Jump to content

Injectoare PD 2.0TDI distruse


alexabv
 Share

Postare recomandată

Te incumeti sa mergi cu ea in 3? Eu nu as merge cu ea in 3, la cum face motorul(...)

Adevarat, motorul balbaie urat si tremura toata caroseria cand merge doar in 3 pistoane, dar e un mod totusi de-a ajunge cu masina macar acasa.

Oricum, poti merge linistit si cu 70km/h ca merge masina...

Bafta colegului archile17 este ca i-au picat la 2,5 km de casa si nu mai departe.

Oricum, am auzit (repet auzit - deci nu pot confirma 100%) ca un tip, posesor de BKP a venit cu masina in 3 de la Constanta la Pitesti, unde si-a cumparat unu' second. :huh:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cred ca este pompa de motorina, nu se aprinde niciun martor atunci cand pica

Ar fi de bine sa fie pompa de motorina, e mai ieftina. Am citit ca pe motoarele BMR nu ar pica injectoarele, asa e?

La injectoare apare si alta eroare sau martor de bord?

La colegul nu e vorba de pompa de motorina ci de injectoare (si s-ar putea sa fie chiar vorba de 2 injectoaresad3.gif). In urma scanarii au rezultat urmatoarele:

2 Faults Found:

004160 - Supply Voltage A for Injectors: Circuit Malfunction

P1040 - 006 - Short to Plus - Intermittent

Freeze Frame:

Fault Status: 00100001

Fault Priority: 4

Fault Frequency: 1

Reset counter: 40

Mileage: 77205 km

Time Indication: 0

Date: 2010.12.03

Time: 18:17:38

Freeze Frame:

RPM: 1184 /min

Torque: 88.0 Nm

Speed: 20.0 km/h

Battery Volts: 109.6 V

Battery Volts: 94.7 V

Battery Volts: 104.6 V

Battery Volts: 93.7 V

008518 - Supply Voltage for Fuel Injector Group A: Open Circuit

P2146 - 009 - Open or Short to Ground - Intermittent

Freeze Frame:

Fault Status: 00000100

Fault Priority: 0

Fault Frequency: 1

Reset counter: 40

Mileage: 77205 km

Time Indication: 0

Date: 2010.12.03

Time: 18:17:49

Freeze Frame:

RPM: 0 /min

Torque: 0.0 Nm

Speed: 14.0 km/h

Voltage: 12.20 V

Temperature: 39.0

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am o intrebare, se pot strica injectoarele daca se completeaza cu mai mult ulei decat ar trebui? Poate arde acel ulei injectoarele? Mie frica ca am completat mai mult ulei la un moment dat cand mi s-a aprins martorul portocaliu in bord.

Mai am o intrebare. Pentru motorul meu PD model BMR ce injetor ar urma sa primesc, tot de la Siemens sau de la Continental asa cum am citit aici?

Modificat de geovadim
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am aflat astazi verdictul oficial, injector stricat, unul singur ma puteti trece si pe mine pe lista celor cu injectoare distruse, 77.000km, motor BMR 170cp TDI, an 2007.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

bun articol dar ...

mi-a picat si mie al treilea joi.

mesajul si spirala nu mi-au aparut decat prima data. Apoi nu a mai aparut nimic. Si ca orice om am inceput cu speranta ca nu o fi injectorul. Si am chemat un prieten cu vag-comu'. si apoi am desfacut si capacul la injectoare (ca poate o fi cablajul :lol: ). Si am scos mufa de la injectoru unu si pentru prima data mi-as fi dorit ca masina sa nu porneasca. Dar a pornit...

Deci clar...injectorul unu dus

Am tractat-o seara fiind si ploaie pana la poarta lu' Serpico (dealer autorizat din craiova). Baiatul care a umblat la ea (el lucreaza la skoda) mi-a zis ca daca am posibilitatea sa o tractez e de preferat decat sa merg cu ea in 3. Nu e bine sa mergi in 3 cu ea decat daca esti nevoit asa mi-au confirmat si cei de la vw.

Avand experienta celorlalte 2 schimbate tot la serpico stiam cam cat costa unu (17 mil).

Vineri dimineata m-am infiintat la ei cu banii la purtator ca sa rezolv problema. Si dintr-o data mi-a cazut fata cand imi zic ca piesa s-a facut 25mil 600 lei vechi.

Si atunci am intrat in fibrilatii si am inceput sa umblu si sa caut peste tot: la magazine de piese auto, la service-uri, la dezmembrari, la piese second de prin alte parti ( am destul de multi prieteni in toate ramurile ). Si dupa ce am consultat cel putin 30 de pareri si oferte totul s-a rezumat la urmatoarele concluzii:

- magazine piese auto noi: oferta de la 24 mil la 35 (toate cu piesa la schimb binenteles) livrare in 5 zile si garantie intre 6 luni si 2 ani. Tot aici intra un prieten care a gasit si cu 21 mil OEM adus in 5 zile si garantie 6 luni sau 18 mil aftermarket adus a doua zi dar fara garantie.

