Jump to content

Amortizoare Kayaba


wabbit
 Share

Postare recomandată

eu am prins si kyb nasoale de noi! evident nu le-am montat pe masina clientului...

 

si inca o chestie, la mine la golf4 4motion kyb si sachs nu produce amortizoare pt fata. doar monroe!

 

de fabrica tot monroe a avut, si au tinut 150mii km si erau doar putin obosite, dar le-am schimbat...tot cu monroe ca nu am avut alternativa.

 

divizia pentru moto de la kyb e alta treaba complet, si ca tehnologie si ca tara de productie. la moto arcul e in interiorul amortizorului pe fata si trebuie sa faca fata altfel la sarcini.

oricum nivelul de calitate al pieselor fabricate de producatorii aftermarket pentru prim montaj OE e un pic diferit de cel pentru vanzare catre magazine si implicit publicul larg.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vasiyrot, ma intereseaza niste amortizoare KAyaba. Ma poti ajuta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si cum se simte in mers masina la denivelari? Este rigida sau amortizeaza usor fara sa faca masina sa tremure din toata incheieturile?

 

E un optim intre rigid si moale. Practic se comporta ca originalele Sachs noi.

Nu mai e balans necontrolabil, tangaj 0.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Credeti ca e o problema daca montez Kayaba gaz pe spate si ulei pe fata?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

gazul pe fata amortizeaza mai bine...eu am gaz pe fata si ulei pe spate...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tot Kayaba? Ma gandeam sa pun pe spate pe gaz in eventualitatea unei incarcaturi care solicita mai mult suspensia dat fiind faptul ca cele pe gaz sunt mai rigide. Exista vreo diferenta de nivel la garda intre cele doua pe gaz si ulei?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Garda nu e data de amortizor ci de arc. Pune amortizoare pe gaz ca amortizeaza mai bine. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In ce sens amortizeaza mai bine? Pe mine ma intereseaza sa nu mai fie asa de rigida cum este acum cu amortizoarele si arcurile sport pe care le are care o face sa dardaie din toate balamalele la denivelari si gropi. Vreau sa am un mers confortabil cu o amortizare lina a denivelarilor, sa se lase usor in jos facand astfel mersul mult mai confortabil. In consecinta ma gandeam sa pun pe ulei pe fata sa protejez mai bine parea cu motorul si componentele de sub capota de la dardaiturile in urma denivelarilor si gaz pe spate atunci cand am o sarcina mai mare. Spre exemplu la golful meu cand apas partea din fata nu se lasa deloc in jos masina sa se balanseze, adica foarte putin, fata de unele la care aceasta miscare se face cu usurinta. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e normal sa faca cum zici daca ai suspensii sport, trebuie sa schimbi si arcurile pe langa amortizoare ca sa revina la normal, nici nu e sigur daca pui doar amortizoare normale ca acestea sa nu pateasca ceva...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Toate amortizoarele cu gaz + ulei sunt o imbunatatire a celor vechi doar pe ulei.

Folositi cu incredere. Veti avea o autonomie mai mare la ele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Eu am mers intotdeauna pe reperul ce producatorul il da ca echivalent de prima echipare.

Astfel pt golful din semnatura, pt puntea fata, acum 3 anisori am decis sa folosesc Kayaba Premium pe ulei pt ca acestea erau echivalentele echiparii oem.

 

Adevarat ca si am grija pe unde merg, multumesc Domnului am evitat o gramada de gropi ce sigur le-ar fi scurtat viata.

Asta ca si feedback, insa parerea mea e ca, prea putin conteaza unde sunt fabricate amortizoarele, cat conteaza cum se exploateaza masina.

Daca crezi ca avand amortizoare noi poti lua gropile pe banda rulanta sau nu adaptezi viteza la conditiile de drum, cand e gheata pe drum, in zonele unde se executa lucrari si te trezesti cu ditamai santul neastupat sapat de-a curmezisul drumului, te poti trezi ca vor ceda mult mai repede decat ar fi normal.

Consider ca orice trecere la un alt tip de amortizor, in speta mai dur, ideal ar fi si un upgrade al arcurilor specifice tipului respectiv de amortizor. 

Asta pt un comportament ideal am masinii si desigur pt o functionare ideala a amortizorului.

