Jump to content

Noul Golf VI


psyk3
 Share

Postare recomandată

preturile sunt la fel :icon_thumright: ,dar mi se pare ciudat ca volkswagen sa scoata motorul de 2.0tdi 110 cp.eu sper ca vw sa lasa motorul in continuare in fabricatie pentru ca are un consum bun la capacitatea motorului,si daca nu se va vinde asa bine intr-un an-doi sa il scoata de pe piata :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 603
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • mandelu

    50

  • Dudu

    35

  • csmn

    26

  • YEP

    25

Top Posters In This Topic

Posted Images

Cam maricel pretul pentru un G6 Confortline 1.4 TSI 122cp, tinand cont ca eu am platit aproape 20.000 euro ddp pentru echiparea GT Sport.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Preturile din Germania sunt super mari.

Daca acest minunat design va fi oferit in asemenea conditii de pret la care se va adauga calitatea indoielnica a vechiului G V, e clar ca vor urma probleme.

Si parca vad ca strategiile de marketing ne vor asigura din nou ca achizitionand noul model vom putea accede in lumea, familia Golf.

Din pacate cam asta am ajuns sa cumparam si anume strategii de marketing care impacheteaza produsul in emotii ce nu au nici o treaba cu realitatea.

Daca stai si analizezi experientele posesorilor de masini germane si compari cu ceea ce era inainte, ti se ridica parul pe cap. Si asta in conditii de pret nicidecum mici ci dimpotriva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in germania preturile sunt cu 2000 euro mai mult decat la noi nu stiu de ce dar ....A inceput si mie sa imi placa G6 e mai simpatic

Modificat de Wipex
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stiti cumva daca noua generatie de Golf va include si un sedan? Adica daca Jetta actuala urmeaza sa fie inlocuita? Si daca da, cand?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Jetta va veni cel mai probabil dupa vreo 2 ani, cam cum a fost si cind s-a lansat GV.

:icon_thumright: De ce spui ca GV are calitate "indoielnica"? Cred ca sunt destui sa te contrazica. Poate te abtii pe viitor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:icon_thumright: Da, buna asta domnule.

Asa cum am spus, si eu sunt reticent in privinta viitoarei calitati si nu pot decat sa astept sa-l vad si apoi mai discutam.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Jetta va veni cel mai probabil dupa vreo 2 ani, cam cum a fost si cind s-a lansat GV.

:icon_thumright: De ce spui ca GV are calitate "indoielnica"? Cred ca sunt destui sa te contrazica. Poate te abtii pe viitor.

Sunt convins ca se vor gasi multi sa ma contrazica insa cu toate acestea calitatea a scazut mult la G V, si de asemenea la multe alte masini ale celorlalti producatori germani.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si tu stii asta pentru ca ai Golf V? Eu am o Bora (deci Golf IV) si un Golf V in sermnatura si te asigur ca nu a scazut deloc calitatea si chiar nu cred ca sunt o exceptie. Vezi ca sunt discutii nenumarate pe aceasta tema dar in mod cert nu aici este lcul lor. Ca idee, NU a scazut calitatea la Golf V, nu stiu cum va fi Golf VI dar eu baniesc ca va fi un progress.

Am inchis Off-Topic

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu as vrea sa continuam dialogul contradictoriu si iti respect experienta cu VW.

Am sa iti raspund la intrebare....Da, am mers frecvent cu G V inchiriat de la Hertz samd...

Daca ma poti convinge ca zgomotele aparute (si confirmate chiar pe forum aici) in prima 100 km sunt normale vis a vis de calitatea VW, ma voi abtine pe viitor la asemenea comentarii.

P.S. Si eu sunt posesor VW insa in acelasi timp experienta indelungata cu multe alte masini ma face sa nu fiu atat de optimist fata de situatia expusa. Golf VI va fi pe undeva un progres caci altcumva nu ar mai apare insa da fiecaruia voie sa isi exprime parerea personala despre acest facelift cu pretentii de generatie noua...(si asta chiar daca nu fiecare are dreptate...)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

^

^

Calitatea G 5 nu e indoielnica deloc, e drept ca atunci cand vine G 6 e normal ca fiecare sa isi faca o parere dupa ce o vede live si un drive test.

