Jump to content

Golf 6 - Configurare/Achizitie


X-Ecutor
 Share

Postare recomandată

Optiunea "Light Assist" e chiar o optiune pentru puturosi Cat de lenes tre' sa fii, frate, sa nu poti comuta manual de pe faza lunga pe faza scurta?
- Aia se cheama confort :king: . Prefer sa vad cat mai departe. As fi preferat xenon dar strugurii sunt acri ....

Nu am sa iau HL pentru ca nu imi plac scaunele sport. Am incercat unele in showrrom si nu incapeam confortabil in ele. La fel, nu vreau alb pentru ca se vede orice urma de mizerie pe ea si in plus daca o zgarii/lovesti si trebuie sa inlocuiesti o aripa de ex, ea nu va avea acceeasi culoare cu restul caroseriei (tine de imbatranirea vopselei, a mai fost topic pe tema asta pe forum). Cei care au masini de culoare alba au fie loganuri chele (adica ieftineala la maxim) fie masini foarte scumpe, la care albul nu e alb "chior". Nu vreau sa jignesc pe nimeni insa alb-ul ala perlat e pt cocalari (sper sa nu aibe vreun moderator culoarea asta .. :blah_: .)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 1,8k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • mandelu

    191

  • YEP

    87

  • TDR

    73

  • The_Ego

    66

Poti sa iei HL doar pentru pret si optiuni si sa schimbi scaunele cu altcineva. Cred ca sunt o groaza care si-ar dori scunele de HL.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De curiozitate, am facut si e o configurare, cam cu ce as vrea strict. Golf HL Edition 1.4 TSI/122 CP,M6

Benzina / 1.4l / 90 kW/122 CP / Manuala - 6 viteze / 4-usi

EUR 18.344,56 Culoare exterior

Negru (deep black pearlescent) EUR 438,96 Tapiterie stofa

Culoarea tapiteriei: negru-gri

Mocheta: negru

Plansa de bord: negru Aer conditionat Climatronic-reglare Detalii EUR 188,48 Camera Rear Assist EUR 197,16 cod intern EUR 0,- Faruri xenon cu iluminare dinamica Detalii EUR 1.246,20 Iluminare LED placute inmatriculare Detalii EUR 8,68 Lampi spate in tehnologie LED EUR 323,64 Lumini si vizibilitate-lumini de zi Detalii EUR 189,72 Pachet iarna-scaune fata Detalii EUR 426,56 Pachet Sport "Bilbao" Volkswagen Detalii EUR 934,96 Radio CD RCD 510,functie mp3 ,CD-changer Detalii EUR 300,08 Suspensii sport pentru jante de Detalii EUR 0,- Total: EUR 22.599,

Cu inca 1100euro se poate lua VW Beetle Sport 1.4TSi 160 cu aceleasi dotari (xenon, rcd510, jante18, climatronic, scaune incalzite, L&V, privacy glass)

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

George, ai condus cumva si un TSI de 105 cai ?

Eu inca nu am fost chemat la drive test, sunt curios daca merita diferenta.

Din punctul meu de vedere din configuratia ta lipseste DSG-ul, care merita toti banii ....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da am condus si cel de 105cp la test-drive, dar manuala. Initial asa ceva am vrut, fiind masina mai mult de mers in oras, dar era CL si ducea ceva lipsuri la ceva optiuni din punctul meu de vedere asa ca am luat de pe stoc masina din semnatura.

Personal, daca ar fi sa aleg intre un motor mai puternic si DSG as alege motorul. E confortabila si foarte utila cutia, dar vreau sa pot sa simt masina.

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E diferenta de 1.200 de euro intre 1.2 TSI si 1.4 TSI. Eu cand am luat masina am zis ca 1.4 nu-si face diferenta de bani, dupa ce am mers cu amandoua in test drive. Initial aveam de gand sa iau 1.4

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Lumea a mai fugit de 1.2 si din cauza problemelor pe care le are fiind un motor nou. E totusi de preferat 1.2 +DSG decat 1.4 + manuala la mers preponderent urban, avand un consum mai mic o data prin capacitatea mai redusa si apoi faptul ca DSG schimba optim pt consum in D.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

consum mai mic

Vroiam sa scriu dar am uitat sa fac o poza.

Duminica seara am plecat de la munca pe la 18.30. Din Pipera pana in Titan am drum de aproximativ 15 minute, mers 90% cu motorul rece, a ajuns temperatura la 90 chiar inainte sa ajung acasa, mers in stilul meu obisnuit (70-80 km/h, pe cat posibil in a 6-a).

Bucurestiul golut spre decent, nu atat de gol cat ma asteptam, am avut consum de 6.3 in bord.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

excelent consum ai scos pt un benzinar :emthup:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da. Super mic.

