aceasta masina imi rezerva surprize dupa surprize :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Unu din colegi m-a scos fara voie probabil din lista. Ma readaug pe aceasta lista. Sper sa nu supar pe nimeni(moderatori),

Din pacate subscriu si eu la aceasta lunga lista a celor cu injectoare stricate. Nmai ca eu am BMR de 170 HP...raritate conform celor de la MIDOCAR.

1. D@ny - 2.0 BKP 2006 masina nr 195.000 - 1 injector la 66.000 km acum am 90.000 km si nu am mai avut probleme .

2.antrax - 2.0 BKP 2006 1 injector la 60.000 km , al doilea la 60.500 km iar al treilea 93.000 km.

3.euurs - 2.0 BKP 2006 NICI UN INJECTOR PICAT, 50.000 km !

4. floto - 2.o bkp 3 injectoare 52348 km

5.ivooo - 2.0 BKP 4 injectoare 112000 km

6. iuly1209 - 2.0 BKP - 110.000 km , nici un injector schimbat

7. Andrei2000 - 2.0 BKP 2007 - niciun injector schimbat, 58.000 km

8. pronet - 2,0 BKP 2006 - 150.000 - nici un injector schimbat

9. lukety_peter - 2.0 BKP 2006 - 52000 km - un injector schimbat

10. Ottoflo - 2.0 BKP 2006 - 119.000 - 3 injectoare schimbate (al 4-lea da erori pe VagCom)

11. Michi - 2.0 BKP 2006 - 131000 km - 2 injectoare schimbate in ultima mie de km (si probabil 2 in Franta)

12. John78 - 2.0 BKP 2006 - 53000km - 1 injector

12 bis (hehe!) Mama Omide 2.0 BKP 2006. 4 injectoare schimbate in 1 an. Adica de la 75k la 100k. Ultimele 3 in decurs de 3 luni si 10k km.

14.Alexabv BKP 2006. 7 injectoare schimbate 1+4+1+1. Mai am de schimbat 2 din vechea generatie

15. Calin. BKP 2005 - 60000 km - 3 injectoare schimbate (26000, 34000, respectiv acum, 60000 km)

16. EL_TORO BKP 2005 - 103.000 - 4 injectoare schimbate (cazut doar unul dar spre siguranta schimbat tot) => Factura 8.000 RON

17. fantozzi007-2.0 TDI BKP 2006 132.000 km - 2 zile consecutive-2 injectoare Simens - pt siguranta a schimbat tot (4 injectoare, rampa injectoare, pompa carburant) => factura aprox. 8000 Ron

18.taipan_ro 2,0 BKP 2006 - 97000Km 1 bucata injector sper sa fie primul si ultimul....

19. 2.0 BMA 2006-120.000 Km.-2 injectoare(cu al treilea "rezerva" si setul de chei aferente,in portbagaj

20. Andrei_Tdi . Credeam ca nu mi se va intampla si mie. 2.0 tdi bkp noiembrie 2007. Mi-a picat injectorul Nr.3 acum 3 zile la 65mii km.

21. Emi78 - BKP 2006 primul injector cazut la 59.000

22. lukety_peter - 2.0 BKP 2006 - 60000 km - inca un injector schimbat

23. KPS - BKP 2007 - primul la 136.406 km, injector cilindru nr.1. A urmat al doilea 144804 km, injector cilindru nr.3

24. Vwalin - 2.0 BMR 2006 - 67232 km - 1 injector cilindrul nr 2. Sper sa fie primul si ultimul...naspa senzatie

Am si eu o cunostinta la care i-au picat 2 bucati, pana in 86.000 Km cand a vandut-o, tot 2.0 TDI BKP din 2006. In plus mai avea niste probleme pe electric si la webasto. Dar dupa VIN era fabricata in Brazilia. Am si eu o curiozitate, puteti verifica VIN-ul sa vedeti daca cumva tot lot de Brazilia aveti? Asa ca o statistica.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Adaugam pe lista:

25. Alexis - 2.0 TDI BKD 2006 (fabricat la Bruxelles) - 139.500 km -> Injector Cilindrul Nr. 1 "decedat" :mellow:

Si eu care credeam ca BKD-urile au fost ocolite de problema injectoarelor, avand la baza 1.9 TDI BKC-ul :)

Declaram "campioni" care au injectoarele din fabrica si bani in buzunar ?!