Legat de "calitatea indoielnica" , ar trebui sa fii mai retinut in astfel de declaratii pe aici, pt ca nu esti posesor de G 5 si mergi cu o masina inchiriata de la Hertz e clar, iti spun pt ca lucrez in incinta aeroportului Otopeni , unde sunt si ei cu "Rent-a-car Hertz", si au f multe modele de masini , in momentul cand trec peste acele damburi/limitatoare cu 110 km/h peste ele cred si eu ca incep sa se auda greierasi.

Au si VW Beetle ar trebui sa mergi cu una de la ei sa vezi daca este diferenta, pt. ca garantat exista, in momentul cand ai masina de la firma (chiar daca nu reusesc sa inteleg mentalitatea asta), unii se poarta cu ele ca niste ciobani, si o forjeaza la maxim , avand intiparit in neuronii ce mor de singuratate sintagma "Ca doar nu e a a mea !" Soferii de la Hertz distrug masinile !

Modificat de gtigabi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Discut doar pe ultimele poze prezentate aici (probabil si cele reale):

- interiorul imi place mai mult ca la Golf V. Nu stiu ce materiale vor fi utilizate, insa daca vor fi cel putin la fel de bune ca cele de pe V (cauciucul de pe bord in special), atunci sunt multumit. Eventual, ar fi bine sa se ofere si alte combinatii de culori, pe langa acel bej din poze, desi arata foarte bine si asa.

- tot la interior, imi plac noile indicatoare (nici mai mult, nici mai putin ca la Golf V), mai ales ca am observat si utilizarea albului ceva mai mult.

- exteriorul nu imi place mai mult ca cel de la Golf 5, cu exceptia partii frontale. Desi partea frontala de la G VI este mai frumoasa, nu acelasi lucru il pot spune cand o compar cu cea a unui Golf V GT (sport).

- banuiesc ca inca nu se stie precis care vor fi toate motorizarile prezente pe noua versiune, insa se pare ca vor incerca sa acopere din nou o plaja cat mai mare de preferinte ale soferilor, ceea ce e bine. Motorul TSi mi se pare in continuare o mica bijuterie tehnica.

- doresc sa stiu mai multe despre cutiile de viteza ce vor fi prezente (si pe ce motorizari), in special cele automate (si mai special DSG).

@cat_ioan: you're just wrong. :somnmare:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se misca repede nemtii :Driver:. Fara prea mult suspans hop il si pun in configurator. Golf ul 5 isi urmara zilele ramase. Vis a vis de gti ce se mai aude ca si data de lansare?

Offtopic: Observ o oarecare reticenta a posesorilor de golf 5. Nu va faceti griji peste o jumatate de an nu o sa mai considerati in nici un fel superior g5-ul ci doar o masina veche, expirata. Asta este evolutia.

Iar vis a vis de calitate si eu sunt de parere ca g5-ul e ceva mai prost facut. Multi posesori de g4 care au trecut la g5 se plang de zgomotele de la interior. Dar per total e clar superior generatiei anterioare... cum o sa se intample ci acum.

Calitatea fabricatiei este in scadere si la alte marci... chiar si BMW isi face masinile mai "prost" pt ca pur si simplu nu merita altfel avand in vedere durata de viata a unui automobil in scadere.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aici discutam despre aparitia noului Golf VI nu despre calitatea Golfului 5.

Va rog sa ramaneti ONtopic ca sa nu ajungem la alte masuri!Multumesc de intelegere!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

l-au pus pe configuratorul de la http://www.volkswagen.de. o sa-i puteti schimba si culorile .... dar una e in realitate si alta in poza aia.

pdf-urile cu preturi sunt aceleasi.... probabil luni le schimba.

