Jump to content
Sign in to follow this  
cezarsv

Bateriile Rombat o tzeapa pentru romani ?

Recommended Posts

c6t9

hm, pe forester bateria originala, nu stiu ce era, a murit rapid, sub un an. am pus rombat. masina a stat de revelion, toata noaptea cu luminile din interior aprinse. a pornit la cheie de dimineata.

varta (altele decat cele care vin cu masinile din fabrica), se duc foarte repede. mai bine investesti intr-o alta baterie.

Share this post


Link to post
Share on other sites
tzicaman

Si eu am pe masina mea un ROMBAT de un an de zile si nu am avut probleme cu ea! Eu o recomand cu caldura. si pretul ii mult mai accesibil. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
a_r_i_e_s

Mie mi-au schimbat pana la urma bateria. Am fost cu ea la garantie, a venit un nene cu un aparat, a masurat ceva acolo si a dat verdictul ca este defecta. Mi-au adus alta de la ei de acolo, care nu era noua dar care au zis ei ca este OK. Cert este ca de atunci nu au mai fost probleme cu bateria si chiar si acum cand sunt -8 grade porneste la perfect masina.

Pana acum sunt multumit de baterie. O am de circa jumatate de an pe masina si sunt curios cat o sa tina.

Share this post


Link to post
Share on other sites
paul walter

am avut si eu rombat si am tinut-o 3 ani , acum am varta

am avut si eu rombat si am tinut-o 3 ani a fost buna , iarna pe la -20 de grade pornea mai greu daca depasea -20 g nu mai pornea , oricum a fost buna , acum am Varta

Share this post


Link to post
Share on other sites
Nelutzu2010

Poate sa spuna cineva unde scrie data de fabricatie a bateriei Rombat Premier, si a doua chestiune, pt ca nu sunt multumit de aceaasta baterie dupa doar o iarna as vrea sa stiu unde as putea gasi lista de recomandari pt TDI-ul meu. Multumesc.

Share this post


Link to post
Share on other sites
sir_cri_x

Parerea mea despre rombat este ca desi utilizeaza tehnologii mai vechi la fabricatia bateriilor decat brandurile de renume, ele ar trebui sa functioneze; Ganditi-va ca acum ceva timp in urma majoritatea vehiculelor erau echipate rombat. Ce cred eu ca se intampla la aceste acumulatoare este ca nu se respecta specificatiile de catalog / notate pe ele; de altfel daca folositi configuratorul de pe site-ul oficial rombat veti constata ca va ofera acumulatoare putintel mai mari fata de cele cu care vin masinile d-voastra echipate din fabrica.... (si atentie!!! - - > cifrele sunt date la -18 gr Celsius nu la sub -20 gr :frigbaitata: ) . Daca se tine cont de tipul motorului, cilindree si se mai supradimensioneaza putin ar trebui sa mearga si o baterie romaneasca... neajunsul, cred, va fi spatiul alocat acumulatorului, cam asa ceva am patit eu la Transporter si la LT.

P.S. - Nu sunt pe deplin multumit de performantele ROMBAT dar pretul face diferenta.

Bulta bafta! :Driver:

Aha si am uitat esenta discutiei... DA, sunt foarte neseriosi si daca beneficiarii se plang de servicii nesatisfacatoare si pentru ca pronusele lor nu sunt ceea ce se pretind a fi; suna putin a contrafacere de marfuri, made in china.

Share this post


Link to post
Share on other sites
tzicaman

Salutare, eu am baterie Rombat pe masina de aproximativ un an de zile si nu am avut probleme cu ea si am prins si vreo 2/3 zile de -20 de grade si nu mi-a facut figuri...eu sunt multumit de baterie.

Share this post


Link to post
Share on other sites
sir_cri_x

tzicaman ne poti spune si noua ce acumulator ai pe masina? Ma indrept si eu spre acumulatoare noi ca ale mele is cam duse si banii ma cam limiteaza la Rombat. Sunt sigur ca tre sa iau ceva cu 10 - 15Ah mai mult fata de configuratia nemtilor asa ca fac ceva sondaje.

Multumiri... :Driver:

Nelutzu2010 poti folosi configuratorul lor de pe site la: http://www.rombat.ro/index.php/ro/alege-bateria, dar ca recomandare daca vrei premier ia urmatoarea ca intensitate 75 - 80 Ah. Am mai gasit pe internet asta:Compatibilitate_ROMBAT.pdf. Spunene si noua ce acumulator ai... Mersi numa' bine!