Locul I.

(...)

8. pronet - 2,0 BKP 2006 - 150.000 - nici un injector schimbat

Locul II.

(...)

6. iuly1209 - 2.0 BKP - 110.000 km , nici un injector schimbat

Modificat de Riddler
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bună ziua din Spania nou eşec pompa injector B6 Passat 170cv BMR un injector No. 3 şi Nr 4 123,000 km 2007.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare.Am patit-o si eu acum 2 zile in Szeged-Ungaria.Injectorul nr 4 mort.Noroc ca cei de la PORSCHE UNGARIA sunt f prompti.A venit rampa mers la service constatare reparetie si iar la drum.Totul a durat cam 4 ore si m-a costat 900 Euro.Scump dar n-aveam ce face.Masina are 77000 km si e primul injector care ma lasa.Sper sa fie si ultimul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1. D@ny - 2.0 BKP 2006 masina nr 195.000 - 1 injector la 66.000 km acum am 90.000 km si nu am mai avut probleme .

2.antrax - 2.0 BKP 2006 1 injector la 60.000 km , al doilea la 60.500 km iar al treilea 93.000 km.

3.euurs - 2.0 BKP 2006 NICI UN INJECTOR PICAT, 50.000 km !

4. floto - 2.o bkp 3 injectoare 52348 km

5.ivooo - 2.0 BKP 4 injectoare 112000 km

6. iuly1209 - 2.0 BKP - 110.000 km , nici un injector schimbat

7. Andrei2000 - 2.0 BKP 2007 - niciun injector schimbat, 58.000 km

8. pronet - 2,0 BKP 2006 - 150.000 - nici un injector schimbat

9. lukety_peter - 2.0 BKP 2006 - 52000 km - un injector schimbat

10. Ottoflo - 2.0 BKP 2006 - 119.000 - 3 injectoare schimbate (al 4-lea da erori pe VagCom)

11. Michi - 2.0 BKP 2006 - 131000 km - 2 injectoare schimbate in ultima mie de km (si probabil 2 in Franta)

12. John78 - 2.0 BKP 2006 - 53000km - 1 injector

12 bis (hehe!) Mama Omide 2.0 BKP 2006. 4 injectoare schimbate in 1 an. Adica de la 75k la 100k. Ultimele 3 in decurs de 3 luni si 10k km.

14.Alexabv BKP 2006. 7 injectoare schimbate 1+4+1+1. Mai am de schimbat 2 din vechea generatie

15. Calin. BKP 2005 - 60000 km - 3 injectoare schimbate (26000, 34000, respectiv acum, 60000 km)

16. EL_TORO BKP 2005 - 103.000 - 4 injectoare schimbate (cazut doar unul dar spre siguranta schimbat tot) => Factura 8.000 RON

17. fantozzi007-2.0 TDI BKP 2006 132.000 km - 2 zile consecutive-2 injectoare Simens - pt siguranta a schimbat tot (4 injectoare, rampa injectoare, pompa carburant) => factura aprox. 8000 Ron

18.taipan_ro 2,0 BKP 2006 - 97000Km 1 bucata injector sper sa fie primul si ultimul....

19. 2.0 BMA 2006-120.000 Km.-2 injectoare(cu al treilea "rezerva" si setul de chei aferente,in portbagaj

20. Andrei_Tdi . Credeam ca nu mi se va intampla si mie. 2.0 tdi bkp noiembrie 2007. Mi-a picat injectorul Nr.3 acum 3 zile la 65mii km.

21. Emi78 - BKP 2006 primul injector cazut la 59.000

22. Vwalin - 2.0 BMR 2006 - 67232 km - 1 injector cilindrul nr 2. Sper sa fie primul si ultimul...naspa senzatie

23.andeeiuvw -2.0 BKP -80500 KM - Cil 3 in 06.2008,cil1 07.2010 si 13.09.2010 cil 2 sau 4 inca nu am reparat ,dar maine o sa va anunt.

