Jump to content
sp0nsoru

Termostat electronic

327 postări în acest subiect de discuţie

sp0nsoru   
sp0nsoru

azi dimineata s-a aprins becul martor motor ai la scanare am avut urmatoarea eroare

17700 - termostat electronic, semnal intermitent - fir posibil intrerupt

am sters eroarea si dupa 10 km s-a aprins iarasi. Acum eu termostatul l-am schimbat dar am inteles ca acesta ar fi ceva legat de radiator....stie careva unde este localizat si cum pot da de el?

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
xxnelu   
xxnelu

1. Ar fi fost mai bine sa post-ezi in ACEST TOPIC.

2. Termostatul nu il gasesti nici pe radiator nici pe blocul motor; vezi poza si cu siguranta o sa dai de el.

post-3949-1219891983_thumb.jpg

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
sp0nsoru   
sp0nsoru

mersi mult dar acum ma gandesc daca face ceva rau ca nu e bun caci am de mers cu masina din localitate si nu e timp de schimbat caci pana vine piese...nah romania

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
sp0nsoru   
sp0nsoru

am localizat acel bulb sa zic asa, am scos afara si are firul intrerupt, am incercat sa lipesc cu pistolul de lipit dar nu tine. Problema cea mai nasoala ca nu pot sa fac rost de altul, am incercat pe la magazine de piese auto dar nimeni nu stie cum sa il aduca. Am luat si seria de pe el si nici asa PBT-G 730(sau 780 caci e tare mic scris). Ma poate ajuta cineva?stie cum se poate face comanda de el?

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Al Bundy   
Al Bundy

Asta e codul care il cauti!

06A 121 111 Imagini in atasament.Pretul pleaca de la 70 euro

coolant_termostat_housing.pdf

Modificat de al bundy

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
sp0nsoru   
sp0nsoru

termostatul cu totul l-am schimbat acum cateva luni 4-5 dar eu vreau doar acel bulb sau ce o fi si nu stiu de unde sa caut.Acum ce duamne sa fac sa iau tot sistemul pt un bulb?caci si data trecuta nu mi-au putut aduce termostat numai sistemul complet caci e mai ciudat....dupa seria de sasiu.....cu toate ca pt AVU cum e la mine a adus vreo 4 modele sub 100 ron dar nici unul nu potrivea ...ca si concluzie mie mi-ar trebui doar acel bulb

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
sp0nsoru   
sp0nsoru

17700 - Map Controlled Engine Cooling Thermostat (F265): Open Circuit

P1292 - 35-00 - -

aceasta este eroarea cu toate ca am schimbat acel bulb si stau sa ma gandesc ca in iunie anul acesta am schimbat termostatul cu tot. Ce este de facut?

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Al Bundy   
Al Bundy

O idee ar fi sa verifici G62. Si firele care ajung la bulb.

Modificat de al bundy

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
xxnelu   
xxnelu
17700 - Map Controlled Engine Cooling Thermostat (F265): Open Circuit

P1292 - 35-00 - -

aceasta este eroarea cu toate ca am schimbat acel bulb si stau sa ma gandesc ca in iunie anul acesta am schimbat termostatul cu tot. Ce este de facut?

Sper sa nu intelegi gresit dar, pentru a elimina orice neintelegere...ce ai inlocuit tu (bulbul despre care vorbesti) este cel din imaginea de mai jos? Contactele sunt OK?

post-3949-1221243532_thumb.jpg

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
wormostar   
wormostar

sal in timpul vreii plecand la mare toata noaptea am mers si nu se ridica temperatura mai sus de 75 de gr in mers si cand opream prin orase la intersectii urca catre 90 de gr, am suspectat termostatul ca e pe deschisapoi nu mia mai facut figura la intoarcere.

Poate fi bulbul?

in afara de vacom cum mai pot verifica "jucaria"?

