Jump to content
cezarsv

Bateriile Rombat o tzeapa pentru romani ?

Recommended Posts

Cehu

Am fost tentat sa mi-au Rombat pt a scuti o suma de bani,dar surpriza intru in cateva magazine de profil intreb de R. tornado 75 A,primesc informatia 280 ron+bateria veche sau 300ron fara bateria veche la asemenea sume am inceput sa ma gandesc la Varta sau Bosch,am intrebat ce pret au si cele din urma si iarasi surpriza Varta 74 360 ron,Bosch 74 360 ron ,am stat am pus in balanta si la diferenta de cativa zeci de roni a iesit invingatoara Bochs 74 cu 350 ron+Varta veche la schimb,pana la urma Varta si Bochs nu se poate compara cu Rombatul cum nici Loganul cu Golful :D :D :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
z_a_c

Si eu raman la parerea ca e diferenta intre ROMBAT si VARTA (folosesc de cativa ani buni). Nu zic ca nu se pot defecta si Varta...sau Bosch...sau alta marca mai de renume, dar posibilitatea e mult mai mica plus calitatea constructiei care se vede cu ochiul liber.

Share this post


Link to post
Share on other sites
andreiTd

Eu am pus rombat si foarte multumit de ea , sciroco merge in fiecare zi , si nici cand au fost temp foarte scazute nu am avut probleme .

Share this post


Link to post
Share on other sites
videosergiu
Am fost tentat sa mi-au Rombat pt a scuti o suma de bani,dar surpriza intru in cateva magazine de profil intreb de R. tornado 75 A,primesc informatia 280 ron+bateria veche sau 300ron fara bateria veche la asemenea sume am inceput sa ma gandesc la Varta sau Bosch,am intrebat ce pret au si cele din urma si iarasi surpriza Varta 74 360 ron,Bosch 74 360 ron ,am stat am pus in balanta si la diferenta de cativa zeci de roni a iesit invingatoara Bochs 74 cu 350 ron+Varta veche la schimb,pana la urma Varta si Bochs nu se poate compara cu Rombatul cum nici Loganul cu Golful :D :D :D

A vent vremea sa-mi cedeze bateria cu care am cumparat masina din Germania.Am constatat ca era din 2004 pe masina,nu era nici Varta nici Bosch,era ceva chiar no name;ca atare am studiat preturi si am tras concluzia:Am luat Rombat Tornado Calciu 70 Ah,curent de pornire 640A,pret 260 RON cu baterie la schimb,2 ani garantie.(La orice dealer daca nu predai bateria veche pretul este mai mare!)Cel care este dealer,e un fost coleg de scoala generala si mi-a spus ca daca vreau imi da si bosch,dar arunc banii degeaba,nu sunt cu nimic mai bune(oricum cele din import sunt facute pe"vapor in China")La pretul la care se vand aici nu sunt originale Germany!(ca si alte "copii" ale pieselor originale VW,uleiuri,etc facute prin UE,numai in DE nu,din motive de costuri).Eu bateria anterioara pe masina veche,(un Rombat Calciu de 65 Ah)am luat-o in mai 2003,nu am facut absolut nimic la ea(completat apa distilata sau altceva) si mai merge si acum(dupa verificarea facuta pe aparatele lor,mi-au zis ca mai merge inca,dar e cam pe sfarsit),oricum are 6 ani!Daca are cineva un Bosch sau Varta facut in UE,care a tinut mai mult sa posteze.Inainte de acest Calciu am mai avut tot Rombat si m-a tinut tot cca 5-6 ani,toate cumparate de la acelasi dealer,care nu aduce dacat atat cat vinde,reinnoieste stocul des,nu stau cate un an in depozit bateriile(timp in care se descarca si nu le mai incarca nimeni in magazinele de pese auto spre ex.)Deci recomandarea este sa luati baterii de la reprezentante,unde se face si service(in cazul de fata reprez.Rombat) si unde rulajul este mare,nu stau pe stoc bateriile,se aduce atat cat se vinde! :icon_thumright: Am experiente favorabile cu Rombat de 12 ani,deci eu nu consider ca sunt teapa,nu le fac reclama,am expus experienta mea cu ele si parerea mea.Fiecare alege ceea ce doreste ;)

L.E.@z a c sunt curios,daca afirmi ca este diferenta intre Rombat si Varta sa zici si care este?(in afara de pret).Cum spuneam,eu am experienta cu Rombat de 12 ani,mi-a mers masina n-am avut probleme,n-am avut Varta sa Bosch,deci care ar fi diferenta?Daca aveam,care era avantajul?

