Jump to content
Bestie

Martor ulei aprins

Recommended Posts

ioz25

Salut tuturor .de curând la punerea contactului a licărit canistră de ulei galbenă și mesajul presiune scăzută la senzoru de ulei .am făcut testul de presiune la ulei și am 0.35bar la relații și la 2000 rpm 3.5 bar mecanicul a zis ca este ok și să schimb senzorul ceea ce urmează să fac.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
andrei_221

martorul galben e de la nivel ulei, iar nivelul de ulei are alt senzor, nu e acelasi cu cel de presiune, nu mai incurcati lucrurile

Share this post


Link to post
Share on other sites
stefan97

Bună ziua . Intervin și eu cu o mică problemă.  Dețin un golf 4 1.4 16v 2002 , și într-o seară având viteză am intrat printr-o groapă (străzile din România ce e drept) , nu am văzut să o evit . La aproximativ 300-400 metri mi-a apărut în bord STOP , presiunea ulei ... Din câte știu când am intrat prin groapa respectivă , cauciucul a fost împins până în jantă. Ar avea cineva vreo idee ce s-o fi întâmplat ? Țin să menționez că m-am uitat pe sub mașină și nu se vedeau urme de ulei de la baie sau altceva..era intactă dedesubt . S-o fi rupt firul de la senzor sau e o banală coincidență ? Mulțumesc !

Edited by stefan97

Share this post


Link to post
Share on other sites
rayn

Dar nivelul uleiului pe joja care este??? era primul lucru care trebuie verificat

Share this post


Link to post
Share on other sites
stefan97

Este între min-max .

Share this post


Link to post
Share on other sites
Spiroiu Silviu

Salut . Sunt nou pe forum . Am si eu o problema . Mi se aprinde martorul de ulei rosu + sonor . La golf v 1.4 fsi  90  cp . Am oprit masina . Am mai mees 50  metri si sa aprins din nou . Dar asta face doar cand e motorul rece ... iam schimbat ulei si senzorul de presiune , crezand ca este din asta dar tot asa face . Sa mai intamplat la cineva ???

20160423_120803.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
andrei_221

 Mergi la un service si fa o verificare a presiunii de ulei. Daca presiunea este in regula, vezi firul care duce la sonda de presiune sa nu atinga la masa pe undeva. pana vezi care e problema, NU MAI PORNI MOTORUL. ( masina o duci pe platforma sau remorcata )

Share this post


Link to post
Share on other sites
ioio_viola

Se poate testa cumva senzoul de nivel? Azi m-am uitat la nivel si era sub minim, dar nu mi-a aparut nimic in bord. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
andrei_221

da, se citesc evetuale erori pe VCDS - adresa 17 - Intrumente, si tot acolo se citeste si nivelul de ulei indica. Adaugand ulei poti sa vezi daca variaza parametrul pe tester.

Share this post


Link to post
Share on other sites
rica_42

Salut ,mi sa aprins martorul de nivel ulei,nivelu pe joja e ok ,la diagnoza ok,dar nu se stinge  ce poate fi?

Share this post


Link to post
Share on other sites
andrei_221

detaliaza ce inseamna ca e ok la diagnoza. ai verificat pe adresa 17 - Instruments ?  si nu ai gasit erori? 

Share this post


Link to post
Share on other sites
deenman

Eu la a mea am patit saptamana trecuta, mi s-a aprins martorul de ulei, nivel ulei scazut, am completat pana sus nu s-a stins. Am senzorul de capota defect si tine cont de el cand stinge martorul in bord. Asta e la golf 5, poate si la golf 4 e la fel.

  • Downvote 2

Share this post


Link to post
Share on other sites
andrei_221

da, asa e si la golf 4. 

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
rica_42

Ok adica nivelu de ulei pe joja e bun,si da  am verificat pe 17  IC nici o eroare,lamuriti-ma cum sta treaba cu senzorul de capota  ce legatura are?

Share this post


Link to post
Share on other sites
deenman

Este o procedura implementata de VW pe care nici eu nu o stiam. Cand verifici uleiul/ completezi cu ulei e logic sa deschizi/inchizi capota. Dar daca nu ai senzorul bun el nu reseteaza martorul din bord pana nu vede ca deschizi/inchizi capota.

 

Cauta senzorul de capota (de obicei e un switch la incuietoare) si scoate-i mufa si fa contact intre  cei 2 pini cu contactul pus vezi daca iti semnalizeaza ceva pe bord.

 

Sau fa un test si mai simplu, pune contactu, deschide capota, iti arata pe bord ca e deschisa? daca nu arata atunci ai senzorul bulit si trebuie sa faci contact intre cei 2 pini dupa care o sa-ti dispara martorul in bord. Eu am ramas prost cand am aflat treaba asta... ma speriasem ca s-a stricat masina.

