Jump to content

Amortizoare Kayaba


wabbit
 Share

Postare recomandată

Salut. a montat cineva kayaba pe passat b6 cu suspensie sport. Pe site-ul lor nu am gasit amortizoare pt suspensie sport si trebuie sa schimb amortizoarele pe spate...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Luna urmatoare am sa schimb amortizoarele pe fata (momentan) si in viitor si pe spate.  Vad ca sunt multi care dau feedback pozitiv amortizoarelor kayaba.  Ce sa aleg intre kayaba si monroe/bilstein?  Mentionez ca vreau confort si siguranta (golf 5 1.9 cu roti de 15).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La avia sau brady ai intrebat de pret? Oe cred ca sint monroe gaz fata/ulei spate

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...

Dragi colegi eu chiar nu inteleg .....ce este atat de complicat?

1.Toate amortizoarele contin ulei.

2.Tehnologia veche-ulei si aer in interior.....nu prea se mai fac

3 Tehnologia moderna -ulei si nitrogen (gaz) de aici si denumirea "'pe gaz" .....de ce oare?sa nu mai faca spuma uleiul cand lucreaza amortizorul.

4.Cand curg...curge uleiul

5.Fiecare firma produce amortizoare cu caracteristici diferite si tehnologii diferite......preturi diferite.....Exemplu Kayaba:a) premium.....niste puscarii b) exceel G.....bunicele c) Ultra Sr.....mai dure...caracter sportiv  d) AGX....reglabile ....alta liga.

si tot asa pentru Sachs,Monroe 

Personal am cumparat Ultra SR pentru spate initial ,astept sa le montez si sa vad cum se comporta si dupa aia ma orientez si pentru fata .

Opun o rezistenta mult mai mare decat Exceel G la comprimare si revin incet....cred ca am sacrificat confortul.....o sa revin dupa ce ajung pe masina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

kayaba Premium sunt puscarii de amortizoare?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca kayaba sunt puscarii atunci:itn,optimal,starline,topran,mapco,mastersport...etc,ce draq mai sunt ?

In mod normal dupa afirmatia ta firmele enumerate de mine trebuie sa vina cadou 1 bucata amortizor la o punga de pufuleti de 2 lei.

 

Dragi colegi eu chiar nu inteleg .....ce este atat de complicat?

1.Toate amortizoarele contin ulei.

2.Tehnologia veche-ulei si aer in interior.....nu prea se mai fac

3 Tehnologia moderna -ulei si nitrogen (gaz) de aici si denumirea "'pe gaz" .....de ce oare?sa nu mai faca spuma uleiul cand lucreaza amortizorul.

4.Cand curg...curge uleiul

5.Fiecare firma produce amortizoare cu caracteristici diferite si tehnologii diferite......preturi diferite.....Exemplu Kayaba:a) premium.....niste puscarii b) exceel G.....bunicele c) Ultra Sr.....mai dure...caracter sportiv  d) AGX....reglabile ....alta liga.

si tot asa pentru Sachs,Monroe 

Personal am cumparat Ultra SR pentru spate initial ,astept sa le montez si sa vad cum se comporta si dupa aia ma orientez si pentru fata .

Opun o rezistenta mult mai mare decat Exceel G la comprimare si revin incet....cred ca am sacrificat confortul.....o sa revin dupa ce ajung pe masina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Colegul a vrut sa spuna ca Premium este versiunea ieftina de la kayaba, deci mai slabe calitativ. Ultra Sr am montat eu un set fata-spate pe o jetta. Masina a devenit ff rigida, foarte deranjant de mers in oras cu ea. Eu am pe golf suspensie sportline originala si e mai moale decat ultra sr.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Premium e cea cu comportament oem. Mie unul nu mi se par deloc slabe calitativ dar nici nu-mi bat joc de masina si nici nu am pretentii de tren pe sine.

Dar desigur conteaza si ce vrei de la masina, ce stil de condus ai, daca iti pui premium si ai pretentii se suspensie sport si iti bati joc de ea in ultimul hal e normal sa nu te tina.

Apoi, nu stiu cat de relevant e in cazul Kayaba, insa e posibil sa fie pe piata Romaneasca si facaturi care logic sunt inferioare calitativ.

Tot ce-i posibil.

 

Dar KYB-ul sa fim seriosi, e inca un producator de top. Vorba lui Gabi, daca KYB-ul face amortizoare proaste, apoi de late firme noname ce sa mai zici.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

,,niste puscarii'' automat ma duce cu gandul la un lucru ieftin care nu merita interesul.

Cum reactionati daca eu formulam urmatoarea fraza:volkswagen este o ,,puscarie'' de masina comparativ cu Bmw ?

