Jump to content

Noul Golf VI


psyk3
 Share

Postare recomandată

...ma face sa nu prea am incredere in fiabilitatea acestor motoare .

Acelasi lucru il pot spune si despre viitoarele motoare 1.6TDI ....care vor aparea la anul....acest downsizing

nu e neaparat un lucru bun si nu o spun numai eu ......

Cred ca stii si tu ca majoritarea producatorilor de autoturisme dezvolta motoare de 1.6 diesel CR (faptul la fauve se numeste TDI nu reprezinta nimic)- e cam aceiasi platforma tehnica. Nu a venit VW sa revolutioneze piata cu 1.6 CR, e de fapt printre ultimii care implementeaza motorul CR cu cilindree mica. Cat despre motorul pe benzina TSI a fost ales de doua ori motorul anului in Europa. Asta spune multe.

Cat despre pret sa stii ca tehnologia costa... Ia orice masina din clasa golfului si o sa vezi ca pretul este similar pentru tehnologie similara. Pe de alta parte nu poti sa compari un concurent cu motor aspirat pe benzina si ceva optionale marunte cu un highline cu motor TSI, DSG 7, suspensie adaptiva park assist sau mai stiu eu ce. Normal ca e o diferenta. Totul depinde ce asteptari ai de la o masina si cat esti dispus sa cheltui pentru asta.

Numai bine

LE: eu am ESP in standard

LLE: intra si tu pe mobile.de si o sa observi ca din aproape 20.000 de golfuri 5 si 6 la vanzare sunt maxim cateva sute pana la o mie de TSI-uri (preponderent 1.4 TSI, 140 hp care nu se mai fabrica). De ce oare? Ca sunt foarte bune si nu vrea sa le vanda nimeni?...

Modificat de iepumare
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 603
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • mandelu

    50

  • Dudu

    35

  • csmn

    26

  • YEP

    25

Top Posters In This Topic

Posted Images

LLE: intra si tu pe mobile.de si o sa observi ca din aproape 20.000 de golfuri 5 si 6 la vanzare sunt maxim cateva sute pana la o mie de TSI-uri (preponderent 1.4 TSI, 140 hp care nu se mai fabrica). De ce oare? Ca sunt foarte bune si nu vrea sa le vanda nimeni?...

poate pentru ca motorul acesta este pe golf doar de vreo 2 ani si nu de la inceput :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

dios,

nu am spus ca nu-ti respect parerea... tocmai ca lucrezi in domeniul si ma asteptam la mai multa "deschidere" din partea ta...

Toate aceste motoare nu sunt pur si simplu facute, testate 10h si puse pe masini... nu o sa-ti povestesc chestii referitoare la teste pe care in mod cert le stii insa nu mi-ai dat nici un argument clar in defavoarea TSI-ului

Atat...

PS: valva aia e o chestie minora, nu am aflat prea multe ce face, cert e ca de ex pe vwvortex multi vorbesc de anularea ei cu fix 0 efecte negative... oricum costa doar 100 lei rezolvabila pe garantie (cazul meu)

Sunt motoare diesel arhicunoscute, proiectate si rasproiectate carora nu li s-au eliminat bubele... fie ca-s facute de vw, bwm, m-b, samd...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am vazut si eu Golf VI asta seara, este expus la Mall Vitan pt cei ce vor sa-l mai vada, si mi-a placut foarte mult exteriorul, parca e mai suparat :Driver: Nu m-am uitat calumea in interior pt ca era destul de intuneric. Mie mi se pare mai frumoasa decat actuala mea masina (Golf 5) si probabil peste cativa ani o sa iau in calcul sa mi-o schimb cu unul d-asta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dudu

.....in legatura cu "deschiderea" de care aminteai ...nu se cade sa ma apuc eu acuma sa fac dizertatii tehnice pe aici...tocmai pt. ca stiu ce inseamna sa lucrezi 3-4 ani la un motor ....sunt sigur ca as gresi ....raspunsuri tehnice pertinente nu iti pot da decat inginerii care au lucrat practic acest motor , sau mai bine , seful de proiect , care stie toate chichitzele ascunse , dar te asigur ca asta nu o s-o vezi niciodata (nici macar in revistele si la conferintele de specialitate).......sunt secrete de serviciu.

Si eu imi doresc ca acest motor sa fie in regula deoarece poate fi pt. mine o varianta de cumparare , totusi cand vine momentul sa decartezi bani pt. acel lucru e normal sa iti pui unele intrebari .......

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cat despre motorul pe benzina TSI a fost ales de doua ori motorul anului in Europa.
1.4 TSI 140/170 CP (twincharger) a primit trei ani la rand (2006, 2007 si 2008)premiul "International Engine of the Year" la categoria 1.0-1.4 litri. Anul asta in clasament a intrat, pe locul doi, si 1.4 TSI 122/125 CP (turbocharger). Clasamentele astea iau in calcul in primul rand realizarea tehnologica si nu fiabilitatea. Eu sper si cred ca motorasele respective stau bine si la capitolul fiabilitate. VW nu isi permite sa riste cu niste motoare insuficient testate...