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
sp0nsoru   
sp0nsoru

revin cu detalii si anume: atasez aci poza cu alel zis bulb care am schimbat dar problema este urmatoarea, cand am descoperit unde e buba am scos acest bulb si am vazut ca din varful lui lipseste o bucata de ceara sau ce este chestia aia galbuie.....acum acesta din imagine il am de pe termostatul vechi si e ok. Cand am schimbat nu am bagat de seama ca nu intra bine bulbul la locul lui ....am pus siguranta, stergere eroare din vag com si dupa o vreme iar se aprinde becul......cand sa descoper ieri din prost noroc ca acel bulb atarna pe langa termostat...dau sa bag si vad ca nu intra bine, il iau pe cel rupt intra ok. Acum ma gandesc de ce nu se poate aduce la comanda acest bulb...sau vad eu acolo ca ar avea un locas special parca unde ar intra si capetele de la sarma din el....oare tre sa stea fix acolo e ca si un contact?azi am sa iau termostatul jos sa curat acea bucata ce a ramas acolo....sper ca nu distrug nimica

singura varianta cred ca ar ramane sa cumpar un set iarasi complet adica termostat nou.....in cazul in care nu rezolv nimica

chiar nu ii vad rostul la acest bulb deoarece apa nu urca mai mult de 90 si nici nu scade sub 90 si deja am 1000de km dar ma enerveaza sa bat becul de motor aprins in bord

post-19801-1221293405_thumb.jpg

post-19801-1221293440_thumb.jpg

post-19801-1221293467_thumb.jpg

post-19801-1221293484_thumb.jpg

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
sp0nsoru   
sp0nsoru

se pare ca e o treaba nemteasca si de 2 lei pana la urma. Acel bulb am constatat azi ca vine lipit de termostat prin acele 2 fire, deci imi trebuie termostat nou care e undeva la 70 euro. Acum stau si ma gandesc de ce se duc asa de repede ca doar acum 4 luni l-am schimbat din acelasi motiv(circuit deschis...fir intrerupt). Sa fie chiar asa de proaste aceste termostate? incep sa cred ca e mai buna o dacie

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Al Bundy   
Al Bundy

Daca cumperi chinezarii nu o sa tina. Pe acel bulb scrie in chineza cumva?

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
sp0nsoru   
sp0nsoru

acesta este bulbul de la termostatul original (stiu atsa deoarece masina e din suedia si termostatul deschide la 105 grade, cred ca din cauza temperaturilor mult mai scazute in tarile scandinave)adica cel care credeam ca e ok din cauza ca e intreg. Scrie pe el doar BEHR sub el Germany iar mai jos ceva cod PBT-G730

Cel care l-am comandat data trecuta adica pe la sfarsitul lui mai e la fel adica tot de la firma BEHR.

Azi m-am interesat si e 350 ron unul.....deci cred ca skoda e o "chinezarie"(cel putin cele cu cod motor AVU+BFQ, deoarece la restul se poate aduce si separat termostat) deoarece la 4 luni sa dai 350 ron...... :icon_thumright:

Modificat de sp0nsoru

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Al Bundy   
Al Bundy

Daca era original avea codul OEM pe el. Acel bulb se mai gaseste si in alta parte pe masina, vezi atasamentul. Daca nu are codul OEM atunci a mai fost inlocuit candva.

avu.pdf

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
xxnelu   
xxnelu
se pare ca e o treaba nemteasca si de 2 lei pana la urma. Acel bulb am constatat azi ca vine lipit de termostat prin acele 2 fire, deci imi trebuie termostat nou care e undeva la 70 euro. Acum stau si ma gandesc de ce se duc asa de repede ca doar acum 4 luni l-am schimbat din acelasi motiv(circuit deschis...fir intrerupt). Sa fie chiar asa de proaste aceste termostate? incep sa cred ca e mai buna o dacie

Ai verificat rezistenta termostatului? Daca este OK, atunci problema este doar din contacte.

Cum spuneam si ceva mai sus...mi-e teama ca intelegi putin gresit lucrurile (functionarea acestui termostat); nu "bulbul" este problema...mai uita-te la atasamentul din post-ul meu.

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
sp0nsoru   
sp0nsoru

termostatul e ok DAR acest termostat vide lipit de acel bulb prin 2 fire adica vine sudat de el. Eu chiar nu inteleg nimica, chiar trebuia pus acest senzon intre termostat si mufa?nu se putea trece direct din termostat la mufa cu 2 fire?Trebuia sa puna aceasta sarma ca legatura intre termostat si mufa. Ce uameni de 2 lei, duamne fereste.

