Jump to content

DIY - Deschidere hayon din telecomanda


matcat
 Share

Postare recomandată

Hey, intamplator am vazut posturile voastre..

Vedeti ca exista amortizoare pe toate dimensiunile si, mai important pe toate fortele!

http://www.wizyon.ro/?s=produs&id=16

http://www.wizyon.ro/?s=produs&id=12

S-ar putea sa fie suficient sa inlocuiti amortizoarele standard cu amortizoare mai puternice.

eu vreau sa imi construiesc un pat Murphy(rabatabil) si o sa achizitionez 2 amortizoare tari

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut baieti.....vad ca sunteti f priceputi cand vine vorba de masini telecomenzi si etc! FELICITARI!! AM si eu o problema poate se pricepe cineva sa ma indrume sau sa ma ajute.....Am un golf 5 din 2006 (aprilie) si l.am cumparat la mana a 2-a numai ca l.am cumparat cu o singura cheie! Si am vrut sa,mi fac alta dar normala! Am fost la reprezentana si imi cere 200E pt o cheie briceag....pt ca altfel nu o poate face! Dar mi se pare inutil sa am 2 briceaguri si vreeam una normala. Am fost la un atelier de facut chei...unde faceau replici dar si originale de toate felurile ....dar nu au reusit sa se conecteze la masina mea....cu aparatul ala.............ei zic ca masina mea e stricata ....eu zic ca poate aparatul lor e depasit! Facusem cu o zi inainte un tester amanuntit la masina! SI in cele din urma m.am dus la altu care mi,a zis ca imi poate face cheia daca ii dau CODUL PIN al masinii!! UNDE GASESC CODUL ASTA PIN?? :)(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca nu l-ai primit cu masina, se citeste cu vag-tacho din clusterul masinii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

vag-tacho este o interfata USB si un program pe PC ce conectate la masina ta pot scoate diverse coduri de acces, citit flashul din instrumente si chiar rusinoasa modificare de km afisati.

La fel este si VAG-COMMANDER (alta scula alt pret). Daca ai drum prin Bucuresti detin VAG-COMMANDER original (si o clona de vag-tacho) si pot sa-ti scot codul ala.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

Olympuss

Daca ai intrebari ref la diversele softuri/interfete pentru gama VAG, foloseste PM-ul

Lesne poti observa ca acest topic se refera la total altceva

Mersi!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut ALL am citit tot topicul si sunt interesat de aceasta modificare. Pana la urma a reusit cineva sa faca ceva care sa reziste ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

la mine a tinut aproape o luna. Dupa nu mai erau suficient de puternice arcurile. Abia aruncau o palma portbagajul si le-am scos.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si la mine la fel, o luna au tinut, apoi le-am scos ca se slabisera arcurile

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

ai folosit amortizoarele de hayon originale? Si eu am schimbat amortizoarle de hayon, dar nu erau originale si nu prea au rezistat, cumva trebuie folosite unele mai puternice? 1J6 827 550 este codul pt Golf 4 si Passat B5.5, stie cineva un piston din asta mai puternic sa fie de dimensiunile originalului?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu cred ca o sa gasesti, decat daca dai de unul cu alta destinatie...

ce s-a incercat aici s-a incercat cu amortizoare orij cu arcuri adaugate, insa nu au rezistat arcurile.

am mai citit pe vortex ca la unii la care le tineau arcurile uzura la amortizoare era mult prematura.

deci ptr o treaba ca la carte ar trebui alte amortizoare mult mai rezistente sau...lasata masina cum a venit.

desigur ca mai ai o varianta .aceea de a monta sistemul de la pheaton cu servomotoras insa nu stiu daca e convenabil sa tai din masina sa sudezi si sa vopsesti ptr o fita de genul asta...:wacko:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Am urmat toti pasii descrisi de voi. Au iesit super arcurile, haionul se ridica, dar acel inginer la care m-am dus nu a putut face nimic din vag, a zis ca nu e posibil ;), cu toate ca i=am si dus setarile de pe forum. stie cineva???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai nu mai bine gasesti pe cineva de pe forum care are un vag-com?

sau mergi la un alt service cu un "operator vag-com" mai dezghetat?

se poate sigur...a mai facut lumea...problema a fost ca nu au rezistat arcurile...si-au pierdut din duritate si nu mai ridicau hayonul...:icon_thumright:

