Jump to content

Inspectia tehnica periodica - ITP


eradut
 Share

Postare recomandată

si mie la fel, am stat mult la coada si motorul se racisera, asa ca la prima masurare ma intreba ala daca este euro3

cum sa fie domnle euro3, ca nu exista pe benzinarele de VW, e euro4... asa ca a turat-o cam 10 min pana s-a incalzit ca sa se faca arderile in catalizator

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La Itp se tine motorul cate 3 secunde de 2 ori la turatia maxima.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe Soseaua Virtutii sector 6, 95 ron,deschis si sambata,a fost prima oara cand m-am dus la ei pt.ca la cei la care am facut data trecuta ,desi nu avea nimic masina si ii si cunosteam cat de cat,mi-au cerut 20 de lei peste,asa de-o bere.Asa ca am fost la astia pe virtutii,maxim 2o de minute,a durat mai mult pana a venit ok de la rar,o sa ma duc si masina sotie tot acolo.

Si cine le da sambata aprobare, daca RAR nu lucreaza? sigur sunt autorizati RAR?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

SAmbata lucreaza si cei de la TIMAS, de pe Fundeni. Si astia sunt sigur ca au autorizare RAR, cand am facut ei ITP-ul in martie mi-a fost oprita masina, inspectorul a venit in 14 minute.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La Itp se tine motorul cate 3 secunde de 2 ori la turatia maxima.

nu am vazut niciodata asa ceva, doar la rar la prima inmatriculare, insa la un itp normal se tureaza atat cat sa iasa noxele, nu am vazut sa tureze nimeni la maxim, doar la mine au turat spre 4 000 rpm ca sa se curate sistemul ca era imbacsit si nu ieseau noxele cum trebuie, le-am intoxicat hala cu masina mea, iar dupa vreo 5 minute de turatii constante a fost totul ok.

nu ii intereseaza pe ei daca tu poluezi de rupi, am vazut masini pe drum dupa care nu se putea respira, daca s-ar face testul pe bune astea nu ar circula banuiesc.

:)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu am facut pana acu de 2 ori la Augsb si o data avia Pantelimon. confirm ca la service urile serioase - unde nu dai nici o "atentie" la omu de la ITP - se tureaza dieselu precum a zis Al Bundy. Si te pun sa semnezi ca daca se strica ceva nu e vina lor .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In primul rand trebuie facuta distinctie intre ce au voie sa faca si ce fac in realitate cei de la ITP.

In al doilea rand problema emisiilor se pune diferit la benzinare fata de tractorase.

Am atasat modalitatea de masurare data in elsa pt 2 diesel si 1 benziara (pt cei care au autodata datele astea se gasesc si acolo).

Trageti singuri concluziile.

Eu cand am fost acum aproape 2 ani sa fac ITP aici in Brasov au procedat ca la carte, numai ca au facut 3 probe pt ca primele doua nu iesisera bine. Nu stiu daca intre timp si-au schimbat naravul, trebuie sa ma interese pt . ca se apropie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Avia Pantelimon - 150lei tarif ITP am programat masina astazi, alte tarife - AutoKlass Sud - 140lei, Eminescu - Automecanica - 140lei si Radacini - 160lei pentru masina din semnatura, va ofer feedback-ul dupa efectuarea ITP-ului.

De specificat faptul ca AutoKlass-ul nu poate efectua sambata ITP-ul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

apropo de turat masini ds la ITP..in DE la TUV...A6 2001 2.5 DS...masina unui prieten neamt care se ocupa impreuna cu 2 prieteni ai mei cu adus masini,au turat masina pana sa rupt o axa cu came..repet SA RUPT.Inginerul de acolo dupa patanie i-a spus doar atat..chemati o platforma si ati avut noroc ca sa intamplat aici.Masina avea peste 200.oookm si reparatia(2 axe cu came,distributie ,supape...)a costat in DE peste 2000euro.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, este adevarat dar daca nu sunt probleme mecanice nu are voie sa pice nimic, daca motorul este foarte bine incalzit, daia m-am programat departe sa fie motorul cald! :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Testul de noxe se efectueaza numai cu motorul cald. Pentru aceasta se scoate joja si se introduce o sonda care masoara temperatura uleiului. Testul se incepe dupa ce uleiul din baie atinge 85-90 grade Celsius.

