Jump to content
Sign in to follow this  
cezarsv

Bateriile Rombat o tzeapa pentru romani ?

Recommended Posts

V A L I

Chiar ieri am mai cumparat inca o baterie Rombat Premier 65 Ah si curent pornire la rece 640 A . Mai aveam una de anul trecut pe cealanta masina si din cauza asta am luat-o si pe asta pentru ca sunt foarte multumit. A pornit masina din prima si dupa 1 luna de stat iarna,la temparaturi scazute (chiar si - 20 grade).

Am mai avut Varta , Bosch si Victor pe masini. Sa nu luati Victor ca sunt foarte proaste. M-a tinut una 2 ani si 1 saptamana , fix cat a iesit din garantie.

Share this post


Link to post
Share on other sites
sinucigasu

Salut! in 2006 in decembrie ca mi-a crapat boschul de pe masina din semnatura mi-am achizitionat o baterie caranda pe care o am si momentan pe masina,mentionez ca am si statie de amplif fara condensator pe masina si nu am avut nici o problema pana acum; insa vad ca iarna asta a cam dat semne de oboseala,probabil ma tine pana la iarna ce vine,asadar arhisuficient 5 ani pt o baterie zic eu.

Share this post


Link to post
Share on other sites
rica_42

Salut,am luat o baterie rombat calciu de 62 de ah,si am fost la reprezentata sa puna stampila pe talonul de garantie.Au masurato si au zis ca e ok.Miau pus stampila si scria 14,4v la releul de incarcare,cu motorul pornit si farurile aprinse si ac pornit.E in regula ?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Al Bundy

DA, e OK cu consumatorii porniti.

Share this post


Link to post
Share on other sites
MoldovanRadu

Am scris acum cateva luni ca mi-am luat o baterie Rombat...din aia verde....si am spus ca-s multumit de ea....

Cu parere de rau spun acum ca dupa cateva luni masinuta mea a inceput sa nu mai porneasca cum trebuie dupa care am ramas fara baterie...

:(

Asa ca...imi pare rau sa spun dar...nu cred ca urmatoarea baterie va mai fi Rombat

Mentionez ca am fost si am facut toate testele care se fac atunci cand schimbi bateria la un service autorizat, deci posibilitatea sa am vreun consumator care sa termine bateria iese din discutie :angry:

In seara asta este cam a 3-a oara cand s-a descarcat bateria pentru ca nu am pornit masina de vreo 2zile....asta e....nasol :vaidecapulmeu:

Edited by MoldovanRadu

Share this post


Link to post
Share on other sites
manchimen

Stiti cum se spune... Romanul tot roman. Eu am pe un Bmw 320D din 2000 bateria Varta(80A) de fabrica care functioneaza si in acest moment. Iarna asta am incarcat-o prima data pentru ca invartea de 2 ori pana sa porneasca da totusi, 11 ani vechime. Pe B6 TDI 2006 tot Varta de fabrica, la fel a trebuit incarcata ianta aceasta pentru ca masina mai mult sta si invartea de 2 ori la frig dar totusi, 5 ani vechime. Pe Dacia 1310 am un Bosch Silver de 54A, 3 ani vechime. Cum Dacia '87 nu prea se are cu caldura am legat pe baterie un radiator de incalzire de Golf2 pe care l-am uitat pornit 1,5 ore. Am oprit ventilatorul dupa care am dat la cheie si masina a pornit. Deci concluzia o puteti trage singuri.. RO vs DE.

Share this post


Link to post
Share on other sites
reader

Nu se poate trage nicio concluzie din versusul tau, pentru ca lipseste elementul RO, adica nu ai aratat cat de nasoale sunt bateriile romanesti.

In februarie am circulat exclusiv prin oras, drumuri scurte si temperaturi foarte scazute si nu am avut niciodata, nici intr-o dimineata probleme, masina pornea la sfert, bateria are vlaga si nici nu da vreun semn de obosire, de parca as avea baterie Siberian Edition. Ia ghiciti voi ce baterie am pe masina.

:D

Si cu "romanul tot roman" mai este o problema. De mult timp nu mai e valabil ce spui tu, romanul nu mai e roman, cel mai bun exemplu este nokia, si neamtul nu mai este neamt, si-a mutat fabricile in estul Europei si in orientul apropiat.