- la un magazin de piese auto mi-sa parut cea mai tentanta oferta: cu 14 mil mi-l reconditionau pe al meu in ungaria ( garantie 6 luni) sau cu 18 mil imi aduceau altul tot de acolo reconditionat (tot 6 luni garantie) daca nu e reclama pot sa spun si numele magazinului Autokapa.tot minim 5 zile dura toata afacerea.

- second hand am gasit destul de multe oferte toate invartindu-se pe la 250 euro sau 10 mil dar niciunul nu dadea garantie decat o zi ( ca porneste masina). Nu mi s-a parut deloc convenabil.

Luand in considerare criteriile care ma interesau pe mine si anume pretul, garantia ( suntem prea saraci sa luam lucruri ieftine ) si timpul de aducere pana la urma am ajuns la concluzia ca tot la serpico trebuie sa il schimb. Le-am dat telefon baietilor si l-au schimbat, m-am dus si m-am usurat de bani si ei mi-au facut o urare: va asteptam si cu al patrulea

:(

Am intrebat acolo daca a cazut pana acum vreunu pe care l-au schimbat si mi-au spus ca nu. Ca completare vreau sa spun ca acolo nu m-am dus ca fiul ploii ( am fost odata si am vazut cu te trateaza).

Asa ca sarbatorile vor fi destul de austere pentru famelia mea.

Daca stiam de la inceput cand a picat primul le schimbam pe toate cu cele bosch ( se schimba si cablajul si rampa ca nu se potrivesc) ca este 11 mil unu. si ajungeam mai ieftin.

Acum stau cu sufletul strans pana mi-o picat ultimul

succesuri

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Iar am ramas cu masina in drum!

Injectorul 3 ramane blocat in pozitia deschis! Nu este ars, masina isi revine dupa ce se porneste in 3, cu inj 3 scos!

Simptome - relantiu care oscileaza destul de mult, masina nu mai trage, spirala aprinsa plus piesa de rezistenta: atunci cand un inj ramane pe poz deschis motorul face un zgomot de poti sa juri ca s-a spart totul in el!

Nu mai zic nimic de fiabilitatea acestor autoturisme de doar 22.000Euro+ :censur:

Modificat de D@ny
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

actualizez si eu din pacate:

1. D@ny - 2.0 BKP 2006 masina nr 195.000 - 1 injector la 66.000 km acum am 90.000 km si nu am mai avut probleme .

2.antrax - 2.0 BKP 2006 1 injector la 60.000 km , al doilea la 60.500 km iar al treilea 93.000 km. al patrulea la 116.900

3.euurs - 2.0 BKP 2006 NICI UN INJECTOR PICAT, 50.000 km !

4. floto - 2.o bkp 3 injectoare 52348 km

5.ivooo - 2.0 BKP 4 injectoare 112000 km

6. iuly1209 - 2.0 BKP - 110.000 km , nici un injector schimbat

7. Andrei2000 - 2.0 BKP 2007 - niciun injector schimbat, 58.000 km

8. pronet - 2,0 BKP 2006 - 150.000 - nici un injector schimbat

9. lukety_peter - 2.0 BKP 2006 - 52000 km - un injector schimbat

10. Ottoflo - 2.0 BKP 2006 - 119.000 - 3 injectoare schimbate (al 4-lea da erori pe VagCom)

11. Michi - 2.0 BKP 2006 - 131000 km - 2 injectoare schimbate in ultima mie de km (si probabil 2 in Franta)

12. John78 - 2.0 BKP 2006 - 53000km - 1 injector

12 bis (hehe!) Mama Omide 2.0 BKP 2006. 4 injectoare schimbate in 1 an. Adica de la 75k la 100k. Ultimele 3 in decurs de 3 luni si 10k km.

14.Alexabv BKP 2006. 7 injectoare schimbate 1+4+1+1. Mai am de schimbat 2 din vechea generatie

15. Calin. BKP 2005 - 60000 km - 3 injectoare schimbate (26000, 34000, respectiv acum, 60000 km)

16. EL_TORO BKP 2005 - 103.000 - 4 injectoare schimbate (cazut doar unul dar spre siguranta schimbat tot) => Factura 8.000 RON

17. fantozzi007-2.0 TDI BKP 2006 132.000 km - 2 zile consecutive-2 injectoare Simens - pt siguranta a schimbat tot (4 injectoare, rampa injectoare, pompa carburant) => factura aprox. 8000 Ron

18.taipan_ro 2,0 BKP 2006 - 97000Km 1 bucata injector sper sa fie primul si ultimul....

19. 2.0 BMA 2006-120.000 Km.-2 injectoare(cu al treilea "rezerva" si setul de chei aferente,in portbagaj

20. Andrei_Tdi . Credeam ca nu mi se va intampla si mie. 2.0 tdi bkp noiembrie 2007. Mi-a picat injectorul Nr.3 acum 3 zile la 65mii km.