Ca pret, intradevar, Golf VI pare cam scump, daca il raportezi la Jetta, care este acum cu cca 550 euro (cu TVA) mai ieftina. Iar din punct de vedere tehnologic nu sunt mari diferente intre cele doua. Doar noutatea le desparte...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

....raspunsuri tehnice pertinente nu iti pot da decat inginerii care au lucrat practic acest motor , sau mai bine , seful de proiect , care stie toate chichitzele ascunse , dar te asigur ca asta nu o s-o vezi niciodata (nici macar in revistele si la conferintele de specialitate).......sunt secrete de serviciu.

Ca viitor posesor de TSI 1.4 probabil ca vad lucrurile subiectiv.Nu pot sa cred insa ca ar fi diferente privind fiabilitatea acestor motoare fata de celelalte ale grupului VW.Ideea ca ar exista

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

tudorvw

faptul ca vei avea cuplul de la 1750 rpm (or whatever), nu inseamna ca motorasul de 1.4 si-a schimbat ceva din "ideile" lui initiale, cele de aspirat :icon_thumright: : din cate stiu eu, TSI-ul de 160/170 este vw de serie cu limitarea cea mai ridicata (rosu la 7200 rpm) iar ca feeling, turbina la peste 3500 face toti banii... binenteles, compresorul mecanic ii da cifre si raspuns corecte la turatii mici insa daca mergi cat de cat sportiv (schimbi la 4000-4500), vei cadea tot in "turbina" in treapta superioara.... asa ca...

Problema nu e de revs pentru ca un motor de cilindree mica este, prin traditie, unul de turatie... mai am un 1.4 insa aspirat pe un G4 si crede-ma ca la 220k km e (aproape) ca nou... eu chiar nu am date certe despre malfunction-uri la motorul asta... atat...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E ridicol sa ducem discutia in punctul in care se afirma ca motorul x sau cutia y nu e fiabila. Nu e cazul cu VW. Mai aruncati un ochi si la Fiat...au motoare de pana la 150 hp pe 1.4. benzina, de ceva ani si sunt ok. Probabil un 1.4 TSi nu o sa tina 600.000 km. Probabil o valoare decenta ar fi undeva la 300.000-350.000 km (sunt strict subiectiv)

Modificat de iepumare
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in sfarsit m-am urcat in el dar in plazza mall la dr taberei, inca nu am ajuns la dealer.

Impresiile mele punctual:

- exterior mi-a placut frumoasa dar parca e prea sexy, prea rotunjoara, adica agresivitatea din grila frontala in spate nu exista deloc, nu se cintinua intr-o parte finala frumoasa ca sa te atraga din orice parte ai privi-o, e parca e neterminata sau nu stiu spatele eu cel putin l-am vazut aiurea rau de tot

- interior, DA TATA e ALTCEVA, adica> volanul fain tare, indicatoarele din bord marfa rau, culorile noi, alb cu rosu foarte frumos se vad, clima bi zona mult mai high tech fata de cea de pe G5, in shimb tapiteria de pe trendline slabuta, adica in kia ceed cel putin, cu omul cu care am fost si care are a doua echipare nu stiu cum ii zice, parca e mai faina, tapiteria mi s-a parut ieftina rau si slaba calitativa, scaunele fata slabe la trendline, deci ori comfortline, ori pachet interieur M2, radio CD 210 nasol rau cu gaura aia acolo in bord, obligatoriu RCD310

si mai am o intrebare poate ma nedumereste careva> mi s-a parut mic spatiul de pe bancheta din spate comparativ cu kia ceed, adica am intrat eu si prietenul meu si gata nu mai intra nimeni in Golf VI, in schimb in ceed mai intra o persoana mai subtirica sau cel putin ramenea mai mult spatiu

e si acum o oferta de la PBV1 care mi-a dat-o baiatul de langa masina care o pazea si impartea pliante>

Golf VI Trendline 1,4 80 cp

dotarile standard

+ cateva optionale> climatronic,

computer de bord plus ( tipu zicea ca ca ala nu e plus, ci simplu- El habar nu avea!)

pachet secure> cotiera, proiectoare ceata,

roata de rezerva normala din otel,

culoare metalizata rosu red amaryllis

tapiterie negru titan

pret cip> 12899

pret ddp> 15350 euro

frumoasa masina, faina rau inauntru, daca stii sa ti-o configurezi cum trebuie sau sa iei orice altceva mai sus ca trendline in functie si de bugetul fiecaruia, insa pentru motor 1,4 80 de cp sa platesti 15,350 euro? fara suparare dar asa ceva nu merita adica pentru un motor asa micut platesc ce renumele VW, si asta in plina criza financiara

Modificat de lupul1952
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:lol: M-ati innebunit cu criza asta financiara...