Modificat de kalu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

la mine au mers doar cateva saptamani. Le-am scos cu greu de acolo arcurile si nu am mai optat pentru optiunea asta. Poate la urmatoarea masina pot comanda direct sa se deschida/inchida electric :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

voinea,ar mai fi si optiunea dea-ti monta pe R sistemul servo de la pheaton, insa nu cred ca iti convine sa tai din aripa ptr a-l monta in interior...:offtopic:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La golf plus e diferenta de G5? daca se apasa ''din greseala'' pe butonul din mijloC?????!!!!!! RAMANE MASINA GAZDA BOSCHETARILOR?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trebuie sa apesi mai multe secunde "din gresala" pentru a deschide portbagajul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu se deschid si usile daca asta intrebai.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

voinea,ar mai fi si optiunea dea-ti monta pe R sistemul servo de la pheaton, insa nu cred ca iti convine sa tai din aripa ptr a-l monta in interior...;)

Sau sa platesti vreo 1500 euro pe sistem..................

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e si asta o combinatie...:)

mai bine asteptam golf vII care sa il aiba gata montat...:))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare All! am ajuns la concluzia ca orice i-am face la masina nu o sa functioneze daca nu e de la mama ei sau piesa originala montata de cine trebuie. Ma tot uitam pe unele posturi.....unele chiar tampite....eu zic sa-i punem eliuce si sa o facem elicopter. mai mult ca sigur un romanas de al nostru daca s-ar chinui putin ar reusi si treaba asta......cu toate ca am montat si eu aceste arcuri se pare ca sunt si multe probleme de care unii nu discuta deoarece cred ca sunt ingineri vw si rezolva problemele.....ieri am discutat cu un mecanic extraordinar din Piatra Neamt. Se numeste Cristi Grigorcea...omul a lucrat 6 ani in fabrica vw audi...deci stie ce vorbeste........discutand cu acesta si cu mai multi pasionati auto veritabil am ajuns la concluzia ca ar trebui lasata masina asa cum este ea si aici sa discutam de problemele aparute la un autoturism stock fie cu mai multe sau mai putine dotari .....eu zic sa renuntam cu chestiile din bazar sau de la fiare vechi puse pe o masina pe care am\ati dat un sac de bani......imi cer scuze unor baieti care nu sunt de acord cu mine! O zi buna! :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A se citi ultimul post al lui vicius http://vwforum.ro/index.php?showto...p;#entry1138983

GhostRider, in linii mari, ai dreptate. Un sistem cu cat e mai complex cu atat are mai multe sanse sa o dea in bara, dar asta nu inseamna ca o sa revenim la batrana Dacie, ca nu prea are ce sa se strice la ea, sau daca o face, o legam cu sarma.

Chiar e pacat ca la masina, daca se poate sau daca poti, sa nu incerci sa ii modifici parametrii sau optiunile. Sa nu uitam ca unele lucruri sunt pt sporirea confortului nostru, optiuni care nu au existat la vremea fabricarii modelului pe care il detinem sau asa am gasit masina cand am cumparat-o.

Legat de deschiderea haionului, cum e sa ai bratele pline cu cumparaturi, sa apesi butonul telecomenzii si sa le livrezi direct in portbagaj? Rau, nu ???!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Florine ...update aici. Cred ca e mai usor de realizat pe Golf 5. Postez aici poate ne unim fortele....black forces :Driver:

Ghost Rider....cand o sa reusim tu sa continui sa ridici manual hayonul ca nu te opreste nimeni si tot nimeni nu te impinge sa iti faci modificari.....poate ai uitat ce cautam noi pe forum...vwforum ?! Nu suntem pe s...pedia .orum sa blamam orice intentie futuristica, ci suntem pasionati care vrem mai mult si mai bine de la si pentru noi si pentru masinile noastre.... :icon_thumright:

Modificat de vicius_the_one
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am cumparat niste amortizoare in ideea de a le modifica pentru a fi actionate pneumatic cu un compresor. Restul instalatiei nu ar fi este complicata deloc. Nu am reusit sa fac perfect etans amortizorul dupa demontarea acestuia!