21. Emi78 - BKP 2006 primul injector cazut la 59.000

22. lukety_peter - 2.0 BKP 2006 - 60000 km - inca un injector schimbat

23. KPS - BKP 2007 - primul la 136.406 km, injector cilindru nr.1. A urmat al doilea 144804 km, injector cilindru nr.3

24. Vwalin - 2.0 BMR 2006 - 67232 km - 1 injector cilindrul nr 2. Sper sa fie primul si ultimul...naspa senzatie

25 bogdan -bkp 2005- 83000 km 2 injectoare (primul la 80500 in 3.10.10 al doilea la 83000 in 1.11.10)

26. eu_ursanu 2.0 tdi bkp 2006 , 1 injector cazut 62.000 km ,pret 2550 ron

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe mine m-ai uitat :)

1. D@ny - 2.0 BKP 2006 masina nr 195.000 - 1 injector la 66.000 km acum am 90.000 km si nu am mai avut probleme .

2.antrax - 2.0 BKP 2006 1 injector la 60.000 km , al doilea la 60.500 km iar al treilea 93.000 km. al patrulea la 116.900

3.euurs - 2.0 BKP 2006 NICI UN INJECTOR PICAT, 50.000 km !

4. floto - 2.o bkp 3 injectoare 52348 km

5.ivooo - 2.0 BKP 4 injectoare 112000 km

6. iuly1209 - 2.0 BKP - 110.000 km , nici un injector schimbat

7. Andrei2000 - 2.0 BKP 2007 - niciun injector schimbat, 58.000 km

8. pronet - 2,0 BKP 2006 - 150.000 - nici un injector schimbat

9. lukety_peter - 2.0 BKP 2006 - 52000 km - un injector schimbat

10. Ottoflo - 2.0 BKP 2006 - 119.000 - 3 injectoare schimbate (al 4-lea da erori pe VagCom)

11. Michi - 2.0 BKP 2006 - 131000 km - 2 injectoare schimbate in ultima mie de km (si probabil 2 in Franta)

12. John78 - 2.0 BKP 2006 - 53000km - 1 injector

12 bis (hehe!) Mama Omide 2.0 BKP 2006. 4 injectoare schimbate in 1 an. Adica de la 75k la 100k. Ultimele 3 in decurs de 3 luni si 10k km.

14.Alexabv BKP 2006. 7 injectoare schimbate 1+4+1+1. Mai am de schimbat 2 din vechea generatie

15. Calin. BKP 2005 - 60000 km - 3 injectoare schimbate (26000, 34000, respectiv acum, 60000 km)

16. EL_TORO BKP 2005 - 103.000 - 4 injectoare schimbate (cazut doar unul dar spre siguranta schimbat tot) => Factura 8.000 RON

17. fantozzi007-2.0 TDI BKP 2006 132.000 km - 2 zile consecutive-2 injectoare Simens - pt siguranta a schimbat tot (4 injectoare, rampa injectoare, pompa carburant) => factura aprox. 8000 Ron

18.taipan_ro 2,0 BKP 2006 - 97000Km 1 bucata injector sper sa fie primul si ultimul....

19. 2.0 BMA 2006-120.000 Km.-2 injectoare(cu al treilea "rezerva" si setul de chei aferente,in portbagaj

20. Andrei_Tdi . Credeam ca nu mi se va intampla si mie. 2.0 tdi bkp noiembrie 2007. Mi-a picat injectorul Nr.3 acum 3 zile la 65mii km.

21. Emi78 - BKP 2006 primul injector cazut la 59.000

22. lukety_peter - 2.0 BKP 2006 - 60000 km - inca un injector schimbat

23. KPS - BKP 2007 - primul la 136.406 km, injector cilindru nr.1. A urmat al doilea 144804 km, injector cilindru nr.3

24. Vwalin - 2.0 BMR 2006 - 67232 km - 1 injector cilindrul nr 2. Sper sa fie primul si ultimul...naspa senzatie

25 bogdan -bkp 2005- 83000 km 2 injectoare (primul la 80500 in 3.10.10 al doilea la 83000 in 1.11.10)

26. eu_ursanu 2.0 tdi bkp 2006 , 1 injector cazut 62.000 km ,pret 2550 ron

27. TheOne06 2.0 tdi bkp 2006 , 1 injector cazut la aproape 53000 km

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1. D@ny - 2.0 BKP 2006 masina nr 195.000 - 1 injector la 66.000 km acum am 90.000 km si nu am mai avut probleme .

2.antrax - 2.0 BKP 2006 1 injector la 60.000 km , al doilea la 60.500 km iar al treilea 93.000 km. al patrulea la 116.900

3.euurs - 2.0 BKP 2006 NICI UN INJECTOR PICAT, 50.000 km !

