Jump to content

Noul Golf VI


psyk3
 Share

Postare recomandată

  • Replies 603
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • mandelu

    50

  • Dudu

    35

  • csmn

    26

  • YEP

    25

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • Administrator

Cred ca sunt echipari tipice UK...

Nota: a se observa garantia de 3 ani sau 100.000km :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Imagini de la linia de fabricatie pentru Golf VI, poate asteptarea devine mai usoara :tomato: :biggrin:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...

salut

stie cineva cu ce marca si model de anvelope vine golf 6 echipat cu jantele de 16 inch ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

depinde...

La mine a venit cu Michelin Energy Saver, janta pe 16'

Dar poate la fel de bine sa vina si cu Dunlop, Bridgestone, etc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sunt constient ca golf 6 poate veni cu diverse marci de anvelope tinand cont ca ofera jante de 15,16, 17,18.

totusi, ma intereseaza specific anvelopele cu care vine la diemnsiunea 205/55R16. deci la iepumare a venit cu Michelin Energy Saver.

altcineva pt 205/55R16?!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

Nu inteleg ce importanta majora au anvelopele de fabrica...

Dotarea cu diverse marci/branduri tine de echipare, tara de fabricatie, stoc la momentul ala...

Sunt cateva topic-uri pornite pe forum cu acest subiect, vei descoperi ca variantele sunt f multe de la Hankook, la Goodyear, Pirelli, Conti, Michelin, Bridgestone, etc, etc.

Hai sa nu transformam acest topic in discutii nesfarsite despre cauciucuri

Mersi

PS: topicul de pe G5 - cred ca il poti lua linistit "de bun"

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu ma certati, ora e tarzie si nu prea am chef sa caut/citesc : ce prindere au jantele la G6 ??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
  • 4 weeks later...

Salutare!

Care e diferenta intre urmatoarele motoare diesel de 1.6 si 2.0?

Cuplu 1.6TDI 105 CP - 250Nm / 1500 - 2500 http://www.volkswagen.de/vwcms/master_publ...detail.1.0.html

Cuplu 2.0TDI 110CP - 250Nm / 1750 http://www.volkswagen.de/vwcms/master_publ...detail.1.2.html

Nu inteleg cum e cu turatiile. Nu stiu ce sa iau, care dintre motoare e mai bun.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai din ce afirma neamtul, cele doua motoare sunt cam apropiate ca performante, cel 2.0 tdi castiga la timpi, avand si puterea maxima la o turatie mai mica, iar cel de 1.6 are cuplul maxim disponibil de la o turatie mai mica, deci va fi un motor mai bun pt traficul urban, avand si un consum mai mic. Daca ar fi sa-ti iei 2.0 tdi, ar fi mai bine sa-l alegi pe cel cu 140cp, dar e clar ca si bugetul necesar va fi mai mare. Acum si cel de 1.6 fiind un motor nou, nimeni nu-i stie hibele, problemele legate de fiabilitate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inteleg ca cel de 2.0 are cuplu maxim pana la turatii mari.. Totusi dupa 2500 de ture cel de 1.6 nu mai are cuplu? As merge pe benzinarul de 122 dar nu stiu cum sa fac.:(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cum adica turatii mari? 3000 rpm. cam acolo incep toate dieselurile astea normale sa piarda din cuplu. nu stiu pana la cat are ala de 1.6, insa nu iti inchipui ca ala de 2.0 tine cuplul ala ca si tsi-ul, pana pe la 4500 (de unde oricum incep sa se simta caii). eu as merge pe ala de 1.6 daca nu ai/nu poti ala de 2.0 140, sau alternativa tsi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

NemeSys_xxl, intelegi gresit. Ambele motoare au cuplu si la turatii mai ridicate, era vorba de cuplul maxim. Motorul de 1.6 sta mai bine la acest capitol avand cuplul maxim pe interval de turatii(1500-2500 rpm, dupa 2500rpm incepe sa scada). Si ca posesor de 1.4 tsi, ti-l recomand cu caldura, poate multe motorasul asta( mic si rau).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sunt constient ca golf 6 poate veni cu diverse marci de anvelope tinand cont ca ofera jante de 15,16, 17,18.

totusi, ma intereseaza specific anvelopele cu care vine la diemnsiunea 205/55R16. deci la iepumare a venit cu Michelin Energy Saver.

altcineva pt 205/55R16?!

Depinde ce are in momentul ala pe stoc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Am doua intrebari pentru posesorii de DSG 7

Desi are doua trepte in plus, la motorul de 1,6 viteza maxima si acceleratia 0-100 sunt aceleasi. In mod normal, cele 7 viteze ar trebui sa fie mai scurte, ceea ce ar insemna o acceleratie mai rapida. Si totusi nu e asa. Cum va explicati?

