Jump to content
wabbit

Amortizoare Kayaba

Recommended Posts

Muraru Dan

Putin offtopic fata de titlul topicului.

 

Problemele de fiabilitate de care spuneam eu s-au dovedit in timp, insa la lansarea acelor 2 modele anume primul A4 si B5, cu care a fost introdusa si acest tip de suspensie multilink pt puntea fata, au fost doar cuvinte de lauda la adresa comfortului sporit pe drumurile denivelate.

Problemele, din ce am citit eu, sunt de la dorinta de a reduce greutatea articulatiilor si astfel introducerea aluminiului nu a facut casa buna cu fiabilitatea. Tot din ce am citit, se pare ca dupa 99 au revizuit acele articulatii, drept pt care modelul B5.5 se bucura teoretic de o fiabilitate mai mare decat a modelului B5.

Undeva pe un site american , citisem chiar ca s-au semnalat atentionari ca modelul B5 poate avea jocuri atat de mari in articulatii incat in unele cazuri putea chiar roata sa se desprinda. Nu s-au intamplat aceste cazuri in realitate, insa era doar atentionare asupra fiabilitatii slabe a articulatiilor, chiar daca tot in acest timp comfortul nu era drastic diminuat.

 

Au fost boli ale copilariei, sigur acum toate bratele articulatiilor sunt revizuite si nu mai prezinta acele riscuri initiale.

 

De aceea spun, nu poti compara un passat in stare buna cu un golf tot in stare buna, clar golful pierde la comfort.

 

Atat doar ca golful mai ales daca proprietarul nu isi va bate joc de masina, va fi mai longeviv in ceea ce priveste durata de viata a suspensiilor, bucselor si a articulatiilor ce le are. E si normal, e mai simplu si componentele de care vorbeam sunt si destul de generos dimensionate.

Share this post


Link to post
Share on other sites
fabian barbu

Salutare,

Vreau sa-mi schimb amortizoarele si arcurile la Golf-ul V pe care-l detin. Cine imi poate spune de unde pot cumpara la pret ok 4 bucati kyb excel-g in Iasi ?

O alta intrebare ar fi:ce arcuri imi recomandati in combinatie cu aceste amortizoare astfel incat sa pot conduce fara sa ma enervez atat de des pe drumurile din dulcele si plin de gropi targ al Iesilor?

Share this post


Link to post
Share on other sites
TurboDIesel

arcuri mai bune ar fi lesjofors sau kayaba k-flex... poti merge pe acelasi brand, arcuri kyb + telescoape kyb;

in legatura cu preturile mergi cu certificatul la mai multe magazine si vezi unde primesti cea mai buna oferta.

Share this post


Link to post
Share on other sites
SL1210

Un client de-al meu a avut KYB Excell G pe Octavia1 si l-au tinut 4 luni.

Am testat masina si e mai barca ca a mea cu amortizoare OEM vechi de 12 ani

 

 

Ma cam pune pe ganduri,si eu trebuie sa schimb amortizoarele si nu stiu ce sa cumpar

Share this post


Link to post
Share on other sites
TurboDIesel

asa umblu si eu de 2 saptamani sa gasesc o suspensie(arcuri+telescoape) stock insa cu ce se gaseste in ziua de astazi m-am lasat pagubas...daca vrei ceva mai bun inevitabil ajungi la produse sport, arcuri Eibach cu telescoape Koni in cazul meu;

Share this post


Link to post
Share on other sites
golf3ale

@SL 1210   produsele care se gasesc astazi la vanzare sunt praf! Am cumparat un ambreiaj complet de la Valeo si dupa nici 60 000 a inceput sa bata..Am un magazin in oras cu cele mai mici preturi! De ex: kit ambreiaj golf 3 tdi : 200 ron!! pe cand la alt magazin costa cu siguranta peste 400 ron!! Majoritatea componentelor sunt aduse de prin Ucraina sau Moldova :)).