4. floto - 2.o bkp 3 injectoare 52348 km

5.ivooo - 2.0 BKP 4 injectoare 112000 km

6. iuly1209 - 2.0 BKP - 110.000 km , nici un injector schimbat

7. Andrei2000 - 2.0 BKP 2007 - niciun injector schimbat, 58.000 km

8. pronet - 2,0 BKP 2006 - 150.000 - nici un injector schimbat

9. lukety_peter - 2.0 BKP 2006 - 52000 km - un injector schimbat

10. Ottoflo - 2.0 BKP 2006 - 119.000 - 3 injectoare schimbate (al 4-lea da erori pe VagCom)

11. Michi - 2.0 BKP 2006 - 131000 km - 2 injectoare schimbate in ultima mie de km (si probabil 2 in Franta)

12. John78 - 2.0 BKP 2006 - 53000km - 1 injector

12 bis (hehe!) Mama Omide 2.0 BKP 2006. 4 injectoare schimbate in 1 an. Adica de la 75k la 100k. Ultimele 3 in decurs de 3 luni si 10k km.

14.Alexabv BKP 2006. 7 injectoare schimbate 1+4+1+1. Mai am de schimbat 2 din vechea generatie

15. Calin. BKP 2005 - 60000 km - 3 injectoare schimbate (26000, 34000, respectiv acum, 60000 km)

16. EL_TORO BKP 2005 - 103.000 - 4 injectoare schimbate (cazut doar unul dar spre siguranta schimbat tot) => Factura 8.000 RON

17. fantozzi007-2.0 TDI BKP 2006 132.000 km - 2 zile consecutive-2 injectoare Simens - pt siguranta a schimbat tot (4 injectoare, rampa injectoare, pompa carburant) => factura aprox. 8000 Ron

18.taipan_ro 2,0 BKP 2006 - 97000Km 1 bucata injector sper sa fie primul si ultimul....

19. 2.0 BMA 2006-120.000 Km.-2 injectoare(cu al treilea "rezerva" si setul de chei aferente,in portbagaj

20. Andrei_Tdi . Credeam ca nu mi se va intampla si mie. 2.0 tdi bkp noiembrie 2007. Mi-a picat injectorul Nr.3 acum 3 zile la 65mii km.

21. Emi78 - BKP 2006 primul injector cazut la 59.000

22. lukety_peter - 2.0 BKP 2006 - 60000 km - inca un injector schimbat

23. KPS - BKP 2007 - primul la 136.406 km, injector cilindru nr.1. A urmat al doilea 144804 km, injector cilindru nr.3

24. Vwalin - 2.0 BMR 2006 - 67232 km - 1 injector cilindrul nr 2. Sper sa fie primul si ultimul...naspa senzatie

25 bogdan -bkp 2005- 83000 km 2 injectoare (primul la 80500 in 3.10.10 al doilea la 83000 in 1.11.10)

26. eu_ursanu 2.0 tdi bkp 2006 , 1 injector cazut 62.000 km ,pret 2550 ron

27. TheOne06 2.0 tdi bkp 2006 , 1 injector cazut la aproape 53000 km

28. bogdan_jj 2.0 170 cp bmr - 1 injector la 93.000, acum 123.000 fara alte probleme

Modificat de D@ny
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

VREAU SA URLUUUUUUUU!!!!

Subscriu din nou la lista pagubitilor de bani in preasma sarbatorilor. Azi mi-a picat un alt injector.....

Trebuie sa facem ceva sa ii fortam pe nemti sa isi accepte greseala de fabricatie si sa le schimbe pe banii lor nu ai nostri.

Chiar am ajuns la capatul rabdarii cu scarba asta de masina chinezeasca( dpdv al calitatii...ca la pret e mai mult decat nemteasca)

1. D@ny - 2.0 BKP 2006 masina nr 195.000 - 1 injector la 66.000 km acum am 90.000 km si nu am mai avut probleme .

2.antrax - 2.0 BKP 2006 1 injector la 60.000 km , al doilea la 60.500 km iar al treilea 93.000 km. al patrulea la 116.900

3.euurs - 2.0 BKP 2006 NICI UN INJECTOR PICAT, 50.000 km !

4. floto - 2.o bkp 3 injectoare 52348 km

5.ivooo - 2.0 BKP 4 injectoare 112000 km

6. iuly1209 - 2.0 BKP - 110.000 km , nici un injector schimbat

7. Andrei2000 - 2.0 BKP 2007 - niciun injector schimbat, 58.000 km

8. pronet - 2,0 BKP 2006 - 150.000 - nici un injector schimbat

9. lukety_peter - 2.0 BKP 2006 - 52000 km - un injector schimbat

10. Ottoflo - 2.0 BKP 2006 - 119.000 - 3 injectoare schimbate (al 4-lea da erori pe VagCom)

11. Michi - 2.0 BKP 2006 - 131000 km - 2 injectoare schimbate in ultima mie de km (si probabil 2 in Franta)

12. John78 - 2.0 BKP 2006 - 53000km - 1 injector

12 bis (hehe!) Mama Omide 2.0 BKP 2006. 4 injectoare schimbate in 1 an. Adica de la 75k la 100k. Ultimele 3 in decurs de 3 luni si 10k km.