Modificat de csmn
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da.... ai dreptate ... am vrut sa editez si vad ca a fost prea tarziu(acum am vz).

sper ca administratorul sa stearga

S-a rezolvat

csmn, poti edita un post timp de 2 ore dupa ce-ai click-at Submit Post :icon_thumleft:

Modificat de dudu
Explicatii ;)
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Loredana Roxana

Salutare,

din primele imagini nu sunt prea incantata de G VI. Imi pare mai mult un facelift decat un model absolut nou.

Intentionez sa achizitionez o masina pentru sotul meu in limita a 24.000 DDP desigur din concernul VW. Stau in cumpana daca sa fie G VI sau sa asteptam noua Jetta.

Desi e prematur pentru ca masinile nu au aparut inca :P poate imi dati un sfat sau va exprimati parerile vis a vis de achizitia unui G VI acum cu eventuale boli ale copilariei sau ulterior.

Mentionez ca nu avem probleme de spatiu, adica ne place atat hatch-ul cat si sedan-ul.

Mci.

Loredana

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

^

^

Stiti cumva daca noua generatie de Golf va include si un sedan? Adica daca Jetta actuala urmeaza sa fie inlocuita? Si daca da, cand?
...cat ioan

mai sa fie 2 posesori de Beatle cu aceleasi intrebari

La noul Golf ma impresioneaza placut Consola cu ceasuri bagate mult mai in spate dar mult mai placute ochiului, butoanele de pe usi , asezarea gurilor de aerisire ce sunt si un pic rotunjite, dar sunt doar niste poze retusata, sper sa mai gasim echipari TDI in noua gama , ptca sunt destulde decis sa fac un drive test cu el cand o sa apara, ma mai intereseaz adimensiunea portbagajului, sunetul stock ce in G5 e cam...slabut, pt urechile mele :) de ascultator de rock :Driver:. Sper ca spatiul ergonimic sa fie ceva mai complex si sa il vad cu spatiu la fel pt ochelari cu cheia accea de desfacut lipsa :P, sa vedem dimensiuniile torpedoului...sunt multe si mai trebuie sa asteptam un pic !

http://germancarscene.com/2007/12/25/golf-6-spotted/

Modificat de gtigabi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vad ca are si niste pachete sport interesante:

Sportpaket "Porto" 300,00 €

Sportpaket "Seattle" 400,00 €

Sportpaket "Vancouver" 675,00 €

Climatronicul vad ca este 340E :)

Per total degeaba ziceau ei ca o sa iasa la acelasi pret ... este clar mai scump.

Modificat de LYM
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

m-am uitat pe vechile liste de la ei si climatronicul era 315 deci nu e mare diferenta.

doar nu crezi ca il urcau de la 149, cat era la noi, la 340

credeam ca numai noi suntem in intarzaiere. dar vad ca nici la francezi si nici la italieni nu a aparut sasele pe site

Modificat de csmn
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Oameni buni, preturile din configuratorul nemtesc includ TVA de aceea vi se pare mai scumpe optionalele la ei, in configuratorul romanesc pretul nu contine TVA. Unele optionale chiar sunt mai scumpe in comparatie cu Romania.

In germania, modele noi VW apar cu cel putin o luna mai devreme decat in restul europei deci nu va panicati, nu doar la noi apar mai tarziu. La fel face si Ford.

Astept cu nerabdare preturile pentru Romania, daca sunt apropiate de cele actuale ale Golf 5 o sa tentez la un Highline 1.4TSI 122 cu DSG 7, ALB :lol: . Imi place ca au pus jante pe 17' pentru echiparea Highline. :(

post-3973-1220028293_thumb.jpg

post-3973-1220028299_thumb.jpg

post-3973-1220028305_thumb.jpg

post-3973-1220028313_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu am idee despre ce optionale vorbesti tu, dar in cazul climatroniculu, 149 e cu tva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ultimul numar (septembrie 2008) al revistei Auto Motor si Sport contine doua articole realizate in urma discutiilor cu Walter De Silva, despre noul golf si despre imaginea VW in viziunea sefului compartimentului de design VW.