Daca se lasa arcul oem deja mai slabit si se pune un amortizor mult mai dur, arcul nu ajuta suficient amortizorul acesta inmuindu-se daca pot spune asa prematur.

Si de aici posturi cum ca amortizoarele de x tip nu-s bune.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mihai Dobrescu

gazul pe fata amortizeaza mai bine...eu am gaz pe fata si ulei pe spate...

care este modelul/brandul de amortizor cu ulei pe spate ? Ca eu nu gasesc nimic pt. G4.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe spate din ce stiu eu si pe oem au venit pe gaz.

Deci nu vei gasi decat pe gaz pt spate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

exista monroe pe ulei pt spate, dar intr-adevar pe golf4 numai pe gaz s-a pus pe spate

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hmm interesant ce ziceti. Eu la golf am toate amortizoarele originale. Alea pe fata se prezinta foarte bine iar alea pe spate binisor. Zic binisor pentru ca pe ambele se prezinta ceva scurgeri care am banuit ca e ulei. Dar daca ziceti ca s-au pus numai amortizoare pe gaz pe spate, atunci acele scurgeri ce sunt?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si amortizoarele pe gaz au un compartiment cu ulei, poate pentru ungere nu stiu, si eu am avut pe gaz si cand si-au dat duhul erau murdare cu ulei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mihai Dobrescu

exista monroe pe ulei pt spate, dar intr-adevar pe golf4 numai pe gaz s-a pus pe spate

.... si acele monroe pe ulei sunt si pt. G4 ? Chiar daca OE au fost doar pe gaz.

Pe scurt ..... din experientele voastre care sunt cele mai comfortabile variante fata / spate pt. G4 ? Nu ma intereseaza tinuta de drum, senzatie de barca in curbe sau alte povesti de genul. Vreau doar sa amortizeze cat mai bine gropi, denivelari, si alte obstacole ce se intalnesc pe drumurile patriei la viteze normale. Puteti recomanda si arcuri.

daca stiti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca vrei confort uita de ulei. Eu am trecut de la unele pe ulei la OEM pe spate si e dieferenta mare.

 

 

p.S. Passat b5.5

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mihai Dobrescu

O fi, insa n-are treaba passatul cu G4. Comparam mere cu pere.

Cred ca o sa ma interesez si eu de oem.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si crezi tu ca amortizorul cu ulei pe passat e tare si pe golf e confortabil?

Modificat de Planetara
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mihai Dobrescu

Si crezi tu ca amortizorul cu ulei pe passat e tare si pe golf e confortabil?

 

Passat-ul are o stuctura diferita de golf.

Si e posibil ca pt. passat unde nenumaratele brate absorb mult mai bine denivelarile amortizorul pe ulei sa se comporte diferit fata de golf (sa fie de ex. prea moale).

 

Ai schimbat cumva si arcurile ?

Peste tot se mentioneaza (inclusiv pe site-ul producatorilor) ca amortizorul cu gaz e mai dur decat cel cu ulei, iar tu vi si spui contrarul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu zic ce am avut pe masina. Arcurile le schimb doar daca le rup sau se lasa.

Modificat de Planetara
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu am schimbat la T5 pe spate, vechile monroe pe ulei venite din fabrica, cu cele pe gaz de la Sachs, am schimbat si arcurile, am vrut heavy duty, dar am zis sa nu devina prea rigida, la ce drumuri denivelate avem...

masina are aceiasi pozitie, dar parca amortizeaza mai bine, am pus si vreo 800kg pe ea si remorca, nu se vede diferenta fata de cele pe ulei.

o sa vedem cat de rezistente sunt, cele originale pe ulei au tinut 320.000 km

Modificat de alios
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am avut pe spate la golf mk2 si ulei si gaz, cele pe gaz erau mult mai dure si au avut viata scurta apoi am revenit la ulei. Parerea mea e ca cele pe gaz sunt mai dure, si la o simpla apasare a tijei cu mana goala la cele pe ulei se face foarte usor , la cele pe gaz trebuia sa folosesc greutatea corpului... nu mai zic la revenirea tijei ce diferenta e.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mihai Dobrescu

Exact asta e si experienta mea, insa nu gasesc cu ulei pt. G4 pe spate

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!