Share this post


Link to post
Share on other sites
GABIVVX

ROMBAT vin pe logan din fabrica,eu am un rombat cyclon de 2 ani pe masina..nu am avut probleme niciodata eu ea.De 10 ani comercializam baterii rombat si am avut doar cu 2 baterii probleme.Oricum si cu bateriile de import e o chestie..depinde cand sunt facute,cat au stat prin depozite..etc..AM VAZUT BOSCH SILVER nou nouta fabricata in 2010/02...deja un an sa dus ..Acum depinde si de masina si de de data fabricatiei acumulatorului..etc..NU ini spune cu cineva cu un g3 cu numere de bulgaria da 4 mil pe o baterie Bosch fata de 2 mil cat e un ROMBAT :blah_:

Share this post


Link to post
Share on other sites
manchimen

Pai eu am spus despre bateriile nemtesti. Cum nu am avut baterii romanesti nu pot spune nimic despre ele, de aceea nu am tras eu o concluzie. Dar, daca citesti ce spun colegi despre Rombat poti ajunge la "concluzia o trageti voi".

Share this post


Link to post
Share on other sites
toni d

din 15.12. 2004 pana in 20.02.2010 am avut un Golf 4 1.9 ASV ,am schimbat bateria masiniiin februarie 2005 cu una noua ROMBAT 72A cu aceasta baterie am vandut masina in 2010, cu masina am rulat aproximativ 110k km.Concluzii??? Va salut si inima buna!

PS: pe actualul B6 din 2008 am ROMBAT 75A fara intretinere(cu Ca)

Share this post


Link to post
Share on other sites
alec

Asta iarna m-a lasat Bosch-ul Silver care il aveam de 4 ani pe masina.

M-am gandit sa imi iau o baterie ieftina (dar bunicica) in loc sa iau Varta / Bosch. Am dat Telefon la Caranda, modelul lor de amperajul meu dorit (74- 77 Ah) costa 380 lei. Am sunat la Rombat si modelul lor verde Premier de 75Ah costa 365 lei.

Am cautat pe net si cat costa Varta si surpriza am gasit Varta Silver Dynamic de 77 Ah - 404 lei. Am stat si m-am gandit , ca mai bine decat sa cumpar Rombat de 365 lei mai bine dau un extra 50 de lei si iau topul de gama de la Varta, de amperaj mai mare. Concluzia, cum au scris si cei de dinainte, o trageti singuri...

Share this post


Link to post
Share on other sites
reader

Ce concluzie? Din ceea ce ai scris tu mai sus nu exista nicio concluzie de tras. Eventual pretul foarte mic al bateriei Varta, care cu siguranta nu este un semn bun, ci mai degraba ridica MARI semne de intrebare.

Si ca un fapt, cum ca o "super-baterie" Bosch te-a tinut 4 ani, pe cand sunt destui pe-aici care au mers mult mai mult de-atat cu un Rombat entry level.

Share this post


Link to post
Share on other sites
BoffTy

Salut!

Detin un VW POLO 1.4 16V, iar astazi am achizitionat o baterie ROMBAT TORNADA de 60 Ah.Ajung cu ea acasa si aud de la cineva ca este o baterie proasta.Incep sa caut pe internet si ajung aici.

Motivul pentru care am cumparat-o este urmatorul:detin un Tractor Universal 445 (primit mostenire de la bunicul) pe care l-a dotat cu o baterie Rombat de 125 Ah.Bateria este de 4 ani si pot sa zic, ca utilajul porneste foarte bine, chiar daca este pornit uneori o data la 2 saptamani.De vibratiile pe care le sufera nici nu vreau sa povestesc.In plus...in fiecare iarna o dau jos si o tin intr-un garaj cam 3-4 luni pe an.Primavara, la inceput de sezon, completez cu apa distilata, o las o noapte la incarcat si a doua zi la a doua cheie pornesc utilajul.

V-am povestit acestea pentru a evidentia ca "nu e chiar asa de negru dracul!".Oare sa fiu eu cel mai norocos utilizator de Rombat??nu cred!nu sunt fanul lor, dar mi-au oferit o baterie de care sunt foarte multumit.Sa nu mai zic ca sunt foarte accesibile ca pret.

Toate cele bune!

