Jump to content

Termostat electronic


sp0nsoru
 Share

Postare recomandată

Sigurantele, de pe baterie sunt ok? Am vazut ca ai zis ca verificat dar multi se limiteaza la cele din tabloul din interior.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 355
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Al Bundy

    51

  • Helloween

    38

  • Moog

    29

  • andrei_221

    25

Da au fost verificate chiar si schimbate maine o duc la un electrician auto , sper sa nu fie ECU ars 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu are treaba ecu. Verifica sigurantele din panoul lateral.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am cumparat releul de ventilatoare dupa cum ai spus (Al Bundy) si ai avut dreptate era defect , acum imi functioneaza ventilatoarele , multumesc membrilor pt sfaturi si daca sunte-ti din Bucuresti si aveti vreo problema duceti-va la garajul lui Al Bundy omul stie meserie 

SEARA BUNA !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Salutare!

Am citit tot topicul si tot nu m-am lamurit asupra problemei mele:

Asadar, subiectul in cauza este Skoda Octavia 1.6 mpi BFQ. Observasem de iarna trecuta ca la relanti nu baga caldura. Daca acceleram in gol pana pe la 1000-1200 rpm incepea sa bage caldura. Mi-am zis ca poate o fi o problema de la pompa de apa. In primavara am schimbat kitul de distributie impreuna cu pompa de apa iar acum, odata cu venirea iernii mi-am dat seama ca problema persista: nu am caldura la relanti, chiar daca temperatura apei indicata in bord este 90 grade.

Am verificat cu VCDS-ul gandindu-ma ca poate nu indica bine ceasul din bord, si am observat ca in momentul cand ajunge acul la 90 de grade temperatura in vcds este undeva la 75 de grade. Chiar si asa...la 75 de grade tot ar fi trebuit sa intre aer cald in masina si nu rece, iar daca turez putin motorul incepe sa bage cald.

Saptamana trecuta mi s-a aprins check-ul. Am scanat si mi-a dat asta:

 

17700 - Map Controlled Engine Cooling Thermostat (F265): Open Circuit
P1292 - 35-10 - - - Intermittent

 

Am sters eroarea, am facut o tura scurta, am rescanat si eroarea aparuse din nou. Am observat ca la pornirea motorului pornesc si ventilatoarele de la radiator....doar uneori.

Acul la temperatura creste normal as zice eu pana la 90 de grade si se stabilizeaza acolo indiferent de regimul de mers (constant la 90 km/h, in oras, in coloana, etc) ceea ce ma duce cu gandul ca termostatul ar trebui sa fie ok din moment ce nu scade temperatura indicata in bord.

 

Intrebarile mele ar fi:

1. cum sa fac sa imi dau seama daca termostatl este intr-adevar bun

2. cum fac sa am caldura in masina iarna, la relanti in cazul in care termostatul este bun.

 

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai la eroare ta scrie clar...

http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/17700/P1292/004754

Verifica pe 130-131-132 daca temperaturile se nimeresc...

Bordul si realul nu prea au treaba...arata 90 de la ~70-115... altfel o blonda se duce cu masina la service :)

Iarna nici mie de ex nu-mi baga caldura imediat...deabia dupa 2-3 km se simte bine caldura...mai intai banui ca incalzeste bine motorul si dupa aia pe fraierul de la volan :)

Daca ai sa mergi putin mai turat, pompa o sa bage mai bine dar si motorul va produce mai multa caldura...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mie momentan nici dupa 30 de minute nu imi baga caldura daca stau la relanti. In schimb in mers baga dupa 3-4 km sau 5-7 min.

Din solutiile prezentate pe ross-tech mai ramane doar sa inlocuiesc temostatul si n-as vrea sa ajung aici inainte de a mai intreba in stanga dreapta.

Multumesc pentru post!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe frigul asta poti sta mult si bine la relanti...

In toamna, forjata un pic la 2500-3000rpm ajungea la 105 grd sa deschida termostatul...

Verificam functionarea noul bloc termostatic :)

Varianta poate mai probabila si mai naspa sa fie caloriferul infundat...

Ia o interfata daca nu ai si sapa putin altfel spargi bani de aiurea...

Dar cred ca vrei prea multe...daca dupa citeva minute de mers baga caldura, si vrei mai mult de atat ar fi cazul sa te gindesti la incalzire auxiliara...

Webasto, bujii incadescente etc...un miniradiator de pus pe bord :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bun si topicul ala :) e tot despre kktul asta de motor AVU/BFQ...dar omul are eroare pe fantasticul bloc termostatic...

Deci discutia e la locul potrivit...

Ca bagarea caldurii in masina poate fi si din cauzele din topicul spuis de tine e alta poveste...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Moog, tu ai caldura la relanti? Eu am mai zis ca nu am. Cati cu AVU/BFQ oare au?... cred ca ar trebui un sondaj

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai am scris ceva mai sus...la relanti se incalzeste foarte greu...acum la -1-2 grd tre sa stai ~5min sa ajunga la 30-40grd apa...deic caldura sa se simta pauza...

Daca o calc 1-2km adicatelea vreo 5-6min incepe sa bage caldura...

