Jump to content

Intrebari tehnice despre Octavia 2


raz.ro
 Share

Postare recomandată

Dimpotriva, credeam ca-s naspa. Pe bune. Ca paaaarca imi aduc aminte ca aveam si cu doi de zero dupa virgula. Si parca plusurile nu erau asa mari. Posibil sa ma insel, asteptam de la voi sa ma linistiti. Daca zici ca sunt ok, zic si eu tot la fel. Folosesc ulei 2t de peste un an si vreo 25k km, din cand in cand mai scot scannerul de la... naftalina (de fapt, e tot timpul in masina) si ma mai uit ce valori mai gaseste pe acolo. Nu fac bine?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate cineva sa imi spuna din ce cauza amortizoarele mele de pe spate arata ca in imaginile atasate?

Cat de grav este si daca exista vreo solutie de rezolvare?

Mentionez ca nu am circulat pe drumuri exagerat de rele si recent masina a fost in service pentu revopsit aripa si usa in urma unei zgarieturi de cheie si roata stanga spate a fost demontata. Nu stiu daca are legatura cu acest eveniment dar dupa culoarea spumei pot sa spun ca "ruptura" s-a produs recent.

post-44861-0-46219100-1413347715_thumb.j

post-44861-0-24887700-1413347727_thumb.j

Modificat de Septimiu.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu e deosebit de grav... doar ca trebuie sa schimbi aparatorile alea (cele care s-au rupt) ca sa previi deteriorarea amortizoarelor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intrebare : Am gasit un set SH de FARURI XENON OEM pt O2, cu tot cu instalatie, drosere, becuri etc. INSA sunt de pe o masina cu volan pe dreapta! Se pot regla dupa standardele si soselele de la noi?! Daca stiti exact, cine a mai facut operatiunea asta. multumesc 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu m-am interesant pentru O2 FL si farurile se pot regla doar ca sa nu-i mai orbesti pe cei de pe contra-sens (la cele cu Xenon operatiunea e din Maxi-Dot).

 

La ale mele, e un comutator in spatele farului ce il muti dintr-o parte in alta. Dupa cum observi mai jos, pot circula acum pe partea stanga a drumului fara sa-i orbesc pe cei din contra-sens, dar nu vad prea bine  marginea din stanga a drumului.

 

Before & After la masina mea (practic din _____/ _____/ s-a facut ____ ____ ):

 

before.jpg after.jpg

Modificat de iwolffy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu m-am interesant pentru O2 FL si farurile se pot regla doar ca sa nu-i mai orbesti pe cei de pe contra-sens (la cele cu Xenon operatiunea e din Maxi-Dot).

 

La ale mele, e un comutator in spatele farului ce il muti dintr-o parte in alta. Dupa cum observi mai jos, pot circula acum pe partea stanga a drumului fara sa-i orbesc pe cei din contra-sens, dar nu vad prea bine  marginea din stanga a drumului.

 

Before & After la masina mea (practic din _____/ _____/ s-a facut ____ ____ ):

 

before.jpg after.jpg

Mai exact unde anume este acel comutator?eventual o poza?!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am urmat pasii de aici (O2 FL)

 

Pentru pre FL vezi aici (probabil identic cu PDF-ul atasat de Al Bundy)

 

Practic acel comutator doar obtureaza o parte din fascicul pentru a nu-i orbi pe cei de pe contra-sens. Nu poti inversa fascicul. Pentru asta trebuie schimbate farurile.

Modificat de iwolffy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut! am si eu 2 intrebari legate de Octavia 2, si anume:

 

1. Se poate intampla ceva rau sau este vreo problema daca demontez (scot) bateria de pe masna pentru un timp de o noapte sa zicem 10 - 12 ore? In aceasta stuatie va ramane nealimentat tot circuitul cu curent.

 

2. As dori sa schimb interiorul si am observat la sistemul de prindere al banchetei spate 2 diferente: la mine este cu sezut nefractional si as dori sa montez unul cu sezut fractional. Aici apare problema in sensul ca pe masina mea sezutul se prinde in 2 clipsuri de plastic fixate in podea, iar celalalt model cu sezut fractional, peste acele gauri sunt altfel de prinderi in care intra niste brate ale sezutului. Exista cumva adaptori sau ceva anume sa pot monta celalalt interior pe masina?

 

multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am urmat pasii de aici (O2 FL)

 

Pentru pre FL vezi aici (probabil identic cu PDF-ul atasat de Al Bundy)

 

Practic acel comutator doar obtureaza o parte din fascicul pentru a nu-i orbi pe cei de pe contra-sens. Nu poti inversa fascicul. Pentru asta trebuie schimbate farurile.

Am inteles ms mult

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut! am si eu 2 intrebari legate de Octavia 2, si anume:

 

1. Se poate intampla ceva rau sau este vreo problema daca demontez (scot) bateria de pe masna pentru un timp de o noapte sa zicem 10 - 12 ore? In aceasta stuatie va ramane nealimentat tot circuitul cu curent.

 

nu e nici cea mai mica problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci Al Bundy te rog, sa-mi raspunzi, nu sunt lamurit in totalitate. In legatura cu FARURILE XENON de pe masina cu volan pe dreapta, pe masina cu volan stanga, la noi. Daca le cumpar, pot inversa linistit si pot circula facand adaptarile ce sunt in acel PDF trimis de tine, si totul e ok, fara altceva din MAXI-DOT/VAGCOM ? 