14.Alexabv BKP 2006. 7 injectoare schimbate 1+4+1+1. Mai am de schimbat 2 din vechea generatie

15. Calin. BKP 2005 - 60000 km - 3 injectoare schimbate (26000, 34000, respectiv acum, 60000 km)

16. EL_TORO BKP 2005 - 103.000 - 4 injectoare schimbate (cazut doar unul dar spre siguranta schimbat tot) => Factura 8.000 RON

17. fantozzi007-2.0 TDI BKP 2006 132.000 km - 2 zile consecutive-2 injectoare Simens - pt siguranta a schimbat tot (4 injectoare, rampa injectoare, pompa carburant) => factura aprox. 8000 Ron

18.taipan_ro 2,0 BKP 2006 - 97000Km 1 bucata injector sper sa fie primul si ultimul....

19. 2.0 BMA 2006-120.000 Km.-2 injectoare(cu al treilea "rezerva" si setul de chei aferente,in portbagaj

20. Andrei_Tdi . Credeam ca nu mi se va intampla si mie. 2.0 tdi bkp noiembrie 2007. Mi-a picat injectorul Nr.3 acum 3 zile la 65mii km.

21. Emi78 - BKP 2006 primul injector cazut la 59.000

22. lukety_peter - 2.0 BKP 2006 - 60000 km - inca un injector schimbat

23. KPS - BKP 2007 - primul la 136.406 km, injector cilindru nr.1. A urmat al doilea 144804 km, injector cilindru nr.3

24. Vwalin - 2.0 BMR 2006 - 67232 km - 1 injector cilindrul nr 2. Injector cilindrul nr 1-71664km

25 bogdan -bkp 2005- 83000 km 2 injectoare (primul la 80500 in 3.10.10 al doilea la 83000 in 1.11.10)

26. eu_ursanu 2.0 tdi bkp 2006 , 1 injector cazut 62.000 km ,pret 2550 ron

27. TheOne06 2.0 tdi bkp 2006 , 1 injector cazut la aproape 53000 km

28. bogdan_jj 2.0 170 cp bmr - 1 injector la 93.000, acum 123.000 fara alte probleme

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@vwalin ce ziceam de motoarele de 170 cp se confirma,cad injectoarele la fel ca si cele de 140 cp doar ca numarul masinilor cu motoare de 170 cp sunt mai putine ,de aici si impresia ca motoarele sunt mai reusite :vaidecapulmeu:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1. D@ny - 2.0 BKP 2006 masina nr 195.000 - 1 injector la 66.000 km acum am 90.000 km si nu am mai avut probleme .

2.antrax - 2.0 BKP 2006 1 injector la 60.000 km , al doilea la 60.500 km iar al treilea 93.000 km. al patrulea la 116.900

3.euurs - 2.0 BKP 2006 NICI UN INJECTOR PICAT, 50.000 km !

4. floto - 2.o bkp 3 injectoare 52348 km

5.ivooo - 2.0 BKP 4 injectoare 112000 km

6. iuly1209 - 2.0 BKP - 110.000 km , nici un injector schimbat

7. Andrei2000 - 2.0 BKP 2007 - niciun injector schimbat, 58.000 km

8. pronet - 2,0 BKP 2006 - 150.000 - nici un injector schimbat

9. lukety_peter - 2.0 BKP 2006 - 52000 km - un injector schimbat

10. Ottoflo - 2.0 BKP 2006 - 119.000 - 3 injectoare schimbate (al 4-lea da erori pe VagCom)

11. Michi - 2.0 BKP 2006 - 131000 km - 2 injectoare schimbate in ultima mie de km (si probabil 2 in Franta)

12. John78 - 2.0 BKP 2006 - 53000km - 1 injector

12 bis (hehe!) Mama Omide 2.0 BKP 2006. 4 injectoare schimbate in 1 an. Adica de la 75k la 100k. Ultimele 3 in decurs de 3 luni si 10k km.

14.Alexabv BKP 2006. 7 injectoare schimbate 1+4+1+1. Mai am de schimbat 2 din vechea generatie

15. Calin. BKP 2005 - 60000 km - 3 injectoare schimbate (26000, 34000, respectiv acum, 60000 km)

16. EL_TORO BKP 2005 - 103.000 - 4 injectoare schimbate (cazut doar unul dar spre siguranta schimbat tot) => Factura 8.000 RON

17. fantozzi007-2.0 TDI BKP 2006 132.000 km - 2 zile consecutive-2 injectoare Simens - pt siguranta a schimbat tot (4 injectoare, rampa injectoare, pompa carburant) => factura aprox. 8000 Ron

18.taipan_ro 2,0 BKP 2006 - 97000Km 1 bucata injector sper sa fie primul si ultimul....

19. 2.0 BMA 2006-120.000 Km.-2 injectoare(cu al treilea "rezerva" si setul de chei aferente,in portbagaj

20. Andrei_Tdi . Credeam ca nu mi se va intampla si mie. 2.0 tdi bkp noiembrie 2007. Mi-a picat injectorul Nr.3 acum 3 zile la 65mii km.