La fel si incalzirea in scaune :)

Eu m-am obisnuit sa ma echipez bine dimineata pe timpul iernii :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Moog, in mers baga caldura, nu ma plang, dar mi se pare aiurea ca dupa 45 -60 de min de mers, adica apa are cel putin 90 de grade de minute bune, daca opresc la semafor in 60 de secunde deja sufla aer rece prin grile. Daca accelerez putin sufla cald. E clar ca este o problema undeva, ori de proiectare ori a mea si altor cativa nefericiti au o problema comuna. 

Nici la passat-ul din '86 nu pateam asa ceva si totusi are aproape 30 de ani vechime.

 

Am VCDS dar nu prea ma pricep si nici nu imi vine sa imi bag nasul prea tare p-acolo sa nu stric ceva...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

este o problema la debitul de apa in calorifer.

Ce imi aduc aminte la 2 Tour-uri, unul avea un furtun gatuit in spatele motorului, iar altul avea caloriferul blocat cu mizerie (nu stiu de la ce).

In ambele cazuri, doar in turatie mai circula apa cat de cat prin sistem, astfel incat sa bage si caldura.

Modificat de andrei_221
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai o problema, si cred ca e ce zice andrei...

La mine dupa ce incepe sa bage tot baga...ca ma oparesc la papuci la o bucata de vreme :) ...dau pe parbriz si picioare deobicei...

Nu ai ce strica cu VCDS-ul daca intri pe measuring block...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca un furtun putin sugrumat este o explicatie buna. Calorifer infundat imi este mai greu sa cred...masina are 5 ani si in primavara am schimbat lichidul de racire. Cel original pe care l-am dat jos a iesit la fel de curat ca cel nou pe care l-am pus.

O sa ma chiorasc pe la furtunele alea sa incerc sa vad daca e ceva in neregula p-acolo.

 

Referitor la termostat ca sa fiu si putin ontopic, asta merge doar on/off sau are si pozitii intermediare? Ma gandesc sa nu "scape" pe langa el in momentul cand ar trebui sa fie pe pozitia inchis si atunci imi "fura" din debitul care ar trebui sa treaca prin calorifer......

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa am patit si eu (tocmai d-aia am si deschis topicul http://vwforum.ro/topic/107726-caldura-doar-cu-motor-turat/).

Eu am clatit caloriferul si vasul de expansiune si si-a revenit. In sensul ca acum baga caldura grup dar la relanti tot baga un pic mai rece si-ti spun sincer ca di calorifer nu a iesit cine stie ce jeg. Doar un pic de apa tulbure si atat. Nici nu era infundat. Merita sa incerci si asta deoarece e varianta cea mai ieftina si nu e asa greu de facut. Daca vrei te dirijez eu cum sa faci. Sa nu uiti sa verifici si supapa de la capacul vasului de expansiune. La mine inainte, cu motorul rece daca-l desfaceam fasaia iar acum nu mai face asa (nu stiu daca are vreo relevanta asta dar prea s-au legat toate intamplarile in jurul caldurii). Repet: dupa ce s-a racit lichidul!

 

Faptul ca iti da eroare la termostat... si-ti pornesc si ventilatoarele... am patit si eu si pana nu am schimbat termostatul nu s-a rezolvat problema (la postul 120 am pus eu ceva poze daca te ajuta sa te orientezi putin, nu e greu numai ca spatiul e cam stramt), dar cum am scris mai sus incepe prin marea "clisma" (cum m-a sfatuit un forumist si pe mine)

Modificat de Helloween
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Supapa aia de la capacul vasului de expansiune am invartit-o si eu putin, am suflat p-acolo dar mare lucru nu prea am putut sa ii fac. O sa incerc sa ii fac o "clisma"  :winter: dar din pacate stau atat de prost cu timpul incat numai dupa sarbatori o sa reusesc.

Multumesc pentru raspuns. Multa informatie intr-un singur post!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Buna Ziua! Am si eu o problema cu martorul check engine aprins si ventilatoarele merg continu chiar si dupa ce opresc motorul , am schimbat 3 termostate, 3 senzori de temperatura (62) , releul de la ventilatoare , senzorul de pe radiator G83 ,am facut o diagnoza si rezultatul e :

 

 

18070 -  Coolant Fan Control 2: Short to Ground

 

        P1662 - 35-00 

Am verificat sigurantele si mufele de la releu si par ok , motor avu 1.6 75kw .Va multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica releul conform acelui DIY, vezi daca ajung toate tensiunile necesare in mufa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am facut output test (motor) dar temp in gr 130 nu am verificat  ,sunt nou in Vag-com 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

poate sa fie din releul ventilatoarelor? am schimbat releul si nu am gasit cu aceeasi litera la cod aveam 1J919506 L si cel nou are 1J919506K


Am avut azi drum pe  la AVIA Pantelimon si cel care se ocupa cu diagnoza mi-a spus sa scot mufa de la senzorul de presiune AC dar fara nici un rezultat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

post-99516-0-57029000-1393259668_thumb.jpost-99516-0-26767700-1393259697_thumb.jam verificat temp  cu vag si am facut niste poze  in gr 130 ,voi ce ziceti?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • kthor changed the title to Termostat electronic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!