Jump to content

Injectoare PD 2.0TDI distruse


alexabv
 Share

Postare recomandată

ok. va multumesc mult de raspunsuri ,maine ma duc cu ea sa vad care-i treaba, va tin la curent .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pana la urma motoarele de 170 CP cum stau?

Este cineva cu un astfel de motor (piezo?) si a fost nevoit sa schimbe vreun injector?

Ce cod motor are?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va rog sa adaugati la mine inca 2 injectoare.

In total 4.

Multumesc pt atentie si fuckiu vw!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Astea s-au ars recent? 2 in acelasi timp? :vaidecapulmeu:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai si teoretic acuma nu se mai pot strica nu? Ca ai scapat de tot de seriile proaste...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Mama Omide@ iar? in 2 , 3 sapt 2 injectoare.. ca mai devreme stiu ca erai la egalitate cu mine .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aaaaa...nu.

Intai nr 3 si apoi, la cca 2 sapt..nr 4.

(desi numerele de pe "tricou" sunt 1 si 2...)

IN total 4.

DAR POTI SA STII CE MAI URMEAZA?

Ok..Vlad..nu zice ca imi cobesc singur...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu 7 injectoare arse se pare ca nu m-am potolit si plec acum in Turcia.

Sper sa nu se mai arda pana mă intorc.

Dacă un avocat initiaza ceva contra PoRo pe tema injectoare particip si eu cu bani

si in paralel

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

-sper sa ma repet pentru ultima oara ....

-cei de la reprezentanta incearca sa dea vina pe orice alta piesa dar nu vor nici in ruptul capului sa recunoasca calitatea slaba a injectoarelor.

-vorbele legate de cablaj , suruburi , pompa de apa si nu mai stiu ce piese sunt simple povesti

acuma sa vin cu exemple :

-cand am schimbat inj nr 2 am schimbat odata cu el si cablajul si la nici o luna sa ars si inj nr 3 ,concluzie nu cablajul e devina..

-treaba cu suruburile tu schimbi inj nr 2 ( daca vrei schimbi si suruburile) dar culmea tie apoi ti se arde alt injector , deci nici treaba cu suruburile nu tine...eu am schimbat inj fara sa mai schimb suruburile si de fiecare data s-a stricat alt inj.....

Ca o parere a mea , cine a schimbat inj pana in 2008 le-a schimbat cu unele la fel de proaste ca acelea care le are masina ... cei care au schimbat dupa 2008 au schimbat cu modelele noi de inj care sunt mai rezistente.......precum si cei care au cumparat masina fabricata intre 2005 - 2008 au pe masina injectoarele buba , iar cei care au cumparat masina fabricatie 2008 - prezent au injectoarele bune.....(vorbesc pentrul motorul BKP )

ca un PS asa : fac pariu ca multi dintre voi au schimbat cablajul si nu s-a vazut nici o diferenta, inj s-au stricat in continuare.

Modificat de OviDU
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Degeaba spuneti ca toate BKP-uril sunt motoare problema. Dovada ca s-au rezolvat bubele, se poate vedea la cele fabricate incepand cu 2007, din acest an nimeni nu a mai avut probleme cu pompa de motorina si injectoarele. Este 100% corecta aceasta afirmatie, si nu imi este afirmata doar de cei de la reprezentanta, ci si de la alti mecanici care au de a face cu B6. Ideea este ca la modelele 2007 s-au operat niste modifcari, chiar daca multi nu cred acest lucru. Atunci cum se poate explica faptul ca nu a mai picat niciun injector? Caz concret al unui prieten, cu un Passat 2007 BKP, cumparat de nou, in momentul de fata are aprox 120 k km si nu a avut nicio problema cu masina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Degeaba spuneti ca toate BKP-uril sunt motoare problema. Dovada ca s-au rezolvat bubele, se poate vedea la cele fabricate incepand cu 2007, din acest an nimeni nu a mai avut probleme cu pompa de motorina si injectoarele. Este 100% corecta aceasta afirmatie, si nu imi este afirmata doar de cei de la reprezentanta, ci si de la alti mecanici care au de a face cu B6. Ideea este ca la modelele 2007 s-au operat niste modifcari, chiar daca multi nu cred acest lucru. Atunci cum se poate explica faptul ca nu a mai picat niciun injector? Caz concret al unui prieten, cu un Passat 2007 BKP, cumparat de nou, in momentul de fata are aprox 120 k km si nu a avut nicio problema cu masina.

-referitor la pompa de motorina pot sa confirm si eu acest lucru , din 2007 au remediat aceasta problema...referitor la injectoare eu stiu ca din 2008 , acuma ca e 2007 sau 2008 pe mine unu nu ma incanta cu nimic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

-referitor la pompa de motorina pot sa confirm si eu acest lucru , din 2007 au remediat aceasta problema...referitor la injectoare eu stiu ca din 2008 , acuma ca e 2007 sau 2008 pe mine unu nu ma incanta cu nimic.