Atat scot eu mers numai in oras. Adevarat, oras mic, dar destul de aglomerat.

Scuze de offtopic.

On. Cu. A zis si Ego, decat 1.4 manual, mai vine 1.2 cu dsg. Mai bine zis indiferent de motorizare cu dsg. Merita toti banii si inca ceva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca ar fi sa aleg intre un motor mai puternic si DSG as alege motorul

Cred ca Ego a zis ca decat 1.2 DSG mai bine 1.4 manual...

Modificat de Rave
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E totusi de preferat 1.2 +DSG decat 1.4 + manuala la mers preponderent urban

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mers urban, ma refeream practic. Insa alegere cu inima din punctul meu de vedere = 1.4 manual peste 1.2 DSG

Asadar, alegere pragmatica, motor mai mic +DSG, alegere emotionala, motor mai puternic si transmisie manuala. :blah_:

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mda, abia astept sa fac un drive test. Nu cred ca mai astept dupa Midocar, am sa trimit mail catre toti dealerii din Bucuresti, unul trebuie sa aibe in stoc 1.2TSI DSG non-HL. Am sa revin ulterior cu opinii la obiect.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Optiunea "Light Assist" e chiar o optiune pentru puturosi :) Cat de lenes tre' sa fii, frate, sa nu poti comuta manual de pe faza lunga pe faza scurta?

in conditiile in care e 100 de euro, e chiar ieftina.

si as vrea sa te vad eu pe tine cum comuti din scurta in lunga, de cateva ori pe minut. chiar as vrea si sa te vad dupa aia cum vorbesti de lene. ca la noi nu e sa mergi juma de ora cu o faza si apoi sa comuti inapoi, la noi, chiar si in miezul noptii e plin de masini din sensul alalalt. eu am mers nopti intregi la volan si e absolut horror cu schimbatul fazelor, motiv pt care de multe ori prefer sa las scurta si sa nu imi mai bat capul, mergand si un pic mai incet, evident.

da, e posibil, sa nu te fi aflat in aceasta situatie, dar asta nu inseamna ca nu se afla altii si nu e utila, mai ales ca e super ieftina. eu nu o am si am incercat sa o pun dupa ce am luat masina si mi-au zis ca nu se poate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Light assist e cu precadere buna in combinatie cu farurile chioare pe halogen. Pe cele cu xenon nu chiar, doar daca mergi mult peste limita legala noaptea si trebuie sa vezi cu ceva vreme inainte :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai fratie, cu tot respectul, sa fii tu sanatos cate drumuri de Cluj-Bucuresti am facut eu la viata asta, sau de Cluj-Stuttgart :) si mie-mi place sa conduc mai ales noaptea, fiindca mi se pare mai relaxant decat ziua, da' acuma, serios, daca ni-i greu sa comutam manual de pe faza lunga (pe care, apropo, eu n-o prea folosesc decat destul de rar) pe faza scurta, se cheama ca ne-a cam ajuns lenea.

Si chiar asa: de ce sa dai nu 100 Euro, ci 200 (197) pe "Light Assist", cand ii poti da pe climatronic (mult mai bine investiti), pachetul "Lumini si Vizibilitate" (mult mai bine investiti) sau pachet piele pentru volan+schimbator+frana de mana (la fel, o investitie mai buna)? :huh: Si indiferent cat de utila o fi, mie nimic la 200 Euro nu mi se pare "ieftin" :)

My two cents...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Pe diesel nu se fabrica 4Motion golf 6?! Am ramas blocat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deblocheaza-te :) Se fabrica, atata doar ca "onor" Porsche Romania nu a considerat oportun sa-l comercializeze in Romania.

2.0 TDI 4motion, 103kW, doar M6 nu DSG. In Germania, de la 26.850,- Euro, in varianta Comfortline.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Adica cine vrea Golf TDi 4motion sa se duca la nemti ca pt porsche romania nu aduce decat daca scoate mega profit.

Eu totusi nu inteleg ceva, ce era asa greu sa il lase in configurator, nu e ca si cum aduceau pe stoc sau ceva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O veste buna, ma deblocai, (nu m-am dezapezit) dar la acel model mai pot configura pachet de drumuri grele ?

practic vreau varianta mai ieftina de un mic all- road.

dar si un highline cu aditionalele mele ajunge la 23 ooo, fata de un 4motion cu 26 ooo chel ?!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

M-am uitat de curiozitate, cel mai mic 4x4, cel mai jos in gama ar fi Tiguan 1.4TSi 160, pret de la 23.000 - CHEL, dar 4x4, iar Passat CL 26.000 2.0TDi.

Ca sa vezi ce inseamna "pragmatismul" celor de la porsche romania.

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!