Jump to content

Intrebari tehnice despre Octavia 2


raz.ro
 Share

Postare recomandată

Climaticul este o varianta simplificata a climatronicului sau o varianta semi-automata a A/Cului simplu.. deci nu e climatronic.. nu se numeste la fel in primul rand :banghead:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca tot e cu intrebari aici....

am descoperit pe stalpul de la sofer un butonel mic cu o masina desenata pe el.

cand am apasat chiar s-a aprins.

stie cineva la ce foloseste?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:banghead: interesant nici eu nu stiu ce e dar eu nu o am inca sa o testez asa ca astept si eu un raspuns :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

din cate stiu are legatura cu alarma originala.. dezactiveaza ceva.. dar nu mai tin minte ce...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E butonul pt. activarea/dezactivarea senzorului de supraveghere interioara. Pt. dezactivare, apesi pe el inainte de a pune alarma. De activat se activeaza automat mi se pare la urmatoarea armare a alarmei. Se aprinde in doua culori chiar.. rosu si galben. Nu mai stiu exact ce reprezinta fiecare, ca nu prea m-am jucat cu el :D Cel mai bine uita-te in cartea tehnica la pagina despre alarma, scrie acolo...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am si eu o intrebare,-e normal sa porneasca nitel mai greu cind motorul(2.0TDI)e cald,adica sa dai nitel mai mult la cheie, cam cit sa se faca o rotatie completa,spun asta pentru ca atunci cind e rece, motorul porneste repede probabil imediat ce ajunge primul piston in compresie maxima.Altceva:vreau sa stiu ce marca si unde sint facute anumite componente ale masinii,de exemplu centurile de siguranta-la ale mele scrie "MADE IN ROMANIA".Oare are vreo legatura cu ce scria cineva pe aici ca o fi ceva cu ce a citit el undeva"program for romania".

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ma centuri din astea pretensionate sau cam de toate felurile se fac si la noi in tara si jante de tabla si multe componente care se comercializeaza si pt export dar nush daca are vreo legatura dar ar fi ceva sa fie facute in romania nu? ;)

asa si cu pornirea pe caldurile astea si mai ales daca mororul e cald tre sa porneasca un pic mai greu adica nu greu dupa 2 chei tot la prima cheie dar sa mai invarta o data de ex in plus eu stiu ca vara la multe masini se intampla asta ;)

Modificat de gabriel82
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Octavia 2 nu e prima masina noua pe care o cumpar. La toate celelalte benzina era prezenta doar sub forma de vapori. Cred ca la fel se intimpla si cu Octavia ce va sa vie. Intrebarea mea este, ce fel de motorina pun in ea? Euro 3, euro 4, euro 5 ? In general tanchez la OMV, unde cred ca au doar un fel, nu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intrebarea mea este, ce fel de motorina pun in ea? Euro 3, euro 4, euro 5 ? In general tanchez la OMV, unde cred ca au doar un fel, nu?

<{POST_SNAPBACK}>

Fiind un motor Euro4 eu zic ca ar trebui sa pui Euro 4...E greu de spus de unde sa pui Euro 4...eu personal nu stiu...insa instalatiile celor de la Rompetrol (rafinarie) ar trebui sa stie sa produca deja Euro4.

La motorul tau as pune cu ochii inchisi cea mai scumpa motorina ( la noi OMV Euro5 33.000lei /litru)...La fel fac si eu la Octavia 2 1.9 TDI. Cea veche se multumeste si cu cea mai ieftina...nu face nazuri...pt ca in 2001 nu era nici macar motorina Euro 3 pe piata Romaniei.

PS.

OMV are doua motorine...una Euro3 de provenienta interna 31500/l

si Euro 5 (eu zic ca e o denumire comerciala) import Austria.

Modificat de Diesel
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ diesel: am inteles. o sa ma uit. acum nu ma uit la preturile de la motorina sa nu ma enervez :lol:

Apropos de euro 5 , am vazut pe aici pe site, pe undeva ca ar fi probleme de zgomot -tacaneala - la motor.

Euro 5 de la OMV nu e pt. iarna? Parca am vazut ceva reclame la aditivi la pompele lor.

