Jump to content

Valori injectoare


Calatorul
 Share

Postare recomandată

Adrian38ADN

buna ziua tuturor

sunt utilizator si posesor de a6 c7 2.0 tdi 177 cp

in ultima perioada intampin probleme la pornire,indiferent ca e la rece sau cald. porneste la a 2-a cheie si uneori merge intrerupt relantiul.

am verificat valorile la injectoare si arata cam asa : 

masurarea 1

    cil 1 : 2.17 mg/cursa

    cil 2 : 1.06 mg/cursa

    cil 3 : -3.00 mg/cursa

    cil 4 : -0.21 mg?cursa

 

masurarea 2 

   cil 1 : 1.93 mg/cursa

   cil 2 : 1.47 mg/cursa

   cil 3 : -3.00 mg/cursa

   cil 4 : -0.39 mg/cursa 

 

consider aceste valori exagerat de mari,stiu ca teoretic si practic ar trebui sa fie cat mai apropiate de 0. 

ce remedieri ar trebui facute? 

 

va multumesc 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cel putin ini 1 si 2 necesita investigatii/inlocuire

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Adrian38ADN

Am mai strâns aprox 180' surubul de fixare si valorile au mai scazut, nu cu mult. 
un inginer de injectoare mi-a recomandat ca prima solutie ieftina schimbarea garniturilor si sa masor din nou. Daca valorile persista  , sa i le trimit la service sa le verifice. 
multumesc pentru raspuns

Modificat de R_a_z_v_a_n
Renunta la QUOTE pentru postul anterior.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

3 hours ago, Adrian38ADN said:

Am mai strâns aprox 180

Mare greseala 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare, atașez si eu un video sper sa se vadă.

N-am erori in bord, motorul merge rotund, axa/ tacheți schimbați+garniturile de la injectoare. 

E ciudat ce valoare mare pentru ca inainte sa fac acel video era valoarea pe toate injectoarele spre 0.12 /0.20 cel mult 0.30 ...

Credeți ca e pe duca cablajul de la injectoare? Mulțumesc.

https://files.fm/u/6n6vrjbpyu

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Probabil injectorul 3 are o uzura ceva mai mare decat celelalte, dar nu cred ca este o problemă momentan pentru ca isi revine repede

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Zilele astea o să schimb cablajul.

Prea mari oscilațiile ( asa cred eu ca ar fi cablajul) 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca era cablajul cred ca aveai si ceva eroare stocată.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

I-am dat in " gură " pe la 4000 rpm si așa a rămas după.

 

Când o să se termine motorina care o am mai spre rezervă,ii bag un aditiv de curățare . 

1000009556.jpg

res_393aa52f8f6f566386d0ddc3ec3330a7.jpg

Am făcut un log in mers.

In log cand a fost la 4000 rpm am uitat sai dau start 😓

LOG-01-001-004-013.CSV

Modificat de rubenfix
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

13 hours ago, rubenfix said:

Zilele astea o să schimb cablajul.

Prea mari oscilațiile ( asa cred eu ca ar fi cablajul) 

Daca era din vina cablajului ai fi avut valori de +2.80-2.90.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dacă dau să plec de pe loc cu frâna de mână trasă, și ridic ușor ambreiajul valoarea urcă si paña la +2.80 😐 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Probabil e injectorul de vina. Incearca sa te uiti la valori si cu motorul rece, dupa pornire. Oscilatii ai mereu sau doar in anumite momente?

Modificat de R_a_z_v_a_n
Renunta la QUOTE pentru postul anterior.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@PaulBLBoscilează când vrea , de exemplu ieri când i-am dat forjă, 0.70/0.90/1.01 dupaia iar /0.10/0.20...

Să zic ca nu conta ca aveam 4000 rpm si nici la ralanti, nu conta depinde cum vroia injectorul sau ce o fii .. 🥴

La motorul rece face la fel .

Face când vrea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am găsit problema.

Înainte alimentam de la Repsol/bp premium cateodata si normala.

Dar ultimile dați am alimentat de la Galp. A fost de 2 ori,Asta ca idee,

Tot rezervorul pompa din rezervor erau negre, motorina 70% neagră.

Sa curățat totul bine.

Sa scos toată motorina din rezervor .

 

Am schimbat cablajul injectoarelor 

( Nu sa schimbat nimic ) Aceași treabă aceași valoare 

 

Am zis că dacă tot m-am băgat in " pâine"  sa ma uit la injectorul nr 3 care totuși imi dadea probleme.

Așa l-am găsit.

 

Injectorul nu era drept montat, era dar nu 100% puțin spre stânga.

 

De la injector am schimbat toate garniturile originale pe Bosch.

 

Am pus totul la loc strâns la cuplu / parametrii.

 

Dau la cheie,pornise perfect,valorile la injectoare bune.

Cum erau inainte să alimentez de la Galp.

 

Voi, ce părere aveți?.

 

 

1000009670.jpg

1000009669.jpg

1000009660.jpg

Modificat de rubenfix
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!