Jump to content

Injectoare PD 2.0TDI distruse


alexabv
 Share

Postare recomandată

Azi voiam sa plec din Mamaia sa ma plimb prin Constanta cand motorul a cedat . am ajuns la Cardinali ( parca asa se cheama )

unde dupa 3ore veste proasta : s-au scurtcircuitat injectoarele ,se rezolva in 2 saptamani si costa 27 mil un injector

Pt a nu repeta aceasta nefericita intamplare poate -mi explica cineva cauza :

1 stilul de condus mai sportiv

2 am bagat metabond la 30 000 ( acum am 40 000)

3 defect de fabricatie ghinion ...

Pt a avea acces la injectoare trebuie demontat motorul ? ( capacul de chiulasa?)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ce injectoare sunt ? PD ?

ce inseamna "motorul a cedat" ? ce s-a intamplat ? cum se mainfesta ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

puiufly,motorul este PD.

alexabv,in primul rand trebuie depistata cauza(dupa parerea mea niciunul din cele spuse de tine nu au legatura).eu cred ca este o problema a instalatiei(de s-au ars toate).injectoarele se afla sub axul cu came deci nu trebuie demontat decat capacul si unul din axe,nu motorul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dorumarcatoru

Masina nu mai e in garantie ? Ce te intereseaza cat costa ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

calculatorul a dat eroarea: injectoare scurtcircuitate

maine cand se va demonta se va afla cate din injectoare sunt stricate

mecanicii spun ca cel putin unu

dar cum sa se scurtcircuiteze un circuit care cred ca lureaza la o tensiune scazuta ?

motorul s-a oprit si s-au aprins clipind "o macaroana" si un "motoras"

ce corespunde in carte la defect de motor si defect la sistemul de evacuare

care poate fi cauza?

mi se pare prea repede la 40 000 km

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

masina mai e in garantie dar cam la limita si sper sa nu se constate ca e din vina mea ...

oricum nu as vrea ca la 80 000 km sa o patesc iar sau poate ca e normal?

transportul din Constanta ma costa 16 +0.5 +1.2 milioane

nu am vrut sa las masina 2 saptamani in Constanta

SE INTAMPLA DES sa se scurtcircuiteze injectoare?

in forum nu am mai gasit aceasta problema

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

calculatorul a dat eroarea
e complicata problema,trebuie sa se depisteze de ce a dat eroarea(sa nu fie ECU busit).asa e posibil sa schimbe injectorul(e) si peste ceva timp iar sa arda vreunul.
SE INTAMPLA DES sa se scurtcircuiteze injectoare?
eu nu am mai auzit ,chiar sunt curios daca cineva a mai patit asa ceva.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ce inseamna ECU ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

acum masina are aproape 2 ani dar la 2 luni

ma aflam in depasire cand motorul a murit asemanator

senzatia e greu de descris...

in schimb atunci la restart a pornit si pe urma s-a facut un update de firmware si nu s-a mai intamplat

teoretic calculatoarele astea sunt tare fiabile

stiu intamplator cum se testeaza ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am fost azi la Tess si mi-au spus ca se intampla sa vina cam 2 masini pe luna cu un injector stricat

destul de rar se strica si cate doua

maine se pare ca problema se va rezolva si nu mai astept 2 saptamani la Constanta...

am redus la 4 zile dar costul transportului e considerabil

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Acum sunt in Budapesta unde cred ca am patit INJECTORUL partea a doua ...

Venind de la Viena la 60 km de Budapesta motorul s-a oprit iar ca atunci cad s-a ars injectorul la mare

Oare de ce nu se strica acasa ...

Am dat zeci de telefoane si nu am rezolvat mare lucru

doar mi-au explicat toti ca full casco nu acopera problema mea ( iar asistenta rutiera inseamna altceva: oare ce? )

...si nu pot fi ajutat ca nu sunt contracte intre VW si Asistenta rutiera ... si nu am nu stiu ce card

oricum am priceput ca trebuie sa platesc eu si sa incerc sa decontez

si se pare ca garantia nu acopera transportul...

deci dupa ce injectorul s-a ars odata la nici 1000 km s-a ars din nou

poate ca motorina din austria nu e buina

ar trebui sa vand masina ? ca deja ma costa cam mult ( 1000 euro transport pe rampa la 42 000 km )

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu siguranta nu trebuie vanduta, doar ca trebuie sa insisti sa fie reparata cauza si nu efectul. Parerea mea :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu siguranta nu trebuie vanduta, doar ca trebuie sa insisti sa fie reparata cauza si nu efectul. Parerea mea :D

Ce inseamna "s-au scurtciuitat injectoarele ? "

Sa inteleg ca bobina este in scurtcircuit ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce inseamna "s-au scurtciuitat injectoarele ? "

Sa inteleg ca bobina este in scurtcircuit ?

si chiar daca ar fi asa, motorul mai merge si in 3 cilindri, sau toate injectoarele s-au dus ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt tot in Budapesta unde mecanicii habar nu au ce are motorul

au verificat injectoarele si par bune desi eroarea este iar "injectoare scurtcircuitate" ( asa mi-au tradus la Cardinali eroarea )

exista un singur senzor pt toate injectoarele

maine incearca sa schimbe calculatorul ( 99% cred ei e de la calculator ) practic injectoarele nu primesc semnal de la ECU

nu merge in 3 cilindri

:P dupa ce un taximetrist m-a inselat rau ( 100 euro) am inchiriat o masina ca e mai ieftin si mai practic .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu merge in 3 cilindri

:offtopic: dupa ce un taximetrist m-a inselat rau ( 100 euro) am inchiriat o masina ca e mai ieftin si mai practic .