Daca pana acum se afirma ca golful era axat mai mult pe functie decat pe forma, De Silva considera ca noua generatie trebuie sa aiba mai multa personalitate si caracterizeaza noul golf ca fiind mai sportiv si mai distins. Volumele au fost mai bine proportionate, liniile si muchiile mai bine definite.

Fata de predecesori golful VI pare sa cristalizeze cel mai bine ADN-ul seriei si chiar sa fie o trimitere spre viitor. Noul golf a luat si a rafinat "linii definitorii, arhetipale" de la antecesori, de la calandrul frontal bine definit al primului golf pana la forma celui de-al treilea montant a celei de-a patra generatii. Apar si elemente noi cum ar fi pavilionul arcuit inspirat de Scirocco si umeri mai puternici. Ia ansamblu, noul golf este mai lat si mai coborat, aspectul general fiind agresiv si atletic.

Puncte de plecare in redefinirea designului VW in conceptia lui De Silva: "am mers pe simplificarea elementelor vizuale si revenirea la o linie geometrica a "fetei" masinilor mai apropiata de planul orizontal. Aceasta zona cuprinde in portiunea ei superioara farurile si masca radiatorului, fiind separata de prizele de aer inferioare prin linia de demarcatie a spoilerului fata. Din imbinarea acestor trei elemente intr-un concept grafic unitar rezulta "fizionomia" oricarui automobil care va fi specifica fiecarei game de fabricatie VW, de la marele Phaeton pana la micul "New Small Family"".

"Simplitatea eleganta va fi caracteristica noului design VW comunicat prin limbajul formelor, liniilor si suprafetelor atent concepute in sensul unei arhitecturi minimaliste esentiale. Claritatea limbajului formelor este tendinta generala prezenta si in arhitectura, nu doar in designul auto. Daca vom reusi sa urmam aceasta linie cu consecventa, vom putea sa ne pastram clientii traditionali dar si sa atragem noi categorii de cumparatori de la alte marci, dezamagiti poate de multitudinea de automobile actuale cu un design baroc, supraincarcat cu detalii inutile.

Reintoarcerea la simplitatea esentiala ni se pare de aceea singura solutie viabila pentru evolutia cu succes a marcii VW."

Pentru golful VI "Principiile expuse mai inainte raman valabile, arhitectura elementelor esentiale fiind pastrata pentru ca Golf sa ramana recognoscibil, in conditiile simplificarii liniilor definitorii si ale unor proportii usor modificate in raport cu ultima generatie Golf."

Generatiile I si IV ale golfului au fost "modele de inspiratie" pentru ca: "Giorgetto Giugiaro a reusit prin liniile simple, dar foarte bine gandite ale lui Golf I realizarea unei imagini care sugereaza evident robustetea si precizia produselor industriei germane. Faptul ca Golf I a fost un bestseller nu este deci deloc intamplator."

Golful IV "Creatia lui Hartmut Warkus poate fi considerata si astazi un exemplu de perfectiune a tratarii suprafetelor, liniilor si proportiilor in industria auto. O adevarata sculptura cu aspect unitar, fara vreun element perturbant al armoniei conceptului general, de o logica formala impresionanta.

Acum sa nu se inteleaga ca dezaprob categoric designul celorlalte generatii VW Golf, dar acestea doua se disting clar prin acuratetea si precizia formelor care contribuie la imaginea convingatoare a produsului final, factor in continuare esential in decizia cumpararii oricarui automobil."

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Imi amintesc foarte bine ca intr-un interviu dat ams germania, undeva prin primavara, cineva din staff-ul VW spunea ca va avea un pret cu cca 1000 euro mai mare asa ca nu m-ar surprinde dar e mai bine sa nu facem speculatii si sa asteptam preturile.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aveti idee .. norma EURO 5 de poluare are taxa 0 ? Se recunoaste Euro 5 de la VW, ca pana la urma e in datele tehnice ale masinii, nu ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!