P.S. ii rog pe cei care nu stiu in ce conditii de utilizeaza un tractor, sa nu debiteze baliverne.

Share this post


Link to post
Share on other sites
licurycu

Pana la urma a aflat cineva cum este marcata data fabricatiei pe bateriile Rombat (Premier)?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Pretender

@licurycu ... data fabricatiei a unei baterii Rombat este marcata pe partea superioara a carcasei ex:0711 (luna/an), dar intalnim date marcate si asa ex:3011 (saptamana/anul) pe baterii precum Caranda.

Share this post


Link to post
Share on other sites
GABIVVX

certificatul de garantie...lotul si data exacta a fabricatiei.Fiecare acumulator in parte are un certicicat de garantie atasat.

Share this post


Link to post
Share on other sites
dany19940

M-a lasat si pe mine bateria. Am avut Varta Silver de 55 Ah cumparata in August 2000, pentru masina dinainte. A suportat destule la viata ei: descarcata complet, nefolosita chiar si 6 luni(lucrez afara din tara), a pornit destule alte masini la viata ei. Si totusi a rezistat cu brio. Am plecat din tara in Iunie si inca pornea bine, chiar si dupa 5 zile de nepornit masina. Daca mai tinea inca 3-4 luni, o trimiteam inapoi la firma, s-o puna in vitrina. Scria undeva Cosmin de baterii explodate. Am avut parte de una asa, un Bosch care a facut "bum" la 8 ani si ceva, dar nu pe masina mea, era imprumutata la un prieten cu Dacie 1300. Urmatoarea bateria va fi tot nemteasca, ma gandeam la Baren sau tot Varta. Tatal meu a avut romanesti pe masina si tineau 4-5 ani. Si nu pot zice ca din vina masinii, pentru ca cea Bosch amintita mai sus pe masina lui era pusa si a tinut 8 ani si ceva. Explozia a fost pe masina unul coleg de munca. Asta e. Dupa cum ti-e norocul.

Va doresc drumuri bune !

Share this post


Link to post
Share on other sites
robert03

Fost posesor de Bosch Silver 75Ah/720A productie 2005, actual posesor de Rombat Tornada 80Ah/720A productie 06/2011 (cred) achizitionata la un pret de 360RON, cu cea veche la schimb.

Pentru ca situatia o cerea, principalul criteriu de selectie in magazin a fost puterea la pornire (720) pe care o avea cea veche si cu care masina a pornit bine.

Cum Bosch/Varta cu valori mai mari de 65Ah nu erau pe stoc, am ales Tornada. In plus, nu voiam sa platesc mai mult de 400RON pentru o baterie, deci presupun ca am facut o alegere buna.

Nu sper ca bateria sa tina mai mult de 4-5 ani, la cat am platit, asa ca ma declar multumit de alegerea facuta. :)

Edited by robert03

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ebi

Ce am observat la bateriile romanesti este ca parca au scapari de gaze pe langa borne si oxideaza bornele masinii. Verificati bornele-clestii si daca sunt oxidate ungeti-le cu vaselina pe dinafara. In rest nu am observat alte minusuri.

Share this post


Link to post
Share on other sites
volnick1986

Am zis ca o sa revin cu o parere asupra Rombat la prima "abatere" a acestei firme. Nu am avut mult de asteptat. Nu este vroba de bateria de pe masina mea, o Tornada de 60Ah, care o am din septembrie 2010, ci este vorba de bateria de pe masina tatalui meu, A6 2.7 TDI, pe care am pus o baterie Rombat Pilot 80Ah in august 2010.