21. Emi78 - BKP 2006 primul injector cazut la 59.000

22. lukety_peter - 2.0 BKP 2006 - 60000 km - inca un injector schimbat

23. KPS - BKP 2007 - primul la 136.406 km, injector cilindru nr.1. A urmat al doilea 144804 km, injector cilindru nr.3

24. Vwalin - 2.0 BMR 2006 - 67232 km - 1 injector cilindrul nr 2. Injector cilindrul nr 1-71664km

25 bogdan -bkp 2005- 83000 km 2 injectoare (primul la 80500 in 3.10.10 al doilea la 83000 in 1.11.10)

26. eu_ursanu 2.0 tdi bkp 2006 , 1 injector cazut 62.000 km ,pret 2550 ron

27. TheOne06 2.0 tdi bkp 2006 , 1 injector cazut la aproape 53000 km

28. bogdan_jj 2.0 170 cp bmr - 1 injector la 93.000, acum 123.000 fara alte probleme

29. Dandax 2.0 BKP 2007 ~ 64000 - 2 injectoare picate in acelasi timp stand la semafor, schimbate toate 4 + rampa, etc.

Modificat de D@ny
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Procedura de reconditionare este meticuloasa si presupune atentie si rabdare dar in urma ei partea electronica functioneaza ca si una noua. nu presupune modificari ale performantelor sau caracteristicilor si daca este corect reconditionat se poate garanta functionarea pe perioade lungi.

afirmatia unor comercianti de piese SH cum ca injectoarele de 140cp pot fi inlocuite cu cele de 170cp si invers este partial adevarata... daca este inlocuita duza injectorului cu cea prevazuta tipului de motor. desi electrovalva este cea care are marcata pe corp codul de injector (terminatia D sau M), nu exista diferente intre cele doua tipuri de injectoare (exceptand duza desigur).

cum sesizau cativa dintre membrii in posturile de mai sus, este vorba de o eroare de proiectare ce conduce la deteriorarea prematura a electrovalvei, independent de uleiul, motorina sau stilul de condus folosite.

schimbul de ulei la 10k km(sau putin peste) si inlocuirea filtrului de fiecare data pot prelungi semnificativ viata injectoarelor dat fiind ca impuritatile metalice de uzura acumulate in ulei sunt cauza deteriorarii injectoarelor.

afirmatiile de mai sus sunt rezultatul unor zile de munca si investitii in echipament nu doar balade si pareri .

Modificat de D@ny
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai nu inteleg, zici ca este independent de ulei, stil de condus insa mai jos zici ca ajuta daca schimbi uleiul la 10.000 km !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pot prelungi semnificativ viata injectoarelor dat fiind ca impuritatile metalice de uzura acumulate in ulei sunt cauza deteriorarii injectoarelor...deci nu uleiul in sine e problema

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut tuturor! Am un passat motor BKP din 2006. In urma unei verificari am aflat ca injectorul nr.3 ar avea nu stiu ce problema. M-am gandit sa ma documentez un pic si asa am ajuns sa citesc acest post. M-am ingrozit! Partea "buna" este ca stiu la ce sa ma astept, probabil ca nu va mai trece multa vreme si o sa-mi "pice" si mie primul injector. Discutand in stanga si in dreapta pe la service-uri pe la reprezentanta ... nimic nou aceleasi raspunsuri si solutii mentionate de voi mai sus. Cautand pe net am gasit acest anunt: http://piese-auto.anunturi-auto.4tuning.ro/anunturi-auto/piese-auto/passat-3c-2-0tdi-9850356.html. As vrea sa stiu daca a incercat cineva acesata solutie!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dupa cum arata in poza anuntului din link-ul postat de tine, a fost inlocuita valva electronica cu alta de alt tip (cel putin asa arata din foto) ori cea originala are o protectie peste ea...

ca si design, valva din poza seamana mai mult cu cea de pe injectoarele ce echipeaza motoarele de 1.9tdi PD (101-150cp).

parerea mea e ca modificarea injectoarelor cu repere de la alte modele poate ridica probleme de fiabilitate si compatibilitate.

ce ma nelamureste pe mine e faptul ca ei prezinta modificarea ca pe o metoda de preventie dar nu ca si pe o solutie de reconditionare! de ce pot inlocui piesa inainte de a se strica si nu dupa??? ceva miroase a manarie aici...

Modificat de nitro_od
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ce ma nelamureste pe mine e faptul ca ei prezinta modificarea ca pe o metoda de preventie dar nu ca si pe o solutie de reconditionare! de ce pot inlocui piesa inainte de a se strica si nu dupa??? ceva miroase a manarie aici...

Am vazut ca ai un anunt ca reconditionezi injectoare,pot sa te intreb prin ce metoda?

Modificat de D@ny
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am intrat si eu in celebra lista!

1. D@ny - 2.0 BKP 2006 masina nr 195.000 - 1 injector la 66.000 km acum am 90.000 km si nu am mai avut probleme .

2.antrax - 2.0 BKP 2006 1 injector la 60.000 km , al doilea la 60.500 km iar al treilea 93.000 km. al patrulea la 116.900

3.euurs - 2.0 BKP 2006 NICI UN INJECTOR PICAT, 50.000 km !

