Jump to content

Test Drive New Scirocco


Roger
 Share

Postare recomandată

18-19 Oct au fost 2 zile de "Porti Deschise" in Belgia si se puteau testa cam toate modele VW, in special cele noi.

Nu am rezistat tentatiei si am dat o fuga pana la ei.

La intrare in showroom, cateva hostese amabile te indrumau catre un consilier de vanzari si-ti dadeau si un bon pentru consumatie(culmea ca erau si multe bauturi alcoolice). Am trecut peste etapa asta, si am zis cerut sa fac drive test cu noul Scirocco si Golf 6. In mod normal puteai sa testezi masina 1 ora, singur, dar asta s-a intamplat la Golf, iar la Scirocco am avut doar jumatate de ora, pentru ca era aglomerat.

Asadar m-am trezit intr-una bucata 1.4 TSI 160 CP, culoare "Argent Reflex" - cod 8E, cutie manuala, tapiserie piele "vienna"-cod QX. Cele 30 de minute au trecut prea rapid si am reusit sa aduc masina inapoi dup 45 min :P .

Impresii dupa condus:

- motorul este "criminal", trage execelent;

- "toba" avea un sunet de te scotea din minti", cel putin la semafor- in interior se auzea destul de pronuntat;

- pe drum cu piatra cubica era destul de rigida, sporiva, dar nu mi-a creat vreo senzatie de disconfort;

- cutia este cum ma asteptam-precisa, scurta;

- stabilitate foarte buna;

- vizibilitate ok - nu am schimbat pozitia corpului, sau a capului, in viraje scurte sau intersectii;

- frane - asa si asa, dar suficient;

- urcatul si coboratul in spate este cam greoi;

- centura prea in spate, dar e de inteles pt. o masina in 2 usi;

- pozitia la condus - excelenta;

- fara pic de "greierasi";

As recomanda masina, in special cu acest motor.

Cateva poze:

post-10390-1224444175_thumb.jpg

post-10390-1224444250_thumb.jpg

post-10390-1224444325_thumb.jpg

post-10390-1224444377_thumb.jpg

post-10390-1224444471_thumb.jpg

post-10390-1224444536_thumb.jpg

post-10390-1224444602_thumb.jpg

post-10390-1224444676_thumb.jpg

post-10390-1224444751_thumb.jpg

post-10390-1224444834_thumb.jpg

post-10390-1224445437_thumb.jpg

post-10390-1224445507_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 138
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • djatomic_ro

    14

  • Dudu

    9

  • spb

    9

  • LYM

    7

Top Posters In This Topic

Posted Images

Vad ca nici la ei nu e standard ACC-ul. Consumul cam cat era? Cum se simtea motorasul, cam de la cate rpm incepea sa aiba forta?

Da mai multe detalii despre suspensie - era prea rigida pt day to day driving?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

Doua chestii pur personale am sa reprosez masinii:

1. cele 2 usi pentru ca m-as alege cu un divort pe cinste :D

2. interiorul (bordul in primul rand) prea de Golf5... in afara de grilele de aerisire restilizate, restul este G5... nu ca nu mi-ar placea dar ma asteptam la altceva :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@LYM: avea media 14% cand am luat-o. Am resetat si am dus-o in 12%. La ralanti arata 0,8 L/h cu ac pornit.

Suspensiile nu mi s-au parut prea rigide.

@dudu: sistemul de coborare geamuri, cand tragi de maner este cam aiurea: la cea din showroom agata un pic de cheder (usa pasager), iar la cea de drive test, nu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut.

Stiti careva ce motoare or sa mai bage pe scirocco?

Eu as prefera un diesel mai puternic 170-200CP din motorul asta de 2.0 TDI ca stiu ca se poate...

Acum nu mai am diesel dar la anu prin toamna m-ar tenta....:P

avantaje si dezavantaje

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Parerea mea e ca e cam aiurea sa cumperi asemenea masina cu motor diesel. Cu toate astea, parca tin minte ca citisem undeva ca or sa bage si 2.0 TDI-ul de 170CP in viitorul apropiat, momentan este disponibil doar cel de 140cp.

LE: @dudu - in pdf-ul ala nu e trecut nici 2.0 TDI-ul de 140CP ... :P

Modificat de LYM
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In oferta din Belgia, apar 2 motorizari diesel de 2.0L: 140 si 170 CP, fiecare cu 6 trepte sau DSG.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut,

@Roger care este diferenta de pret intre cele doua motoare TDI ?

thx

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

O sa-mi permit sa raspund eu, dat fiind ca am discutat cu Roger pe marginea acestei probleme iar 'mnealui nu este disponibil decat spre seara

Diferenta de pret intre 140 si 170 in Belgia este de 1000 eur fara taxe pentru ambele variante: 6M sau DSG6

Ca sa anticipez alta intrebare posibila, diferenta intre M si DSG6 e ~ 1200 eur fara taxe iar cea masi scumpa varianta (2.0 TDI 170cp DSG6) este 23.500 eur fara taxe... you do the Math! :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Passat + Tiguan + Golf + Jetta = Sirocco (la interior) :)

Foarte frumos la EXTERIOR! :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@dudu si cand se va putea comanda la noi TDI 170 cp - asta nu o anticipai :)

PS: pe vw config la belgieni nu apare TDI 170 cp ?

o saptamana usoara la toti !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vad ca nu apare inca pe configuratorul din Be. Informatia apare, in schimb, pe brosurile luate de la ei din showroom.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Super, deci mult nu mai e pana apare si la noi ... poate odata cu xenon-ul :blink:

thx,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe o brosura cu date tehnice despre motor (cateva), intr-adevar nu apare TDI-ul de 170.

