Jump to content
wabbit

Amortizoare Kayaba

Recommended Posts

apkah

dar ca si calitate?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Robby1485

Nu stiu ce sa zic, insa eu spun sa nu faci experiente pe masina ta, mergi pe monroe, sachs, kyb.

Share this post


Link to post
Share on other sites
bayerische

Salutare vreau sa-mi shimb amortizoarele pe fata si am gazit Kayaba la 270 ron/buc, acuma nu stiu care sunt mai ok pentru drumurile noastre dragi pe gaz sau ulei ?

Edited by bayerische

Share this post


Link to post
Share on other sites
Alexandru P

Ca un sfat, evitati monroe reflex. Ok kayaba si boge

Share this post


Link to post
Share on other sites
OVISB

AM SI EU O INTREBARE AM PE SPATE UN TELESCOP CURS CELELALT E BUN SA LE SCHIMB PE AMANDOUA?

Share this post


Link to post
Share on other sites
P o p i c a

Da, asa e indicat.

Share this post


Link to post
Share on other sites
alexanderdj

Si tinand cont de faptul ca pe spate ai punte clasica, e foarte indicat sa le schimbi pe-amandoua ca altfel oricum in viitorul apropiat iti va pica inca unul.

Aveti idee daca Kayaba astea sunt mai bune ca Sachs Advantage? Eu am asa ceva pe fata si dupa 35-40.000 de km rulati, parca a inceput iar sa se ridice usor-usor de bot de parca decolez. Culmea e ca pe loc pare zdrente suspensia pe fata, se misca destul de mult, dar nici vorba de balans in mers si pe curbe sta destul de bine. Sunt multumit de ele, dar parca as vrea ceva si mai bun si nu stiu exact ce-ar fi peste astea...

Share this post


Link to post
Share on other sites
SSorin
Salutare vreau sa-mi shimb amortizoarele pe fata si am gazit Kayaba la 270 ron/buc, acuma nu stiu care sunt mai ok pentru drumurile noastre dragi pe gaz sau ulei ?

Eu am ales pe ulei (kyb) tocmai din cauza drumurilor proaste.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Moog

Pe saptamina viitoare am sa dau si eu un feedback...

Complet KYB fata arcuri/flansa/amortizoare. Sa vedem cum se comporta.

Share this post


Link to post
Share on other sites
adytzul_ac

Am montat noile amortizoare KYB Excel-G, fata-spate, km in bord ~130.000, 8ani de functionare, originale, pe data de 10-Apr-2012. Am parcurs de atunci 1500km.

Operatiunea am desfasurat-o la AutoAdria in SV, cost manopera cu tva 240ron +80ron geometrie roti.

Cele vechi:

- cele de pe fata erau curse

- din cele de pe spate, 1 era curs

- nici un amortizor nu mai era functional in sensul ca eu singur puteam cu usurinta sa culisez pistonul, care ramanea cum il pozitionam, nu opunea rezistenta deloc

- flansele vechi de pe fata erau comprimate cu 25% fata de cele noi

- la condus cu viteza mica, feelingul era: balans pronuntat, zgomot in suspensii peste gropi/damburi

- la condus cu viteza mare, in curbe: instabilitate.

Cele noi:

- dau impresia de "masina lipita de sosea"

- nu simt mai "tare" gropile sau denivelarile, fata de vechile amortizoare

- in schimb, pasagerii de pe spate simt mai "tare" iregularitatile drumurilor bombardate din Iasi, decat inainte, cu vechile amortizoare

- stabilitate imbunatatita (atat la mersul in oras, mai ales la viteze mari si la schimbari bruste de directie) <-feedbackul de la 2 colegi de servici pe care i-am plimbat zilele trecute.

- sper sa reziste macar 4ani

Edited by adytzul_ac

Share this post


Link to post
Share on other sites
Moog

Intr-un final am trecut la suspensie noua pe fata...kit complet KYB arcuri/amortizoare Excel G /flanse.

ALTA viata...cu suspensie noua...nu pot spune ca astea sint mai cu mot decit altele dar sint acceptabile ca duritate...

Nu prea simti gropile, stabilitatea e ok...

Inca nu am schimbat spatele deoarece inca mai merg...

Share this post


Link to post
Share on other sites
alexanderdj

Si cum stai acum cu ridicatul de bot la plecarea de pe loc si pusul in nas la franare brusca? Pe mine asta ma oftica, cand se ridica de bot. Ca de lasat de bot la franare o sa scap eu cand o sa schimb arcurile, ca cred ca sunt cele originale de acum 10 ani!

Care au fost scorurile pentru amortizoare si arcuri separat?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Moog

Acum stau super bine...

Inainte topaia si roata pe asfalt la plecarea de pe loc... :) si am cauciucuri bune ...acum am incercat sa plec cu "scirtz" si nu am reusit... ASR-ul sta degeaba...

Dar nu compar cu asta...acum nu se misca cine stie ce botul...nici la frina nici la accelerare.

Total 890RON...Amortizoare 500, arcuri 240 parca si restul flansele.

Share this post


Link to post
Share on other sites
bbogdanmircea

Ma bag si eu in seama pe aici...

Moog vroiam sa te intreb daca ai simtit ca s-a mai ridicat masina de fata odata cu schimbarea arcurilor?