Continui lista dupa o pana inainte de podul Grant -la 8 30 dimineata -sotia la volan singura in masina ,masina blocata cu frana de mana in panta ,luata cu platforma din trafic pusa pe trotuar la parcare si culmea ridicata de baietii cu parcarile ilegale datorita spatiului de 80 cm care a ramas pe trotuar pentru pietoni ....la lege trebuie sa fie de 1 metru -culmea din parc iarasi cu platforma pana acasa -3 platforme intr-o zi ...al treilea injector cazut ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@andreeiu: vezi ca copiat o lista care nu are si ultimele actualizari :P

1. D@ny - 2.0 BKP 2006 masina nr 195.000 - 1 injector la 66.000 km acum am 90.000 km si nu am mai avut probleme .

2. antrax - 2.0 BKP 2006 1 injector la 60.000 km , al doilea la 60.500 km iar al treilea 93.000 km.

3. euurs - 2.0 BKP 2006 NICI UN INJECTOR PICAT, 50.000 km !

4. floto - 2.0 BKP - 3 injectoare - 52348 km

5. ivooo - 2.0 BKP - 4 injectoare - 112000 km

6. iuly1209 - 2.0 BKP - 110.000 km , nici un injector schimbat

7. Andrei2000 - 2.0 BKP 2007 - niciun injector schimbat, 58.000 km

8. pronet - 2,0 BKP 2006 - 150.000 - nici un injector schimbat

9. lukety_peter - 2.0 BKP 2006 - 52000 km - un injector schimbat

10. Ottoflo - 2.0 BKP 2006 - 119.000 - 3 injectoare schimbate (al 4-lea da erori pe VagCom)

11. Michi - 2.0 BKP 2006 - 131000 km - 2 injectoare schimbate in ultima mie de km (si probabil 2 in Franta)

12. John78 - 2.0 BKP 2006 - 53000km - 1 injector

13. Mama Omide - 2.0 BKP 2006 - 4 injectoare schimbate in 1 an. Adica de la 75k la 100k. Ultimele 3 in decurs de 3 luni si 10k km.

14. alexabv - BKP 2006 - 7 injectoare schimbate 1+4+1+1. Mai am de schimbat 2 din vechea generatie

15. Calin - BKP 2005 - 60000 km - 3 injectoare schimbate (26000, 34000, respectiv acum, 60000 km)

16. EL_TORO - BKP 2005 - 103.000 - 4 injectoare schimbate (cazut doar unul dar spre siguranta schimbat tot) => Factura 8.000 RON

17. fantozzi007 - 2.0 TDI BKP 2006 132.000 km - 2 zile consecutive - 2 injectoare Simens - pt siguranta a schimbat tot (4 injectoare, rampa injectoare, pompa carburant) => factura aprox. 8000 Ron

18. taipan_ro - 2,0 BKP 2006 - 97000Km 1 bucata injector sper sa fie primul si ultimul....

19. BOGDANMOSE - 2.0 BMA 2006 - 120.000 Km - 2 injectoare (cu al treilea "rezerva" si setul de chei aferente,in portbagaj)

20. Andrei_Tdi . Credeam ca nu mi se va intampla si mie. 2.0 tdi bkp noiembrie 2007. Mi-a picat injectorul Nr.3 acum 3 zile la 65mii km.

21. Emi78 - BKP 2006 primul injector cazut la 59.000

22. lukety_peter - 2.0 BKP 2006 - 60000 km - inca un injector schimbat

23. KPS - BKP 2007 - primul la 136.406 km, injector cilindru nr.1. A urmat al doilea 144804 km, injector cilindru nr.3

24. VWAlin - 2.0 BMR 2006 - 67232 km - 1 injector cilindrul nr 2. Sper sa fie primul si ultimul...naspa senzatie

25. Alexis - 2.0 TDI BKD 2006 (fabricat la Bruxelles) - 139.500 km -> Injector Cilindrul Nr. 1 "decedat" :)

26. andeeiuvw - 2.0 BKP - 80500 KM - Cil 3 in 06.2008, cil1 07.2010 si 13.09.2010 cil 2 sau 4 inca nu am reparat, dar maine o sa va anunt.

