Jump to content
Bestie

Martor ulei aprins

Recommended Posts

unuser
Am citit ce ati patit fiecare dintre voi si de asemenea ce sfaturi ati primit , dar in cazul meu problema sta putin diferit.mi se aprinde becul de la ulei insa nu de culoare rosie,ci de culoare portocalie , tot asa dupa ceva mers prin aglomeratia capitalei.daca o las sa se linisteasca nu se mai aprinde nimic.de la ce sa fie?

Verifica nivelul de ulei! :(

Share this post


Link to post
Share on other sites
boro_vld

multumesc tuturor pt pareri....eu recunosc despre mine,nu sunt un expert in ale motorului asa ca prefer sa intreb un cunoscator in legatura cu problema asta.maine o sa ma duc sa schimb uleiul sa rezolv cu totul...daca stiti un service bun in bucuresti mi-ar fi de mare folos....

Share this post


Link to post
Share on other sites
Madalin Zolti

grija mare cu asazisii meseriasi, eu mi-am luat tzapa cu un meserias din comuna Voluntari, il cheama Florin Dinita zis semaka .. ocoliti-l ca e un mare tzepar !

am avut la el un motor, cica sa mi-l faca el (i-am dat piese noi si nu mi le-a pus, am demontat dupa vreo 2500 km motorul si am vazut ca nu pusese ce i-am dat eu)... dupa care nu mi-a dat nici o garantie , deci la 400 km in rodaj fiind a inceput cu bec ulei la relanti aprins mereu pana pe la 1200-1300 rpm ... il tineam turat ca sa nu mai stea aprins, ma seca treaba aceasta

plus ca dupa reparatia lui se lasa cu supraincingeri, ca la 2500 km cand sa-l desfac sa vad ca scapa intr-o veselie pe la simeringuri, omu cica bagase silicon la greu pe la simeringuri si la baia de ulei

deci m-a tepuit cu alt ambielaj naspa, nicidecum ambielaju ce i-l dadusem eu nou, pinioanele de la pompa de ulei ...

prcatic omu isi opreste piesele bune si iti pune piese nasoale, ia si o gramada de bani la manopera dupa care da vina tot pe tine (client) , desi ai facut exact ce a zis el ...

am incercat si cu mama uleiurilor racing si cu montarea unui radiator suplimentar de ulei + modina care ma costase o gramada de bani ... si nu era de acolo ... deci grija mare cu mecanicii astia amatori, mai bine mergeti in service sau vi-l faceti singur daca va pricepeti cat de cat !

culmea, eu am fost trimis cu recomandare la el ... nu l-am luat eu asa de pe strada ...

Share this post


Link to post
Share on other sites
iordache_octavian24

Apropo martor ulei aprins:intr-o diminetata pornesc masina si imi ramane martorul de ulei aprins si in plus ceasul pt presiunea uleiului indici valoarea 0.masina este echipata din fabrica cu acel ceas indicator asa ca am mare incredere in el.am lut prin eliminare toate posibilitatile si am descoperit ca filtrul de ulei era infundat(nu stiu cu ce!).am descoprit lucrul acesta prin scoaterea filtrului si dupa o cheie scurta motorul arunca ulei semn ca pompa de ulei functiona normal.precizez ca filtrul de ulei il schimb o data cu uleiul in sine si numai acum am avut astfel de probleme.am luat alt filtru nou si totul e ok acum.nu folosesc aditivi pt ulei,nu am vazut pilitura in filtru(lam taiat sa ma conving ca inca mai am segmenti si cuzineti :P )totul e ok dar raman la intrebarea de dinainte:cu ce s-a infundat filtrul?filtru mann.e bine cand totul se termina cu bine :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
variant

Hello

In urma cu 2 saptamani se apropia termenul sa-mi fac schimbul de ulei la masina si inainte cu o zi am avut surpriza sa se aprinda becul de ulei galben la pornire dupa care s-a stins. A doua zi de dimineata am fost la service, am schimbat toate filtrele si uleiul. Pe Vag Com au vazut o eroare la ulei si au mai dat cu putin spray la contactul de la baie. Nu am mai avut nici o problema dar azi de dimineata s-a aprins iar, pt putin timp acel martor. Am verificat uleiul si e exact la nivelul superior. Care sa fie problema?

Share this post


Link to post
Share on other sites
nuiandrei

salut, am un 1.8 turbo si dupa o forja mi s-a aprins indicatorul de ulei (palpaie in continuu cu 3 avertizari sonore). am controlat nivelul si este ok. eu am doar un indicator de ulei---rosu. cum pot verifica daca este senzorul sau pompa?....doar cat sa ajung acasa sa o pot duce la mecanic.

