Jump to content

Noul Golf VI


psyk3
 Share

Postare recomandată

@X-Ecutor

Pai nu prea ai cum sa te incadrezi in 20.000 euro, pretul de lista e aproape 22.000 euro la ce ai enumerat tu acolo. Decat sa renunti la DSG (in cazul asta mai trebuie sa adaugi si ESP-ul pe lista de optionale)

Oricum...tine cont si de faptul ca dealerii trebuie sa fie mai maleabili in negocierea pretului final cu clientiic pentru ca fata de anul trecut au scazut destul de mult vanzarile de masini noi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 603
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • mandelu

    50

  • Dudu

    35

  • csmn

    26

  • YEP

    25

Top Posters In This Topic

Posted Images

x-ecutor nu te grabi, ca la anul vor scadea puternic preturile la masini noi datorita scaderii pietei auto, deci o sa prinzi ceva reduceri. mai asteapta. vad ca ford are reduceri de pana la 25%. bine, nu la ce se vinde bine, dar oricum, e un semn. si eu tot de aia am vrut golf, datorita faptului ca o data ce m-am pus la volan, am simtit ca e exact cum trebuie. nimic fancy, dar pe termen lung, nici nu imi doresc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu ma grabesc deloc (ibiza mea are 4 ani acum la anu va avea 5 si vreau sa o pastrez). De cand mi-am cumparat ibiza imi "pregatesc bugetul" pt urmatoarea masina. Nu cred in leasing credit etc. Am bani imi cumpar nu am bani nu imi cumpar.

Sper ca prin primavara sa ma hotarasc, drive testul va avea 80 % din decizia pe care o voi lua.

Nu o sa fac drive test gen ma plimb 10 min cu ea si gata. Voi face un drive test pe o ruta care eu merg in mod normal 1 in oras si 1 in afara pt ca masina o voi avea pt urmatorii 4-5 ani si trebuie sa vad exact ca este ce-mi trebuie mie.

later edit: cand am zis ruta in afara orasului sa nu credeti ca ma duc pana la Timisoara si inapoi :D O sa fie o ruta de bun simt.

Daca nu o sa pot face drive test-ul aici o sa-l fac cu siguranta cum vreau in Budapesta (acolo ma roaga sa nu trec granita cu ea atata :) )

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am avut mai devreme prima intalnire cu golful 6 la Carrefour Militari. Nu pot sa zic decat dragoste la prima vedere... Era un Comfortline Alb 2.0 tdi 110 cai cutie manuala cu RCD 510 si suspensie adaptiva. Am fost pur si simplu fermecat de interior, de ceasurile albe, de RCD 510, de climatronic, de bordul moale, de tot. Chiar nu ma asteptam sa fie atat de bune materialele folosite si atat de frumos interiorul. Vorba lui X-Ecutor m-am simtit exact ca "acasa".

Nici exteriorul nu e de lepadat, stopurile si farurile sunt ok iar partea frontala putin "patratoasa" mi se pare reusita. Per total un mare pas inainte. Pacat cu criza asta financiara si economica ca nu se va vinde prea bine --> avea un pret de 23.000 euro DDP si ceva maruntis :) - extraordinar de mult in conditiile in care acum 6 luni cumparai un GTI nou cu 25.000 DDP cu cateva optionale.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salve tuturor!

Pe 30 oct 2008 am dat comanda de "GMK6 Highline 1.4 TSI 122cp" la Scorpion Galati care abia ulterior am aflat, avea deja la acel moment 20 de masini pe stoc dar nu cu dotarea si motorizarea ceruta de mine. Intr-un final pe 19 au adus motorasul cerut de mine si am reusit sa fac un test avand in vedere ca eram cu inima cam stransa in ceea ce priveste performantele acestui motor desi am citit o tona de informatii despre el. :) :Driver:

Long story short: Masina (dupa spusele lor) ar trebui sa ajunga pe la jum. lui ianuarie ca de "dureaza domle" daca vrei masina straina. Costul de achizitie a ajuns la 18.682 + vopsea (negru uni 129) + climatronic. Oricum una peste alta mor de nerabdare sa imi ajunga masina, parca nu mai trece timpul mai repede. Sper sa fi facut o investitie buna pentru cel putin o perioada de maxim 4-5 ani avand in vedere ca motorizarea mai sus mentionata e relativ noua.

