Jump to content

Test Drive New Scirocco


Roger
 Share

Postare recomandată

Masina cred ca o voi comanda tot de la Brasov !

Timpul de asteptare - cel mai devreme sfarsitul lui februarie ... cel mai tarziu ... de pasti :P

Nu vreau jantele de 18" , imi ajung 17"

Cat despre motor cred totusi ca tot pe 200 cp merg - stiu ca nu am nevoie si nu ii voi folosi ... dar numai sunetul, cum se simte si ideea ca sunt acolo ma incanta la maxim ... + pt 500 EUR in plus fata de TDI ... merita // 1.4 tot nu (inca :D)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 138
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • djatomic_ro

    14

  • Dudu

    9

  • spb

    9

  • LYM

    7

Top Posters In This Topic

Posted Images

pachetul sport la 2.0TSi ar trebuii sa coste oricum mai putin pentru ca la aceasta motorizare jantele de 8J care vin cu pachetul sport si anvelopele de 235/45R17 sunt standard, dar trebuie sa traiasca si dealerul nu...!?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Anvelopele de pe jantele standard de la 200 cp nu sunt 235/45R17 ci sunt 225/45R17, desi au formatul 8J fata de 7J cele standard ... so e OK pretul zic eu :)

PS: asta am luat din catalogul de prezentare al Scirocco de la VW !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am inteles foarte bine ca nu vrei 18, dar asa, pentru informarea noastra, daca ajungi la dealer, intreaba-l daca face vreun discount la interlagos+pachet sport pt jante sau tot 400 sunt.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am avut placerea sa vad si eu azi la semafor la Sebastian un Sciroco alb!

Din spate si din lateral se vede f bine bine , pare f lata si se vede sportivitatea de la o posta!

Din pacate, fiind aglomeratie nu am apucat sa o vad si din fata, dar sunt sigur ca e ca si in poze.....agresiva!

Am ramas placut impresionat !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

100% nu iti face discount la jantele de 18" + Pachetul sport - deoarece jantele de 18" sunt doar 393 EUR DDP (pretul lor real este mult peste)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A mai fost discutia asta aici si m-a lamurit si pe mine cineva. Pretul de 393 euro nu reprezinta valoarea lor in sine, ci diferenta in plus fata de jantele standard.

In germania, interlagos costa 400euro. Daca le comanzi impreuna cu pachetul sport vor fi doar 200euro.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Anvelopele de pe jantele standard de la 200 cp nu sunt 235/45R17 ci sunt 225/45R17, desi au formatul 8J fata de 7J cele standard ... so e OK pretul zic eu :lol:

da, corect! Mea culpa! :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@djatomic_ro: Mergi cum te-ai gandit pe 2.0 TFSI (ma rog TSI cum este acum vandut). Daca nu vrei sa faci transport de persoane in Italia saptamanal :) nu are cum sa te devasteze consumul. Fa un calcul cat mergi pe an si cu diferenta la consumuri medii sa vezi cat ai economisi su 1.4. Eu as lua motorul de 200cp pentru ca:

- a castigat ani la rand premiul motorul anului la 2L

- e testat si rastestat de posesorii de VAG uri (GTI uri, Leon FR uri, A3 uri etc) si s-a dovedit fiabil

- posibilitati de tuning variate cu rezultate super (270 - 280 cp cu o admisie, evacuare si un soft bun)

- etc.

Modificat de spb
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am vazut unul astazi pe bv decebal era un benzinar avea un sound frumos dar ii si dadea

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@spb eu fac cam 25,000 km pe an , din care cel putin 10,000 km in oras si 15,000 km in afara.

dupa calculele mele dau cam 1,000 eur / an in plus la benzina fata de motorina

as lua motorul de 2.0 TDI 170 cp (cuplu mai bun si putere) dar nu mai am cum sa astept 5-6 luni pana apare si apoi inca 3 pana vine :nono:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In cazul asta (25.000 km/an) ti-ar cam trebui un diesel. 170 de cp suna excelent iar cand simti nevoia de mai mult exista intodeauna chiptuning :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

Nu si daca vrea DSG6 :D desi am mai spus-o, mi se pare o idiotenie ca un producator sa puna pe un motor de 350Nm o cutie care sa tina max 350Nm... :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu vreau DSG :)

De cand am condus 2.0 TSI la pbn ... numai la ea ma gandesc , si imi fac calcule cum sa pot suporta/reduce consumul

Oricum pt cine nu sta in Bucuresti - recomand motorul de 2.0 TSI este bestial ... + trage foarte bine la turatii mici , ceea ce pt o benzina e mare lucru

PS: am vorbit la dealer , xenon-ul a fost amanat pt saptamana 50 (e vrb de productie) dar se poate comanda de acum

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu cum ies calculele cu dieselul de 170 dar uite cum arata consumurile medii:

2.0 TSI 200 cp 7.6l/100km

1.4 TSI 160cp 6.6l/100km

2.0 TDI 140cp 5.1l/100km

Daca il luam pe cel de 200cp referinta la 25.000 km/an ai economisi:

1l/100km => 250l aproximativ 1.000 RON

2.5l/100km => 625l mai putin de 2.500 RON (nu am luat in calcul diferenta intre benzina si motorina)

Si cum 170cp ul este mai gurmand nu vad cum ai putea iesi spre 4.000 RON pe an. Nu mai vorbim de consumabilele ceva mai scumpe care iti reduc "bucuria" de a avea diesel.