In al doilea rand, sunt curios cum se comporta in modul D. La orice cutie automata, cand mergi cu viteza constanta la o turatie incepand de la 2100-2300 rpm, cutia va schimba treapta la viteza constanta si atunci cand ridici piciorul de pe acceleratie. La DSG e la fel? Daca da, mi se pare un minus, deoarece tu ridici piciorul ca sa reduci usor viteza, dar in niciun caz cu intentia de a schimba treapta.

Si din moment ce sunt 7 viteze, cutia nu are tendinta sa schimbe prea frecvent, ceea ce poate fi deranjant?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Desi are doua trepte in plus, la motorul de 1,6 viteza maxima si acceleratia 0-100 sunt aceleasi.

Pai nu am inteles cu ce compari motorul de 1.6; are 2 viteze in plus fara de ce? de manuala? :)

In D schimba usor subturat daca esti bland cu acceleratia. Daca apesi mai puternic va schimba mai sus.

Bineinteles te poti juca pe Manual +/- sau in Sport mode :D

LE: nu e deranjant ca schimba atat de multe trepte ca nu simti :D

Modificat de iepumare
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok, am inteles cum e cu schimbarea in functie de turatii/stilul de condus, dar ce se intampla atunci cand mergi la viteza constanta cu a 4a, la peste 2000 rpm, si ridici piciorul de pe acceleratie din varii motive... schimba sau nu schimba?

Poate par tipicar, dar vreau sa fiu sigur ca merita sa dau 1500 eur pe un dsg de care nu sunt sigur ca imi va place, sau sa dau diferenta pe 1,4 tsi. Sau sa las motorul 1,6 si sa mai pun optiuni....? :angry: Nu imi spuneti sa iau 1,4 tsi, ca mi se pare o combinatie prea scumpa.

Modificat de radu_iasi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Viteza maxima si acceleratia de la 0-100 km/h depind in cea mai mare masura de performantele motorului (putere, cuplu, CP/lt., etc.) vorbind desigur in cazul aceluiasi model de masina. Etajarea cutiei de viteze (manuala sau mecanica) poate influenta in special reprizele.

Acceleratia de la 0-100 km/h in cazul cutiei manuale depinde foarte mult de experienta in condus a celui de la volan (aprecierea momentului optim pentru schimbarea vitezelor) si este normal ca ea sa fie superioara acceleratiei realizate cu cutia automata, presupunand ca masurarea acceleratiei (inscrisa in datele tehnice ale masinii) s-a facut avand la volan un sofer experimentat si nu un novice!

Meritul (pe care eu il apreciez) cutiei DSG cu 7 trepte este ca reuseste obtinerea unui timp de acceleratie de la 0-100 km/h egal cu cel obtinut cu o cutie manuala, avand in vedere ca, in cazul cutiei DSG, acest lucru poate fi obtinut de orice sofer, chiar si un incepator!

In ce priveste schimbarea treptei de viteza cand ridici piciorul de pe acceleratie chiar nu am urmarit ce se intampla, nu stau cu ochii pe computerul de bord sa urmaresc acest lucru si nu prea vad importanta acestui aspect. Important mi se pare, asa cum a zis si iepumare, ca, indiferent cand si cum schimba cutia DSG 7, acest lucru nu se simte.

Personal sunt incantat si recomand aceasta cutie, dar nu am decat experienta combinatiei cu motorul TSI de 160 CP, nu stiu cum se comporta in cazul motorului de 1.6 lt. Singurul mod de a alege este sa testezi personal ambele variante (cutie mecanica si DSG), fiindca pana la urma e o chestiune strict subiectiva.

Cred ca poti obtine mai multe informatii si sugestii consultand topicul deschis special cu privire la configurarea Golf VI.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cel mai bine e sa faci un drive test cu 1.4 TSi si 1.6 ambele manuala. Mai faci inca unul cu 1.4TSi/1.6 ambele cu DSG si te lamuresti.

In functie de buget si de performantele pe care le astepti hotararea iti apartine in totalitate.

Oricum 1.4 TSI e mult peste 1.6. Nu neaparat doar prin prisma cailor putere in plus dar si prin prisma cuplului.

Eu pot sa spun doar ca, cei care conduc sau au condus masina echipata cu o cutie de viteze automata de orice fel (Tiptronic, Steptronic, CVT, DSG, etc) rar se intorc la manuala. Asta arata multe.

Si ca sa-ti raspund la intrebare...DA, modul Drive la DSG e optimizat pentru consum si va schimba in trepta superioara in situatia expusa de tine. Daca nu vrei asta ai la dispozitie M +/- sau S

LE: scuze Tudor...am postat in acelasi timp

Modificat de iepumare
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am si eu o intrebare de la posesori: golful are toate geamurile atermice, inclusiv parbriz? sau doar alea laterale. in prezentare nu zice, dar ma gandesc ca daca erau doar alea laterale se preciza. la passat zice geamuri laterale/parbriz/luneta. parbrizul ma intereseaza. cand bate soarele chiar in tine, la un parbriz care nu e atermic mori, transpiri ca naiba.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!