In postul #30,in link-ul indicat este:Bosch 70Ah 640A,curent de pornire,dimensiuni 278x175x175 (380 Ron).Ceea ce am luat eu este la fel,dimensiunea insa fiind mai mica,se incadreaza in cutia bateriei mele.

Edited by videosergiu

Share this post


Link to post
Share on other sites
kelu

am rombat si pe passat-ul meu si pe a tatalui.la masina batranului i-a venit sorocul acum vreo 2 luni.si am ales tot rombat.in primul rand passat-urile au intrat in familie acum fix doi ani.din facturile primite la cumpararea masinii, la cea a tatalui i-a fost schimbat acumulatorul in 2004-decembrie, si la mine in 2005-iunie.ambele rombat(sunt luate din romania masinile).eu inca nu intampin probleme,a pornit foarte bine toata iarna.ma declar foarte multumit de rombat,si nu vreau sa le fac reclama, dar sunt convins ca diferenta de pret intre bosh,varta si rombat este facuta de exact literele scrise pe eticheta.inclin sa cred ca acumulatorii Rombat sunt mult mai buni.sunt la a treia masina si numai rombat am ales.

:) si poate va suna aiurea,dar la cat de bine merge industria in tara asta,macar atat sa facem pentru tara noastra.eu unul sunt chiar mandru ca am baterie romaneasca pe masina.mare lucru ar fi daca toti am alege rombat si in general lucruri romanesti.prin urmare un lucru nemtesc nu tuseste cu ceva romanesc"in compozitie"

Share this post


Link to post
Share on other sites
campulaurentiu

Salutare tuturor. Cei care vorbesc ca au avut sau au in prezent o baterie Rombat si nu sunt multumiti de ele vorbesc in necunostiinta de cauza.

E foarte usor sa te plangi de o baterie care in momentul de fata are cel mai bun pret de pe piata indiferent de capacitate sau curent de pornire dar e greu sa-si vada fiecare si problemele care le au pe masina. Multi spun ca au cump o baterie Rombat si a cedat dupa numai cateva luni.

Haideti sa va luminez eu cam ce probleme vin la garantie (o spun din experienta lucrez la o reprezentanta Rombat din BUCURESTI):

- f. multi clienti vin cu ele descarcate ( vina utilizatorului sau a masinii) si fac scandal ca i-au lasat masina. Sfat : mai verificati si voi instalatia electrica a masinii inainte sa veniti cu gura mare ( exista consumatori care pot sa descarce bateria in numai 5 ore sau mai putin - depinde de ce tip de consumator e vorba)

- cei care vin in aceasta situatie sunt rezolvati asltfel : lii se da un acumulator la schimb sa se foloseasca 2-3 zile pana noi le incarcam acumulatorul lor ( cu toate ca nu e datoria noastra - scrie in certificatul de garantie), iar apoi la revenire le verificam instalatia, le aratam pe aparat ca intradevar exista un consumator pe masina care papa din curent cat timp masina sta nepornita si apoi ii indreptam catre un service cu experienta in electrica pentru a gasi consumatorul si a si-l elimina

- sunt cazuri cand in termen de garantie vin persoane cu acumulatorul care prezinta defecte de fabricatie ( un eklement intrerupt sau in scurt) - moment in care noi fara nici o greata il schimbam cu unul nou la care mai prelungim si garantia.

Dupa cum vedeti nu toti care vorbesc mai si stiu de ce o fac. In momentul de fata nici Varta si nici Bosch (fabricate in Turcia) nu mai sunt ce au fost alta data. E pur marketing si apoi de ce sa dati cu 50 % mai multi bani pe o baterie care are aceasi garantie si acelasi curent de pornire ca una ROMBAT ???