Share this post


Link to post
Share on other sites
iuly

Acum 5 ani mi-am cumparat un Rombat Tornado de care nu am fost multumit inca de la prima cheie(mi se parea mie ca e mai lenesa un pic). M-am rugat de cel de la service sa mi-o schimbe, dar el a spus ca bateria este buna si daca in cei 2 ani de garantie pica i-mi da una noua. M-am linistit intr-un fel spunandu-mi in sinea mea ca are dreptate: s-o las sa pice de tot. Aceasta baterie a fost totusi incapatana si m-a tinut 4 ierni, fara probleme. Iarna asta la cei -28 a dat semne de oboseala, pe buna dreptate. I-am facut-o cadou cuiva cu dacia(pe care cred ca o sa-l mai duca vreo 2 ani) si eu sunt proaspatul posesor tot al unui Rombat Premier de 75 ah. Odata ce am avut expierente bune cu Rombat-ul, nu vad de ce as incerca altceva, mai ales acum cand trebuie sa mai sustin un pic si economia Romanesca. Si inainte de Tornado aia pe fosta dacie am avut tot un Rombat(parca cyclon) de 70 ah care m-a tinut vreo 7 ani si am vandut masina cu ea in stare perfecta de functionare.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Stefan_B

Am schimbat un Rombat Tornada de pe un Logan Pickup Diesel. Bateria nu mai are garantie chiar daca masina mai avea. Bateria a avut un element in scurt.

Cei de la centrul de baterii ne-au recomandat Varta. Nu stiu daca e marketing (se poate) insa locatia e reprezentanta Caranda... Am intrebat pe nenele care statea in frig si monta/masura baterii ce sa luam, si el a zis ca vede foarte putine Varta la garantie. Asa ca Varta am luat.

Acum ma gandesc pt a mea sa iau sau o baterie AGM (scumpa, dar mai buna pt ce-mi trebuie mie) sau un Premier... insa chiar nu stiu ce sa zic nici de fiabilitate, si nici de service - garantie. Chestia de care imi e scarba e stilul in care te pun sa alergi dupa ei pana o schimba. Normal ar fi s-o schimbe imediat ce a aparut o problema.

Share this post


Link to post
Share on other sites
ririnel

Mi-a murit si mie bateria Bosch Silver de 62 AH (600A-EN) dupa doi ani si jumate.

Nici nu mai stiu ce sa aleg: Varta, Bosch sau Rombat?

Ultimul Bosch de 74Ah m-a tinut 7 ani pe G2 diesel.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Bismark

Eu am pe un Logan pe benzina baterie Rombat Calciu (cea originala a masinii). Are 5 ani si jumatate, masina a pornit intotdeauna la prima cheie, chiar si cand erau -20 grade. Initial am zis ca o arunc dupa ce iese din garantie (avand experienta anterioara nefasta pe alte masini cu baterii Caranda si Acumulatorul SA). Dar pana la urma am lasat-o pe masina. Am verificat-o prin ianuarie la un service si mi-au spus ca inca e ok. Cred ca tine si de norocul pe care-l ai.

Edited by leinad

Share this post


Link to post
Share on other sites
msn2
Mi-a murit si mie bateria Bosch Silver de 62 AH (600A-EN) dupa doi ani si jumate.

Nici nu mai stiu ce sa aleg: Varta, Bosch sau Rombat?

Ultimul Bosch de 74Ah m-a tinut 7 ani pe G2 diesel.

pai la tine ar fi cam trebuit sa aiba de la 70ah in sus, poate de aia a murit asa repede.

eu as lua rombat.

Share this post


Link to post
Share on other sites
nicu rares

nu esti singurul, dar ca sa te consolez sa stii ca am luat o baterie BOSCH pt golf2 benzina de 55ah din bucuresti de la unul din cele 4magazine de vis-avi de fostul magazin Lada de pe sos. Pantelimon. am cumparat-o la inceputul lui 2008 si m-au trimis sa-i fac garantia undeva la o locatie pe linga gara de nord pe o strada care iesea in cal. Plevnei aproape de carrefour orhideea.dupa 2 ture am gasit locul si a iesit un meserias in papuci ce se incalzea la o soba improvizata dintr-un butoi cu lemne si ave un aparat de masura cit o cutie de chibrituri din acela de piata de 25ron(portocaliu) cu ac nici macar digital nu era si mi-a zis ca nu incarca bine masina ca lui ii indica 13,9v in sarcina cu toti consumatorii.ca ma costa 123ron un releu nou si carbunii ca asta este.am facut greseala de l-am contrazis si am scos multimetrul meu digital si indica 14.1v in aceleasi conditii.a dat inapoi si l-a chemat pe seful lui care a inceput foarte respectuos:ce vrei ba...ce nu-ti convine? iti dau si una daca nu pleci... si mi-a rupt certificatul de garantie si bonul ca erau capsate.l-am sunat pe frate-meu care a venit imediat fiind in zona iar omul si-a cerut scuze dupa ce am discutat cu el civilizat.a recunoscut ca are de la magazin dispozitie sa nu faca garantiile si sa caute motive pentru ca lotul de baterii bosch sunt facute undeva in Turcia si nu tin decit 3-4luni fiind solduri, mi-a dat banii inapoi si ne-a rugat fara scandal ca-i dauneaza firmei. i-am inapoiat bateria in cauza.

am ramas dezamagit de amprenta comertului socialist asupra caracterului vanzatorilor.

