Jump to content

Închidere centralizata


genius
 Share

Postare recomandată

,,daca nu aveti sculele necesare"

Buun, dar un acumulator tot avem nu?

Florine, usile deschise la masinuta, nu de alta dar sa nu ramai pe afara, fiindca vom avea nevoie de acumulatorul masinii.

Operatiunea pe care ai facut-o pe ,,usa de antrenament" ok? .......cand ajungi la broasca, misca tot ce e de miscat, mufa, fire, daca nu este ascultatoare vei demonta acumulatorul, aici vom avea nevoie si un pic de noroc, in sensul ca motorasul sa nu fie ars, sau colectorul murdar si nu mai lucreaza. Acumulatorul in masinuta, afara, unde vrei tu.... 2 fire mai lungi le conectezi la +/- acumulatorului si contact in mufa albastra pe primii 2 pini de sus (stanga-dreapta), daca motorasul este functional, vei putea deschide usa, cu costuri zero.

Atat trebuie sa retii, in pozitia in care vei sta acolo ghemotoc :lol: in mufa albastra pinii de SUS, daca vei avea lanterna vei vedea si numerotarea respectiv pinul 1...si 2.

Varianta cu verificatul de fire prin burduf, stalp, si nu mai stiu pe unde, te rog frumos sa ma crezi, nu ai sa o poti face decat cand usa va fi deschisa, cu usa inchisa ce vezi? vine mufa care vine conectata la broasca, daca firele sunt intrerupte prin burduf, stalp....poti sa faci ceva cu usa inchisa? Eu zic ca nu....Imi este usor sa iti spun verifica-i doar din gura si stand pe scaun, cand esti cu usa blocata si cu panoul lipit de fata cam greu..... :icon_cheesygrin:

Daca ai acest noroc, adica problema sa fie pe conexiunea pana la broasca, motorasul ok.....esti capitan de aeronava!

Daca nu.... scoti mufa de alimentare de pe broasca, insista pe acel surub, si vei detasa partea electronica de cea mecanica, va trebui dupa ce sunt detasate, doar sa tragi de una din cele 2 tije de actionare a limbii pentru a deschide usa. In acest caz, o sa fiu sincera cu tine....te va costa doar un surub rupt....nu am vrut intentionat sa iti spun de el, nici nu ai cum sa-l demontezi . doar daca ai avea broasca demontata de pe masina. Dar te rog sa ma crezi, ai sa vezi ca se poate repara, va trebui sa folosesti un alt holsurub o idee mai lung si gata.

,,ca exista metode mai simple" : mai cunosc o metoda, dar necesita usoare reparatii de tinichigerie.....nu cred ca va fi cazul.

Succes.

Modificat de carmina
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc inca o data de info.

Azi nu am facut nimic ca am pierdut vremea sa caut torx cu 12 colturi, dar nu am gasit de cumparat. Am vrut prima data sa dau jos broasca de la usa buna, ca sa vad mai bine cum este prinsa electronica si totodata ca sa-mi rezolv problemele de acolo, ca acum face fite si usa buna. Dupa ce o inchid si apoi o deschid din telecomanda, nu mai pot sa o deschid de la miner pina ce nu-i dau una. Fie cu palma, fie cu fundu.

Acum insa dupa ce mi-ai mai dat info, se pare ca ma pot apuca sa mi le stric pe amindoua :lol: . In cursul saptamini pot face rost si de torxul ala, ca am de unde lua imprumut si ma pot apuca de mesterit daca o sa am timp.

Sint curios la final ce nota de plata o sa-mi faci. Vind sau nu vind masina ca sa-mi achit datoria. :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

,,nu mai pot sa o deschid de la miner pina ce nu-i dau una. Fie cu palma, fie cu fundu."

post-25544-0-97154500-1349628750_thumb.j

post-25544-0-24296400-1349628839_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu deosebirea ca, chiar daca tii cablul tensionat se aude motorasul cum lucreaza. La el nu se aude nimic.