Eu am un passat din 2004 si am baterie Rombat si sunt extraordinar de multumit de ea pentru ca stiu ca pe langa pretentii am si indatoriri in a intretine bateria ( verificare periodica, reincarcare daca nu merg suficient de mult cu masina, etc)

Daca aveti nelamuriri sunt dispus sa va raspund la ele oricand

Bye, bye ...! :icon_thumright:

Share this post


Link to post
Share on other sites
C o s m i n

Evident ca nu intra in discutie masinile cu probleme si cu consumatori ascunsi. Iar la Dacii stim cu totii in ce stare era incarcarea si demarorul.

Discutam de cazurile cand masina e in stare tehnica impecabila.

Cu tot respectul pentru ajutorul tau, dar pe cine incercam sa pacalim? :)

Stim foarte bine care e diferenta intre un acumulator cu calciu si unul cu acid.

Pe Dacie am avut destule baterii Rombat.

Nu spun ca nu au durata de viata destul de mare. Ar fi si culmea, la tehnologia de azi. Dar... ca si calitate... e MUUUUUUUUULT in urma.

Am avut o luna un acumulator Rombat (nou, de pe dacia lu' tata), cand m-a lasat vechiul acumulator, pana mi-am cumparat o Varta.

In acea luna de zile nici nu mi-a trecut prin cap sa o mai controlez, obisnuit fiind cu vechiul acumulator.

Vreau sa spun ca dupa aproape o luna am avut ceva treaba prin zona si am scos capacul ce acopera acumulatorul si pompa de frana. M-am ingrozit. :icon_thumright:

Erau aburi de acid care au iesit pe unde au putut pe langa borne si capace si s-au scurs unde altundeva decat pe suportul acumulatorului, suruburile de sustinere (care inainte erau zincate - acum ruginite de la acid).

Am si comandat urgent un acumulator Varta si inca 2 zile pana mi-a venit noul acumulator, am bagat Rombat-ul intr-un sac de plastic :) ca la daciile vechi, de-mi era si rusine ce am ajuns sa pun la Passat.

Asa ca am demontat tot de pe-acolo, am curatat la sange, am revopsit totul si am schimbat suruburile cu altele noi zincate.

Am masurat si incarcarea si aveam tot timpul in jur de 14-14.2V. Deci nu incape discutie ca s-a sulfatat.

Sant inginer electronist, deci stiu ce vorbesc.

Asa ca indiferent de reclama care li se face, la o masina cu pretentii, NICIODATA n-o sa mai pun vreun acumulator ROMBAT sau alta marca de acest gen... marfa romaneasca.

PS: sper sa nu ma consideri un carcotas, dar incerc sa deschid ochii unora care poate nu vad niste detalii ce conteaza. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
campulaurentiu

De obicei cand schimbam acumulatorul trebuie sa refacem verificarea sistemuluui de incarcare si a consumatorilor ( sunt 2 operatii diferite).

Nu cred ca cineva te v-a considera carcotas pentru ca iti spui parerea si ti-o respect. Eu sunt un pic mai trecut prin asa zise problemele ale bateriilor Rombat incat sa stiu ce trebuie facut si ce nu.

Greseala ta e ca nu ai reverificat sistemul de incarcare si consumatorii. Vei patii la fel si cu noua baterie si atunci imi vei da dreptate pentru ca bateria nu conteaza in ceea ce tii s-a intamplat tie ci sistemul de incarcare si masa ( firul acel mic de cupru) la caroseria masinii.

Astept urmatoarele 2 sapt sa-mi povestesti daca am dreptate sau nu.

Cu respect !....

