Jump to content
Bestie

Martor ulei aprins

Recommended Posts

bob97

Buna ziua la al meu golf 4 1,6 16 v mi s-a aprins martor ulei roșu și turometrul a picat pe 0 ca si cum motorul ar fi oprit, am oprit motorul l-am pornit înapoi si martorul să stins si turometrul funcționează am făcut cam 50 km si nu sa mai întâmplat nimic. Ceva păreri va rog

Edited by bob97

Share this post


Link to post
Share on other sites
F l o r i n

verifica cablajul intai, dupa care ceasurile.

Edited by F l o r i n

Share this post


Link to post
Share on other sites
bob97

Daca nu mai persistă problema ar trebui să-mi fac grijă?multumesc

Edited by ForceTurbo
Quote la postul anterior. Atentie, se sanctioneaza!

Share this post


Link to post
Share on other sites
F l o r i n

monitorizeaza problema.

Share this post


Link to post
Share on other sites
bob97

Ar trebui să o duc la un tester?

Edited by ForceTurbo
Quote la postul anterior. Atentie, se sanctioneaza!

Share this post


Link to post
Share on other sites
F l o r i n

cel mai bine, ca sa stai linistit

Share this post


Link to post
Share on other sites
BogdaneI

Salut, am o nelămurire. 

Detin un Passat B6 Highline, 2008, 1.9 BXE, când mi se aprinde becul galben la ulei iar nivelul jojei este la minim, cu cât trebuie să completez? De obicei completez cu maxim 400 ml și becul se stinge iar nivelul jojei este la maxim, însă mecanicul mi a zis că atunci când se aprinde becul trebuie completat cu 1 litru de ulei. 

Mie mi se pare exagerat, deci ce vreau să știu este ce diferență de ulei intră atunci când se aprinde becul galben la ulei și nivelul este la minim. 

Multumesc!

Edited by BogdaneI

Share this post


Link to post
Share on other sites
F l o r i n

completezi cat e necesar - vezi pe joja

martorul se stinge chiar daca nu completezi - cand ridici capota, lucreaza impreuna cu switch-ul acesteia.

Share this post


Link to post
Share on other sites
andy.4all

Buna  ziua.  ssunt  posesorul  unui  Passat  B5  din  anul 2000,  115 CP   -  COD  AJM, si zielle trecute  dupa aproximativ  30 km, mi s-a aprins  martorul  ulei  in bord, precizez  ca am  schimbat  uleiul anul trecut in martie, si am facut deja  15000 km.  Am  completat  cu putin  ulei,  aproape  juma  de  litru, si am  facut  vreo  300 km, si s-a  aprins    iar.  Va rog daca puteti sa imi spuneti,  trebuie schimbat  uleiul (stiu asta ), este posibil sa fie vreo  problema. mentionez ca de anul trecut de la schimbul de ulei, nu  am  avut probleme de genu  pana anul asta. 

Edited by andy.4all

Share this post


Link to post
Share on other sites
F l o r i n

schimba uleiul.

Share this post


Link to post
Share on other sites
BogdaneI
în urmă cu 11 ore, F l o r i n a scris:

completezi cat e necesar - vezi pe joja

martorul se stinge chiar daca nu completezi - cand ridici capota, lucreaza impreuna cu switch-ul acesteia.

Păi asta încercam să i explic mecanicului, că pentru a ajunge la nivelul maxim al jojei, de când se aprinde galbenul, eu completez maxim 400 de ml, însă el insistă că e ceva în neregulă și că între nivelul minim și maxim intră aproximativ 1 litru. 

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
mathetony

Buna

Am un sharan 19 tdi auy si mergand pe autostrada se aprinde martorul galben de ulei apoi a disparut, ceas maxidot! Am oprit am lasat masina in jur de 15 min verific uleiul si era in partea de sus a zonei hasurate poate lipseau cam un mm!am pornit mai departe dupa exact 100 km iarasi apare mart0rul! Am ajuns acasa iar la alta pornire cand am pus contactul apare iar martorul face bip apoi dispare, ulei am in masina este LM 5w40 pd! Imi mai apare ca mai am pana la revizie 2800 km ! Inainte de aceasta problema am schimbat afisajul la maxidot si am montat ceasul fara sa scot borna! M-am pricopsit si cu martorul de airbag aprins tot timpul, acela nu se mai stinge! Vreo sugestie?