Scuze, nu intelesesem ca la el nu lucreaza deloc

Florin, daca ai reusit sa dai fata de usa jos de la usa cu probleme poti sa incerci sa alimentezi direct motorasul pe pinii 7 repectiv 17 (pe unul + iar pe altul masa, de doua ori consecutiv, daca nu face nimic decat se aude clant clant inversezi firele intre ele)din mufa mare de pe motorasul de geam sau pe pinii 1 si 2 din mufa mica a actuatorului, poti sa verifici daca ai continuitate intre 17 (mufa mare) si 1 (mufa mica a actuaturului) respectiv 7 (mufa mare) si 2 (mufa mica).

Atunci cand dai curent pe motoras direct, daca nu merge, misti de mufa mica ca sa faca contact, daca e cazul lipiturilor reci. Dupa ce reusesti sa o deschizi verifici tot cablajul, pentru ca in zona de inflexiune a usii ai un fir intrerupt (sau cel putin unu), cablajul se inmufeaza pe stalp, in acel burduf de cauciuc.

Modificat de BogdanLitoiu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu-i de acolo Carmen.

Este ceva de prin brosca, de cind am tot actionat eu pirghiile alea pe bijbiite ca sa gasesc surubul buclucas. Usa nu se deschidea in timp ce era dat jos capitonajul. Nici de afara dar nici din interior. Capitonajul l-am pus la loc abia astazi pe la ora 18 ca-i trebuie nevestemi miine masina sa mearga la sibiu si nu puteam sa o las sa mearga cu ia toata desfacuta. Ca altfel eu asa o lasam pina aveam vreme sa merg la un mecanic sa imprumut un torx.

Multumesc Bogdan pentru info. Inca nu am dat jos capitonajul de la usa defecta. Doar saptamina asta ce vine ma apuc de ea cind oi avea timp ca-s destul de aglomerat cu serviciul.

Banuiesc ca o sa merg pe metoda expusa de Carmen cu pini 1 si 2 a actuatorului, firele galben si gri, sa le dau tensiune directa, dupa ce masor in prealabil daca am sau nu tensiune acolo. Numai ca acum am realizat ca a uitat sa-mi zica unde sa pun prima data plusul. Asa ca va trebui sa inversez firele sursei de curent daca vad ca nu merge.

Intrebare (va rog nu dati cu parul) Microintrerupator pentru broasca, se gaseste de cumparat separat ?

Modificat de florin71_skoda
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pinii ii alimentezi din priza de la bricheta - sigur ai vreun cablu cu priza de bricheta, care nu-l folosesti.

Alimentarea motorasului, o faci direct in mufa de la calculatorul de usa - dupa ce o scoti din calculator (daca ai geam electric) sau in mufa de pe stalp (daca ai geam manual) - scuze, nu am mai citit toate posturile, sa vad cu ce e dotata masina ta.

Iti recomand sa scoti mufa de la usa - daca ai de gand sa mai stai asa cu ea - sa o inchizi-deschizi manual, pana o repari.... decat sa ramai cu ea blocata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut

Am o mare problema la care nu-i dau de cap, masina nu intra in stand-by, este o skoda octavia 1 2000, 4 geamuri electrice.

Dupa inchidere, masina nu taie curentul, ramane la un consum de 0.22A.

In sfarsit weekendul trecut am avut timp si am cautat "dea fir a par" si am rezolvat problema, era intrerupt firul negru de la usa sofer, cel care vine in mufa mare a calculatorului de usa la pinul 27, VAN B-ul, acum masina taie curentul la 3s dupa inchidere sau la 30s daca am toate usile incuse, curentul consumat acum este 0.03A.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc Florin pentru idee. Am intradevar in masina o "mufa tata" de priza bricheta, la care este atasat un cablu de 2x0,75, lung de ~10metri.

Carmen, multumesc pentru link

Modificat de florin71_skoda
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Vin si eu cu probleme la inchiderea centralizata. Aventura a inceput cu usa de la sofer, adica nu sesiza usa deschisa, nu se descuie din telecomanda, apoi oglinda nu mai raspunde la comenzi apoi usa din spate dreapta nu se mai descuie odata cu celelate decit cind are ea chef in fine o lista lunga de manifestari. Am verificat microintrerupatoarele de la broasca din usa soferului si merg , motorasul se invirte ..... etc. Am ajuns la faza de verificat firele si nu stiu unde sa caut minunatul modul confort in care ajunge toata mataraia din usi. Ajutati-ma cu detalii sau un tutorial sau o poza.