4. floto - 2.o bkp 3 injectoare 52348 km

5.ivooo - 2.0 BKP 4 injectoare 112000 km

6. iuly1209 - 2.0 BKP - 110.000 km , nici un injector schimbat

7. Andrei2000 - 2.0 BKP 2007 - niciun injector schimbat, 58.000 km

8. pronet - 2,0 BKP 2006 - 150.000 - nici un injector schimbat

9. lukety_peter - 2.0 BKP 2006 - 52000 km - un injector schimbat

10. Ottoflo - 2.0 BKP 2006 - 119.000 - 3 injectoare schimbate (al 4-lea da erori pe VagCom)

11. Michi - 2.0 BKP 2006 - 131000 km - 2 injectoare schimbate in ultima mie de km (si probabil 2 in Franta)

12. John78 - 2.0 BKP 2006 - 53000km - 1 injector

12 bis (hehe!) Mama Omide 2.0 BKP 2006. 4 injectoare schimbate in 1 an. Adica de la 75k la 100k. Ultimele 3 in decurs de 3 luni si 10k km.

14.Alexabv BKP 2006. 7 injectoare schimbate 1+4+1+1. Mai am de schimbat 2 din vechea generatie

15. Calin. BKP 2005 - 60000 km - 3 injectoare schimbate (26000, 34000, respectiv acum, 60000 km)

16. EL_TORO BKP 2005 - 103.000 - 4 injectoare schimbate (cazut doar unul dar spre siguranta schimbat tot) => Factura 8.000 RON

17. fantozzi007-2.0 TDI BKP 2006 132.000 km - 2 zile consecutive-2 injectoare Simens - pt siguranta a schimbat tot (4 injectoare, rampa injectoare, pompa carburant) => factura aprox. 8000 Ron

18.taipan_ro 2,0 BKP 2006 - 97000Km 1 bucata injector sper sa fie primul si ultimul....

19. 2.0 BMA 2006-120.000 Km.-2 injectoare(cu al treilea "rezerva" si setul de chei aferente,in portbagaj

20. Andrei_Tdi . Credeam ca nu mi se va intampla si mie. 2.0 tdi bkp noiembrie 2007. Mi-a picat injectorul Nr.3 acum 3 zile la 65mii km.

21. Emi78 - BKP 2006 primul injector cazut la 59.000

22. lukety_peter - 2.0 BKP 2006 - 60000 km - inca un injector schimbat

23. KPS - BKP 2007 - primul la 136.406 km, injector cilindru nr.1. A urmat al doilea 144804 km, injector cilindru nr.3

24. Vwalin - 2.0 BMR 2006 - 67232 km - 1 injector cilindrul nr 2. Injector cilindrul nr 1-71664km

25 bogdan -bkp 2005- 83000 km 2 injectoare (primul la 80500 in 3.10.10 al doilea la 83000 in 1.11.10)

26. eu_ursanu 2.0 tdi bkp 2006 , 1 injector cazut 62.000 km ,pret 2550 ron

27. TheOne06 2.0 tdi bkp 2006 , 1 injector cazut la aproape 53000 km

28. bogdan_jj 2.0 170 cp bmr - 1 injector la 93.000, acum 123.000 fara alte probleme

29. Dandax 2.0 BKP 2007 ~ 64000 - 2 injectoare picate in acelasi timp stand la semafor, schimbate toate 4 + rampa, etc

30.ADY12345 2.0 BKP 2007-170000-1 injector cazut stand la semafor+2 schimbate de fostul proprietar neamt

Modificat de D@ny
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:offtopic:

26 de oameni si aprox 60 de injectoare schimbate.

am contribuit impreuna la vw cu ~60 x ~2.300 = ~138.000 ron! frumoos!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru cei interesati,nu vreau sa fac reclama,eu mi-am rezolvat problema cu injectorul la http://www.kritters.ro sper sa fie ok,pentru ca e reconditionat.

800ron+injectorul vechi la schimb+200ron reparatia+60ron firma de curierat.Total 1060ron.Garantie 5 luni.

Modificat de D@ny
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va recomand tuturor " acum, si celor care isi permit " schimbarea filtrului de comustibil la 7,500 km ( jumate din intervalul de 15,000 ) si in acest fel veti evita acea problema; de altfel, va recomand sa alimentati numai cu motirina scumpa EX. mol evo diesel, 5,3 lei/l; va recomand sa folositi un Aditiv pt Curatarea Injectoarelor " Metabond de EX " si ex pot continua.

in acest fel veti evita aceasta mica problema.