Share this post


Link to post
Share on other sites
F l o r i n

1. martorul airbag nu se stinge singur - trebuie un tester, sa stergi eroarea.

2. tot cu un tester, verifica ce se intampla cu senzorul de calitate ulei - posibil defect sau probleme cablaj

Share this post


Link to post
Share on other sites
sorinbv92

Salut ! Am facut ieri un drum de 300 km (dus intors) si azi dimineata aveam martorul de la ulei aprins (check oil level ).Am completat cu ulei dar nu s-a stins acel bec. Masina merge bine , nu se aude nimic. Stie cineva de ce nu se stinge martorul ?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Al Bundy

FA o diagnoza, poate ai probleme cu senzorul.

Share this post


Link to post
Share on other sites
sorinbv92

voi face o diagnoza , am observat ca atunci cand deschid capota , nu imi apare in bord capota deschisa :(

Share this post


Link to post
Share on other sites
sorinbv92

La diagnoza nu iesit nici  o eroare , banuiesc ca e cablul de la capota :(

Share this post


Link to post
Share on other sites
wolf1338

buna seara,

am si eu o problema referitor la martorul de ulei.

acuma 1000 de km am facut schimbul de ulei, am pus ulei Volkswagen 10w40.

acuma mi s-a aprins martorul, prima idee am verificat si pe joja era sub minim, am completat si nu s-a mai aprins senzorul.

eu am un vw polo 1.4 tdi, cod motor bnv.

intrebarea mea este cum de am putut sa pierd atata ulei in nici 1000 km, nu se vad pierderi, nu da cu fum.

cand am desfacut busonul, se vede pe garniture busonului o albeata.

nu stiu ce sa mai cred.

multumesc.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
calin.g

Nu l-ai pierdut, e ulei consumat, probleme semeringuri supape, boala specifica motorului. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
wolf1338

nu-mi vine sa cred, asa dintr-o data sa se intample asta.

se poate verifica cumva sa stiu daca de la semeringuri, supape este problema.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Al Bundy

Cine te-a invatat sa pui 10W40 ?

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Catalincostache

Buna ziua imi poate spune si mie cineva ce inseamna asta

IMG-20181219-WA0002.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
wolf1338
9 minutes ago, Al Bundy said:

Cine te-a invatat sa pui 10W40 ?

 

mi cer scuze, am vrut sa spun 5 w 40, cel pentru pompe duze,; 505,01

Share this post


Link to post
Share on other sites
soloaurelian
Posted (edited)

Salut! Am o skoda fabia combi 1.4 16v din 2002. În urma cu câteva zile mi s-a aprins becul în bord de la ulei. Am verificat uleiul și era între max. -min. la mijloc. Am întrebat un amic care este mecanic și mi-a spus ca sunt doua variante de probleme senzorul de presiune ulei sau pomba de ulei. Ma sfătuit să schimb în prima faza senzorul de ulei. Am cumpărat senzor, am scos mufa din senzorul vechi și a început sa picure ulei (pentru ca am mers cu ea și era ulei în rampa, deci pomba funcționa). Am înfiletat noul senzor și problema sa rezolvat. 

Zi buna în continuare! 

Edited by soloaurelian
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Arthur07

Bună ziua, am și eu un vw polo 9n 2006 motor 1.4 și azi de dimineta am dat sa pornesc mașina și nu a vrut sa pornească adică dădea sa invarta dar nu pornea am lasato puțin și am încercat a doua oară...dând la automat nu vroia până mi sa aprind martorul de ulei...Am întrerupt am verificat uleiul și este ok dar mai am 200 km de făcut și trebuie sa fac revizia la filtre și ulei. Poate sa îmi spună va rog frumos cineva care ar fi problema? 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Acest site folosește cookie-uri. Continuarea navigării reprezintă acceptul dvs. pentru această folosință. Pentru mai multe detalii privind gestionarea preferințelor privind cookie-uri, vedeți Politica de utillizare cookie-uri