Jump to content

Porsche Bucuresti Nord


b27ctl
 Share

Postare recomandată

warranty las-o jos, toti stim ca au probleme in a trata clientii.... Nu te vezi ca esti singur. Crezi ca suntem nebuni sa-i criticam fara sa fi avut probleme cu ei? Ce d-zeu, suntem oameni seriosi..

@imircea, vorbesc serios fa neaparat reclamatie la ANPC. Dupa aia te vor pune sa platesti si parcarea ca ai lasat masina prea mult in service cum i-au facut omului cu Carrera nou noutza care avea o bataie in motor si timp de 6 luni nu i-au facut nimic la masina pentru ca nu au stiut, apoi i-au cerut contravaloarea parcarii in tot acest timp. Nici masina la schimb nu i-au dat...si e masina de peste 100000 euro, ce te mai miri tu, un biet sarantoc pentru ei.....Cunoscatorii stiu cazul acestui Carrera, a aparut si la TV cu avocat, se judeca de ceva timp....

Modificat de godoroja
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

warranty, ai inceput sa exagerezi, dupa tine, forumul nu isi are sensul. Ar trebui sa incetam toti sa scriem aici si sa mergem multumiti la PBN acceptand fara comentarii tratamentul. Suna un pic a masochism amestecat cu resemnarea ciobanashului din Mioritza :angry:.

Am inteles punctul tau de vedere, nu cred ca mai are rost sa continui in directia asta. As fi recunoscator daca intelegi si tu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

warranty_4_cars

Eu discutam despre toate service-urile, in general, s-a nimerit aici sa vorbim despre PBN !

OK !

Intradevar pentru mine aceasta discutie nu mai are sens !

Nu sunt nici actionar la PBN , nici la MIDOCAR nicaieri .... doar observam modul in care se rezolva problemele unor ... cu relatii .. iar din cauza lor avem de suferit majoritatea ... cum sunt eu , tu si toti cei ce nu cunosc un director la PBN, MIDO,METROTEH ....etc .

Asteptam si ne enervam tocmai din cauza celor ce intra in fata ... adica ... cum am mai spus .... pacalesc pe cineva doar de nu fi comparati cu lumea de rand !

Cam atat !

PS : Domnul cu motorul fisurat, daca tot considera ca este neindreptatit si pacalit , de ce se mai intereseaza de chiptunning ? Cumva o sa declare la vreun dealer VW ca si-a facut tuning ?

Modificat de warranty_4_cars
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am avut primul VW Beetle II 1,9 TDI din Romania. Reviziile i le faceam in Ungaria, la Bekescaba sau la Budapesta si am for tot timpul foarte multumit.

Bine inteles ca platim strainilor, daca ei sunt in stare sa ne furnizeze servicii pa care romanii nu sunt in stare sa le furnizeze. Dealtfel, am si cumparat masini produse de straini, pt ca pana acum Romanii nu au fost in stare. Intram in UE. Piata este libera.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

...pana la urma cu ce se ocupa baietii astia care scriu pe FORUM ?!

multumesc,

angajat PBN

<{POST_SNAPBACK}>

Si pentru Warranty acelasi raspuns: bibliotecari, librari si bucatari. Deci nu ne ridicam la standardele domniilor voastre. Scuze, dar numai pentru off-topic.

Modificat de Nea Vizanu'
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

...pana la urma cu ce se ocupa baietii astia care scriu pe FORUM ?!

multumesc,

angajat PBN

<{POST_SNAPBACK}>

Eu ma ocup cu facutul banilor. Dupa aceea ma duc cu ei la PBN si cumpar masini gata defecte, dupa care le duc tot la PBN sa le jefuiasca mecanicii de tot ce poate fi inlocuit cu piese mai vechi.