Acum pun pozele ca sa se vada unde vine sudat, modul cum ar trebui sa apara termostatul lipit de bulb si ....cum vine pozitia in blocul de plastic

ma gandesc daca as rezolva ceva daca as trage din termostat 2 fire sa le atasez la bulb?cu un pistol de lipit. Prin acel bulb nu trece apa....caci umblu cu el afara acuma si nu curge nimica caci capatul de la termostat obtureaza acel orificiu.Oare pot sa trag 2 fire din termostat catre bulb?sau direct in mufa de la senzor

post-19801-1221399533_thumb.jpg

post-19801-1221399540_thumb.jpg

post-19801-1221399544_thumb.jpg

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
sp0nsoru   
sp0nsoru
Daca era original avea codul OEM pe el. Acel bulb se mai gaseste si in alta parte pe masina, vezi atasamentul. Daca nu are codul OEM atunci a mai fost inlocuit candva.

nu e bulbul despre care vorbesti. Si eu am crezut la fel ca si tine ....dar intr-un final am dat de el si e un bulb de apa ceva de genul asta si se mai gaseste pe la radiator. Tot in SOTE am aflat...Eu zic ca acest bulb nu are nici un cod si nici nu se poate aduce separat caci vine legat(sudat) de termostat ...iar in momentul in care se desface de catre termostat trebuie adus set nou....La mine termostatul nu are rezistenta despre care se tot vorbeste...acesta este originalul de pe masina adica primul....cel care l-am schimbat acum 4 luni ce deschide la 105 grade asa si scrie pe el. Nu va suparati dar eu nu vad nici o rezistenta sau vreun mod de a ajunge in miezul lui

post-19801-1221400509_thumb.jpg

post-19801-1221400518_thumb.jpg

post-19801-1221400530_thumb.jpg

post-19801-1221400541_thumb.jpg

Modificat de sp0nsoru

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
xxnelu   
xxnelu

Daca termostatul NU are rezistenta despre care se tot vorbeste, atunci la ce naiba mai este nevoie de fire/contacte (cum ai precizat si in poza)?!

Bulbul, ma indoiesc ca ar trebui sa fie "sudat" de termostat; cum il mai demontezi/montezi?! De acolo se pare ca lipsesc niste fire.

Cum spui si tu ..." acest termostat vide lipit de acel bulb prin 2 fire". "Bulbul" ajuta la conectarea termostatului cu mufa/exterior. In termostat exista rezistenta, care incalzeste WAX-ul din termostat(WAX este exprimarea din manual), WAX care, la randul sau se lichefiaza si expandeaza actionand tija din varful termostatului.

La tine persista eroarea deoarece nu ai asigurata conexiunea rezistentei din termostat, la mufa exterioara. Parerea mea.

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
sp0nsoru   
sp0nsoru

spun suta la suta ca nu lipseste nici un fir si ca este sudat. De ce?pai chaiar aci stau si eu sa ma gandesc de ce a trebuit sa se faca asa?ca ei sa mai stoarca ceva bani.

nici termostatul in sine nici bulbul nu au un part number separat. De ce?deoarece vine impreuna cu tot ansamblul vin sudate chiar de aceea nu se poate aduce separat.

cand am vorbit cu cineva despre codul de eroare a zis sa scot acel bulb sa il schimb. Nu aveti idee ce greu am tras de el iar cand am reusit sa il scot s-a auzit ca o mica pocnitura adica cum s-a rupt de catre termostat."firele" care le am eu insemnate pe poze sunt doar punctele de legatura care par sa fie fire deoarece au litze.Mai sus intr-o poza am incercuit locasul unde vine prins de termostat si are forma circulara fapt ce denota ca se lipeste sudeaza de termostat acolo iar Wax-ul sau mai bine zis ceara cand ajunge la temperatura optima face legatura cu exteriorul prin acest bulb....care are atasate doua fire de termostat....dar ma tot gandesc daca trag 2 fire din termostat si pun pe direct la mufa are ceva?

ceva in genul acesta de termostat adica set complet este si pe audi. Are un coleg un A3 si el zicea ca atunci cand s-a dus termostatul a trebuit sa comande set intreg...

acum de ce zic sa trag 2 fire deoarece acel bulb nu are nici o rezistenta in el nimica doar o sarma mototolita fara un sens definit invelit in ceva acrilat sau plastic...

post-19801-1221407622_thumb.jpg

post-19801-1221407627_thumb.jpg

post-19801-1221407631_thumb.jpg

post-19801-1221407640_thumb.jpg

post-19801-1221407646_thumb.jpg

post-19801-1221407671_thumb.jpg

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
xxnelu   
xxnelu

Asa cum arati in penultima poza, ca ar trebui sa stea unite (bulbul si termostatul), nu vad cum le-ai putea monta in dispozitiv. Eu, cred ca termostatul are/contine si cele 2 fire care se conecteaza (ulterior) la "bulb". De fapt, asa este si in atasament. Nu stiu exact ce este chestia aceea portocalie si rolul ei...poate doar ceva izolator/protector.