Multumiri anticipate

Modificat de CARMISA
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

intai verifica mufa din calculatorul de usa - motorasul de geam - e posibil sa gasesti contacte-pini - corodati.

verifica si mufa din stalp - la usa spate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trage usor de fiecare fir in parte din toate cele care intra in mufa dreptunghiulara. s-ar putea sa ai surpriza ca desi aparent firele sa fie ok, sa se mai tina doar in garnitura

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Vin si eu cu probleme la inchiderea centralizata. Aventura a inceput cu usa de la sofer, adica nu sesiza usa deschisa, nu se descuie din telecomanda, apoi oglinda nu mai raspunde la comenzi apoi usa din spate dreapta nu se mai descuie odata cu celelate decit cind are ea chef in fine o lista lunga de manifestari. Am verificat microintrerupatoarele de la broasca din usa soferului si merg , motorasul se invirte ..... etc. Am ajuns la faza de verificat firele si nu stiu unde sa caut minunatul modul confort in care ajunge toata mataraia din usi. Ajutati-ma cu detalii sau un tutorial sau o poza.

Multumiri anticipate

In calc de usa stanga, acela in care intra mufa mare , ai unukl sau mai multi pini oxidati, trage pa rand de fiecatre fir, incepe cu cel rosu/galben, ala sigur e rupt si pe celelalte de langa el. Dupa ce scoti mufa verifica si daca pinii tata de pe calc de usa sunt intregi. Pinii mamam din mufa se scot cu o scula speciala, sau daca te chinui cu o agrafa de birou. Se inlocuiesc pinii rupti si gata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

,,sau o poza" :

post-25544-0-65540700-1350415651_thumb.j

post-25544-0-67834700-1350416272_thumb.j

Modificat de carmina
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Carmina, ce ai atasat tu in fotografii sunt mufele de la fabia, la octavia e una singura dreptunghiulara

post-11532-0-80810800-1350424982_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Vin si eu cu probleme la inchiderea centralizata. Aventura a inceput cu usa de la sofer, adica nu sesiza usa deschisa, nu se descuie din telecomanda, apoi oglinda nu mai raspunde la comenzi apoi usa din spate dreapta nu se mai descuie odata cu celelate decit cind are ea chef in fine o lista lunga de manifestari. Am verificat microintrerupatoarele de la broasca din usa soferului si merg , motorasul se invirte ..... etc. Am ajuns la faza de verificat firele si nu stiu unde sa caut minunatul modul confort in care ajunge toata mataraia din usi. Ajutati-ma cu detalii sau un tutorial sau o poza.

Multumiri anticipate

intai verifica mufa din calculatorul de usa - motorasul de geam - e posibil sa gasesti contacte-pini - corodati.

verifica si mufa din stalp - la usa spate.

in cele mai multe cazuri, cand ajunge asa, sunt mancati si pinii din calculatorul de usa. Se poate incerca reconstituirea lor, dar e munca de sisif.....

deh, defect de proiectare la Octavia 1.

oricum, asteptam raspunsul colegului nostru...... sa vedem ce a gasit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok multumesc ! Am ce face in weekend ca deja mi-a terminat nervii. Am descoperit ca daca incui sau descui de la portbagaj se deschid toate (bineinteles ca nu si cea de la sofer) deci s-ar putea sa aveti dreptate cu mufa aceea mare.

revin dupa weekend.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sigur avem, ca doar am gasit o gramada cu problema asta... e boala comuna, la O1

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am si eu o problema cu masina fratelui meu octi 1 1,6 MPI se descuie din telecomanda dar nu se deschide usa de la pasager fata dreapta de nici o culoare ,deasemene vreau sa mentionez ca nu functioneaza si geamul dreapta fata dau comanda din buton si nimic.

am facut diagnoza si imi arata asta:

Saturday,20,October,2012,14:43:39:10074

VCDS Version: Beta 11.3.0

Data version: 20110801

--------------------------------------------------------------------------------

--------------------------------------------------------------------------------

Chassis Type: 1U - Skoda Octavia I

Scan: 01 02 03 08 15 16 17 19 22 29 35 36 37 39 46 56 76

VIN: TMBJX41U088844559 Mileage: 28570km/17752miles

-------------------------------------------------------------------------------

Address 01: Engine Labels: 06A-906-033-AVU.lbl

Part No: 06A 906 033 DM

Component: SIMOS33 1.6l 2V 00HS7290

Coding: 00231

Shop #: WSC 73430

VCID: 6DD5CD8708B5

TMBJX41U088844559 SKZ7Z0G4387092

No fault code found.