Kyb am vazut ca este fabricat in diferite tari,de aceea difera si calitatea.Daca ar fi sa imi cumpoar amortizoare,mi as lua ceva de la SAchs!..cu toate ca si astia se cam duc de rapa,incercand sa faca fata concurentei cu preturi mici :).

Edited by golf3ale

Share this post


Link to post
Share on other sites
TurboDIesel

de la gas a just(inclusiv) in sus am auzit numai de bine, posibil ca variantele asta sa fie inca facute in Japonia...ultra sr stiu ca sunt pentru suspensie sport si sunt foarte rigide iar agx(varf de gama)(reglabile) ar fi cele mai potrivite pentru o suspensie stock de pe o masina cu valente sportive...

Share this post


Link to post
Share on other sites
lucian_90tud

Am auzit si eu de faza asta cu KYB fabricate in mai multe tari. Eu am avut KYB fata spate cu arcuri sport pe Golf. Am rulat cam 45.000 km cu ele, fara probleme. Cele de pe spate avea chiar mai mult cu vreo 20 mii.

Un coleg la un A4 le-am terminat tot asa in cateva luni .

Imi pare rau ca nu m-am uitat pe ale mele unde era facute, dar am cutiile si o sa ma uit de curiozitate, daca scrie. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
120 L

Un client de-al meu a avut KYB Excell G pe Octavia1 si l-au tinut 4 luni.

Am testat masina si e mai barca ca a mea cu amortizoare OEM vechi de 12 ani

 

 

Ma cam pune pe ganduri,si eu trebuie sa schimb amortizoarele si nu stiu ce sa cumpar

 

Pai in cazul acesta in urma testului de amortizoare, merge la vanzator cu garantia si trebuie sa i le schimbe.

Nu se pot accepta astfel de tepe !

Ale mele sunt ok pana acum. Le-am luat in ideea ca sunt mai bune decat originalele...dar macar 2 ani sa fie in perfecta stare.

Share this post


Link to post
Share on other sites
rayn

OFF -Din ce tin eu minte KYB recomanda inlocuirea amortizoarelor la 80 000km sau 4 ani si parca fabrici au in spania si cehia

Share this post


Link to post
Share on other sites
120 L

E una recomandarea si alta uzura...eu unul ma indoiesc serios de faptul ca omul respectiv le-a folosit in cele 4 luni doar la carat cartofi pe drumuri de tara si munte ca sa le distruga hotarator...

Dar apropo, SL 1210, precizeaza te rog unde au fost fabricate si anul.

Share this post


Link to post
Share on other sites
valy63

Salutare tuturor.Vreau sa imi schimb amortizoarele fata\spate si sincer nu stiu masura exacta la ele.Am fost la un magazin de piese auto si nu stia masura exacta la amortizoare fata,ca sunt doua marimi 22/50 si 25/55.Dar cele pe spate cum se maoara? Masina e sport line si din cauza asta am cateva dubii.multumesc anticipat

Share this post


Link to post
Share on other sites
120 L

E una recomandarea si alta uzura...eu unul ma indoiesc serios de faptul ca omul respectiv le-a folosit in cele 4 luni doar la carat cartofi pe drumuri de tara si munte ca sa le distruga hotarator...

Dar apropo, SL 1210, precizeaza te rog unde au fost fabricate si anul.

SL 1210, vii cu date precise sau ai dat-o la plesneala aici pe forum ?

Eu unul nu cred sa fie originale cele spuse de tine. Se mai dau chifle dar nici chiar asa...

Share this post


Link to post
Share on other sites
SL1210

ce detalii...de unde sa stiu eu anul de fabricatie si tara de origine. :ceuameni:

Eu nu vand piese ,in caz ca asta s=a inteles.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Dexterino

Vin si eu cu o intrebare la cei care au amortizoare KYB: vi s-a parut vreodata ca dupa un drum cu multe denivelari amortizoarele se "intaresc" ? De fiecare dara cand dau de gropi multe, la drum lung am senzatia asta,dar poate e doar in imaginatia mea.

 

Am KYB fata si spate, doau facute in Slovacia si doua in Cehia parca. M-a pus putin pe ganduri treaba asta,mai ales ca cele din spate sunt,parca, mai tari ca cele din fata.