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
sp0nsoru   
sp0nsoru

in prima poza din ultimul post este capacul cu bulbul montat in el si am tras o sageata ca sa se vada capatul bulbului, in poza 4 arat cum intra termostatul in acel capac unde este montat si bulbul(se vede afara din capac capatul adica mufa de la bulb) iar in penultima poza arat cum vine lipite unul de altul in acel capac. distanta dintre termostat si bulb nu e mai mare de 1mm in interior de accea eu zic ca sunt sudate. ma gandesc daca as trage 2 fire de la termostat direct la mufa sis a scot din joc acel bulb.oare ce as rezolva?

de ce duamne au trebuit sa faca o chestie asa de complicata?nu se putea mai simplu

chestia aceea portocalie este un material acrilic, plastic...iar daca te uiti la postul 11 la prima poza vezi ca sarma din bulb are un circuit haotic nu merge intr-un sens anume sa zici ca e ca o rezistenta....e un ghemotoc astupat cu un plastic portocaliu. Cred ca e doar cu rol de izolare dar nu stiu de catre ce se vrea izolarea caci acolo e numai plastic...nu intra apa la acel bulb....firele sunt albastre si izolate de asemenea....cum am zis o treaba facuta cu dosul :)

Modificat de sp0nsoru

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Al Bundy   
Al Bundy

Ok, acum am inteles ce e acolo. Chestia aia acrilica e izolator pentru ca daca nu era, cand se deschidea termostatul apa trecea peste cele 2 contacte din capul lui. Acum poti face asa: Lipeste cate un fir de vre0 10 cm izolat, litat pe fiecare contact din capatul termostatului si punctele de lipitura izoleaza-le cu ceva silicon, poxilina, etc care sa reziste la mai mult de 100grade celsius. Baga termostatul la locul lui si scoate firele pe gaura pe unde tb sa fie mufa cu bulbul acela acrilic. Sparge acrilatul ala pana ajungi la plasticul negru, dar atentie, sa lasi 2-3 mm sarmele acelea in afara. Taie firele care vin de la termostat cat mai scurte, dar sa le poti lipi de sarmele ramase in mufa. Izoleaza si aceste lipituri cu acelasi material ca la termostat. Baga mufa la loc sa nu curga apa pe acolo. Verifica sa fie etans. Inainte de toate astea verifica daca rezistenta termostatului mai e buna cu un aparat de masura sau leaga la 12 v acele fire litate lipite si vezi daca se misca termostatul. Daca nu ai inteles tot ce am scris mai intreaba.

In prima poza din postul #11 se vede ceva albastru la imbinarea dintre acril si plasticul negru. Acolo cred ca nu a fost izolat perfect si antigelul a halit dintr-un fir (aia albastra e cocleala) si acolo era intrerupt, nu la imbinarea dintre acril si termostat care ai rupt-o tu. Masoara continuitatea dintre pinii mufei si firele din capatul acrilului si spune-ne daca nu sunt intrerupte.

Modificat de al bundy

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
sp0nsoru   
sp0nsoru

am sa incerc maine sa trag 2 fire sa vad ceva iesi numai sa am timp sa si montez la loc pe masina. dar sa stiti ca nu trece apa pe langa acel bulb deoarece termostatul etanseizeaza perfect, caci de 2 sapt bulbul cel pe care l-am rupt e in portiera de la masina si mufa atarna pe acolo haotic.nu e gram de apa

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
wormostar   
wormostar

fratilor problema mare la mine

iar a apraut chestia cu temperatura adik: nu se aprinde nici un martor de la motor in timpul testului si in mers; dar temperatura in mers nu se ridica la mai mult de 70-72 de gr. Am oprit masina am lasat-o 5 minute apoi am dat cheie din nou au apartut aproape 85 de gr apoi a scazut la 70.

Ce-i chestia asta? e termostaul sau senzorul dus?

are vreo legatura cu vechimea antigelului? ca de 6 ani nu cred ca a fost schimbat si oricum nu am incredere ca la 90k km l-au schimbat aia de la uniservice graitaru.

Motrorul termostatului e normal sau pas cu pas? sa incerc sa-l alimentez fortat la 12 v?

si apropo cat costa sa-l inlocuiesc la servis?

Modificat de wormostar

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont

  • Activi pe această pagină   0 membri

    Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.

×