Aici se face cea mai mare confuzie. Motorul 2.0 TDI 140 CP fabricat in perioada 2005-2008 poarta denumirea BKP, chiar daca s-au rezolvat problemele cunoscute, iar din 2008 i s-a schimbat denumirea, deoarece motorul de acum este CR, care este cu totul alt motor fata de PD. Doar pt ca au remediat unele defectiuni ale motorului, nu au schimbat la momentul respectiv denumirea acestuia din BKP in alta, pt ca nu isi avea rostul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

BKP e produs pana in iunie 2008. Curiozitatea ma macina de ce nu au probleme si cele PPD de 170 CP(BMR, BUZ), care nu sunt decat niste BKP cu alte injectoare si alte turbine. :icon_thumright: (sa nu credeti ca daca noi cu alte masini nu avem probleme, de voi nu ne doare!). Oare litera "M" sa spuna totul ?!

post-15891-1252058498_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exista un coleg de forum care ne-a impartasit experienta unui prieten de-al lui cu motor de 170 CP. Se pare ca si lui i s-au ars injectoarele, dar nu ne-a mai dat si alte detalii. Poate totusi a fost o confuzie.

P.S. Ce am mai remarcat e ca aceste injectoare (BKP) nu au nimic in comun cu marfa proasta pentru estul Europei. Sunt probleme cu ele peste tot in Europa. In UK mecanicii mint cu aceasi nerusinare. Cica tot cablurile sunt vinovate...

Modificat de Valentin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

BKP e produs pana in iunie 2008. Curiozitatea ma macina de ce nu au probleme si cele PPD de 170 CP(BMR, BUZ), care nu sunt decat niste BKP cu alte injectoare si alte turbine. :lol: (sa nu credeti ca daca noi cu alte masini nu avem probleme, de voi nu ne doare!). Oare litera "M" sa spuna totul ?!

Injectoarele de pe motoarele BMA, BKP, BWV si BVE (cod 03G130073D si DX) sunt produse de Siemens, iar cele de pe motoarele BMR si BUZ (cod 03G130073M si MX) sunt injectoare Bosch.

Cele cu x in coada codului se pare ca sunt reconditionate la fabrica si se livreaza si la schimb cu unul defect. Unii spun si despre acestea ca af fi noi...

Se pare ca injectoarele Bosch sunt mult mai rezistente (practic fara probleme) decat cele Siemens cu care am avut probleme majoritatea celor de pe acest topic.

In plus injectoarele Bosch (unele, in functie de defect) pot fi reconditionate si in tara - sunt firme/persoane care fac asta. Eu stiu pe cineva la Botiz jud. Satu Mare care reconditioneaza, dar spune ca numai Bosch pentru ca la Siemens chiar in cazul in care e un defect care se poate remedia nu merita (ca pret).

Ghinionul meu e ca am injectoare Siemens.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Michi, cred ca le incurci. Dupa cate stiu Bosch nu face piezo ci doar electromagnetice.

Eu zic ca alea sunt facute de Siemens

Revin: injectoarele pentru motorul de 170CP sunt facute cu certitudine tot de Siemens. In catalogul Bosch nu pot fi gasite, cele pentru motorul BMP sunt usor de gasit si sunt similare (dar nu identice) cu injectoarele folosite la modelul anterioar de Passat.

Este clar: piezo doar Siemens face

Modificat de Valentin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Michi si de unde stii tu toate astea :lol: :blah: . Asa e. Fac si bosch piezo sau sunt siemens semnate Bosch. Vezi pe topic

Modificat de vicius_the_one
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am comparat codurile din ETKA cu catalogul Bosch original.

Stiu ca am mai citi ceva posturi de-ale tale (nu mai stiu daca in acest topic sau in celalat) care parca sustineau acelasi lucru. Oricum, eu sunt interesat doar de curand de acest model insa vad ca tu ai facut un reserch mult mai amplu si cu mult inainte :lol:

Later edit: Fac si bosch piezo? Eu cred ca fac doar pentru CR. Cel putin la concluzia asta am ajuns eu dupa studierea catalogului...

Vicius, poti sa dai un link direct, te rog. Am citit topicurile de cateva ori cap-coada, dar am o varza-n cap...

Modificat de Valentin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu, ati inteles amandoi gresit:

Acolo spune asa:

- injectoarele piezo sunt intalnite la motorul de 2.0 TDI PD si la 3.0 TDI (CR)

- sunt prezentate doua poze cu injectoare piezo marca Bosch

Dar nu scrie nicaieri ca motorul de 2.0 l are injectoare Bosch. Uita-te pe catalogul Bosch si ai sa gasesti injectoare Bosch piezo dar doar pentru 2.0 TDI CR. De asemenea, codul injectorului de la 2.0 170 CP duce doar catre Siemens

Sincer, din ce scrie acolo, nu vad ce anume te poate duce cu gandul ca sunt facute de Bosch... decat daca iti doresti f. mult sa fie facute de Bosch. Dar din pacate nu sunt...

Modificat de Valentin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu nici nu am zis ca ar fi PPD Bosch pe 2.0 sau chiar pe BKP, ci doar ca exista PPD si pe Bosch

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai spuneam mai sus ca nu cred ca exista injectoare piezo pentru PD facute de Bosch. Ai spus ca nu ma contrazici, acum nu mai inteleg nimic din ce spui.

Care ar fi motoarele alea echipate cu piezo PD facute de Bosch?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai nu sunt. Sunt de acord cu ce s-a scris mai sus. Numai pentru CR nu si pentru PPD.

Radu

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!