Dupa cum a spus jimmy_g5 "DRAGOSTE LA PRIMA VEDERE"

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cam dezamagit... nu farurile cu leduri (stil audi) cum se zvonea si peste toate lipsa motorului 2.0 TFSI 211cp si 350Nm care misca audiurile A5. Doar LSD ul poate fi un lucru bun dar imi este teama de cuvantul electronic langa. Sper sa nu fie un LSD simulat de softul ASR ului cum s-a incercat si la G5 GTI.

In rest arata bine... si trebuie sa fie si mai frumos in realitate avand scirocco pe post de concurent

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

WTF?! Nu stiu daca l-am postat aici sau in alta parte dar ce ai postat tu sunt cuvintele mele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

andreistn01,

daca nu poti concepe tu un mesaj, rog nu mai posta... te asigur ca parerile lui spb sunt respectate, nu este nevoie sa dai copy-paste de pe alt forum aici

Ai avertisment verbal pentru bagare in seama !

PS: ai ratat smiley-ul final... :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ha ha, nu ma pot abtine sa fac un off-topic : asta e faza anului , sa cauti posturi pe alte forumuri si sa le dai copy paste pe VWforum... Ce fac unii dom'le doar ca sa para interesanti :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vizionat golf 6 in mall vitan.. se vedea ca e destul de chel.. trendline.. destul de slabut, manetele circulare de la clima facute dintr-un plastic foarte

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vizionat golf 6 in mall vitan.. se vedea ca e destul de chel.. trendline.. destul de slabut, manetele circulare de la clima facute dintr-un plastic foarte
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate sunt eu prea pretentios dar am observat o mica problema in legatura cu pozitia de condus...la toate variantele pe care le-am condus , indiferent de cum iti reglezi inaltimea la scaunul soferului ....AXA VOLANULUI NU ESTE CENTRATA PE AXA SCAUNULUI SOFERULUI...pt. mine asta e o chestie iritanta , e cam si cum ai conduce aplecat un pic in dreapta....poate e si din cauza ca eu sunt obisnuit cu un spatiu mai mare in preajma volanului dar nu cred....axa volanului trebuie sa coincida cu axa centrala a scaunului soferului ...dupa parerea mea nu e .....poate si altcineva sa confirme chestia asta????.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu, mie nu mi s-a parut si am fost si eu atent la aspectul asta. nici cand m-am dat cu el la drive test nici cand m-am suit nu am sesizat asa ceva. oricum, daca te sprijini tare in cotiera, automat vei sta mai catre dreapta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Astazi avand drum pe la dealerul din Galati Scorpion am vazut pentru prima oara de aproape Golf 6, m-am urcat in el, ce sa zic am ramas uimit cat de bine arata atat la exterior cat si la interior, bineinteles ca asta era echipare Highline.

De aproape mi se pare mai solid decat Golf 5, finisarile atat de la interior cat si de la exterior mi se par mult mai bune decat la 5, usile se aud mai frumos la inchidere.

Pe cei care spuneti ca nu ati da Golf 5-ul pe un Golf 6 personal nu va cred.

Am ramas cu un zambet placut si ma bate gandul sa ma duc sa fac un drive-test ca cine stie poate dau masina din semnatura si imi iau un Golf 6

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu o intrebare pentru membrii forumului care au masini cu cutie DSG (si nu numai...) Exista functia auto-hold sa nu stai cu piciorul pe frana tot timpul la semafor? (la un mercedes E classe apasai mai puternic frana si se activa) Cum functioneaza la Golf...la fel? Cand apesi acceleratia functia auto-hold se dezactiveaza?