Share this post


Link to post
Share on other sites
videosergiu

Eu am avut Rombat 2 generatii(de cate 5-6 ani),pe masina veche(Nissan) si n-am avut probleme.Pe actualul Golf era o baterie no name,care a "cazut" la terminarea iernii.Am ales tot Rombat(Tornado,de data asta),deoarece am avut experiente pozitive vis-a-vis de acest tip de baterie.Daca zici ca esti in domeniu,cred ca ar fi binevenit sa ne spui si noua (cel putin ma intereseaza,da cred ca e util si pentru altii)explicatia la ce i s-a intamplat lui c o s m i n,mai pe intelesul tuturor,sau mai detaliat ce trebuie sa facem si ce sa nu facem pentru a ajunge in situatia in care a ajuns el.Eu nu am inteles excat ce s-a intamplat acolo si chiar s-ar lamuri,cred dilema acestui topic,daca fenomenele care se petrec ar fi si explicate(de ex. la cei care au ramas fara curent,cauza era consumatorii si nu bateria)

Share this post


Link to post
Share on other sites
C o s m i n

Laurentiu, pai intamplarea asta a fost in martie 2008 :)

Si normal ca am verificat si incarcarea si consumatorii (am un consum de cativa mA, nu mai retin exact cat - provenit delaprocesoarele aflate in stand-by). Si tin sa mentionez ca iarna asta a pornit fara probleme si dupa 3-4 zile de stationare. Iar acumulatorul vechi a cazut peste noapte. Nu era problema ca nu tinea mai mult de cateva zile. Pur si simplu o fi murit vreun element. Avea deja 6 ani. Intra la pensie.

Chiar am un detector RX65 montat care in stand-by monitorizeaza acumulatorul si-mi arata exact ce tensiune are, non stop.

Iti dai seama ca daca vin altii la mine cu probleme de electricitate la masini, stiu ce sa verific la a mea.

Era vorba pur si simplu de calitatea slaba a bateriilor astora. Nu ma indoiesc de durata lor de viata. Tine ca oricare alta baterie, probabil. Si tot ca la oricare alta, depinde si de noroc. :)

Sergiu, in cazul in care ai un consumator ascuns, nu te va tine nici un acumulator, oricat de bun ar fi.

La fel cum, daca o sa cada acumulatorul, nu inseamna ca de vina e instalatia electrica.

Din punctul meu de vedere, daca incarcarea e intre limite si demarorul e bun, totul depinde de acumulator daca va rezista mult sau nu.

In cazul meu, de vina a fost acumulatorul Rombat.

Cat am avut pe Dacie astfel de acumulatori, n-am dat importanta vaporilor de acid. Oricum, era tot mizerie in jurul lui, oricat ai fi curatat. Dar odata ce ai de-a face cu o masina mai serioasa, deja observi aceste aspecte. Asa am patit si eu. Nici prin gand nu mi-a trecut ca se poate intampla asa ceva.

Acum m-am facut inteles? :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
videosergiu

Inseamna ca eu am avut noroc :) ,dar tot astept explicatia tehnica a lui campulaurentiu,pt. a lamuri cauza a ce s-a intamplat cu acea baterie,tinand cont ca lucreaza exact la service Rombat si poate a mai intalnit astfel de cazuri si s-a gasit si cauza(reala,nu ipotetica;poate chiar avea un defect acea baterie,in acest caz ce a provocat acest defect,daca zice ca a fost provocat,sau daca nu,ce defect era din fabricatie)

Edited by videosergiu

Share this post


Link to post
Share on other sites
campulaurentiu

COSMIN NU CRED CA STII CUM SUNT FABRICATI ACUMULATORII AUTO

Una la mana : TOATE BATERIILE AUTO SUNT PE BAZA DE ACID - electrolit ( ADIK DENSITATE 1,28 g/cm3 - la o baterie incarcata)

Ele difera prin : unele au la baza placi din aliaj Plumb-Calciu iar altele Plumb-Stibiu ( aceste sunt de generatie mai veche).

TOATE BATERIILE ROMBAT SUNT DIN ALIAJ PLUMB-CALCIU. Deci sunt fabricate pe linii noi care au costat in jur de 5 milioane euro instalatie ( si sunt vreo 4).

De obicei cand apar la depunderi de acid pe partea superioara a bateriei ( adik la dopuri) inceamna ca alternatorul incarca dar releul de tensiune nu limiteaza cum trebuie. Sau mai e situatia cand masa ca caroserie nu e f stabila (tr schimbat firul de masa) si asta duce la supraincarcarea acumulatorului si automat la caderea masei active a beteriei de pe placi. In acest caz nu se prea mai poate face nimic cu bateria.