La mine mi se pare ca e din ce in ce mai joasa, deja in 2 zile consecutive am atins cu scutul sau cu fusta de niste denivelari destul de mititele...si ma gandeam sa schimb arcurile cu unele noi, eventual si ceva arcuri de drumuri grele poate se ridica mai serios de fata un pic...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Moog

Eu am pus flanse, arcuri, amortizoare KYB...din contra la mine s-a ridicat...de unde statea aplecata pe fata acum e ridicata de bot in sus...

Cu ceva bagaje pt concediu dar cam mult...

Sper sa fiti mai norocosi decit mine...eu deja trebuie sa le schimb pe garantie...trancaneau, si au putin joc...la fosta masina nu am avut nici o problema...dar erau made in Japan...astea made in Spain...

Share this post


Link to post
Share on other sites
bbogdanmircea

Cum adica sa le schimbi pe garantie? Dar cat te-au tinut asa per total?

Amortizoarele mele sunt inca bune, au fost schimbate de fostul proprietar prin 2007, dar arcurile cred ca sunt lasate.

Sunt curios cam ce garda ai tu la de scut si pana la sol, la mine e ceva de groaza, cred ca am 10 cm sau mai putin...

Share this post


Link to post
Share on other sites
soila

eu am cam maxim 20cm de la scut pana la pamant

daca chiar ai 10cm, atunci ai arcuri obosite rau :)

Edited by alios

Share this post


Link to post
Share on other sites
bbogdanmircea

Dar tu ai pe benzina, la diesel baie de ulei e muuult mai jos.

Ce e interesant e ca am masurat intr-o zi ce distanta am si am comparat cu alti colegi cu TDI si nu era diferenta.

Esti boier cu 20 cm, eu si cu 15 cred ca m-as multumi, imagineaza-ti ca eu nu pot sa parchez cu fata la bordura deoarce imi atinge fusta si cand dau cu spatele imi ramane acolo :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
Muale

si la mine agata fusta daca o urc pe bordura.

nu cred ca problema e de la suspensii...nu o mai duce cu botul pe bordura :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Moog

Amortizoarele sint NOI :) nu aveau 2000km cind au inceput sa "bata" ...

Am facut actele de montaj, fac concediul si mai pe toamna fac constatarea defectului...

Cred ca am vreo 15-20cm max la scut...si eu ating la borduri...mai ales la kkturile astea noi care sint imense...

Am benzinara dar scut metalic A Market... e super misto iarna sau pe drum de piatra :) am mers fara nici o grija...

Share this post


Link to post
Share on other sites
bbogdanmircea

Fericiti sunteti voi astia cu benzinare cu aia 20 de cm.

La mine daca sunt 10 cred ca e bine.

Din fericire alea mele nu bat nu au nimic amortizoarele, doar ca e lasata de bot...

Cand o sa cada o sa le schimb cu arcuri si amortizoare de drumuri grele, oricum nu parchez cu fata nicioadata ca e jale.

Pai daca au cazut amortizoarele dupa 2000 de km ce incredere sa mai avem in ele?

Share this post


Link to post
Share on other sites
alexanderdj

Motoarele din generatia G4 se stie ca au baia de ulei foarte aproape de sol.

Bogdane, daca pui arcuri noi, chiar daca iei aceleasi arcuri tot o sa ti se ridice. Cauta distantele astea date de producator. Eventual poti sa te ghidezi dupa garda la sol. Vezi ce diferenta e intre cea declarata de producator la masina noua si cat ai tu acum, si aia o sa fie distanta cu care o sa ti se distanteze baia de sol. Eu pe Leon 1M nu am astfel de probleme, dar si eu tot benzinar am ca si colegii.

Edit: poate au avut un defect de fabricatie amortizoarele sau au fost depozitate sau transportate incorect si ceva s-a intamplat.

Decat sa dai atatia bani pe niste arcuri si amortizoare, mai bine iti pui doar niste distantiere daca sunt bune astea si nu isi face masina balans dupa ce treci de denivelari. Daca o sa-ti pui arcuri si amortizoare care ridica masina de bot, e posibil sa arate foarte aiurea daca nu faci acelasi lucru si pe fata. Vad ca ai Variant. Daca nu isi face balans, sunt bune suspensiile tinand cont ca masina ta e mai lunga decat benzinarele noastre.

Edited by alexanderdj

Share this post


Link to post
Share on other sites
bbogdanmircea

Si unde as putea gasi garda la sol ptr G4 TDI?

http://www.carsdatas.com/Volkswagen/Golf_IV_Variant_(1J5)/1.9_TDI_(101_Hp).html

Asadar 13 cm :P

Si intre ce si ce se masoara? Ar trebui sa fie de la scut si pana la sol nu?

Niste arcuri noi plus inaltatoare de 2 cm cred ca ar aduce o inaltare considerabila...

Edited by bbogdanmircea

Share this post


Link to post
Share on other sites
alexanderdj

Mi se pare ca se masoara de sub prag garda la sol. Nu cred ca se masoara de la baia de ulei.

Iti aduce o inaltare considerabila, insa e posibil sa trebuiasca sa faci asta si pe spate si o sa pierzi mult si la stabilitate.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Moog

2-3cm nu sint problema pt stabbilitate...stiu citiva cu VAG care si-au pus si fac drumuri lungi la greu...un fel de taxi extraurban...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Acest site folosește cookie-uri. Continuarea navigării reprezintă acceptul dvs. pentru această folosință. Pentru mai multe detalii privind gestionarea preferințelor privind cookie-uri, vedeți Politica de utillizare cookie-uri