Share this post


Link to post
Share on other sites
120 L

ce detalii...de unde sa stiu eu anul de fabricatie si tara de origine. :ceuameni:

Eu nu vand piese ,in caz ca asta s=a inteles.

 Ai spus ca e un client de-al tau...

M-am gandit ca te-a pus si pe tine pe ganduri treaba si ai intrebat despre ele ce si cum...ca sa nu iei si tu aceasi teapa.

Share this post


Link to post
Share on other sites
SL1210

E clientul meu in alt domeniu

Share this post


Link to post
Share on other sites
michaelgolf4

Salutare!

Din ceea ce am citit pana acum la acest topic nu s a inteles precis mai nimic doar latura romanului de povestitor. In functie de actualitate, in materie de amortizoare, la golf 4 ce kit de amortizoare este recomandat pentru drumurile patriei cu gropi si denivelari. Stie cineva care este kitul OEM la golf 4? Ce este mai recomandat pe gaz sau pe ulei? Mentionez ca doresc sa achizitionez un kit de amortizoare la golful meu si nu stiu ce sa aleg. Momentan am pe masina un kit sport Vogtland foarte bun dar face ca masina sa fie rigida la conditiile de drum de la noi si imi doresc sa l inlocuiesc cu un kit care sa amortizeze lin denivelarile si sa mai ridice garda la sol a autovehiculului.

Astept din partea voastra raspunsuri clare si precise nu povesti.

Multumesc :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ch33sus

Eu am pus Kayaba Excel G cu rezultate foarte bune la confort si garda la sol. Scurt si la obiect.

Share this post


Link to post
Share on other sites
michaelgolf4

Multumesc pentru raspuns. As dori sa va intreb legat de acest kit Kayaba este pe gaz sau pe ulei? Si cum se comoporta mai exact? Se manifesta prin rigiditate, amortizeaza lin denivelarile? La o incarcatura mai mare spre exemplu cum se comporta?

Multumesc mult.

Share this post


Link to post
Share on other sites
120 L

Toate pe gaz au si ulei. Modelul descris face parte din aceasta categorie. De fapt amortizoare ulei-ulei nu prea se mai folosesc/gasesc la auto.

S-a trecut la aceasta tehnologie gaz+ulei tocmai pentru fiabilitatea marita.

Incarcatura iti solicita in primul rand arcurile. Daca ai arcuri tasate, slabe calitativ, amortizoarele nu au cu ce sa te ajute, vehiculul va arata ca un avion cand mergi cu 3 pers si bagaje in spate.

Edited by 120 L

Share this post


Link to post
Share on other sites
stealth

...totusi ""capacitatea"" de a amortiza trebuie sa ramana si in cazul greutatii mai mari, ca una e sa ""opresti" 250 de kg care smucesc amortizorul  intr-o groapa si alta e 350kg sa zicem.

 

Arcul tasat deplaseaza oarecum zona de lucru a amortizorului, dar acesta trebui sa fie capabil sa lucreze la fel si in cazul unei greutati mai mari pe masina. Nu?

Share this post


Link to post
Share on other sites
mihai.31

Am si eu amortizoare KAYABA pe Passat din 2004(erau pe masina cand am cumparat-o) vechiu proprietar zice ca le-a montat de aprox. 20.000 km. De atunci am mai facut 20.000 si inca sunt ok.


A da, KAYABA EXGEL G, toate 4.

Share this post


Link to post
Share on other sites
120 L

E o generatie buna, acum depinde si unde-s facute. Astea facute in Cehoslovacia se pare ca-s ok.

Share this post


Link to post
Share on other sites
michaelgolf4

Si cum se simte in mers masina la denivelari? Este rigida sau amortizeaza usor fara sa faca masina sa tremure din toata incheieturile?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Acest site folosește cookie-uri. Continuarea navigării reprezintă acceptul dvs. pentru această folosință. Pentru mai multe detalii privind gestionarea preferințelor privind cookie-uri, vedeți Politica de utillizare cookie-uri