Tr sa fim documentati inainte sa facem remarci cum ar fi cea mai de sus a lui COSMIN.

Fara suparare dar din auzite nu poti posta un REPLY....

Edited by campulaurentiu

Share this post


Link to post
Share on other sites
a_r_i_e_s

Eu am luat o baterie Rombat in decembrie 2007, iar in iarna urmatoare am avut surpriza sa nu mai porneasca masina. Din lipsa de timp nu am ajuns cu ea la garantie, am incercat sa o protejez, in sensul ca inainte sa opresc motorul opream toti consumatorii astfel incat la pornire sa nu fie nevoie sa se alimenteze si altceva din baterie in afara de electromotor. acum vreo doua luni am uitat o plafoniera aprinsa si dupa vreo 3 ore cand am vrut sa pornesc masina am constatat ca bateria era moarta (nu se mai aprindeau nici becurile in bord). Alta data am oprit motorul, dar am lasat cheile in contact (masina fiind in curte). Din cauza ca am lasat cheile in contact radioul a ramas pornit. In cateva ore masina din nou a refuzat sa porneasca. Inainte de bateria asta, pe masina era o Varta despre care cineva de la service mi-a spus ca este cea originala a masinii, deci a functionat 7 ani. Asa ca parerea mea despre Rombat nu are cum sa fie buna, orice ar zice sustinatorii acestei marci pe orice forum.

Share this post


Link to post
Share on other sites
C o s m i n

Acuma... Laurentiu, daca tie ti se pare ca postez din auzite, nu mai am ce comenta. Nici nu ma intereseaza prea tare ce gasesc IN acumulatori. Important e cese intampla in exteriorul lor.

Nu cred ca e cazul sa faci atacuri la persoana. Eu nu am spus ca esti nedocumentat sau altceva. Pur si simplu sustin cu tarie cele spuse si patite de mine. Lucrez cu masinile cam de 15 ani. Deci cam stiu cum e cu verificarile de care spui tu si am ajuns si eu sa-mi fac o parere.

Daca esti dealer de astfel de baterii, bravo tie, dar nu ridica in slavi niste acumulatori care INCA au probleme de etanseitate.

Toate au acid, doar ca Rombat-ul le face cu intretinere. Deci... automat au contact cu exteriorul. Ei, pe la acele capace, sau pe langa borne, ies aburi de acid. Asta si datorita calitatii slabe a plasticului.

Pacat ca nu stau mai aproape de Bucuresti sa te invit sa arunci o privire la borna de masa de care spuneai tu. Daca gasesti acolo oxid de orice fel... imi retrag toate cuvintele.

Share this post


Link to post
Share on other sites
videosergiu

Eu vad din ce scrie,ca stie ce sa masoare la o baterie(c o s m i n),deci nu asta a fost cauza.Eu la bateriile pe care le-am avut timp de 11-12 ani singura chestie care ma cam deranja,ca dupa un timp mai indelungat)apareau niste depuneri albe pe borne si in jurul lor(un praf alb) si se oxidau contactele de cuplare a bateriei pe masina(asta ar explica degajarea vaporilor de acid,dar nu scurgeri,cara sa ajunga pe suportul bateriei.La fiecare montare mi-a masurat incarcarea si se incadra,altfel nu-mi dadea garantia.La Gof,acum am pus bateria actuala din 5 martie si nu am observat oxidarea contactelor,sau acel praf alb in jurul bornelor(de fapt si mai demult aparea dupa o folosire mai indelungata)Chiar ieri am mai avut treaba si am desfacut capacul si arata bine.O sa mai urmaresc si in viitor.

Edited by videosergiu

Share this post


Link to post
Share on other sites
C o s m i n

Exact aia e problema, care ai observat-o si tu. Doar ca la tine a iesit mai putin si atunci apare ca un praf alb. Asta depinde de noroc probabil. Daca iese sau nu acid pe-acolo.

Eu am avut ghinionul sa iasa mai mult. Dar totusi la un acumulator produs cu tehnologiile din 2007-2008 eu zic ca e inadmisibil asa ceva.