 

Si referitor la intrebarea ta, OCTAVIA 2 din 2005 , senzori lumina si ploaie din fabrica. Afecteaza ceva, ar fi vreo problema de incompatibilitate, ce probleme as putea intampina? Farurile XENON de pe masina din UK , vin cu toata instalatia aferenta mi-a zis, drosere, becuri, calculator. Ce mai trebuie sa verific? 

 

Si daca aveti un COD pt faruri XENON sa pot verifica daca sunt originale! Multumesc. Sper sa nu deranjez prea mult cu intrebarile mele :) 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Somebody help me please.

Incepe sa se auda tot mai tare ambreajul (a ruginit ceva pe acolo probabil de la inundatie). Nu-mi dau seama ce.

Mie-mi pare ca e rulmentul pentru ca in ralanti se aude, daca apas o idee pedala, cat sa faca contact rulementul pe placa, tace. Totul frumos dar de un timp cand plec de pe loc se aude groaznic, parca e o moara ce macina fier, faza e ca nu face tot timpul. De aia cred ca am dual mass volant.

Mi-e o groaza imensa sa ma apuc sa dau jos cutia. Va rog frumos pentru urmatorul VIN: TMBBK61Z3A2040064. Dati-mi tot despre ambreiaj, coduri la piese (placa, disc, rulment) si codul de piesa de la volant (daca e Dual mass sau single mass). Daca nu aici, pe PM. Vreau sa studiez mai adanc sa stiu ce am de cumparat si la cat ma duce. Ca de lasat asa mi-e ca raman in drum si tot la demontare ajung indiferent cat incer eu sa scap :D

Multumesc frumos 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Zgomotul ce il prezinti tu nu e caracteristic unui volant defect.

da, este volant cu masa dubla. poate sa fie Sachs sau Luk (06J105266H, 06J105266K)

set disc + placa  - 06J141015H

rulment presiune  - 02A141165M

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc frumos.

Da-mi idei te rog atunci de la ce se aude? Doar de la rulment sau si de la furca ce actioneaza rulmentul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine asa facea cand luam pietricele pe la discul de frana

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1. mergi la o constatare

2. fa o inregistrare sa auzim despre ce e vorba

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci Al Bundy te rog, sa-mi raspunzi, nu sunt lamurit in totalitate. In legatura cu FARURILE XENON de pe masina cu volan pe dreapta, pe masina cu volan stanga, la noi. Daca le cumpar, pot inversa linistit si pot circula facand adaptarile ce sunt in acel PDF trimis de tine, si totul e ok, fara altceva din MAXI-DOT/VAGCOM ? 

 

Si referitor la intrebarea ta, OCTAVIA 2 din 2005 , senzori lumina si ploaie din fabrica. Afecteaza ceva, ar fi vreo problema de incompatibilitate, ce probleme as putea intampina? Farurile XENON de pe masina din UK , vin cu toata instalatia aferenta mi-a zis, drosere, becuri, calculator. Ce mai trebuie sa verific? 

 

Si daca aveti un COD pt faruri XENON sa pot verifica daca sunt originale! Multumesc. Sper sa nu deranjez prea mult cu intrebarile mele :)

 

Sau cineva care stie sa ma lamureasca si pe mine va rog. Ce setari trebuie facute, ce alte cablaje, sau de ce am nevoie. 

Masina e din 2005 , am inteles ca ar fi probleme la instalatia electrica si ca, cu tot cu faruri OEM xenon si instalatie OEM, ar fi fost probleme pt unii? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1. mergi la o constatare

2. fa o inregistrare sa auzim despre ce e vorba

1. aia am facut-o eu, ca astia de aici ma baga pe elevator si-mi schimba tot. Nu stiu astia sa se dea cu parerea... dom'le face zgomot, e bai, moare ambreajul, schimbam tot. 1000 de euro.... nu merci :)

2. 

Joaca rulmentul dar nu-mi dau seama de ce. De la secunda 10 incolo apasam pe ambreiaj cam cate 3 cm cu mana, deci nu debreiam si zgomotul dispare.

Modificat de Aerofan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu unul nu aud nimic edificator pe filmare.

 

daca zgomotul dispare la o apasare usoara a pedalei de ambreiaj, atunci trebuie schimbat tot setul de ambreiaj, inclusiv volant.  Se mai intampla sa fuleze si asta e zgomotul...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la secunda 10 ai un zgomot de parca se aude ceva ce bate de tonalitate joasa. apoi pe la secunda 12 nu se mai aude, apoi din nou se aude (in functie de cum apasam pe pedala). Masina a luat apa in ambreiaj si de aceea cred ca joaca rulmentul. Masina a stat pe dreapta din iunie anul trecut pana in martie anul asta cand am cumparat-o. Eu banui ca joaca rulmentul pe axul din cutie. Voiam pareri obiective sa nu schimb tot ambrejul degeaba ca nu ma scot 300 de euro din casa, si 2 daca ajung sa schimb numai rulmentul sa nu ma trezesc cu cutia demontata si apoi sa realizez ca mai trebuie schimbat ceva. Problema e ca am nevoie de masina :) .... si nici 600 de euro n-as da pe tot inclusiv volant :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Rulmentul nu are cum sa joace pe unde culiseaza, este lat are ghidaj sanatos, eu zic sa mai mergi cu ea asa sa vezi daca se agraveaza situatia, cred ca daca a luat apa nu este influentat in functionare fiind capsulat.Rulmentul nu sta pe axul din cutie lucreaza pe o tulumba care imbraca priza de la cutie, nu prea stiu eu sa-ti explic.

Modificat de calin.g
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si de la sine, rulmentul nu face zgomot.  doar daca il atinge ceva descentrat, cum este o placa + volant

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!