Dar am cumparat in acea zi o baterie italiana Fiamm de 12v 43ah care avea garantie si montaj gratuit si care merge de 2ani pe masina fara sa o deranjez decit o data cind se sulfatasera bornele de plumb si le-am curatat cu un smirgel gros.

aviz amatorilor de unde cumparati baterii si ce baterii, ca rombaturile au fost bune odata

Share this post


Link to post
Share on other sites
sir_cri_x

Daca e sa crape crapa... chiar daca e de "" firma""...

Am schimbat bateria de pe masina mea cu a unui prieten (din motive de gabarit, in favoarea lui); initial la dita mai dieselul meu de 2,4 litri aveam o baterie uzata, destul de veche, akuma de 61 Ah care pornea fara probleme la gerul bobotezei, am inlocuit-o, dupa cum spuneam, cu bosch-ul prietenului de 95 Ah Silver nu mai stiu ce... si a cedat de numa numa cand imi era mai mare dragul. Probabil s-a intrerupt vreun element, spre ghinionul meu ca nu a mai zis nici pas. Acum am pus o antichitate de Rombat Pilot Diesel de 100 Ah care are inscriptionat pe eticheta: "EXPIRA LA: 12.09.2003". vreau sa cumpar o baterie noua si sigur imi voi lua Rombat.

Numa' bine tuturor!

Share this post


Link to post
Share on other sites
evlaviosu

Tot rombat mi-am pus si eu pe masina iar la banii care i-am dat pe ea face toti banii!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites
sir_cri_x

M-am hotarat ca sa nu intru in iarna din nou nepregatit, asa ca am pus pe masina baterii noi, ROMBAT, pentru start Pilot 88Ah si pentru incalzirea suplimentara, din lipsa de spatiu si bani am optat pentru Premier 70Ah. Momentan sunt foarte multumit fata de ce primeam de la BOSCH pentru o groaza de bani. Sper sa nu am probleme la iarna; vedem ce se mai intampla...

Baieti... Numa bine!

Share this post


Link to post
Share on other sites
NeXuS_3

Rombat este fabricat la mine la Bistrita

Am fost personal de mai multe ori in fabrica si pot sa confirm ca baietii fac treaba de calitate.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Cata_B

Si eu am pus Rombat Premier 75Ah de un an de zile si pana acum sunt super multumit. Am mai avut Rombat si cred ca are un raport pret/calitate imbatabil. Alta marca de baterie nu o sa iau prea curand :angry:

Share this post


Link to post
Share on other sites
soila

am avut rombat pe T4, si dupa 3 ani a inceput sa curga tot acidul, s-a dus pasta de pe electroliti de nu mai tinea curentul in ea nici la cald...

pe T5 am avut bateria originala Varta de cand a fost facuta adica in 2004.. pana iarna trecuta... dar e si motor mare, diesel.. in 5 pistoane.. iarna are ce invarti :wub:

iar pe golf am si acum bateria originala varta... si masina e facuta in 2002 :ceuameni: si am masurat-o de curand, e in parametri normali.. nu a facut figuri niciodata

ce-i drept eu nici nu abuzez de baterie.. nu merg cu lumini prin oras ziua, nu stau cu piciorul pe frana la semafor cate 5 minute, nu merg cu ventilatoarele la maxim :D etc

Share this post


Link to post
Share on other sites
SosoCKX

Confirm si eu ca Rombat isi merita banii. Am avut pe G1 si pe Volga si s-a descurcat de minune, ce-i drept, mai mult de 3 ani n-am vazut sa tina vreuna!

Insa, pe Leutz am bateria originala VAG din 2002 de cand e ea. Insa cred ca la iarna o sa-si dea sufletul...

Share this post


Link to post
Share on other sites
mos micu

ROMBAT a tinut din oct.2003 pana acum, in sept. 2010. Oare de ce n-as fi multumit? Numai pentru ca este "made in Romania"?

Share this post


Link to post
Share on other sites
e13

Rombat nu ma tinut niciodata mai mult de trei ani nici pe Dacia nici pe Vento. In schimb o Varta care a stat doi ani pe o centrala telefonica si am luat-o secata de acid, dupa resuscitare a mai mers trei ani si pe masina. Normal ca am inlocuit-o tot cu varta.

Edited by e13

Share this post


Link to post
Share on other sites
Colescu Sebastian

Am un Rombat Full Option si am lasat casetofonul pornit de vineri pana Luni dimineata.Cand m-am urcat in masina canta muzica la mine in masina....dar cand am dat sa pornesc,nema.Am dus-o la ei si se sulfatase,in 5 minute mi-a dat o baterie nou nouta cu certificat de garantie si tot ce trebuie.Deci nu cred ca e o teapa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Acest site folosește cookie-uri. Continuarea navigării reprezintă acceptul dvs. pentru această folosință. Pentru mai multe detalii privind gestionarea preferințelor privind cookie-uri, vedeți Politica de utillizare cookie-uri