-spune-mi, te rog , daca a consumat ulei a ta, si daca da, cam cit si daca stiu aia de la Skoda Service cu ce vine standard: Aral , etc , etc

Am citit pe site ca ar fi bine sa te uiti pe la ulei. Mie unuia mi se pare cam nefiresc sa ma tot uit pe joja. Nu are martor electronic? La Megane, la pornire timp de 5 secunde afiseaza nivelul uleiului iar daca sint probleme cu ungerea se aprinde un martor "Service"

Modificat de NHT
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Apropos de euro 5 , am vazut pe aici pe site, pe undeva ca ar fi probleme de zgomot  -tacaneala - la motor.

Euro 5 de la OMV nu e pt. iarna? Parca am vazut ceva reclame la aditivi la pompele lor.

-spune-mi, te rog , daca a consumat ulei a ta, si daca da, cam cit si daca stiu aia de la Skoda Service cu ce vine standard:  Aral , etc , etc

<{POST_SNAPBACK}>

Sa le luam pe rand...

Cu OMV Euro 5 ambele masini merg superb ...de fapt Octavia 2 nici nu a mai vazut alta motorina de cand a aparut Euro5...desi e destul de scumpa -3.3 RON/l.

Nici vorba de zgomote sau tzacaneli totul merge nice&smooth...

Euro5 e o motorina obisnuita produsa si aditivata in Austria. Iarna OMV ofera o motorina Alpine parca asa se numea iarna asta, avand garantate calitatile parca pana la -20 Celsius.

Referitor la ulei, pe la 8000km (acum am 12000KM) am avut impresia ca uleiul a coborat la nivelul minim acceptat si fiind in service (am avut noroi pe jantele de aliaj si masina trepida la viteze mai mari de 100km/h) am intrebat in legatura cu consumul de ulei. Mi s-a spus ca exista un martor de nivel de ulei care se aprinde la nivele critice, si ca motoarele Pumpe Duse mai consuma cate putin ulei mai ales in conditii severe (circulatie preponderenta in oras sau forje pe la 140km/h in afara). Ca atare n-am completat uleiul (acum am 12000km si nivelul e acelasi de la 8000km-ochiometric si acum mi se pare scazut pe joja-dar cei de la service mi-au zis ca sa stau linistit ca e ok). Mai avand cealalta Skoda in familie de cativa ani, m-am obisnuit sa nu ma mai panichez la astfel de chitzibusuri, asa ca am mers pe mana lor.

Uleiul din uzina ma gandesc ca e Shell...de altfel sub capota e un abtibild pe care scrie Skoda recommends Shell Hellix. Cei de la Skoda mi-au spus ca pot sa completez cu orice ulei ce corespunde normelor TDI PD (nu mai stiu norma pe de rost dar o scrie in carte).

La prima revizie cu siguranta nu voi pune Shell, ci preferabil Aral sau Mobil bineinteles ca sintetice si cu specificatiile cerute. Aceste uleiuri sunt destul de scumpe comparativ cu cel pe care il bag in Octavia 1 (Aral 5w40) insa avand deja vechime in service ma cunosc bine cu consilierul de service asa ca va accepta sa vin si la Octavia2 cu uleiul adus de mine (precum procedam si la Octavia1) desi acest lucru nu ii prea bucura, deoarece ei au adaosuri foarte mari la consumabile si castiga foarte bine din asta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

de exemplu centurile de siguranta-la ale mele scrie "MADE IN ROMANIA".Oare are vreo legatura cu ce scria cineva pe aici ca o fi ceva cu ce a citit el undeva"program for romania".