Apare numai pe cea cu preturi. Uite cam asa arata:

post-10390-1224513273_thumb.jpg

post-10390-1224513352_thumb.jpg

post-10390-1224513406_thumb.jpg

post-10390-1224513548_thumb.jpg

post-10390-1224513601_thumb.jpg

post-10390-1224513665_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu inteleg de ce la noi preturile pt variantele de baza sunt mai mici cu ~1500-2000E.

Nu au aceleasi dotari standard?

Oricum la noi pe configurator lista cu optionale este putin cam scurta....

La anu prin vara-toamna il iau sigur pe ala TDI 170CP, asta daca nu scot unul mai potent.

Cu toate optionalele de care am nevoie iese pe undeva la 24.000E fara TVA (pt TSI 200CP) la care s-ar mai adauga inca 1000 maxim pt motoru de 170CP TDI.

Ma rog la Dumnezeul autoturismelor sa faca un TDI de 200CP.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am condus astazi scirocco 1.4 tsi 160cp!

- mi-a placut pozitia de condus, este mai joasa decat la GTI,

- stabilitatea este mai buna putin, desi nu avea ACC,

- motorul mi s-a parut ciudat, adica plaja de cuplu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu sunt obisnuit cu un motor mare turbo, adica 2.0TFSI care de la 2000rpm trage liniar, pe cand 1.4tsi trage de sub 2000 liniar pana pe la 3500, intre 3500 si 4500 trage un pic mai tare si apoi dupa 4500 mai scade putin.

nu ma intelege gresit, nu am spus ca nu trage, am spus ca e ciudata linia de cuplu din cauza ca are turbina si compresor.

Modificat de lile
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Un scenariu care mi-a venit in minte: daca din anumite motive se descarca bateria complet la un Scirocco (cand spun complet ma refer nici sa nu fie in stare sa deschida usile) cum mai intri in masina dat fiind faptul ca trebuie sa cobori geamul ca sa se deschida usa, portbagajul se deschide doar electric, iar capota doar din interior? :icon_thumright:

Modificat de LYM
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

lile

ai descris in vorbe curba cuplului pentru TSI-ul twincharged :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Un scenariu care mi-a venit in minte: daca din anumite motive se descarca bateria complet la un Scirocco (cand spun complet ma refer nici sa nu fie in stare sa deschida usile) cum mai intri in masina dat fiind faptul ca trebuie sa cobori geamul ca sa se deschida usa, portbagajul se deschide doar electric, iar capota doar din interior? :offtopic:

Capota se poate deshide pe sub masina , iar geamul de la sofer se poate cobori fortat cu un carlig special , asta pe partea soferului.Geamul culiseaza pe sina & voila . Cel putin asa este la TT Mk1.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bine v-am gasit pe acest forum. Chiar daca abia mi-am facut cont citesc forumul de vreo 3 ani.

Am avut ocazia astazi sa admir un Scirocco in Bucuresti. Exteriorul este frumos, mie unul mi s-a parut mult mai lat decat apare in poze. Interiorul in schimb a fost o dezamagire, mai ales plansa de bord. Ma asteptam ca interiorul sa completeze imaginea exteriorului de masina -cult, reinviata ,cu linii pasionale dar nu este deloc asa. Interiorul nu are acea tendinta de exclusivitate , care se impunea parerea mea avand in vedere liniile caroseriei. Personal interiorul Golfului VI GTI mi se pare incomparabil mai reusit,reusind sa redea mai bine sportivitatea existenta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu ma intelege gresit, nu am spus ca nu trage, am spus ca e ciudata linia de cuplu din cauza ca are turbina si compresor.

:icon_thumright: n-aveam de ce sa te inteleg gresit si nici nu o facusem, doar ca nu am apucat sa testez eu unul si nu stiam ce vrei sa spui prin "ciudat" :scratch: Acum sunt lamurit. Multumesc frumos pentru impresiile impartasite.

Off topic: aveti idee cand va fi lansat Golf 6 GTi. Scirocco nu m-a convins decat la exterior. La interior nu sunt profund dezamagit, dar ma asteptam la putin mai mult.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vazut/testat astazi 1.4 la cardinal motors constanta!

prima impresiee: WOOOOWW !! ... culoarea neagra cu pachetul sport/luneta ,geamuri spate inchise este absolut demential :D ,mai era un model alb dar ori nu-i vine bine albul,ori era prea frumos cel negru. SUPERB! efectiv mi-a scapat un wooow! este mai reusit ca in poze.

personal ma gandeam la pielea aceea din fotografiile de prezentare,dar live nu e acelasi lucru.

mi se pare ca nu-i sta bine..incarca interiorul prea mult..modelul alcantra negru din pachetul sport se potriveste mult mai bine cu linia sportiva a masinii..interiorul din piele parca e din alt film,e si scump,eu unul m-am razgandit

in spate la 1.88 ai mei cam sterg plafonul cu crestetul,dar... e un coupe,nu am sa stau in spate, nu am soacra de carat.. chiar nu ma deranjeaza,la picioare este loc si nu lipseste senzatia de sportivitate nici acolo.

motorizarea de 160cp este ok sa zicem,trage binisor dar nu impresioneaza.. am sa optez ptr 2.0 clar

nu avea pachetul de suspensii,eu am fost multumit de suspensiile stock oricum am bifat si suspensiile in optiuni desi nu le-am probat. ar fi interesant de stiut diferenta de pret intre un telescop reglare adaptiva si unul stock..

am ajuns la 27ooo DDP cu tot ce am pus pe ea,sapt viitoare am sa dau avansul cred,dureaza 3 luni jumate sa vina,pe stock nu gasesti mare lucru

huuuff!

incantat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • loghy a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!