Jump to content

De Ce Nu Trage Motorul Meu Azd Mai Mult


barosanuxxl
 Share

Postare recomandată

Senzorul Map in ce stadiu se afla? Stiu ca erau destul de buclucase simptomele cu acel senzor. Pe nici un log in mers facut nu a vazut nimeni nimic dubios? Sunt cativa colegi pe aici cu tester si destul de priceputi, ai putea apela sau ruga pe cineva sa te ajute ma gandesc cu un log in mers. Ideal ar fi sa faci un log si cu o masina care merge normal si cu a ta, ca sa vezi ceva diferente.

 

 

Modificat de gabriel88
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut @gabriel88 , loguri in mers mi-au facut baietii la DOP Motor Sport si au zis ca totul e ok si in parametrii si senzorul map l-am schimbat si e ok, functioneaza in parametrii dar tot nu inteleg de ce nu trage de prima data cand apas acceleratia, prima data o ingatuie si dupa urca si daca o las acceleratia de tot si o apas iar incepe si urca mai bine si mereu cand schimb treapta a 2 a se smuceste si nu conteaza ca dau repede drumul sau nu la ambreiaj, ea tot smuceste, ambreajul e ok, nu patineaza, nu mai stiu ce sa-i fac.... am bagat foarte multi bani, acum cu axele am bagat 1000 lei degeaba... m-am cam resemnat, am vazut ca nu are leac si nimeni nu are ce sa-i faca... toti imi zic sa o vand, da e usor sa o vand dar dupa cati bani am bagat in ea in aproape 7 ani si e pus la punct totul cum sa o dau si sa iau alta si sa bag iar bani in toate ?

Modificat de Robert Ro
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Egr sau defapt aceea tija de la el este curatat? clapeta functioneaza ok? Pt ca si clapeta daca are ceva uzura in axul ei s-au a fost miscata la curatare cu mana prea mult iar nu este bine. Este deja mister la tine ce se intampla cu masina. 
Astea sunt sfaturi de la cineva amator care a avut motor similar dar alt cod bcb si nu am avut problemele astea niciodata, doar la curatarea clapetei o singura dat s-a calibrat foarte greu si masina mergea chiar ciudat si fara vlaga. 

 

Modificat de gabriel88
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@gabriel88 EGR-ul nu-mi merge dar oricum trage mai bine fara el ca ii tin mufa scoasa, clapeta da este schimbata, curatata si adaptata, nu am curatat-o cu mana ci cu spray-ul, nu am atins acea clapeta din interior cu mana. Nu stiu ce sa mai schimb, nu stiu ce sa mai fac, e jale cu ea...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Robert Ro dacă te consolează cu ceva nici cu a mea nu am rezolvat nimic :) sper ca în vreo doua săptămâni sa reușesc sa schimb catalizatorul pentru ca, la fel ca și tine nu mai am alte idei. Cel mai probabil o sa dau evacuarea jos, o sa sparg precatalizatorul de sub galerie și o sa înlocuiesc catalizatorul de sub mașina cu unul aftermarket. Ca și preț, catalizatoarele variază intre 450 și 5000 lei :)))) bineînțeles nu am ce gând sa mai cumpăr odată mașina, asa ca unul la vreo 700 lei mi se pare rezonabil. O sa anunț ce rezolv, eu sper ca asta sa fie rezolvarea pentru ca dacă nici asta nu e ma las și eu păgubaș 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din pacate astea au fost masini neintretinute la viata lor si problemele s-au adunat si au mers cu ele asa cum s-a putut. Din pacate voi ati incercat sa le dati de cap si toate probleme vechi la voi au ajuns. Am avut si eu tot 1.6bcb si de la 40000km la 300.000km a mers ceas inclusiv cu gpl si soft si merge in continuare si la noul proprietar se apropie de 350k km. 
Si faptul ca nu se gasesc mecanici priceputi iar este o problema cred. 
Spor si rabdare la rezolvat si atentie la cumpararea unei masini pe viitor, pretul mic nu degeaba este mic in general. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut @S3rial_thrilla, eu zic ca nu e din catalizator, cel putin la mine nu e pentru ca primul catalizator l-am verificat si e ok si al 2 lea catalizator daca era de la el nu urca mai mult de 3000/4000 de ture si 130/140km/h, eu i-am dat si 180km/h si urca si la 6500/7000 de ture dar greu, mai mult o chinui ca nu are forta deci la mine clar nu e din catalizatoare pentru ca am avut pe cineva cu problema asta la un BCB si a rezolvat dupa ce a dat catalizatorul de sub masina jos ca avea dop, eu nu ma las pagubas, cred ca am peste 5000e in aproape 7 ani de cand o am si vreau sa mearga in parametrii...