Iti spun eu, al meu motor AXR de 100CP merge in 3 cilindri, ba chiar in 2, chiar daca merge ca naiba, dar merge, nu se opreste, am facut eu experimentul asta ! si ma indoiesc ca se duc injectoarele deodata... asta nu se poate intampla decat daca este un supracurent prin bobine...

naspa faza cu taximetristu'... :exclaim:

Modificat de puiufly
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa o saptamana de asteptare sa-mi repare masina in Budapesta surpriza neplacuta :

toate injectoarele nu functioneaza si nu se acorda garantie deoarece cauza este combustibilul neadecvat (adica motorina romaneasca nu e buna)

costul injectoarelor 4500 euro la Budapesta ( la noi ar fi numai 27mil buc)

Fabrica nu acorda garantia deoarece statistic injectoare defecte sunt unu la un milion ( sau cam asa ceva)

Am vorbit deja cu un avocat sa-i dau in judecata . Oricum masina avea motorina din Viena .Masina e pe firma si pastrez toate bonurile(nu am pus benzina )

Expertiza la motorina ar trebui sa o fac eu si costa 1000 euro in Budapesta ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut!

Am o problema asemanatoare cu motorul meu AXR. La inceput am simtit ca atunci cand ii dau spritz, de exemplu intr-o depasire, cand am nevoie de putere, masina dadea in nas. Apoi, la un drum mai lung a inceput sa nu mai reactioneze deloc la apasarea mai rapida pe pedala. Ca sa ajung la 100 km/h trebuia sa o iau incet incet sa apas pe acceleratie foarte incet, altfel dadea in nas. In cele din urma a inceput sa mearga in 3 cilindri... am ajuns acasa mergand numai cu 40km/h. Am fost la un service si mi-a facut o curatare a injectoarelor, si s-a rezolvat, dar tot nu are asa spritz ca inainte, parca tot are tendinta sa dea in nas.... Mi s-a spus ca e o problema la unul din injectoare, care nu functioneaza in parametri normali. Am zis ca sunt dispus sa-l schimb cu unul nou, si mi s-a zis ca exista riscul (la acest tip de motor - AXR) ca atunci cand se demonteaza injectorul, sa se gaseasca chiulasa distrusa din cauza unui posibil joc al injectorului, si deci sa necesite inlocuire. Asta ar insemna ca ar creste semnificativ costurile reparatiei, plus ca daca se schimba chiulasa, am inteles ca este recomandabil sa se schimbe toate 4 injectoarele (!!!). Am inteles ca aceasta problema este des intalnita la AXR si AJM, nu este neaparat sa se gaseasca chiulasa distrusa, insa este o probabilitate mare. Voi, posesori de AXR sau AJM, v-ati lovit de aceasta problema? Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Voi, posesori de AXR sau AJM, v-ati lovit de aceasta problema? Multumesc

Asta este o noutate, cum adica chiulasa distrusa ? de injectoare ? asta nu am mai auzit....

Injectoarele stau pozitionate in chiulasa in pozitie usor inclinata (fata de verticala) si sunt prinse intr-un singur surub (de 6) cu ajutorul unei piese de pozitionare (care mie mi se pare o varianta foarte slab gandita...)... exista si niste garnituri acolo care separa turul de retur (motorina)... Am vazut si eu niste "uzuri" ale chiulasei, cum injectorul se "misca" in locasul respectiv si lasa usoare urme in chiulasa...

Mie mi se pare injectorul PD foarte prost prins de chiulasa..... dar de aici si pana sa distruga chiulasa... mai este... a mai vazut cineva asa ceva ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Se pare ca acum daca cedeaza un injector VW recomanda si schimbarea cablajului (asta de 2 luni)

Contactul imperfect din mufe ar fi cauza multor injectoare stricate

Pare putin probabil totusi eu am schimbat acest cablaj electric (aproximativ 5 mil)

La mine s-au ars 6 injectoare, mai exista cineva cu mai mult de 2 injectoare ?

Este un fenomen in "masa" ?

Modificat de c o s m i n
Editare titlu.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la cati km ti s-au stricat injectoarele? cum s-a manifestat, detaliaza putin, mersi

Modificat de mihaid2003
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la un an si jumatate s-a ars primul injector, dupa care la scurt timp (~o luna) s-au ars 4 simultan si peste inca un an iarasi un injector

toate s-au ars pe autostrada incercand sa accelerez (viteza intre 140-180km/h)

Cred ca nu asta e important, pt portofelul meu ar fi bine daca s-ar descoperi cauza :

-poate merg prea turat sau subturat (sau cine stie ce fac rau)

-poate a fost acel cablaj ce l-am schimbat azi

-poate nu alimentez cu ce motorina trebuie

-poate am avut ghinion

-poate e un defect de proiectare la motor si trebuie sa trec la CR

Modificat de dm76ro
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dar la cati km s-a ars primul? te mai puteai deplasa cu un injector defect? rau dar mergea? s-a simtit ceva inainte?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

primul injector s-a ars la aproximativ 40 000. nici un semn nu te avertizeaza ca se arde

daca esti in depasire sau esti mai slab de inger poti sa mori (si la tv se va spune ca ai intrat aiurea in depasire)

merge cu trei injectoare doar daca scoti mufa la cel ars (trebuie ceva scule pt asta)

am auzit ca cineva dupa ce a lovit injectorul de asfalt acesta a functionat iar (poate confirma cineva daca e posibil)

Modificat de alexabv
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!