Premium varianta asta de ,,pucarie'' de care voi pomeniti,vine pe relatia economy la piese auto volkswagen.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc colegului Strumf ,exact asta am vrut sa spun,amortizoarele premium sunt variata low-end sau raportul pret/calitate cel mai bun  de la Kayaba(o exprimare sofisticata....).

Pe masina mea varianta OEM sta pe ea de 140 k si inca mai merg....unii ar fi chiar multumiti......se stie ca produsele OEM au un standard de calitate mai ridicat....cu siguranta exista o diferenta mare de calitate intre OEM si Premium si mai mica intre OEM si Exceel G.

 

"""Ultra Sr am montat eu un set fata-spate pe o jetta. Masina a devenit ff rigida, foarte deranjant de mers in oras cu ea. Eu am pe golf suspensie sportline originala si e mai moale decat ultra sr. """"

Multumesc de informatie ...Raman pe Ultra SR pe spate si o sa pun Exceel G pe fata.

Cum am noutati revin

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Premium nu e neaparat low end. Sau low end nu inseamna neaparat low quality.

Eu cand mi-am schimbat amortizoarele fata am cerut celor de la service sa-mi de-a amortizoare cu acelasi comportament cu cele oem.

Si din lista celor de la Kayaba, echivalentul codului oem erau cele Premium.

Sunt pe ulei pt puntea fata la golf 4 in timp ce restul sunt pe gaz.

Le am de cativa ani si ceva km si nici macar nu au rugina pe ele, ce sa mai zic de comportament care e unul orientat spre comfort insa se comporta ca in prima zi.

 

Insa dupa mine conteaza si cine le monteaza.

Eu va spus cu mana pe inima ca am vazut mecanici ce montau amortizoarele folosind ciocanul. Asa ceva sincer nu ca nu e nevoie insa e prostie curata.

 

Plus de asta, daca iti pui Premium insa ai pretentii de comportament rutier sport si ceri prea mult de la masina nu neg ca e posibil sa cedeze mai repede decat ar trebui.

Modificat de Muraru Dan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe ce te bazezi prietene cand spui ca OEM este egal cu varianta premium?. Pentru mine -G6- configuratorul online KYb imi da varianta Ex-g si ultra Sr ,iar pentru  golf 4ultra sr, ex-g si premium pentru fata si ultra sr ex G si gas a just spate.

De unde stiu mecanicii aia care cum de unde  ca eu am intors netul pe dos cu codurile scrise pe OEM meu si tot nu am aflat ce marca sunt.....am ales KYB doar pentru ca au configuratorul foarte smecher.....parol.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acel service in care am fost sunt si distribuitori Kayaba, ca aveau gramada de brosuri de la ei si aveau un configurator pe baza caruia Premium-ul era dat ca echivalentul oem-ului pt masina mea.

Eu am vazut negru pe alb codul original si echivalenta KYB pt ca eram de fata cand respectivul a facut interogarea in program.

 

Acuma na, ca nu o fi regula generala habar nu am, insa premium-urile sunt pe ulei, cele oem fiind tot pe ulei si sunt orientate strict spre comfort.

Restul erau ep gaz si deja sareau din specificatiile oem-ului, eu fiind adeptul ca daca schimbi ceva pui tot echivalent in comportament oem. 

Eu unul sunt extrem de multumit de ele si slabe calitativ nu le pot considera chiar daca nu or fi ele vre-un varf de gama pt ca in toti acesti ani s-au comportat exemplar si au rezistat cu bine tuturor drumurilor mizerabile pe care am circulat.

 

De aceea eu consider KYB-ul un producator bun calitativ, nicidecum nu poate fi considerat o puscarie de producator.

Plus, sa nu uitam ca e si producator oe, deci nu e chiar de ici colo.

 

Ca o exista si o piata gri/neagra ce vand produce probabil ce nu au trecut testele de calitate e posibil, foamea de bani creaza multe canale si multi pot cadea in capcana.

Modificat de Muraru Dan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vorbiti de generatii total diferite de masini...e normal ca o masina facuta in 2010 sa nu mai aiba amortizoare pe ulei.

Daca iti cauti amortizoare dupa configuratorul online si nu din programul de original cu echivalenta din codul OE,sigur iti alegi varianta perfecta. :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Gata m-am prins si eu in sfarsit,configuratorul online de pe sit-ul KyB e fake si nu e bun....e bun ala de la baieti din calculator...daca se poate chiar din targ vitan.

Incerca sa cumperi bujii cu scanteie pentru un opel astra g sau h cu motor de 1.6 sa vezi ce recomandari primesti de la baieti....evident si un consum de 15,16 in oras ca de....sunt luate din programul original.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da-mi si mie codurile scoase pentru amortizoare fata - spate pentru masina ta....ce gasesti tu pe configuratorul ala online de la Kayaba.