<{POST_SNAPBACK}>

Un exemplu de made in Timisoara:

Pe circuitul electric de la BMW-uri trebuie sa scrie "MADE IN ROMANIA" by Draxlmaier fiindca fabrica este aici. ;)

Sau pe tapiteriile de piele (nu centuri de siguranta) de la Mercedes, BMW ... trebuie sa scrie "MADE IN TIMIS" fiindca fabrica este intr-o localitate de la noi din judet. :mellow:

Sau soft-ul din calculatorul masini care controleaza toata masina de la Skoda este scris la Siemens aici in Timisoara. ;) ;)

Treaba cu centurile de siguranta nu ma sperie de loc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Domnilor lamuriti-ma si pe mine in legatura cu manerul usii de la sofer de la OCTI 2.Cum se desface ca sa pot ajunge la comenzile pentru geamuri???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Un exemplu de made in Timisoara:

Pe circuitul electric de la BMW-uri trebuie sa scrie "MADE IN ROMANIA" by Draxlmaier fiindca fabrica este aici. :mellow:

Sau pe tapiteriile de piele (nu centuri de siguranta) de la Mercedes, BMW ... trebuie sa scrie "MADE IN TIMIS" fiindca fabrica este intr-o localitate de la noi din judet. ;)

Sau soft-ul din calculatorul masini care controleaza toata masina de la Skoda este scris la Siemens aici in Timisoara. ;)  ;)

Treaba cu centurile de siguranta nu ma sperie de loc.

<{POST_SNAPBACK}>

Octi 2 are in compartimentul motor un furtun pe care scrie "ROMANIA"

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

Ce reprezinta dotarea aceea "eco-diesel", ca nu am gasit pe nicaieri pe forum?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai mult de atat nu stiu despre el (detalii din catalogul Octavia II de la Brady, luna noiembrie):

Cod 2G0 --- Set Eco-Diesel (doar pentru motorizarile Diesel) --- 82 Euro CIP

Enlight me please! :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eso-Diesel este un carburant obtinut din vegetale, si care se vinde in strainatate. Rompetrol il va fabrica si in Ro. Dar ca sa poata fi utilizat, are nevoie de mici modificari, care sunt probabil incluse in acest set.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Cat este motorul rece, la pornire. pana ajunge pe la 60-70 de grade, se aude o fluieratura groasa, ca si cum ar geme turbina. E direct legata de turatie si face numai in regimuri de turatie joasa. Dupa 2000 rpm se estompeaza sau poate se aude prea ascutit ca sa o pot sesiza. Nu este suieratul clasic de turbina, care isi face aparitia dupa ce s-a incalzit motorul. Cand a fost masina noua nu s-a auzit. A inceput pe la 7-8000 km si acum are peste 16000. Astia de la service zic ca e turbina, ca e normal sa faca asa. De ce nu a facut de noua ? La voi nu se aude ? Eu merg corect cu ea, maxim 2500rpm cat e rece si apoi si peste 3000, unde se poate.

Si tot pe la 7-8000 km a aparut un rontzait metalic, care nu era prezent la 0 km. Credeam ca o sa dispara odata cu schimbul de ulei de la 15000, dar e tot acolo. Cred ca ar fi bine sa vin si eu la o intrunire a forumului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aud exact acelasi sunet ca cel descris de tine exact dupa fix 8000 a inceput sa se auda, exact aceleasi simptome, specific ca si eu merg cum trebuie cu masina adik usor la rece mai turat 2500-3000max 4000 la cald....ronzaitul(sunet de diesel dar mai puternic mai "vibrat" oarecum) e si el acolo....ciudat a aparut de curand adik 12000 km, joi fac schimbul de ulei de 15000 sa vedem daca dispare....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

N-am nici un "geamat" de turbina nici la rece nici la cald...

Pacat ca nu puteti sa-l inregistrati sa-l ascultam si noi pe Winamp.. ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

N-am nici un "geamat" de turbina nici la rece nici la cald...

Pacat ca nu puteti sa-l inregistrati sa-l ascultam si noi pe Winamp.. :offtopic:

Am sa iau un laptop in masina si cu un microfon mai bun si am sa incerc sa o fac si pe asta, in premiera, probabil, pe acest forum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

;) Daca o sa reusesti sa inregistrezi ceva o sa primesti premiul nobel de la cei de la Skoda! Suntem foarte curiosi!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

acelasi zgomot mi se pare ca l-am remarcat la un a3 de 2.0 tdi al unui prieten

nu cred ca sunt probleme sincer. a mea nu are decat 5000km pana acum din septembrie si deci nu a "aparut" inca :salut:

oricum cred ca suntem si noi prea "ingrijorati" de masinile noastre si auzim zgomote si unde nu sunt sau unde asa ar trebui sa se auda :angry:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!