Share this post


Link to post
Share on other sites
adrian001

Pai ala e indicatorul de presiune ulei, nu prea are treba cu nivelul decat daca nu ai ulei aproape deloc. O chestie basic pe care ai putea sa o faci ar fi sa desfaci busonul pe unde completezi ulei cu motorul pornit si sa vezi daca sar picaturi de ulei. Dar nu stiu sigur daca merge si la motoarele pe benzina desi ar trebui sa mearga.

Share this post


Link to post
Share on other sites
SergiuD

ideea e ca are presiune scazuta, se poate verifica la unele service-uri care sunt dotate cu un manometru cred ca special care se monteaza in locul sondei, apoi se citesc valorile la relanti si diferite turatii si se compara datele cu cele din manual

Share this post


Link to post
Share on other sites
nuiandrei

am verificat presiuea ....e ok la rece iar apoi cade pe 0. mecanicul zice ca e pompa...

Share this post


Link to post
Share on other sites
SergiuD

eu zic ca e uzata si "linia", daca problemele au aparut dupa forja, pompa de ulei nu "simte" forja

Share this post


Link to post
Share on other sites
nuiandrei

s-a rezolvat

pompa noua.....in rest e ok tot, nu am joc in biele....o ok, asa ca am scapat relativ ieftin pe langa ce se mai putea intampla

Share this post


Link to post
Share on other sites
eXperience88

salutare,la masina unui prieten ,un audi a4 din 2002 cu mototr de 1.9 TDI/131 cp ; i s-a aprins acum 2 zile martorul de ulei (iconita de culoare rosie) pe bord si sta intr-una aprinsa de cum porneste masina; am pus testerul pe ea si nici o eroare...vreau sa mai zic ca iconita se aprinde dupa ce porneste motorul si o tureaza putin peste 1500 ture, si apoi asa ramane. Din ce am citit pe forum aceasta se refera la presiunea uleiului..acum intrebare e :oare e de vina senzorul de presiune sua pompa? am vazut in unele posturi ca la scanarea cu vag com unii aveau o eroare a unui senzor legat de presiunea uleiului ,in cazul meu nu a aparut nicio eroare,totul era ok..astept cateva sfaturi,si vreun service bun in brasov unde am putea merge sa rezolvam probelma. Multumesc! :Driver:

Share this post


Link to post
Share on other sites
deea_eea

am si eu problema mi s-a aprins martorul de ulei la un golf 4 1.9 tdi, intai a fost galben dupaia rosu si cu avertizare sonora,eu am avut ceva probleme pe la motor din cate am inteles s-a spart nu stiu ce paharel....si inca ceva s-a mai stricat

nu ma prea pricep la mecanica :)

in fine am dus-o la reparat, i-a schimbat si filtrul de ulei si uleiul.

nu are o luna de cand am reparat-o

am verificat uleiul si era ok

Edited by deea_eea

Share this post


Link to post
Share on other sites
Karikundji

Revin si eu cu o problema legata de martorul de ulei. Acum o saptamana venind dinspre Constanta spre Bucuresti mi s-a aprins martorul de ulei in bord intermitent culoare portocalie. Am tras pe dreapta am putin cam 150 de ml si am plecat mai departe, asta find pe la Medgidia. Dupa un timp ajungand mai la 20 de km de Bucuresti, cam pe unde e pol A2 s-a aprins iar. Am mers cu el aprins pana in fata blocului unde dupa ce am lasat motorul sa se raceasca am completat cu aprox 250 de ml de ulei. In aceeasi zi am plecat cu masina intr-o exursie prin tara. Dupa o saptamana de mers am facut aproape 2000 km fara probleme de atunci, pana azi cand venind din nou de la Constanta spre Bucuresti mi s-a aprins martorul de ulei intermitent cel cu portocaliu. Mai intati mi s-a ars un xenon de faza scurta pe la km 60 (afara era noapte), dupa inca vreo 10 km mi s-a aprins in bord indicatoarele de service adik pompa de ulei cu galben si chestia aia cu Service in 1800 km. Cand am ajuns pe centura a inceput sa bipaie de doua  trei ori check oil level. Deja ma gandeam ca nu mai ajung in Bucuresti la cum curgeau alarmele in bord. In fine, azi am verificat uleiul la joja. intr-adevar era spre minim. am turnat vreo 500 ml si nimic. martorul e tot aprins aceeasi poveste check oil level desi pot sa spus ca este putin peste maxim. vreo idee? e posibil sa fie senzorul dus?(eu stiu ca la senzorul de ulei daca e dus da sensor oil workshop) sa fie presiunea uleiului oare?