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mercedes am vazut si eu si la bmw exista(e70 cel putin). Functioneaza pe baza de frana de mana(buton), cel putin la bmw. La golf, cum frana de mana este mecanica(nu la boton) imi imaginez ca nu au putut face auto-H. Oricum, raspunsul este ca la DSG (pe golf)nu exista auto-H. Poate pe passat unde exista frana de mana electrica. Totusi, in panta nu ai probleme, masina nu aluneca in spate oricat de mare ar fi panta. Aici vorbesc de DSG de pe golf.

Modificat de adi76
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E ok, am inteles...preocuparea mea nu e plecarea din rampa ci cum pot face sa nu tin piciorul pe frana la semafor cand cutia e cuplata in D. Acea functie autohold de care spuneam ca am vazut-o la mercedes nu are legatura cu frana de mana sau de deget (passat)...pur si simplu apasai mai puternic pedala de frana si aparea pe bord un avertisment gen HOLD. Masina ramanea in D fara sa mai tin piciorul pe frana, ca si cum as fi apasat-o. Cand apasai acceleratia se decupla.

Modificat de iepumare
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la alea cu DSG nu aluneci in panta pt ca DSG vine la pachet pe langa ESP si cu hill control sau cum ii zice VW, adica asistentul in rampa. ca nu e in panta. in panta, logic ca aluneci. nu ai mai putea cobora nici un deal :icon_cool:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

iepumare, asa merge la mercedes. La bmw este un buton linga frana de mana. Cand este cuplat, ori de cate ori masina se opreste complet blocheaza rotile si apare un semn cu auto-h. Dar in cartea tehnica zice ca merge pe baza de frana de mana. In momentul in care accelerezi porneste de pe loc pana la urmatoarea oprire cand recupleaza holdul. Oricum, eu nu o folosesc niciodata si e ok ca nu au pus-o la G6 din pct meu de vedere.

Modificat de adi76
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Functia auto-hold este prezenta si pe automobilele VW din clasa superioara Golf-ului, adica Passat.Functia aduce un confort in plus fiindca nu mai trebuie sa stai nici macar cu piciorul pe frana, cand masina e oprita la stop spre exemplu.Astfel, cat de curand, o sa ajungem sa ne urcam in masina, sa apasam cateva butoane, si sa stam linistiti sa bem cafeaua si sa citim ziarul, masina va merge singura !

Sa fim insa seriosi, Golf VI, pentru clasa sa, ofera deja foarte multe tehnologii, care la alte marci nu figureaza nici la clasele superioare.Si sunt tehnologii care influenteaza direct comportamentul si siguranta rutiera.

Iar la masinile cu cutie DSG este oferita standard, cum spunea si mandelu, functia de asistenta la urcare (in panta zic ei, dar corect este in rampa), care te ajuta ca la ridicarea piciorului de pe frana, masina sa nu alunece inapoi daca esti in rampa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai simplu, Autohold. La cat costa, chiar ar fi bine sa-l luati, eu il folosesc tot timpul in oras.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Despre intreruperea productiei in luna decembrie in uzinele VW aveti ceva informatii? Ma gandesc sa in cazul asta se maresc timpii de asteptare pentru golf 6.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

"Volkswagen discuta posibilitatea de a intrerupe productia in cea mai mare uzina din Germania timp de trei saptamani, intre 18 decembrie si 11 ianuarie, in timp ce Porsche vrea sa opreasca productia sapte zile pana la sfarsitul lui ianuarie, informeaza AFP. Intreruperea Volkswagen ar trebui sa afecteze 16.000 de angajati, iar ambele companii germane iau aceasta masura pe fondul reculului vanzarilor" (HotNews)

Cam asta e tot ce se stie pana acum

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!