Asa, acum lista e actualizata :)

Modificat de Riddler
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Actualizata pe naiba :P gunoiul meu l-ati uitat;passat 170 cp ,motor BMR 2006 ,injectorul 2 cazut la 123.000, vechiul proprietar a mai schimbat unul la 90000 :Driver:

Modificat de nel34
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Lista:

1. D@ny - 2.0 BKP 2006 masina nr 195.000 - 1 injector la 66.000 km acum am 90.000 km si nu am mai avut probleme .

2. antrax - 2.0 BKP 2006 1 injector la 60.000 km , al doilea la 60.500 km iar al treilea 93.000 km.

3. euurs - 2.0 BKP 2006 NICI UN INJECTOR PICAT, 50.000 km !

4. floto - 2.0 BKP - 3 injectoare - 52348 km

5. ivooo - 2.0 BKP - 4 injectoare - 112000 km

6. iuly1209 - 2.0 BKP - 110.000 km , nici un injector schimbat

7. Andrei2000 - 2.0 BKP 2007 - niciun injector schimbat, 58.000 km

8. pronet - 2,0 BKP 2006 - 150.000 - nici un injector schimbat

9. lukety_peter - 2.0 BKP 2006 - la 52000 km un injector schimbat, dupa la 60000 km alt injector

10. Ottoflo - 2.0 BKP 2006 - 119.000 - 3 injectoare schimbate (al 4-lea da erori pe VagCom)

11. Michi - 2.0 BKP 2006 - 131000 km - 2 injectoare schimbate in ultima mie de km (si probabil 2 in Franta)

12. John78 - 2.0 BKP 2006 - 53000km - 1 injector

13. Mama Omide - 2.0 BKP 2006 - 4 injectoare schimbate in 1 an. Adica de la 75k la 100k. Ultimele 3 in decurs de 3 luni si 10k km.

14. alexabv - BKP 2006 - 7 injectoare schimbate 1+4+1+1. Mai am de schimbat 2 din vechea generatie

15. Calin. - BKP 2005 - 60000 km - 3 injectoare schimbate (26000, 34000, respectiv acum, 60000 km)

16. EL_TORO - BKP 2005 - 103.000 - 4 injectoare schimbate (cazut doar unul dar spre siguranta schimbat tot) => Factura 8.000 RON

17. fantozzi007 - 2.0 TDI BKP 2006 132.000 km - 2 zile consecutive - 2 injectoare Simens - pt siguranta a schimbat tot (4 injectoare, rampa injectoare, pompa carburant) => factura aprox. 8000 Ron

18. taipan_ro - 2,0 BKP 2006 - 97000Km 1 bucata injector sper sa fie primul si ultimul....

19. BOGDANMOSE - 2.0 BMA 2006 - 120.000 Km - 2 injectoare (cu al treilea "rezerva" si setul de chei aferente,in portbagaj)

20. Andrei_Tdi. Credeam ca nu mi se va intampla si mie. 2.0 tdi bkp noiembrie 2007. Mi-a picat injectorul Nr.3 acum 3 zile la 65mii km.

21. Emi78 - BKP 2006 primul injector cazut la 59.000

22. KPS - BKP 2007 - primul la 136.406 km, injector cilindru nr.1. A urmat al doilea 144804 km, injector cilindru nr.3

23. VWAlin - 2.0 BMR 2006 170cp - 67232 km - 1 injector cilindrul nr 2. Sper sa fie primul si ultimul...naspa senzatie

24. nel34 - 2.0 BMR 2006 170cp - injectorul 2 cazut la 123.000, vechiul proprietar a mai schimbat unul la 90000 :(

25. Alexis - 2.0 TDI BKD 2006 (fabricat la Bruxelles) - 139.500 km -> Injector Cilindrul Nr. 1 "decedat" ;)

26. andeeiuvw - 2.0 BKP - 80500 KM - Cil 3 in 06.2008, cil1 07.2010 si 13.09.2010 cil 2 sau 4 inca nu am reparat, dar maine o sa va anunt.

Ups... my bad :mellow:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!