Jump to content

Martor ulei aprins


Bestie
 Share

Postare recomandată

Cablajul nu aprinde martorul dupa 100km ..si isi revine, dupa ce se raceste...si tot asa..aprinde non stop, cand turezi motorul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

în urmă cu 6 ore, xmisterx a scris:

Ar mai fi o varianta insa nu sunt sigur daca se aplica si la acest motor, stiu ca unele variante de 2.0 tdi au 2 circuite independente de ungere, unul pt arborele cotit, pistoane, parca si turbina iar celalalt pt partea de deasupra( distributie, axe cu came, tacheti etc.) Am vazut cazuri la care presiunea pe manometru era buna iar pe desupra scapa presiunea pe la tacheti si axe, fapt ce ducea la aprinderea martorului in bord.

la motor 2.0tdi se face engine flush, după care se da jos baia de ulei și se curata sorbul pompei de ulei. 

Iti trebuie ulei de sacrificiu, filtru de ulei și un flacon de engine flush. 

La userul Denisa36 sper ca nu e de la cuzineți + vilbrochen uzati.  Neapărat sa mai măsoare odată presiunea de ulei cu manometru. Are dreptate userul Florin. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

în urmă cu 19 ore, xmisterx a scris:

Sa verificat cablajul sau senzorul de presiune de ulei? Eu de aici as porni cautarile la astfel de alarme. Ai zis intr-un post anterior ca sa verificat presiunea si este buna, deci asta a mai ramas de verificat.

Presiunea este ok!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

în urmă cu 12 ore, F l o r i n a scris:

Daca aprinde martor rosu, dupa ce se încălzește uleiul....pare sa fie problema mecanica. Presiunea trebuie masurata dupa 100km de mers.....daca atunci iti face

Daca iti e mai usor, poti trage alt cablaj pana in ceasuri, schimba senzorul, etc

Am masurat cand s-a aprins si e ok!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

în urmă cu 7 ore, georgstelsib a scris:

La tine e posibil cablajul. In caz ca nu e de acolo,mai verifica odata presiunea de ulei cu un manometru la alt mecanic sau alt service.

Motorul nu are nici un zgomot ciudat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nici nu are zgomote dacă sunt uzati cuzinetii și vibrochenul la începutul de uzura. E de ajuns cat sa iti aprinda becul de ulei la relanti pentru început. 

Mai poate fi pinioanele alea 2 din pompa de ulei uzate. 

Din păcate te costa bani reparatia la mecanic, sa stii. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. Nu știu dacă postez corect...

Am o problema la un passat b7, 2.0, 140cp. Zilele trecute am observat pete de ulei sub motor. M-am uitat sub capota și zona de sub filtru este toată plina de ulei. A scazut nivelul și pe joja. Am vrut sa atașez o filmare dar e prea mare și nu ma lasă. Am pus o poza în care se vede cât de cât. Aveți idee de la ce ar putea fi? Capacul filtrului este strâns (inițial m-am gandit ca este slabit).

Multumesc

Screenshot_20220125-173335_Gallery.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Schimba garnitura +filtru de ulei. Bafta 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca se strange capacul filtrului de ulei cu mai mult de 25.Nm, se deformeaza marginea capacului. Schimba capacul filtrului de ulei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

#Razvanmc 

Am avut o problemă similară cu a ta , ulei pe la filtru de ulei , eu am procedat asa , am curățat bine zona si am observat ca uleiul apare printre zona de carcasa filtru ulei si  blocul motor , la mine până la urmă să schimbat carcasa filtrului de ulei,  care este corp comun si cu racitorul de ulei .

Ți-aș recomanda sa schimbi prima data garniturile carcasei de ulei , cele care se fixează pe blocul motor , în caz că descoperi pe acolo pierderea de ulei. 

La mine au zis ca este corpul fisurat ,  dar acasă după  ce l-am examinat cu atentie,  n-am gasit nici o fisură .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mulțumesc pentru răspunsuri. Pana la urma s-a rezolvat cu schimbare filtru și garnitura. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 11 months later...