Modificat de D@ny
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cine cauta sa reconditioneze e un baiat in pitesti de face treaba buna ..cine e doritor sa lase un mesaj

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aseara, venind de la Recas spre Timisoara am avut parte de o experienta socanta. Rulam cu aproximativ 100 km/ora si am simtit ca motorul nu mai trage. Apoi s-a oprit. Am incercat sa-l repornesc folosind o treapta de viteza inferioara, dar nu a mers. Am incercat inca de doua ori, dar nici un rezultat. In cele din urma am tras pe dreapta. NU-MI VENEA SA CRED CA PASSATUL M-A LASAT IN CAMP!!! Am incercat sa-l pornesc de la cheie. Nici o sansa. Dupa cateva telefoane pe care le-am dat am gasit pe cineva cu o platforma si asa am dus masina in Timisoara. Tipul avea cunostinte in materie de Passat-uri. Dupa simptomele pe care i le-am relatat mi-a spus ca s-a dus un injector, lucru confirmat si de test-computer.

Citind mai multe posturi mi-am dat seama ca se putea intampla o tragedie daca injectorul s-ar fi defectat intr-o depasire. Ma gandesc in modul cel mai serios se revin la modelul B5 pe care l-am avut inainte. Pana atunci ma trec si eu pe lista ce pare a nu se sfarsi a celor cu injectoare defecte.

Am intrat si eu in celebra lista!

1. D@ny - 2.0 BKP 2006 masina nr 195.000 - 1 injector la 66.000 km acum am 90.000 km si nu am mai avut probleme .

2.antrax - 2.0 BKP 2006 1 injector la 60.000 km , al doilea la 60.500 km iar al treilea 93.000 km. al patrulea la 116.900

3.euurs - 2.0 BKP 2006 NICI UN INJECTOR PICAT, 50.000 km !

4. floto - 2.o bkp 3 injectoare 52348 km

5.ivooo - 2.0 BKP 4 injectoare 112000 km

6. iuly1209 - 2.0 BKP - 110.000 km , nici un injector schimbat

7. Andrei2000 - 2.0 BKP 2007 - niciun injector schimbat, 58.000 km

8. pronet - 2,0 BKP 2006 - 150.000 - nici un injector schimbat

9. lukety_peter - 2.0 BKP 2006 - 52000 km - un injector schimbat

10. Ottoflo - 2.0 BKP 2006 - 119.000 - 3 injectoare schimbate (al 4-lea da erori pe VagCom)

11. Michi - 2.0 BKP 2006 - 131000 km - 2 injectoare schimbate in ultima mie de km (si probabil 2 in Franta)

12. John78 - 2.0 BKP 2006 - 53000km - 1 injector

12 bis (hehe!) Mama Omide 2.0 BKP 2006. 4 injectoare schimbate in 1 an. Adica de la 75k la 100k. Ultimele 3 in decurs de 3 luni si 10k km.

14.Alexabv BKP 2006. 7 injectoare schimbate 1+4+1+1. Mai am de schimbat 2 din vechea generatie

15. Calin. BKP 2005 - 60000 km - 3 injectoare schimbate (26000, 34000, respectiv acum, 60000 km)

16. EL_TORO BKP 2005 - 103.000 - 4 injectoare schimbate (cazut doar unul dar spre siguranta schimbat tot) => Factura 8.000 RON

17. fantozzi007-2.0 TDI BKP 2006 132.000 km - 2 zile consecutive-2 injectoare Simens - pt siguranta a schimbat tot (4 injectoare, rampa injectoare, pompa carburant) => factura aprox. 8000 Ron

18.taipan_ro 2,0 BKP 2006 - 97000Km 1 bucata injector sper sa fie primul si ultimul....

19. 2.0 BMA 2006-120.000 Km.-2 injectoare(cu al treilea "rezerva" si setul de chei aferente,in portbagaj

20. Andrei_Tdi . Credeam ca nu mi se va intampla si mie. 2.0 tdi bkp noiembrie 2007. Mi-a picat injectorul Nr.3 acum 3 zile la 65mii km.

21. Emi78 - BKP 2006 primul injector cazut la 59.000

22. lukety_peter - 2.0 BKP 2006 - 60000 km - inca un injector schimbat

23. KPS - BKP 2007 - primul la 136.406 km, injector cilindru nr.1. A urmat al doilea 144804 km, injector cilindru nr.3

24. Vwalin - 2.0 BMR 2006 - 67232 km - 1 injector cilindrul nr 2. Injector cilindrul nr 1-71664km

25 bogdan -bkp 2005- 83000 km 2 injectoare (primul la 80500 in 3.10.10 al doilea la 83000 in 1.11.10)

26. eu_ursanu 2.0 tdi bkp 2006 , 1 injector cazut 62.000 km ,pret 2550 ron

27. TheOne06 2.0 tdi bkp 2006 , 1 injector cazut la aproape 53000 km

28. bogdan_jj 2.0 170 cp bmr - 1 injector la 93.000, acum 123.000 fara alte probleme

29. Dandax 2.0 BKP 2007 ~ 64000 - 2 injectoare picate in acelasi timp stand la semafor, schimbate toate 4 + rampa, etc

30.ADY12345 2.0 BKP 2007-170000-1 injector cazut stand la semafor+2 schimbate de fostul proprietar neamt

31. Marius 2.0 BKP 2005, 1 injector defectat la 125.000 km, in timp ce rulam cu 100 km/ora.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!