Deci, Laurentiu, nu am nimic cu faptul ca vrei sa promovezi aceasta marca, din moment ce esti dealer, dar ia in considerare si pataniile altora.

Tie ti s-au livrat informatiile si caracteristicile lor, doar esti dealer. Pe cand noi, consumatorii santem cei ce testeaza, cu adevarat acele caracteristici. Indiferent ca sant mecanice, chimice sau electrice. :icon_thumright:

In reclama totul e frumos. In realitate... totul e altfel.

Iar daca se schimba acumulatorii in garantie asa cum ai spus tu, chiar ma bucur sa aud asta. E un pas inainte. Dar asta nu inseamna ca marfa e la fel de buna cu cea cu traditie.

Chiar daca sant ansamblati prin Turcia sau Singapore, prefabricatele sant produse undeva unde corespund standardelor marcii.

Share this post


Link to post
Share on other sites
videosergiu
Eu am luat o baterie Rombat in decembrie 2007, iar in iarna urmatoare am avut surpriza sa nu mai porneasca masina. Din lipsa de timp nu am ajuns cu ea la garantie, am incercat sa o protejez, in sensul ca inainte sa opresc motorul opream toti consumatorii astfel incat la pornire sa nu fie nevoie sa se alimenteze si altceva din baterie in afara de electromotor. acum vreo doua luni am uitat o plafoniera aprinsa si dupa vreo 3 ore cand am vrut sa pornesc masina am constatat ca bateria era moarta (nu se mai aprindeau nici becurile in bord). Alta data am oprit motorul, dar am lasat cheile in contact (masina fiind in curte). Din cauza ca am lasat cheile in contact radioul a ramas pornit. In cateva ore masina din nou a refuzat sa porneasca. Inainte de bateria asta, pe masina era o Varta despre care cineva de la service mi-a spus ca este cea originala a masinii, deci a functionat 7 ani. Asa ca parerea mea despre Rombat nu are cum sa fie buna, orice ar zice sustinatorii acestei marci pe orice forum.

Eu repet ce am mai mentionat si in posturile anterioare,am cumparat toate aceste baterii,de-a lungul anilor de le reprezentant rombat,la care bateriile nu stateau pe stoc mai mul de 1-3 luni.Bateria pe care ai avut-o esti sigur ca nu a stat mai mult de 6 luni prin depozitele magazinului?depozitarea mai mult de 6 luni,fara reincarcare,poate duce la scaderea duratei de viata,nu numai la Rombat ci la orice baterie auto.(La bateriile stationare,cu gel,tehnologie AGM sau semitrax nu se intampla acest lucru).

@Cosmin

Eu am luat generatie 2009 :icon_thumright: ,sper ca acum s-a rezolvat si aceasta problema;daca nu,merg pe "norocul" care m-a urmarit pana acum;daca o sa apara urme de acid,chiar si mai tarziu,o sa aduc precizari.

Edited by videosergiu

Share this post


Link to post
Share on other sites
campulaurentiu

COSMIN eu nu sunt dealer ci lucrez in cadrul unei reprezentante ROMBAT.

Nu am nici un interes sa promovez aceste baterii ROMBAT pentru ca nu-mi iau comision din asta. Am incercat sa dau o nota de profesionalism discutiei noastre si in temeiul acestei idei am vrut sa coreztez cateva greseli care le-ai scris tu mai devreme.

Am spus ca iti respect parerea si ca nu incerc sa te critic dar eu unde nu ma pricep nu ma bag.

Lucrez in acest domeniu (cel al distributiei si garantiilor de baterii ROMBAT) de aproximativ 10 ani si am vazut si experimentat destul de multe pentru a-mi forma o parere cat de cat asupra conditiilor de exploatare a bateriilor, asupra problemelor care apar in garantie si asupra unor mici defecte de fabricatie ale bateriilor ROMBAT.

Precizez ca din toate persoanele care au venit la garantie la noi cu vreo baterie in tot acest timp de cand sunt eu angajat doar 1 % (repet 1%) au avut bateriile cu defect de fabricatie si care binenteles au beneficiat de o schimbare al acumulatorului in TG.

