Jump to content

Golf 6 - Configurare/Achizitie


X-Ecutor
 Share

Postare recomandată

Era prea ieftin pt un 160 veridic...Cel de pe forum e G6+ a lui Voinea?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 1,8k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • mandelu

    191

  • YEP

    87

  • TDR

    73

  • The_Ego

    66

Nu :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

un link sau mai multe detalii?:D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai care-i cel mai frumos Golf 6 Highline, cu 160CP (initial), de pe aici? :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa da masina, ar fi best buy :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca nu ai bani de toata masina spune-i sa mai dea jos de pe ea ca se gasesc amatori pe aici sa cumpere restul :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum ??? Ce ??? Isi vinde Kadetrro masina, caci eu abea am luat-o, deci nu intru in discutie :icon_cheesygrin: . (sper ca stiti de gluma).

In alta ordine de idei Alex_88 daca ai posibilitatea, financiar vorbind, ia-ti cu motor de 160 de cai, e senzational, nu e la nivelul tsi-ului de 2L, dar acolo e alta "clasa" inclusiv la cheltuieli.

Modificat de gigelm5m3
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta incerc, din pacate nu e o oferta prea bogata in aceasta arie. :) Nu stiu daca e fair sa intru in detalii financiare legate de ce am discutat cu Kadettro, dar problema este cu barile de R si evacuarea custom, lucruri care nu prea intra in bugetul meu. In caz ca sunt oameni interesati de ele, please dati un semn.

In caz ca nu se gaseste nicio solutie, mai sunt niste Mk5 GTI interesante si trebuie sa vad ce-i si cu ele.

Modificat de Alex_88
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca e sa te uiti si dupa mk5, eu zic ca merita GT-ul de 1.4 170. Sigur il gasesti cu foarte multe optionale si la un pret bun. De obicei GTi-urile sunt modificate si am vazut ca nu prea cauti asa ceva.

Eu vreau doar farurile, dar sigur nu le dai :P

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, dar nici din alea nu sunt foarte multe. Ori s-au vandut foarte putine (not), ori nu prea vrea lumea sa le vanda. Ceea ce inseamna ca au fost masini chiar reusite si e bine in 90% din situatii, mai putin atunci cand cumperi :P. E un GTI din 2008, DSG, 70.000 km - http://www.autovit.ro/volkswagen-golf-C24465982.html. Complet stock. Masina tare interesanta.

Nici situatia unui vanzator de masina buna nu e chiar roza acum. Stiu pentru ca am fost in postura asta si la o suma mult mai mica. Intr-adevar, nici Stilo-ul nu e ceva care sa inroseasca liniile telefonului, dar ma gandesc ca daca erau multi oameni in situatia de a-si cumpara ceva in bugetul ala, as fi primit mai mult de 2 telefoane in trei saptamani. Si asa ajungi sa scazi la pret fortat de piata sau sa ramai cu masina nevanduta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Decat aia mai bine asta http://www.autovit.r...-C23307759.html dar cred ca mai trebuie sa platesti si TVA, totusi ar trebui sa te gandesti si la o eventuala revanzare avand in vedere ca la toamna apare noua generatie. Eu am avut asa ceva si e alta mancare de peste :P

Sau http://www.auto.ro/vw-golf/1422502.html# cred ca e doar avansul pentru Ed35.

Modificat de kadettro
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De asta m-as gandi mai repede la Golf VI in bugetul maxim sau un V GTI cu cateva mii de euro mai ieftin. Din pacate nu sunt inca in pozitia sa imi iau masina gandindu-ma doar la situatia prezenta, fara sa imi pese de revanzare. Un 1.4 TSI dublu supra-alimentat, eventual si resoftat :wub: ar fi imbinarea ideala intre consturile de intretinere decente si performante.

Daca nu, o alta varianta ar mai fi Type-R. A "sofat" vreunul din voi asa ceva? Chiar e moarta la turatii uzuale?

Modificat de Alex_88
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Parerile sunt impartite,cel mai bine te urci si le conduci pe ambele si vezi care iti place mai mult.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am observat azi ca in configuratorul VW au disparut motoarele diesel de 1,6/105 si cutia DSG7... :scratch: oare de ce?

Numai 2.0/140 cu DSG6.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate din cauza schimbarii de an ,probabil se intra pe MY2013 si se fac schimbari in configurator.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma intreb daca nu cumva au ajuns si ei la concluzia ca DSG7 e prea problematica si au renuntat la ea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intre timp eu m-am reprofilat aproape 100% spre MkV GTI. Am doua masini "la bataie", urmeaza sa ma decid. Mersi tuturor pentru sfaturi si ajutor!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa inteleg ca e vorba de Ed30-ul alb? Vezi ca daca nu ma insel mai trebuie sa mai pui si TVA-ul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma intreb daca nu cumva au ajuns si ei la concluzia ca DSG7 e prea problematica si au renuntat la ea.

de unde ai scos-o? ca am vazut ca lumea e multumita de cutia aia si problemele sunt mai putine ca acum 2-3 ani.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa ar si fi normal, nu...bagi bani grei in cercetare si dezvoltare pentru un produs pentru ca apoi sa il retragi de pe piata ca a scris un individ ca e problematic. Word.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu tind catre un diesel de 1,6 cu dsg7 dar citind pe net tot felul de pb pe la cutia asta am ceva retineri.

Sunt destui pe forumuri care se vaita de zgomotele cutiei daca dai un search pe G. dupa "dsg7 rattle noise" gasesti destule exemple. Si sunt unii cu masini din 2011...Dupa ce scoti 20k pt masina sa te trezeti ca troncane ca naiba iti vine sa-i dai foc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

Intradevar, se pare ca DSG7 este o cutie cam pretentioasa si neiubitoare de caldura :) iar probleme tot apar...

Insa tot nu inteleg rostul postului tau....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nedumerirea mea a fost vis a vis de faptul ca brusc a disparut din configurator motorul diesel de 106 si cutia dsg7. Doar 2.0 si dsg6. Si m-am tot intrebat de ce. Nimic mai mult.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

Cred ca ne-am raspuns singuri :))

Pacat, conceptul este incredibil, practica ne omoara (buzunarele)...

O sa incerc sa aflu si eu ceva mai multe informatii "pe surse"

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In configuratorul nemtesc vad ca este in continuare ..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!