Intrebare: De unde are un mecanic angajat al PBN ulei si piese de schimb de vazare? Daca nu stiti, va spun eu: De la masinile care vin pt revizie si pt reparatii

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

PS : Domnul cu motorul fisurat, daca tot considera ca este neindreptatit si pacalit , de ce se mai intereseaza de chiptunning ? Cumva o sa declare la vreun dealer VW ca si-a facut tuning ?

domnu cu garantia, cu toate riscurile, vreau sa va intreb daca sinteti familiarizat cu zicatorile domnului Dabija ??? daca nu, am sa fac tot posibilul sa va parvina un crampei din intelepciunea respectivului.

da dvs. de unde stiti ca d-l imircea (poate e mircea irimescu da e prea modest ca sa isi dezvaluie identitate :P ) vrea sa isi faca remapare neaparat sau doar se intereseaza asa, in principiu.

si mai mult, de unde stiti ca d-l imircea vrea sa isi remapeze masina pana la iesirea din garantie ??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@warranty referitor la semnatura ta...

Respect pt cei ce muncesc in atelierele auto ce sunt criticate in cadrul acestui forum ! Pe cand vom posta si lucruri bune despre ei ?

Pe cand o sa ma duc in service cu programare (NU MA INTERESEAZA CA AU VENIT ALTI 200 DE OAMENI FARA PROGRAMARE IN ACELASI TIMP CU MINE! SA ASTEPTE EI, NU EU CARE AM PROGRAMARE FACUTA DE 3 SAPTAMANI), o sa-mi ia masina la ora la care m-au chemat ca am si alte de facut, nu sa astept 3h dupa un mecanic si sa ma duc a doua zi si sa-i vad ca macar s-au uitat la masina mea. D-abia atunci o sa zic lucruri bune despre ei!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ice lasa-l ca e chitit ma.... ` omu cu garantia, du-te in service si multumeste-le pentru modul in care te trateaza....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@warranty

si eu am respect fata de cei ce muncesc in atelierele auto! Ba mai mult, merg pana acolo incat simt un respect de 10 ori mai mare si mai puternic decat cel aratat de acestia!

si ca sa fiu offtopic pana la capat cauta metrotehnica ca service pe site pe aici, se pare ca toti ii lauda. Oare de ce? Sunt acolo extraterestii sau au cate 8 maini? Raspunsul e simplu... te las sa-l descoperi!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

a luat-o prea in serios. Aici @warranty, iti amintesc faptul ca e vorba de PBN - service cu probleme, nu service-uri in general.... :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu discutam despre toate service-urile, in general, s-a nimerit aici sa vorbim despre PBN !

OK !

Intradevar pentru mine aceasta discutie nu mai are sens !

Nu sunt nici actionar la PBN , nici la MIDOCAR nicaieri .... doar observam modul in care se rezolva problemele unor ... cu relatii .. iar din cauza lor avem de suferit majoritatea ... cum sunt eu , tu  si toti cei ce nu cunosc un director  la PBN, MIDO,METROTEH ....etc .

Asteptam si ne enervam tocmai din cauza celor ce intra in fata ... adica ... cum am mai spus .... pacalesc pe cineva doar de nu fi comparati cu lumea de rand !

Cam atat !

<{POST_SNAPBACK}>

Si eu sunt de aceeasi parere ca nu ar trebui sa existe "relatii" si sa existe o repectare a programarilor, da acum pe cinstite cine trebuie sa decida asta, clientii sau proprietarii?

Din ce am citit eu pana acum pe acest topic am inteles ca, da exista probleme la PBN, si ce este cel mai grav, ele nu se rezolva.

"Consilierii nostri VW va vor informa cu placere referitor la volumul si pretul lucrarilor de verificare si intretinere pentru autovehiculul dumneavoastra."

Asa ar fi normal. Asa este. (Din pacate numai pana cumperi masina!)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bine, acum nu chiar asa, dar un bec poate sa-ti schimbe. Cand nu stiam eu care-i treaba, m-au tinut pentru un bec 2 ore. Ceea ce nu mi se pare normal. Ideea e sa fii si putin maleabil ca sa impaci si capra si varza. Sunt unii cu pb mici, care se rezolva in 5 minute ( nu are rost sa-i tii 2 ore) si altii mari care vin peste rand, cu probleme majore. - Cei din urma ar trebui lasati sa astepte randul...