Sa va spun povestea scurt. Dupa ce a cumparat tata masina cu bateria Varta originala, la doua luni a fost gata bateria. Noua baterie am cumparat-o (defapt ambele le-am cumparat) de la un vecin care e dealer autorizat Rombat. Am luat la A6 un Pilot de 80 Ah cu 350 de lei parca. Dupa 2-3 luni, cand am aspirat masina in portbagaj, am observat ca e cursa si ca se formase pe langa ea un praf alb ca de creta, faina, cocaina, ce vreti voi... Initial am crezut ca scurgerea e de la gaura de aerisire (punctul verde desenat de mine) a bateriei in care se introduce un tubusor. Am bagat bine tubusorul, am curatat bine pe acolo, am sters, am pus vaselina pe langa ca deja corodase caroseria si am pus bateria la loc. Toate bune si frumoase. Alaltaieri am aspirat din nou masina tatalui meu si am avut un soc pentru ce am descopeit in portbagaj! :blink: Era plin de acid pe/pe langa baterie si era plin de coroziune pe langa/sub ea. Acuma am observat ca defapt curgea sub acel tub. Sub baterie pe caroserie se facuse o pasta alibicioasa de consistenta smantanei (pulberea aceea amestecata cu acid), iar grundul de pe tabla se umflase si se scorojea. Nu mai zic ca era un miros detul de intepator in zona respectiva. Bateria nu are probleme la pornire, ci doar este enervant si tragic faptul ca bateria respactiva "papa" din caroserie prin lichidul vital pe care i-l perde. Am mers seara la domnul de la care am luat-o sa o verifice, zicandu-i ca asa ceva este inadmisibil, bateria imi gaureste caroseria. A observat si el ca avea electrolitul scazut, logic. A facut si un test cu o scula care s-a facut incandescenta in 10 secunde, semn ca bateria are putere suficienta. Intr-un final dupa unele replici mai acide :lol: a pus pe masina o baterie de 85Ah Premier si am plecat. Tata urma a doua zi dis de dimineata sa plece din tara si nu putea sa mearga cu bateria cursa care oricand te putea lasa in drum. Cred ca domnul a facut acest gest, schimband bateria, ca ne cunoatem si suntem vecini de atatia ani. A zis/subliniat de mai multe ori ca sa citesc garantia care o am acasa, semn ca nu ar fi intrat in garantie problema respectiva. A zis ca ar fi trebuit sa vin acum 6 luni cu ea cand am vazut prima data ca bateria curge, nu acum. Eu suspectez o greseala de fabricatie, dar el zice ca nu, deoarece nu ar fi pus-o de la inceput si ca se vedea de noua greseala de fabricatie. Un alt semn ciudat era ca atunci cand apasam usor bateria pe lateral facea puf! puf! puf!.

Bine ca am schibmat-o cu alta noua, dar eu si tata alta Rombat sigur nu mai luam. Sunt foarte curios cat o sa ma tina Tornada mea de pe Golf care deja are un an.... Urmatoarea clar Bosch sau Varta! E trist sa iti strice masina o nenorocita de baterie care curge. Daca nu o descopeream la timp sigur ne lasa in drum si in timp facea o ditamai gaura in portbagaj.

post-37459-0-18418400-1314300960_thumb.j

Edited by volnick1986

Share this post


Link to post
Share on other sites
Hudrea

Nu puneam Rombat pe A6 asa cum nu ii dau sotiei mele sa manance de pe jos

Share this post


Link to post
Share on other sites
volnick1986

Tata a mai pus Rombat tot de la vecinul pe fostul Passat B5 si nu a avut nici o problema cu ea. Ce sa zic... Probabil sa fi fost ghinion. :(

Edited by volnick1986

Share this post


Link to post
Share on other sites
Hudrea

A6 suge multa putere,nu tine saracia aia de Rombat.

Macar luai Varta Black Series mai ieftina ca rombat,e la oferta acum la 275 RON la 74A

Share this post


Link to post
Share on other sites
volnick1986

1. Achizitia nu a fost facuta de mine, ci de tata.

2. Achizitia a fost facuta acum un an si ceva. Cam tarziu acuma. Stiu ca o Varta identica cu ce a avut masina era cam 700-750 de lei.

Nu e vorba de putere, ca ducea bateria Rombat fara probleme, ci este vorba de mizeria pe care a facut-o in portbagaj.

Edited by volnick1986

Share this post


Link to post
Share on other sites
C o s m i n

Cand spuneam eu anul trecut ca am patit la fel cu un Rombat, nu ii venea a crede nimanui. Uite ca nu a fost un caz singular. E ceva "normal" la Rombat.

Stai sa vezi cand urmele de acid vor continua sa corodeze metalul pana te saturi... :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Acest site folosește cookie-uri. Continuarea navigării reprezintă acceptul dvs. pentru această folosință. Pentru mai multe detalii privind gestionarea preferințelor privind cookie-uri, vedeți Politica de utillizare cookie-uri