E bine de stiu ca inainte ca bateria sa fie diagnosticata ea trebuie sa fie in stare perfecta de incarcare ( adik - 1,28 g/cm3 ) altfel in momentul cand punem aparatul pe baterie sa o diagnosticam apar erori.

Cu alte cuvinte daca nu e incarcata nu se poate da un raspuns referitor la starea ei. In momentul asta ce facem noi daca constatam ca ne confruntam cu astfel de situatie : pastram bateriea clientului la noi pentru o incarcare (gratuit binenteles), ii imprumutam o baterie pentru a se putea folosiii de ea pe perioada cand noi incarcam bateria lui si in 2-3 zile refacem operatiunea de verificare a bateriei dar de data asta in stare incarcata.

Daca e defecta se schimba fara nici o discutie dar daca nu se inapoiaza clientului urmata de reverificarea sistemului de incarcare si a consumatorilor posibili existenti.

Stim ca unele persoane considera drumurile facute la reprezentanta obositoare dar e procedura standard care se face.

Cunosc si am experimentat diverse stagii de pregatire in cadrul fabricii de la Bistrita si pot spune ca doar pozitionare in Romania o diferentiaza de cea Bosch sau Varta pentru ca din punct de vedere al calitatii sunt pur si simplu la fel ...

Acum ROMBAT a scos o baterie PREMIER (verde la culoare) care inglobeaza cele mai noi tehnologii de fabricatie a acumulatorilor si care cu mana pe inima pot spune ca poate concura cu orice baterie de pe piata noastra.

Sper ca parerea mea a ajutat pe cineva din acest topic si va astept daca mai aveti intrebari.

PS : nu am vrut sa jugnesc pe nimeni si daca am fost inteles gresit imi cer scuze.

:icon_thumright:

Share this post


Link to post
Share on other sites
wolfydRg

Ete de aia am refuzat eu acum 2 ani sa dau banii la una bucata Rombat si am cautat cu infrigurare una bucata Tudor.

Ca sa nu ma doara capul degeaba. Ce-i drept am gasit-o cu greu, dar pana acum nu mi-a creat probleme.

Deplorabil nu e calitatea bateriilor, asta e, o poti considera si ghinion, ce sa-i faci, e modul in care se pune problema cu asigurarea serviceu-lui la acestea.

Asa se doreste a se multumi unui numar destul de mare de consumatori de Rombat , intr-un mod tipic romanesc.

Pai eu ce sa fac ? Pot avea incredere sa-mi iau urmatoarea baterie Rombat ? Pot recomanda altora ? Pot sa-i las si pe altii sa cumpere ? Hmmm, nu prea cred.

Edited by wolfydRg

Share this post


Link to post
Share on other sites
C o s m i n
Acum ROMBAT a scos o baterie PREMIER (verde la culoare) care inglobeaza cele mai noi tehnologii de fabricatie a acumulatorilor si care cu mana pe inima pot spune ca poate concura cu orice baterie de pe piata noastra.

Cu intretinere sau fara?

Pot sa intreb un pret de end-user pentru acumulatorul PREMIER de 80Ah ce merge pe Passat? :Driver:

Ca sa ne facem si noi o idee.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Evolution

VideoSergiu , gresesti cand spui ca pe masina ta , adusa din Germania era o baterie "no name" . Acea baterie , pe care intradevar nu este scrisa vreo firma sau vreun nume se numeste Tudor ... la fel cum zicea colegu wolfydRg . Este bateria cu care masina iese din fabrica . O baterie care pe o masina benzinara te duce chiar si 8 ani !!!! Am 2 golfuri din 2001 ( 1.4 si 1.6 benzina amandoua) cu bateriile din fabrica ( Tudor ) care inca isi mai fac datoria ... Asta inseamna fiabilitate ...

Daca ar fi sa schimb bateria la masina mea as cauta tudor ,bosch sau varta .

Probabil ca interesul de a face cele mai bune baterii nu mai este si toti vor sa scoata cat mai mult profit dar e evident ca bosch varta sau oricare alta firma occidentala are linii de productie mult mai bine echipate decat o firma romaneasca .