Si mai am o nedumerire, de ce distributia la PoRo costa ( atunci cand am facut-o eu) ~40.000.000 lei si la brady doar ~18.000.000 lei?. Cu toate ca am luat si o lista de la PoRo in care imi zicea ce si cum schimba. Sa fie diferenta de manopera 20 mil? Sau adaosuri mult mai mari la piese la PoRo? ( - Pe aceasta cale multumesc persoanei de la Piese de Schimb de la PoRo care m-a sunat si cu care AM PUTUT sa port o discutie normala - poate vine si joi la intalnire)

Modificat de godoroja
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bai frate eu nu stiu ce se baga in seama cineva care nu are treaba cu service-ul PBN. Cred ca au suficient de multa nesimtire ca sa se "ocupe" ei de clientii nemultumiti sau daca nu fac altceva. De exemplu, pe mine m-au chemat sa-mi ridic masina la ora 18.30 si cand am cerut sa vina un director, sa pot discuta si eu cu cineva care sa-mi spuna de ce angajatii fac altceva decat ceea ce este trecut pe comanda, am aflat ca la ora aia nu mai era nimeni. Asa ca ... iti iei masina, ca a stat deja 5 zile la ei pentru o constatare, si pleci plin de nervi ... Dupa care domnul warranty for cars, le ia apararea ca, vezi doamne, sunt stresati si ca trebuie intelesi. Eu nu inteleg pe NIMENI care face altceva decat scrie in comanda. Daca NU STIE CE TREBUIE FACUT, sa stea in banca lui si sa ma cheme si sa-mi spuna ca nu sunt in stare sa faca si ATAT.

Nu imi baga mie pe gat diverse operatii care nu au legatura cu comanda ca sa-si justifice timpul petrecut in service. Si culmea, mecanicii din ziua de azi de la PBN nu stiu sa lucreze decat cu testere. Daca nu merge minunatul tester pe masina, ei nu mai stiu sa repare dupa "old fashion way". Masina mea nu merita atentie, ca nu merge testerul. Probabil ca daca ii viziteaza cineva cu un Bentley din '38 in loc sa fie maguliti ca vine la ei, si le acorda incredere, ei spun acelasi lucru: nu merge testerul!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si nu numai service-ul:

Acum eu visez cu ochii deschisi la un Seat Leon Cupra R si foarte probabil asta o sa fie urmatoarea mea masina. Sunt in stare sa platesc cateva mii de euro in plus fata de VW GT sau GTI numai pt ca este seat. Bineinteles ca sunt si alte considerente dar exista si asta care l-am mentionat mai devreme. Si bineinteles o sa-l cumpar tot de la Metrotehnica.

Oare ce ar spune acum vanzatorul de la Seat PNB care m-a trimis afara in curte daca vreau sa vad cum e seat ibiza si eu am plecat suparat acasa?

<{POST_SNAPBACK}>

;)

[Acelasi tratament l-am primit si eu la PNB cand am intrebat de noul Leon, dar am trecut peste asta si m-am reorientat spre Metrotehnica.

<{POST_SNAPBACK}>

;)

Despre SIAB

pt VW (masini inchise - aceeasi aroganta ca si la importator in shwroom , + pt R32, + Touareg w12)

<{POST_SNAPBACK}>

Modificat de godoroja
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Noutati

Dupa o saptamana de cand am lasat masina, abia am reusit sa obtin de la PBN diagnosticul in scis. Anume ca motorul prezinta un por din fabricatie.

Ei insista in ideea ca sa-mi schimbe doar blocul motor, adica sa reasambleze tot motorul meu intr-un bloc motor nou, lucru cu care eu nu sunt absolut deloc de acord, mai ales ca nu am nicoi o garantie ca lucrarea va fi de calitate si ca vor fi exact piesele mele. In plus eu am cumparat o masina cu un motor nou si nu vreau un motor reasamblat. Nu e vina mea ca mi-au livrat un produs defect, neconform din punct de vedere calitativ.