Readiness: 1110 1101

-------------------------------------------------------------------------------

Address 03: ABS Brakes Labels: 1C0-907-37x-ABS.lbl

Part No: 1C0 907 379 L

Component: ABS FRONT MK60 0101

Coding: 0001025

Shop #: WSC 73430 790 00000

VCID: 33611BFF2E11

No fault code found.

-------------------------------------------------------------------------------

Address 08: Auto HVAC Labels: 1Ux-907-044.lbl

Part No: 1U1 907 044 A

Component: CLIMATRONIC C 2.0.0

Coding: 11010

Shop #: WSC 73430

VCID: 306B14F3DF07

No fault code found.

-------------------------------------------------------------------------------

Address 15: Airbags Labels: 6Q0-909-605-VW5.lbl

Part No: 1C0 909 601

Component: 31 AIRBAG VW51 0010

Coding: 13105

Shop #: WSC 73430

VCID: DDB51D477815

No fault code found.

-------------------------------------------------------------------------------

Address 17: Instruments Labels: 1U0-920-xxx-17.lbl

Part No: 1U0 920 811 B

Component: KOMBI+WEGFAHRSP VDO V13

Coding: 19113

Shop #: WSC 73430

VCID: 2D550D87C835

TMBJX41U088844559 SKZ7Z0G4387092

No fault code found.

-------------------------------------------------------------------------------

Address 19: CAN Gateway Labels: 6N0-909-901-19.lbl

Part No: 6N0 909 901

Component: Gateway K<->CAN 0001

Coding: 00006

Shop #: WSC 73430

VCID: F0EB54F39F87

1 Fault Found:

01332 - Door Control Module; Passenger Side (J387)

49-00 - No Communications

-------------------------------------------------------------------------------

Address 46: Central Conv. Labels: 1C0-959-799.lbl

Part No: 1C0 959 799 A

Component: DR Komfortgerát HLO 0004

Coding: 00067

Shop #: WSC 73430

VCID: 356525E72065

Subsystem 1 - Part No: 1U4959801D

Component: DR Tőrsteuer.FS KLO 0202

Subsystem 2 - Part No: Steuerger

Component: t Beif. antwortet nicht

No Faults Found

or DTCs not supported by controller

or a communication error occurred

End ---------------------------------------------------------------------

si o intrebare cum descid usa ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica firele din burduful usii. Probabil nici nu se incuie si nici oglinda nu se poate regla.

Acum vad, ai usa ramasa pe inchis in modul safe si nu merge nici din parghia din interior. Trebuie sa dai fata usii jos.

Modificat de dic
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu are cum fara sa rupa fata interioara, are suruburi pe lateral si nu are cum sa le scoata.

Nu ai butuc sa bagi cheia si pe dreapta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pare sa fie intepenit calculatorul din usa respectiva.

Daca ai noroc si nu e mort de tot o sa functoneze metoda resetului sanatos:

Ia borna negativa de la baterie si las-o asa vreo 10 minute.

Daca nu, du masina la un profesionist care monteaza alarme auto. Aia stiu si cu ochii inchisi ce-i in usa si poate ti-l deblocheaza fara sa-ti distruga prea multe.

Bafta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu zic ca sunt firele din manson rupte atat timp cat nici geamul si nici oglinda nu lucreaza. Cea mai mica pagubacu care te poti alege este capitonajul interior al usii care este compromis din start asa cum spune si al bundy. dupa ce dai jos capitonajul este floare la ureche sa deschizi usa si sa remediezi problema. ori fire intrerupte in manson, ori pini corodati in calculator sau fire rupte in mufa

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • kthor changed the title to Închidere centralizata

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!