Si eu am facut ultima revizie "departe" dar cum am avut cateva masini inainte, iar afara erau minus 5 grade, la momentul operatiunii era bocna... :icon_thumleft:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am intrebat eu special si nu se tureaza asa aiurea masinile, are fiecare limitele ei, gen 3000 rpm la un tdi, acolo scot noxele si cam atat. restul sunt fabulatii. niciodata nu m-a pus nimeni sa semneze niciunde, nici macar la RAR la identificare si niciodata nu mi-au pus motorul in brate.

:)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am fost de curand la ITP au turat-o cam la 3000 au iesit noxele parfum. :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai tu ai benzina

la dieselurile vechi se tureaza si 4000 si 4500ture daca pot

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La sdi-ul meu scrie si in Elsa ca se tureaza la 4950-5150 timp de 0.5 secunde.

Am facut de curand ITP, dar am dat de un inginer de treaba si nu mi-a turat-o. Oricum daca motorul este OK si nu o tine mult pe rosu ci doar cat scrie la carte nu are ce sa pateasca.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Facut azi la AVIA Militari ITP.Intrat pe poarta lor la ora 13(cum stabilisem la telefon) iesit la ora 16 si ceva..

Verificat tot,triunghi,trusa folie geamuri,becuri faruri,dar si indicele de viteza.a cauciucurilor.CA VEZI DOAMNE in CIV am H eu pe anvelope am TRECUT CU VEDEREA...Ideea este sa nu ai indice mai mic decat cel din carte..Turat de vreo 4 5 ori pana pe la 4750ro/min...Colac peste pupaza la sfarsit..domnee va mai dura ceva timp ca vine cineva de la RAR..WHAT???

a venit nea gigi..s-au tot holbat bine de tot la codul motorului (intrucat nu se vedea bine ca vezi doamne cineva a dat cu silicon in zona aia)..In final s-a dat ITP 110 fara spaga.S-au comportat asa intrucat e deschisa de curand statia ITP si or avea si ei morcovu..Deci nu treceti pe acolo :)))

Modificat de micutu6666
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am facut si eu azi. ITP 95 ron ,si pt.masinile pe benzina 80 ron.

Pt cei care vor mai multe detalii pm.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Spune-ne Nicule, ca ne-ai facut curiosi! :icon_confused: Ca doar nu esti patronul acelei statii ITP sa-i faci reclama. Cred ca este vorba de Autoklass de pe Sos. de Centura... Nu? :icon_confused:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu, Victor,dar a existat alternativa de a nu tura motorul.Cu cel de la Autoklass nu exista alternativa.Nepotul meu,care este coleg cu el,a facut tot in alta parte.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mare lucru ca-l tureaza... Nu pateste nimic. :icon_confused: Tu, pe sosea, nu i-ai dat niciodata 4.000 rot/minut? La itp il tureaza cateva secunde, pe cand pe autostrada mergi minute bune la astfel de turatie. Mentionez, pentru cei prea zelosi - fara a depasi viteza legala!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se tureaza masina daca nu e motorul foarte bine incalzit si daca nu ies noxele in parametrii!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nicu de ce nu poti face publica informatia,e destul de ieftin ITP-ul tau...

Legat de turatia motorului...se face sau nu?! ca e cald sau rece....ar trebui ca inginerul sa ne spuna sa revenim cu motorul cald daca venim cu el rece.

Desi nu vad problema in a tura motorul,ma gandesc la faptul ca are un limitator la turatie si ca din moment ce se poate tura,de ce ar fi riscant? chiar nu s-a gandit vreun neamt la constructie?

"la motorul diesel e riscant sa atinga 5000 rpm chiar si pt 3 secunde. ok,punem o limita care sa taie alimentarea cand turometrul ajunge la 4850rpm ;P "

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Auzisem si eu de Autoklass..dar am zis ca Avia e mai aproape..La mine a turat o usor pana s-a incalzit uleiul,apoi a urmat de vreo 4 5 ori forja..Am semnat ca in caz ca mi ajunge motorul in brate eu sunt bun de plata :D

Modificat de micutu6666
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

de cate ori nu ati patit sa mergeti la ITP sa nu iasa noxele iar mecanicii sa va recomande sa ii dati o forja prin zona ?

patit cu o skoda octavia asa, am plecat am mers numai in 3500-4000 cu accelerari bruste.

cand am revenit noxele au iesit (la limita dar au iesit)

nu uitati insa sa fie cald motorul cand faceti turatii

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Victor,la Autoklass acum 2 ani au turat masina pana la 5500 ,am stat langa el.Dar stiu ca la o masina Skoda s-a spart un furtun si de aceea nu am mai vrut sa ma duc la ei.

Muale,sunt 2 service in Chiajna ambele au acelasi pret.

Modificat de Nicu CNN
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!