ATENTIE: amortizorul are o foarte mare presiune inauntru si este deosebit de periculos. Eu l-am gaurit cu o masina de gaurit fixa cu toate elementele de protectie montate si toate masurile de siguranta (ma asteptam sa fie bomba). Vreau sa spun ca atunci cand a iesit presiunea din tub nu numai ca a imprastiat vapori de ulei peste tot dar a rupt si burghiul. carcasa amortizorului este de aproape 2mm grosime. In nici un caz nu trebuie incercata demontarea lui "pe genunchi" sau cu o simpla masina de gaurit. Solutia ar fi gasirea unor amortizoare asemanatoare (ex de la Festo).

De asemenea, trebuie modificat si unghiul amortizorului fata de hayon, daca o sa studiati mai atent, cand hayonul este aproape inchis, amortizoarele il imping ajutand la inchiderea acestuia! Deci chiar daca incerc sa pun arcuri nu inteleg cum ar functiona incat sa-l deschida.

Modificat de Florin1up
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ideea e sa fie simplu si eficient. O idee ar fi folosirea unei pompe de servo de la Logan DCi sau opel astra(sunt electrice). Restul mai trebuie montaj la telescoape, care cred ca merg imprumutate de la BMW seria 3 sau 5 break cu aceasta optiune(parca au din fabrica unele up/down din telecomanda la hayon). Restul intervine pe partea electrica ce va fi alimentata usor dintr-un socket de +12v de la prizele din portbagaj(au fire de alimentare groase si sunt deja inseriate cu sigurante de consum mare - 30A). Comanda pompei hidraulice sa fie facuta de o schema electrica ce va sesiza descuierea+deschiderea hayon(in acest caz comanda merge luata de la firul plafonierei porbagaj ce se aprinde odata cu deschiderea hayon) si care va comanda in circuit un releu temporizat, care la randul lui va alimenta pompa hidraulica. Timpul trebuie decis foarte bine, la fel si presiunea(poate fi reglata din rotatiile pompei) sa nu bage presiune multa si sa bubuie telescoapele sau sa arunce hayonul pe plafon :Computer: . Cand ajunge la 60% din deschidere sa stopeze presiunea(taierea alimentarii releului si implicit a pompei hidraulice) si mentinerea la o presiune constanta(electrovalva), astfel ca presiunea creata deja va scade odata cu urcarea hayonului pana la 100% si va interveni astfel si incetinirea urcarii si prevenirea uzurii premature in portiunea de contact a balamalei fixe cu caroseria. La incuiere se poate la fel tot din schema electrica sa se preia comanda de la incuierea masinii din telecomanda, sau un buton atasat accesibil pe hayon. La fel pompa va fi actionata cateva secunde, dar in circuit invers insa un timp mai scurt cat sa inceapa coborarea si blocarea sa se faca in virtutea marului lui Newton...gravitatia. La stingerea becului din portbagaj, adica odata ce hayonul e perfect inchis, circuitul sa stea pregatit pentru o noua comanda din butonul de la telecomanda sau usa sofer si ciclul se reia...cred ca vreo 2 zile as sta numai sa ung balamele daca ar iesi :wub: .

Problema este ca pe circuit trebuie atasate 2 electrovalve, care ca aiba rol de valve unisens, atat pe circuitul de tur cat si de retur, pentru urcare sa blocheze circuitul pe retur, pentru coborare sa blocheze circuitul pe tur, astfel ca presiunea dezvoltata de pompa electrohidraulica va fi tot timpul pozitiva, dar pe circuite diferite cu nivel mic de lichid(doar in vasul atasat direct pe corpul ei). Electrovalvele vor fi primele actionate alternativ conform cu comenzile primite descuiat/deschis - incuiat/inchis. Ca si releu temporizat sunt n scheme ce pot fi adaptate(aici de ceva de lucrat), iar releul care efectiv va actiona pompa va fi unul simplu cu 2 contacti intrucat pompa va face presiune pozitiva de fiecare data. Jocul de glezne e doar din electrovalve care vor schimba circuitul de circulare a lichidului pe tur sau retur.

PS : pentru inchidere ar merge folosirea doar a unei electrovalve pe intreg circuitul care la incuiere sa se deblocheze astfel ca presiunea fiind eliberata hayonul sa cada in gol.

Idei, ipoteze ? Eu zic sa mobilizam umilele cunostinte de care dispunem sa uimim concurenta :salut:

Modificat de vicius_the_one
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!