Edited by Evolution

Share this post


Link to post
Share on other sites
videosergiu

Eu zic totusi ca era no name.Daca era Tudor nu ar trebui sa scrie pe ea?sau de unde stii?Oricum avea o eticheta pe ea pe care scria 2004,deci nu e din fabrica pt.ca e din 2001 Golful.Sau era pretul?nu putea fi decat anul.Referitor la Bosch sau Varta,nu mai suntem in anii 200 si acum si bateriile sunt fabricate in tari cu mana de lucru ieftina(sau pe vapor in China :D )La ce diferenta de pret(mica este intre preturi,sper ca nu crezi ca sunt made in Germany.

@Campulaurentiu

Daca tot putem pune intrebari,m-ar interesa de ce se intampla fenomenul pe care l-am descris mai sus de depunere a unui praf alb in jurul bornelor si oxidarea cu un praf verde a contactelor de pe baterie?Asta am patit la bateriile de pina anul asta cand am schimbat masina si am luat pe asta o baterie Rombat Tornado de 75Ah,generatie mai noua,care e lamarime ca si cea de 65Ah.O sa am si la asta aceeasi problema?Au intr-adevar plasticul de xcalitate mai slaba si au scapari pe la capacele de umplere?

Share this post


Link to post
Share on other sites
C o s m i n

Oxidarea cu praf verde (de fapt albastru) e de fapt oxid rezultat in urma interactiunii acidului din baterie cu alama sau din ce material erau facute bornele. :D

La scaparile astea m-am referit cand am spus ca sant slabe. Ca durata de viata, nu ma indoiesc ca sant bune.

Share this post


Link to post
Share on other sites
videosergiu

M-am gandit pe parcurs ca de la asta provine,dar voiam sa-si spuna parerea colegul de la Rombat si daca la ultimele generatii de baterii (de care mi-am luat acuma)s-a rezolvat problema asta,sa stiu daca am de curatat sau nu in cutia bateriei.Daca tot ne-a oferit consultanta...

Edited by videosergiu

Share this post


Link to post
Share on other sites
campulaurentiu

Pentru a evita problema cu oxidul din jurul bornelor (oxid format din cauza diferentelor de temperatura si a gazelor care sunt eliminate la orice baterie in timpul functionarii motorului si nu numai) trebuie curatate bornele bateriei, montate bornele masinii si adaugat pe deasupra vaselina siliconica sau miere si nu v-a mai aparea acel oxid de culoare verde-albastrui.

Curatarea se poate face cu apa calduta in care adaugati putin detergent.

Eu nu spun ca bateriile Rombat sunt cele mai bune de pe piata si recunosc ca anumite marci (care nu are sens sa le pomenesc) sunt f performante si durabile dar insist ca bateria ROMBAT are un raport pret-calitate-durabilitate mai mult decat corect ca sa nu mai pomenim de devotamentul pentru tara ... :rolleyes:

Bateria PREMIER de care vorbeam acum cateva posturi este de 3 feluri :

50 Premier - 170 ron,

60 Premier - 230 ron,

70 Premier - 260 ron ( preturi de vanzare in magazinele de piese auto).

Ea este total capsulata si fara intretinere si are in componenta un tip de gratare speciale care sporeste rezistenta la porniri indelungate si durabilitatea in timp + curent sporit la pornire.

Si din cate stiu eu nu au existat depuneri de oxid la aceasta baterie.

Capacul bateriilor sunt din polipropilena tratat si este capsulat la mari temperaturi pentru a evita asa spusele scurgeri de electrolit. Baterie TORNADO care mai nou se numeste TORNADA ( probleme juridice cu numele ales de conducerea rombat) este si ea in aceasi categorie cu PREMIER deci nu vei avea probleme cu curatatul bornelor.

Edited by campulaurentiu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Acest site folosește cookie-uri. Continuarea navigării reprezintă acceptul dvs. pentru această folosință. Pentru mai multe detalii privind gestionarea preferințelor privind cookie-uri, vedeți Politica de utillizare cookie-uri