PS: Am comparat consumurile medii stiind ca masinile nu or sa consume ca in carte pe drumurile romanesti dar diferenta tot aia cam este.

PS2: Dar Scirocco diesel.... nu e sinonim cu blasfemia? :offtopic: De ce ai mai vrea un coupe frumos de 2+2 locuri daca ai nevoie de o masina de alergatura peste tot?

PS3: Daca vrei economie poti alege TSI de 122 cp care este clar mai apropiat de spiritul masinii decat TDI urile.

Modificat de spb
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca iau consumul meu (9% in oras si 7% afara) si consumul celor de pe forum cu GTI (14% in oras si 10% afara) , calculele sunt altele.

Inca 1 aspect - la TDI daca mergi mai sportiv consumul nu creste asa cum creste la benzina !

Deci din ce am citit pe aici + experienta proprie diferenta de consum mediu este cam 4% :blink: ... sa ma corecteze cei care au GTI :vaidecapulmeu: (va rog)

PS: oricum ai dreptate scirocco TDI e cam aiurea...dar un pic mai rentabil (nu si la revanzare)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am avut si Golf 5 GTI si Golf 5 1.9 TDI. In Bucuresti consumul mediu la GTI era 13% iar la TDI e 8% (mers dimineata la 8.30 la serviciu si seara dupa ora 20 cand e mai liber traficul). Deci in Bucuresti diferenta e de cam 5 % dupa parerea mea. In Bucuresti diferenta nu prea depinde de stilul de condus pentru ca e prea aglomerat. In afara GTI-ul poate consuma si putin (am scos 7% pe Sinaia-Bucuresti) dar si 13 %. TDI-ul consuma intre 5% si 7% in afara. Deci un 5% diferenta de consum cu mers mult prin Bucuresti ar fi mai aproape de realitate dupa parerea mea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Lui Bogdan ii iese o diferenta de 5% intre TDI 1.9 105cp si GTI (mai gurmand din specs uri fata de scirocco 200cp) care este mult mai economic decat 2.0 TDI 170. Cred ca diferenta scade max 3% daca ne referim la motoarele in cauza (2.0TSI 200cp si 2.0 TDI 170cp). Dar o parte din diferenta este data si de regimul diferit. Cu 200cp TFSI cred ca bagi mai des piciorul la fund numai de placere. Deci intradevar vei arunca niste bani pe combustibil doar pt ca ti-a ales benzinarul dar ii arunci pe placerea ta de care te vei lipsi in TDI.

Nu vreau sa fac apologia benzinei dar nu vreau sa te imbeti cu apa rece si sa strici distractia pe o economie ipotetica. Oricum vei alege bafta multa!

Modificat de spb
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

Personal as face alegerea combinand pe cat posibil utilitatea cu fun-ul... la ultimul calcul mi-a iesit TSI si dupa aproape 1 an juma, tot cred ca am calculat bine :blink:

Totusi haideti sa nu o dam intr-un "motorina versus benzina".... stim cu totii ca nu are nici o finalitate :icon_redface:

EndOff :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

DJatomic oricum deocamdata nu poti comanda motorul de 170 CP asa ca daca vrei masina in februarie trebuie sa te orientezi spre TSI sau spre TDI 140 CP.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

tocmai m-am dat cu un 2.0 TSI de 200 de cai DSG full option...te doare capul...cand conduci masina asta...dar si cand vezi ca ti-ar trebui cam 33.000 euro ca s-o vezi la tine in garaj...masina e superba...mica...robusta...dar parca e prea mult 33.000 euro...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

djatomic_ro si eu am fost in aceiasi dilema cu tine

Am testat ambele variante inainte de a mi cumpara masina. Din punctul meu de vedere 2.0 t(f)si ii un motor excelent care tot timpul iti da satisfactie indiferent cum conduci.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Au bagat TSI-ul de 122CP in configurator! Este cu 1500E mai ieftin decat TSI 160CP.

LaterEdit: ups, sorry atunci, eu acum l-am observat pt prima data si am crezut ca e introdus recent :icon_thumright:

Modificat de LYM
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • loghy a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!