Îmi cer scuze , am și eu o problema la un Tiguan 5n 2014 , in timp ce mergeam pe o distanță mi sa aprins becul la ulei (lampa roșie ) după care sa stins , a făcut așa de vreo 2 ori , iar când mam întors acasă nu sa mai aprins deloc .distanță parcursa apx 100 km .

la plecare temperatura ulei a indicat 120 grade , la întoarce 114 grade .

As dori va rog puțin ajutor 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu zic sa faci o verificare, la mecanic. Pompa ulei, etc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

în urmă cu 7 ore, Darius V a scris:

Îmi cer scuze , am și eu o problema la un Tiguan 5n 2014 , in timp ce mergeam pe o distanță mi sa aprins becul la ulei (lampa roșie ) după care sa stins , a făcut așa de vreo 2 ori , iar când mam întors acasă nu sa mai aprins deloc .distanță parcursa apx 100 km .

la plecare temperatura ulei a indicat 120 grade , la întoarce 114 grade .

As dori va rog puțin ajutor 

trebuie data jos baia de ulei si curatat sorbul pompei de ulei, dupa care masurata presiunea uleiului cu un manometru. Mai pot fi cuzineti uzati + vilbrochen uzat/zgariat.

Mergi la mecanic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Salutare am si eu u b7 1.6 tdi am fost la 4 servisuri diferite mi se aprinde lampa de ulei rosie de 3 ori a fost schimbata pompa de ulei ultima data pusa original schimbul de ulei la fel de 3 ori schimbat 5w30 Long liff sau ceva de genul. Senzor de ulei la fel de 3 ori schimbat acum original problema in continuare dupa ce ajunge uleiu la temperatura 104/C se aprinde Stop presiune in ulei opreste motoru manometru pus pe masina la relantiu 0,5 baru la 2000 de turati creste la 1,5 baru motorul merge ok fara bataie chiar foarte frumos se aude filtru dpf este un pic mai plin are 29 de grame din 70 de grame capacitate maxima ce poate sa fie nu mai stiu ce sa fac imi vine sa schimb motorul are cinva vreo ideie momental nu sunt in romania ce imi recomandati? Imi cer scuze de scris dar am telefonul pe limba ceha va multumesc pentru ajutor o seara frumoasa

Modificat de honza
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Valorile presiunii sunt mici,  pare problema mecanica

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sylverbozvaci

Este problema de uzura la cuzineti-fusuri arbore cotit(vilbrochen). De acolo presiune mica de ulei si se aprinde becul rosu.

Mergi la mecanic/service auto.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

salut

am si eu o problema

am schimbat bucsa antibalans si cand am stans suruburile la loc, am tras la maxim motorul spre in fata, pe urma am schimbat ulei si filtre

iar dupa 40 km parcursi, cand am verificat azi de dimineata nivelul este la minim si nu inteleg de ce

pentru ca de cand am masina am bagat mereu 4 l si era aproape de maxim

mai pot spune ca am lasat busonul e la baie desfacut mai mult de jumatate de ora si de asemenea au fost desfacute si busonul de pe capacul de la curbutori, joja scoasa si filtru de ulei desfacut

 

oare tb sa desfac bucsa antibalans si sa mai las motorul mai spre spate, oare din cazua ca am lasat toate cele desfacute si am lasat prea mult sa se scurga

nu stiu ce sa mai cred, nu stiu cum sa fac

va rog daca se poate sa ma ajutati si pe mine

multumesc

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Va salut Domnilor

Vreau sa sa explic un caz.

Ca masina de servici am o skoda Octavia din anul 2020 diesel 2L,cutie automata

si astazi venind spre casa,in mers sa aprins martorul de ulei si eroare in bord in care spune asa ( senzor ulei defect,adresativa unui service )

 

Sa imi fac griji mari? ce se poate intampla daca nu merg la service....

Uleiul l-am verificat,este la nivel (chiar sus pe indicatorul de la joja)

Sincer sunt un necunoscator al astfelor de probleme si as avea rugamintea sa spuna cineva ceva,care au mai intampinat problema asta.

Va multumesc frumos :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!