Jump to content
Sign in to follow this  
wabbit

Amortizoare Kayaba

Recommended Posts

rayn

Eu personal le-as schimba,daca vrei o fermitate mai buna.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Hilos

Salut azi am luat amortizoarele și sunt cu eticheta albastra mi-au spus ca nu mai au pe stoc pe cele cu eticheta roșie.

 Sâmbăta asta le voi pune pe mașina sa vedem cum se vor comporta voi reveni cu amănunte.  

Share this post


Link to post
Share on other sites
RVB2010

Am incercat si eu cu amortizoare spate sport monotub KYB Just-A-Gas 552700 si arcuri spate KYB K-Flex. Intr-adevar masina se lipea de sosea in curbe, foarte stabila la viteze mari, foarte precisa la franare, foarte sigura in exploatare. Insa ... asa cum au patit si alti colegi, comfortul scade simtitor, mai ales pe drumuri proaste. Asa ca am revenit (deocamdata) la  amortizoarele si arcurile Sachs originale. Amortizoarele spate sport  KYB Just-A-Gas 552700 si arcurile spate KYB K-Flex l-e vand doritorilor de senzatii tari si iubitorilor de adrenalina sau celor care conduc mai sportiv. Se potrivesc perfect la Polo 6R, Polo 9N, A1, A2, Seat Ibiza, Seat Cordoba si Skoda Fabia. Aviz amatorilor...

Edited by RVB2010
  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
lupo_bv

A utilizat careva KYB K’lassic?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Emy D

E diferenta mare de pret intre KYB Classic si KYB Excel G?

 

Eu acum vad o chestie  interesanta la ei: https://kyb-europe.com/products/shock-absorbers/agx/ 

 

Edited by Emy D

Share this post


Link to post
Share on other sites
lupo_bv

Cred că sunt tot pe acolo, nu ştiu exact pt că nu m-a interesat asta. Eu vreau unele ceva mai tari decât ce am acum (Sachs Super Touring parcă). Aş fi pus Just a Gas dar nu se fac pt maşina mea, cel puţin nu am găsit în catalogul lor, decât pe faţă Ultra SR.

Pe faţă am Excel G şi a venit vremea să le cam schimb şi pe spate. Mi-a dat cineva o echivalenţă cu astea Klassic şi de asta eram curios de comportamentul lor. Din descrierea lor par mai moi decât Excell G.

Da sunt interesante amortizoarele alea, ştiam de ele dar trebuie văzut pentru ce maşini sunt disponibile.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Emy D

Din cate vad eu, KYB Classic e sub Excel G. De ce nu iei Excel G? 

Share this post


Link to post
Share on other sites
lupo_bv

Eram numai curios. Am comandat deja Excel G

Share this post


Link to post
Share on other sites
Assasinul

Salut deranjez si eu cu o intrebare vreau sa imi schimb amortizoarele la al meu Golf 4 1.9 tdi combi an 2006 si nu stiu ce sa aleg sachs sau kayaba excel g ma puteti ajuta cu o parere.

 

Nu mai da quote postării anterioare, este inutil şi contrar prevederilor Regulamentului

Edited by lupo_bv
QUOTE POSTARE ANTERIOARA

Share this post


Link to post
Share on other sites
serbanromeodorin
On 08.10.2014 at 23:11, Mishutz a scris:

Am 6000 de km de cand am pus Kayaba pe Passat. Totul ok, zero zgomote, zero probleme. Excel G am pus pe masina, ca tot mi s-a cerut feedback.

Salut. Zi mi te rog ce model de KAYABA ai pus pe passat? Eu am pus SACHS codul exact ca de pe cele originale si pe sapte sunt foarte dure. Passat b5.5. Ms 

Share this post


Link to post
Share on other sites
RVB2010

Pot spune din proprie experienta sa evitati urmatoarele:

1. Amortizoare fata MONROE E7097 (pentru vehicule cu suspensie sport) cumparate de la AUTOECO s-au rupt dupa 1 an (efectiv rupt)

2.  Amortizoare spate KYB 552700 Gas-A-Just (pentru vehicule cu suspensie sport) exagerat de rigide 

3. Amortizoare spate SACHS 317 357 (pentru Cross Polo) exagerat de rigide 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
andutzel

Si varianta KYB Excel pe care le-am pus pe Scirocco sunt fff rigide..

Share this post


Link to post
Share on other sites
lupo_bv

Am montat zilele trecute Excel G pe spate. Diferenţa este destul de mare  faţă de Sachs Super Touring. Bine să zicem că astea erau uzate (mai opuneau ceva rezistenţă la apăsarea cu mâna, forţa necesară cam la jumătate faţă de astea noi, iar ca să revină la elongaţia iniţială le trebuia cam un minut), dar din ce îmi amintesc nici noi nu m-au impresionat.

Mai exact stă mult mai bine pe curbe şi consecinţa directă a diminuării subvirării. Se cunoaşte şi la frânare că nu se mai lasă în bot aşa de tare prin urmare şi frânarea este mai eficientă. Se simte ceva mai rigidă suspensia, dar nu mi se pare deranjant din punctul meu de vedere puteau să fie  şi mai rigide. Per total îmi place noua ţinută de drum.

Pe faţă am tot Excel G, dar când le-am schimbat pe alea nu am simţit aşa mare diferenţă.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Acest site folosește cookie-uri. Continuarea navigării reprezintă acceptul dvs. pentru această folosință. Pentru mai multe detalii privind gestionarea preferințelor privind cookie-uri, vedeți Politica de utillizare cookie-uri