 

 

  • Downvote 2

Share this post


Link to post
Share on other sites
sandor gherghely

Salut colegii de forum;am si eu o nedumerire de naiv ;la punerea contactului se stinge si martorul rosu de la ulei fara ca motorul sa fie pornit ;nu ar trebui normal sa ramana aprins si sa se stinga dupa pornirea motorului? golf 4 tdi motor alh; Multumesc pt rabdare si raspuns

Share this post


Link to post
Share on other sites
lupo_bv

Nu. Este ok aşa.

Share this post


Link to post
Share on other sites
koj4k

Buna. Am un passat b6 2006 2.0 tdi BKP. Acum 3 luni m-i s-a aprins becul galben de ulei cu nivel scazut. intr-adevar era putin am completat si doar dupa vreo 3 zile am reusit sa sting becul(nu functiona bine senzorul de la capota). Acum 3 saptamani iar..Am completat iar dar nu am mai reusit sa sting becul...dupa 3 zile am renuntat si am mers asa pana azi cand dupa 200 m parcursi cand ma intoarceam de la servici s-a aprins cel rosu..am venit cu ea pana acasa(3 km...nu am stiut ce daune pot face). Am controlat acum la rece nivelul de ulei este bun. Am pus contactul si eroarea nu mai e inregistrata pe computerul de bord...sa fie baia de ulei sau vreun senzor? Oricum nu o mai pornesc pana nu o duc pe platforma in service. Eroarea nu trebuia sa ramana stocata in computer?

Share this post


Link to post
Share on other sites
deenman

Nu, ca sa-si ia nivelul din baia de ulei, trebuie sa ridici si sa cobori capota 1 data, tie cum nu-ti merge senzorul de la capota nu stie ca o inchizi/deschizi.

 

In partea stanga cum stai cu fata spre masina, ai o mufa unde intra senzorul de capota (la 30cm fata de broasca), scoate mufa de acolo, fa contact cu o sarma sau ceva metalic intre + si - pune contactul o data si o sa ti dispara din bord semnul de la ulei.

Am uitat sa-ti spun, daca iti mai consuma masina ulei, si se aprinde iar becul atunci mergi la service, si sa nu mai circuli cu masina cand e martorul rosu aprins, ca risti sa distrugi motorul si te costa mult (1000 euro +)

 

Edited by deenman
  • Downvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
koj4k

Mersi. Am reusit sa sterg becul galben...si am facut o proba poate nu trebuia. Am pornit motorul..toate bune si frumoase..am accelerat-o de vreo 4 ori si a patra oara iar semnal acustic si becul rosu. Am oprit-o imediat apoi am pus iar contactul si eroarea tot nu e ramasa acolo. Nu ar trebui sa o stocheze?

Share this post


Link to post
Share on other sites
deenman

Esti sigur ca e de la nivelul uleiului in motor si nu e vorba de semnul pt presiune ulei?!!!!! E cam ciudat ce descrii, eu cred ca e becul de presiune ulei.

 

 

Ce ulei ai bagat in motor? nu mai circula cu masina, calezi motorul.

  • Downvote 2

Share this post


Link to post
Share on other sites
Al Bundy

NU se stocheaza. NU mai porni motorul. demonteaza arborii si vezi axul de la pompa de ulei.

Share this post


Link to post
Share on other sites
koj4k

Da e becul de presiune ulei. Ok nu mai pornesc masina sa vad cand pot sa o duc in service...e greu sa gasesc unul acceptabil sunt in Austria. O pompa de ulei noua chiar costa 6000 Ron cum am vazut aici pe forum? Pe un site de piese auto nemtesc am gasit una la 130 euro...dar nu seamana cu cea din pozele ce le-am vazut pe forum, dar acolo scria ca e pentru masina mea.

Multumesc pentru raspunsurile prompte

Share this post


Link to post
Share on other sites
koj4k

Mai am o intrebare: cand caut pompa pe diferite siteuri in ro si austria reiese ca ar trebui sa cumpar asa ceva(sper ca se vede poza). E asa sau ? Masina e passat 2006 2.0 16v tdi BKP

IMG_1002.PNG

Mecanicul meu mi-a zis ca am cam asa ceva. Ma puteti lamuri va rog ?

IMG_1004.PNG

Share this post


Link to post
Share on other sites
Justin91

Citeste aici si te vei lamuri singur: 

Era si in aria de vanzari un ansamblu de balansieri gata reconditionat.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Acest site folosește cookie-uri. Continuarea navigării reprezintă acceptul dvs. pentru această folosință. Pentru mai multe detalii privind gestionarea preferințelor privind cookie-uri, vedeți Politica de utillizare cookie-uri