Ca sa ma convinga, au inceput sa-mi toarne minciuni: Ca nu vine ca piesa motorul cu totul ci numai blocul motor. Ce gogoasa!! Am verificat in Germania si chiar am primit codul de piesa al motorului complet. Dupa aia mi-au spus ca nu se trimite motorul ca piesa de schimb. Am fost la Midocar si am luat factura proforma. Motorul vine in 5-7 zile de la data comenzii, deci nu e nici o problema. In plus, cu piesa la schimb, costa 13.000 RON + TVA. Blocul motor simplu costa aprox 10.000 RON. La asta s-ar adauga manopera + garnitura noua de chiulasa, deci pretul final pe care VW l-ar plati ar fi cam tot acolo, atunci... DE CE VOR NEAPARAT SA-MI RASAMBLEZE EI MOTORUL?!?! Chiar si la Dacia, in asemenea situatia motorul se schimba cu totul, numai ca eu suspectez PBN ca ar avea un interes obscur aici.

Incearca sa ma convinga ca motorul in sine nu reprezinta o piesa care trebuie schimbata in caz de defectiune, fiind suficient sa o repare prin inlocuirea blocului motor. Dar daca exista cod de piesa de schimb pt motor, inseamna ca motorul reprezinta o piesa de schimb ca atare. Sigur, daca defectiunea n-ar fi fost acoperita de garantie si ar fi fost din vina mea, mi-ar fi spus ca trebuie schimbat motorul cu totul, ca "asa vine"

Le-am cerut sa-mi dea in scris operatiunile pe care vor sa le faca pt remedierea defectiunii aparute in perioada de garantie. Trag de timp de parca cine stie ce le-am cerut.

Oricum, in situatia in care nu rezolvam situatia pe cale amiabila, am de gand sa iau masina de la Porsche si sa o duc in Ungaria sau Germania. Am verificat si am raspunsuri oficiale ca pt defectiunea din fabricatie care exista la mine, se inlocuieste motorul cu totul. Dupa aia, am sa cer despagubirile de la PBN.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ei sustin ca "motorul asamblat manual se bucura de mai multa atentie". Eu prefer sa fie asamblat in fabrica, nu la PoRo.

In fond, eu am cumparat o masina noua. Mi-a fost livrata o masina cu defect, nu e o defectiune care a aparut ulterior. Asa a fost livrata. Ei aveau obligatia sa verifice si sa nu-mi livreze o masina cu un motor defect.

Daca vroiam o masina cu un motor reasamblat, reparat, umblat in el, imi cumparam o masina SH.

In plus, increderea mea in corectitudinea mecanicilor de la PoRo este negativa. Nu spun ca toti sunt la fel, insa este de notorietate ca fura piese sau inlocuiesc piese bune cu piese uzate, pe cele bune, furate de la masina clientului, vanzandu-le. Daca in locul pistoanelor mele imi pun alte pistoane, uzate 150.000 km?!?!

Exclud in mod absolut varianta schimbarii blocului. Singura varianta ce poate fi acceptata de catre mine este schimbarea motorului in totalitate. Daca nu o face PoRo, duc masina in Germania, de unde am confirmarea ca se schimba motorul si ma judec cu PoRo pt recuperarea daunelor.

Eu am inchiriat o masina pt toata perioada in care nu ma pot folosi de masina mea. Am de gand sa recuperez banii astia de la Porsche Romania, care m-a inselat si mi-a vandut un produs neconform din p.d.v. tehnic, iar acum refuza sa-l inlocuiasca.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Parerea mea: chiar daca PBN va accepta varianta cu motorul, eu nu as mai avea nici un dram de incredere in ei. Pariezi ca vei putea supraveghea personal intreaga operatie de montare a noului motor?

Think about ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Iti mai sugerez ceva: cand mai vorbesti cu PoRo (la telefon sau in persoana) fa-o in prezenta unui avocat. Si e bine sa mergi cu avocatul si sa discuti cu un director (cu intalnire programata dinainte pentru ca omul sa stie ce problema doresti sa discuti; uneori astia mari habar n-au de problemele "marunte"). Iar la intalnire, avocatul sa ii explice ce anume doresti tu ca despagubiri. In felul asta vor intelege ca nu esti doar un client care vorbeste la nervi, ci unul care isi stie drepturile si e decis sa le obtina. Nu mai spun ca, in general, in companiile internationale, sunt de-a dreptul ingroziti de avocati.