Hai ca sunt tare curios.... ;)

Ce dimensiune are amortizorul tau de pe fata (tija lui si amortizorul in sinea lui) 22/50 sau 25/55 ?

Sa zicem ca eu lucrez in domeniu auto si sunt unul din vanzatorii aia care recomanda bujii pentru opel unui client si apoi am reclamatie ca a crescut brusc consumul de benzina.

post-64586-0-37744700-1412768054_thumb.j

Modificat de GABIVVX
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La masina mea arata, prima data ultra-sr apoi Excel-G.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am gasit pt. fabia amortizoare fata KYB la 235lei nu stiu care Sr sau G(o sa aflu), sau sachs pe ulei la 200. Prefer suspensia mai rigida sa o simt mai legata de strada. Oare care dintre cele doua marci ar fi cea mai "rigida"?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am 6000 de km de cand am pus Kayaba pe Passat. Totul ok, zero zgomote, zero probleme. Excel G am pus pe masina, ca tot mi s-a cerut feedback.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu comparati ce am zis eu cu ce da configuratorul pt Scirroci spre exemplu.

Eu ma refeream strict in cazul platformei Basic al golfului 4.

Daca vorbim despre o configuratie sport din fabrica e normal sa nu aiba aceleasi amortizoare ca ale mele.

 

Plus, va zic o chestie cati mecanici ati vazut voi sa lucreze cu dinamometrica la telescoape? In service-ul unde am fost eu doar cu asa ceva lucrau, aveau o foaie precum a postat gabi in care aratau pasii si cuplu tot ce vrei.

 

In alte service-uri am vazut ca din prima pun mana pe pistolul penumatic. Apoi pe ciocan si ciocanesc in fuzeta de zici ca sparg pietre. Aia desigur nu stiu ce-i ala spray degripant smdp.

Nu stiu cat de mult conteaza asta in viata unui amortizor insa micile detalii zic eu ca fac diferenta.

 

De aceea mai zic in ca o data, conteaza si amortizorul sa fie de calitate insa daca montatorul e taran, iese o strutocamila.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce metoda alternativa crezi ca exista sa scoti amortizorul din fuzeta fara ciocan ?

 

Chiar nu are treaba dinamometrica cu amortizorul, ori rupi filetul ori pierzi suruburi pe drum, daca ai simt la mana poti asambla si un motor nu "3" suruburi la amortizor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa zicem ca prima oara am studiat oferta catorva distribuitori de piese si am aflat ca exista 2 dimensiuni ( de 50 si 55 mm in diametru) si mai listeaza ceva cu pachete grele dar cred ca are legatura cu skoda ca doar sunt platforme comune..

Sa zicem ca am masurat cu un subler si am aflat ca am 50 in diametru si am mai scos codurile OEM de pe amortizoare....am cautat pe net dar nu am gasit ceva interesant.

Sa mai zicem ca am luat la rand configuratoarele on-line de la toti producatorii......cel mai elegant ....cel de la KYB.....am ales ultra Sr.....OARE AM ALES BINE?

Ce nevoie as mai avea in situatia mea de  sfatul  unui vanzator care vrea :

1 sa vanda ce are pe stoc....

2 sa vanda o marfa la care el castiga cel mai mult-indiferent ca e scumpa sau ieftina 

3 cunostintele lor tehnice de cele mai multe sunt precare.

 

ar fi frumos sa postam aici cum se comporta amortizoarele x,y,sau z versus cele Oem sau x versus y pentru a putea alege suspensia potrivita...mai confortabila sau mai rigida.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu sunt curios daca flansele de pe fata trebuie schimbate odata cu amortizoarele by default, sau daca nu in care cazuri sau de ce ? Ce se uzeaza la ele defapt ?

 

La rulmentii de sarcina am inteles ca se uzeaza, merg greu sau poate au joc...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Experienta personala :

1.Ford mondeo Mk 3,la 90k schimbat amortizoare fata si rulmenti(masina troncanea pe piatra cubica)care erau dusi total ,adica au cazut la demontare bilele din ei.Au disparut zgomotele pe fata.

2 Opel astra g ,la 80k schimbat amortizoare si flanse (erau uzate) plus rulmenti-astia nu aveau joc dar sunt ieftine piesele si tot era desfacuta.Au disparut zgomotele.

3 Opel astra h ,40k schimbat amortizoare Oem (chiar erau varza!!) cu monroe dar fara rulmenti care erau uzati dar nu praf(mecanicul a considerat ca mai merg)......au ramas aceleasi zgomote...nu mari ..

Eu cred ca odata cu schimbarea amortizoarelor ar trebui verificata puntea fata si daca masina are zgomote(troncane) dar bucsele ,capetele de bara,etc sunt bune o cauza ar putea fi flansele si rulmenti si merita schimbate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!