Share this post


Link to post
Share on other sites
calin.g

Motorul are vreun sunet mai deosebit decat inainte,mai infundat vreo modificare de comportament? Daca nu inseamna ce este senzorul,trebuie verificat repede sa nu ai ceva mai grav sa bulesti motorul.Cat ai cu uleiul?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Karikundji

vre-un sunet mai deosebit nu pare sa fie, iar de la ultimul schimb am vreo 10K facuti in 3 luni. Adik ultimul schimb de filtre si ulei l-am facut in mai anul asta. Uleiul este unul bun  Castrol Turbo Edge 3W40


Am uitat sa specific ca nu am gasit urme sub masina de ulei si nu scoate nici fum. Ce test as putea sa fac sa vad care e problema? Exista senzor de presiune ulei separat? Daca era pompa de ulei cum se manifesta?

Share this post


Link to post
Share on other sites
andrei_221

normal ca exista senzor de presiune separat.  Ala aprinde becul rosu.  

 

Cel galben poti sa il ignori daca uleiul este la nivel.

Edited by andrei_221

Share this post


Link to post
Share on other sites
SergiuD

Karikundji - vezi ca uleiul e "terminat", Castrolul Made in UE are reputatia asta proasta deasta se si consuma asa repede, ti-a aparut service in bord ca indicatie sa se faca schimbul de ulei, senzorul de nivel avand si functia (la diesel numai) sa masoare calitatea uleiului si sa comande schimbul acestuia mai repede de intervalul de schimb (nu stiu daca conteaza sa fi pe interval flexibil setat in bord sau nu).

 

Recomand schimbul rapid de ulei si cauta ceva mai de calitate (personal folosesc Motul am auzit ca si LM si Fuchs sunt bune) si sa folosesti norma vw 507 fiindca parca ai DPF (vascozitatea la acesta norma e doar 5w30), daca nu ai DPF e necesara norma vw 505.01 (vascozitatea e 5w40).

 

Succes!

Edited by SergiuD

Share this post


Link to post
Share on other sites
Karikundji

Motorul e PD deci norma e 505.01 =>Castrol Turbo Edge 5w40 e bun. Per total intre service-uri cu tot ce am mai completat ieri dimineata este de 1.5 l, ceea ce mi se pare rezolnabil adik 1l la 10.000 km. Masina a facut 12.000 km in 4 luni. A mers precum calul lu Harap - Alb, motorina buna, ulei si "jaratic".

Problema mea e in felul urmator: ieri dimineata s-a stins senzorul dupa ce am ridicat capota si am mai completat cu contactul pus. Acum din cate stiu eu senzorul se stinge daca ridici capota pt urmatorii 100km. Ideea e ca daca nu ai cheia in contact atunci cand ridici capota nu se stinge senzorul, iar senzorul nu s-a stins atunci cand completam desi am pus ulei putin peste max la joja. 

Astept sa treaca o suta de km sa vad daca se reaprinde. Oricum senzorul se aprinde atunci cand uleiul scade undeva intre max. si min. deci foarte repede ca sa te anunte din timp.

Share this post


Link to post
Share on other sites
VLAD FLORIN

salut 

am un golf 4 1.4 16v si se aprinde martorul rosu de la ulei,ulei am pe tester nu-mi da nimic de la ce o fi nu stiu 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Al Bundy

Cand se aprinde? da mai multe detali!!

 

Masoara presiunea de ulei cu un manometru.

Share this post


Link to post
Share on other sites
ppu

Am avut si eu problema aceasta cu martorul presiunii de ulei care se aprindea intermitent si semnalul sonor activ , m-a stresat un an,in final am schimbat senzorul de presiune ulei de pe capacul filtrului deulei.Acest senzor de 0.9 bar,cu contact normal deschis,este responsabil,cred, si de buna functionare aturometrului.

Share this post


Link to post
Share on other sites
andrei_221

ce dracu sa aiba cu turometrul.... ?

ala indica daca ai presiune minima in sistem  sau nu.

 

Si permite-mi sa iti spun ca nu prea iti pasa de masina daca ai stat un an cu o potentiala problema grava.

Share this post


Link to post
Share on other sites
F l o r i n

da, de obicei cand se aprinde rosu la presiunea ulei, opresti masina si nu o mai pornesti..... se verifica presiunea si abia dupa aia se trag concluziile - este senzorul defect, se inlocuieste.... sau sunt probleme mai grave.

 

in cazul de fata, cred ca e senzorul.... ca altfel era impachetat motorul, pana acum.

Share this post


Link to post
Share on other sites
FloreaMihai

am si eu o problema, s-a aprins becu galben de ulei si imi da urmatoarea eroare: Oil sensor workshop! am completat cu ulei dupa ce am verificat, era intre minim si maxim, m-am uitat daca curge ceva pe sub....si nimic tot aprins sta. Sa fi rupt senzoru care este pe baie?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Acest site folosește cookie-uri. Continuarea navigării reprezintă acceptul dvs. pentru această folosință. Pentru mai multe detalii privind gestionarea preferințelor privind cookie-uri, vedeți Politica de utillizare cookie-uri