E o chestiune mult indusa...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si mai am o intrebare poate ma nedumereste careva> mi s-a parut mic spatiul de pe bancheta din spate comparativ cu kia ceed, adica am intrat eu si prietenul meu si gata nu mai intra nimeni in Golf VI, in schimb in ceed mai intra o persoana mai subtirica sau cel putin ramenea mai mult spatiu

Raspunsul este evident: Cee'd este mai mare la interior decat Golf V/VI si are ampatamentul mai mare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

Ramaneti va rog OnTopic!

Posturile "pe langa" au fost sterse iar urmatoarea abatere va fi sanctionata!

Mersi!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe cand primele impresii de la un proaspat detinator de Golf VI ? Asteptam cu nerabdare !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@tudorvw

Vezi ca colegul de forum adi isi cumparase un 1.4 tsi 160 cp de pe stock, a si postat pe aici nu mai retin exact unde.

Edit: postul 394 din acest topic mai exact

Modificat de iepumare
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Imi place masina, si are un look mai agresiv asa.. e mai sport decat toate golfurile facute pana acum. Are bad look fara pleoape ;) :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

prima mie de km cu golf-ul , impresii:

stablitate cu cel putin 25% peste G5

calitatea finisajelor superioara

insonorizare mai buna

motorul trage mai liniar (2.0 Tdi , 140hp)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da ce face frate de este cu "25 % mai stabila!!!!"....l=au pus pe camp magnetic. Sa nu exageram acum totusi.....inteleg ca trebuie sa le vinzi...da lasa-ne. Eu personal nu am observat decat niste diferente absolut minore intre tinutele de drum ale celor doua. Si alea extrem de subiective.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dezamagitor, asta pot sa spun momentan, multe elemente de la golf 5 si tiguan!

- bordul de G5 cu mici modificari

- o problema care am remarcat-o si la G5 si la G6 pasagerul din spate nu poate intinde picioarele sub scaunul din fata, foarte incomod la G4 parca este mai comoda pozitia pasagerului din spate.

etc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Golf VI a ocupat locul trei in topul "Masina anului 2009 in Europa", la oarecare distanta de Opel Insignia si Ford Fiesta, care au ocupat primele doua locuri despartite fiind de un singur punct. Oare cand va oferi si VW o varianta 2.0 TDI 4Motion cu DSG (nu SUV), ca noul Insignia (2.0 CDTI 190 CP 4x4 cutie automata)?

Modificat de Michael
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am fost sa vad si eu golful VI. La vremea lui, cand a fost lansat, Golf V-ul mi-a placut, avea ceva care atragea. Golf VI nu are nimic de genul asta, cel putin nu pt mine. Nu pot sa ii reprosez nimic, insa nu are ceva care sa ma faca sa vreau sa petrec mai mult timp in masina. Nu am stat mai mult de 5 minute in el, am trecut rapid la scirrocco, o masina chiar superba.

Modificat de Genesis
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu pot sa ii reprosez nimic, insa nu are ceva care sa ma faca sa vreau sa petrec mai mult timp in masina. Nu am stat mai mult de 5 minute in el, am trecut rapid la scirrocco, o masina chiar superba.

Mie, din contra, mi s-a parut Golf V inferior ca design fata de Golf IV, si, din cate imi amintesc, multi au fost dezamagiti din acest punct de vedere, la aparitia generatiei V a Golf-ului.Problema cu design-ul este pur subiectiva, probabil e si o chestiune de obisnuinta.Dealtfel Golf-ul nu cred ca a incercat niciodata sa impresioneze prin design, s-a adresat altei categorii de clienti (de asta exista si Scirocco).Ca dovada, diferentele putin spectaculoase de la o generatie la alta.Mult mai important este faptul ca nu-i poti reprosa nimic, asa cum ai spus.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In sfarsit l-am vazut si eu :D. Desi lucrez in zona n-am fost curios pana acum sa ma duc sa-l vad.

Am f placut surprins.

M-am urcat direct in golf 6 highline si marturisesc ca m-am simtit "acasa" la volan :santa:

Totul era unde trebuie si de o calitate excelenta.

Pielea de pe volan si butoanele de pe acesta mi-au placut f mult.

Toate acestea combinate cu o pozitie de condus excelenta mi-au dat acest sentiment de "acasa". Sunt un pic entuziasmat acum recunosc dar sunt cu motiv.

Abia astept sa fac un drive test.

Despre exterior pot spune ca ii sta f bine in negru iar pe echiparea highline grila de la radiator este cromata (nu as fi observat daca langa el nu era si un trendline). Grila cromata nu este de prost gust nu iese in evidenta.

Spoilerul fata combinat cu niste faruri pe xenon (cel expus nu avea) i-ar da masinii un pic de auto emocion (gti-ul o sa faca furori) in rest masina este exact la ce ma asteptam de la un golf.

Cand am plecat din showroom dupa aprox 30-40 de min (lost track of time :blah: ) m-am intrebat mi-as cumpara masina asta?

Am raspuns "da": nu stiu cum o sa ma incadrez eu cu 2.0 TDI 110 CP DSG, highline + niste optionale minime in 20K ddp (atata o sa am buget).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!