In cazul meu, metoda a functionat perfect de doua ori: odata cu o companie americana ce refuza sa-mi plateasca servicii in valoare de circa 20000 USD si alta data cu o companie aeriana ce mi-a pierdut bagajele si refuza sa plateasca despagubirea de 4000 EUR (pentru ca un angajat a completat gresit lista de bagaje asigurate si ar fi trebuit sa plateasca ei, nu asigurarea). In ambele cazuri solutia cu avocatul a deblocat lucrurile foarte repede.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu sunt avocat. Ei stiu ca sunt avocat. Sefii lor stiu de problema. I-am bombardat cu faxuri. Sefii lor chiar urmaresc forumul asta dar au impresia ca pozitia dominanta de pe piata ii protejaza, desi, cand dai de un nebun, s-ar putea sa te rastorni in drum (sos Pipera, sau ce strada e acolo) si fiti atentti ce am gasit:

Ordonanta Guvernului nr. 21/1992 privind protectia consumatorilor, republicata in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, nr. 75 din 23 martie 1994, cu modificarile ulterioare prevede clar ca:

"Art. 2. - In sensul prezentei ordonante se intelege:

- calitate - ansamblul de proprietati si caracteristici ale unui produs sau serviciu care ii confera acestuia aptitudinea de a satisface necesitatile explicite sau implicite;

........

producator:

- agentul economic care fabrica un produs sau care isi aplica numele, marca sau alt semn distinctiv pe produs ori care reconditioneaza produsul;

- reprezentantul fabricantului, cand acesta nu isi are sediul in Romania sau, in lipsa acestuia, importatorul produsului"

Ce inteleg eu de aici:

1. Fata de legea din romania Porsche are calitatea de producator

2. Produsul cumparat de mine mi-a fost livrat cu defectiune, nu este o defectiune aparuta pe parcurs

3. Calitatea produsului nu corespunde

in plus

4. Motorul este piesa de schimb in sine, fapt recunoscut de producator prin aceea ca are cod de piesa distrinct

5. Practica la nivel european, confirmata prin documente, este ca in perioada de garantie, pt defectiuni aparute la motor, mai ales pt defectiuni din fabricatie, SE INLOCUIESTE MOTORUL

Referitor la contract, iata altceva:

"LEGE nr. 193 din 6 noiembrie 2000

CAPITOLUL I: Dispozitii generale

Art. 1

.....

(2) In caz de dubiu asupra interpretarii unor clauze contractuale, acestea vor fi interpretate in favoarea consumatorului.

(3) Se interzice comerciantilor stipularea de clauze abuzive in contractele incheiate cu consumatorii."

Eu cunosc si firma de avocatura a celor de la Porsche. E Vitzman & Asociatii. Am mai castigat, in urma cu cativa ani, un proces impotriva lor si oricum sunt convins ca am dreptate si voi castiga in situatia unui litigiu in instanta

In plus, eu as aprecia si incadrarea penala, pe inselaciune, intrucat mi-a fost livrat un produs neconform documentelor si refuza inlocuirea sa cu un produs conform.

Daca ei se incapataneaza si eu ma incapatanez. Am capacitatea sa duc acest razboi desi nu inteleg atitudinea lor... de ce trebuie sa ajungem aici?!?

Modificat de imircea
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Imircea, ANPC. Nu stiu ce mai stai pe ganduri....

<{POST_SNAPBACK}>

Dupa 10 zile de la data sesizarii serviceului si neremedierea problemei. Asa prevede legea. Astazi e doar a 8-a zi.

Dupa ce trece 10% din perioada de garantie si nu se rezolva problema (adica 73 zile) sunt obligati sa-mi restituie contravaloarea produsului. Legea ii obliga in acest sens. Au trecut 8 si am rabdare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bravo! Tine-i in presiune. Poate ca asta va schimba abordarea lor.

In plus, cred ca se poate si expune public problema. Pentru a le oferi si "reclama" prin presa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

orice actiune in presa se stinge in momentul in care ei cumpara publicitate la postul/ziarul respectiv. Dar asta ar putea sa-i coste mai mult decat inlocuirea motorului.

Tocmai am primit un fax in care imi explicat ca pt remedierea situatiei propun solutia schimbarii blocului motor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!