 

@gabriel88 Ai mei cand mi-au cumparat masina in 2016 a dat pe ea 3000e deci nu ai cum sa zici ca am dat putin pe ea si oricum merita banii pentru ca nu avea si nu are rugina deloc, la articulatie nu batea nimic, motorul mergea bine, vopseaua arata bine pe ea, cred ca i-a fost dat polish sau a fost vopsita complet... si ce sa vezi, cand am luat-o nu batea motorul, nu manca ulei si nu aveam probleme cu presiunea la ulei si dupa 2 ani a inceput sa bata tachetii, sa manance ulei si sa nu mai am presiune la ulei si m-am apucat sa-i fac motorul complet sperand ca o sa traga bine daca ii fac motorul ca masina n-a tras de cand am luat-o si am zis ca daca ii fac motorul o sa traga bine ca am banuit 100% motorul dar uite ca l-am facut complet si degeaba, sper sa reusesc sa-i dau de cap intr-un final ca m-am saturat, oricum cel putin cred ca motorul a fost facut din bucati din moment ce am avut galerie de admisie de pe 1.6 16v AUS si capac cu axe de pe 1.4 16v AKQ si motorul meu e 1.6 16v AZD dar macar am pus tot ce trebuie si e totul de AZD acum pe motor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@lupo_bv Salut, eu cu @xmisterx am analizat putin golf-ul meu si am ajuns la concluzia ca am amestec sarac in benzina si vreau si parerea ta daca vrei sa ma ajuti... am mai facut 2 loguri in mers pe grupurile 001, 002 si pe grupul 033 cu mufa la EGR conectata si fara mufa la EGR si am observat ca la sonda lambda 1 am valorile numai 0% si -4%, -8% etc numai valori de astea, e normal ? Adica eu trag de ea, ma duc pana in 4000 de ture, apoi o las sa curga singura si tot valoare mica imi arata, numai sub 0%, nu cred ca e normal, iti las logurile aici ca sa imi dai si tu o parere te rog daca se poate... Multumesc...

LOG-01-001-002-033 cu EGR.csv LOG-01-001-002-033 fara EGR.csv

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Valorile alea se încadrează în limite (-10% - 10%). Din ce văd în log nu pare a fi amestec sărac, judecând după tensiunea sondei lambda care văd că oscilează în jurul valorii de 0,45 V adică aproape de ideal. Acum întrebarea este dacă valoarea aia este reală sau sonda este obosită. Ca să verifici asta procedează aşa:

- încălzeşte maşina minim 2 minute la 2000rpm sau te plimbi puţin cu ea

- conectează testerul şi porneşte logul pe grupul 033

- o laşi puţin la ralanti apoi accelerezi brusc la podea pentru scurt timp (să ajungă turometrul spre porţiunea roşie) după care iei piciorul de pe acceleraţie

- o laşi puţin la ralanti şi salvezi logul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Valori cu minus imi dadea si mie cand aveam probleme cu debitmetrul( vestita problema cu pornirea la ALZ), dupa ce am pus debitmetru nou a inceput sa oscileze intre valori de + 12-15% si - 10-12% corectia pe sonda lambda.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La azd nu exista debitmetru, doar un senzor MAP.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@S3rial_thrillaN-ai inteles exemplul pe care l-am dat. Stiu ca AUS/AZD/BCB au senzor map, insa nu despre asta e vorba.

Modificat de xmisterx
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scuze, am înțeles acum ca era doar un exemplu...dar bănuiesc ca este vorba despre corecțiile STFT, asa e?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, corectiile pe termen scurt si lung pe care le face ECU in functie de ce indica sonda lambda.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@lupo_bv Sincer sa fiu sonda  lambda 1 am luat-o din dezmembrari ca noua era vreo 700 lei si am zis ca nu are rost sa dau atat pe una dar am comandat senzor MAP nou ca si pe ala tot din dezmembrari il am si am luat nou la 200 lei HELLA, poate isi schimba mersul si merge mai bine, daca nu iau si sonda lambda 1 noua si poate poate isi revine desi eu nu-mi mai fac nici o speranta cu masina asta, mereu cand am schimbat ceva nu a mers asa ca nici acum nu o sa mearga, sunt convins... si valoarea de 0.42V nu e buna? am vazut ca, cu contactul pus era la 0.600V parca din ce imi aduc aminte... si valoarea care trebuie sa fie ca dupa cum vezi am numai 0% si cu minus, am vazut ca trebuie sa fie intre -25% si +25%, ce valori trebuie sa am sa stiu ca e totul ok ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Citește cu atenție postarea mea și fă testul pe care ți l-am propus.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Părerea mea este că în zona asta este o problema. Eu știam că atunci când accelerezi brusc un motor până pe roșu amestecul este bogat și tensiunea generată de sonda lambda trebuie să urce până aproape de 1000mV, iar când iei piciorul brusc de pe accelerație amestecul este sarac și valoarea tensiunii scade până aproape de 0 mV. La tine nu se întâmplă asta, măsoară tot timpul o valoare aproape constantă doar cu mici variații.

Daca ai posibilitatea încearcă o sondă care știi sigur că este buna.

PS 

Am uitat că în grupul 33 nu se înregistrează turația, daca mai repeți testul ăsta selectează și un grup in care sa se vadă turația 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci sa inteleg ca e problema la sonda lambda 1 sau senzorul map? Eram la 700 de ture cu motorul la 90 de grade si i-am dat brusc pana la 6500 de ture pe rosu am lasat-o a cazut la relanti si dupa i-am dat iar pana la 6000 de ture si dupa iar am lasat-o la relanti si am inchis log-ul, o sa repet testul cand o sa imi vina senzorul map si o sa-l montez ca poate are si ala o vina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Robert Ro refa testul propus de colegul @lupo_bvin care  sa se vada turatia motorului, presiunea indicata de map si corectia lambda de pe calul 33. Daca atunci cand apesi acceleratia brusc senzorul map nu indica valori de presiune apropiata de cea atmosferica e clar unde este buba.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@seby99 parerea mea este ca valorile map sunt c-am mici. Presiunea indicata este suspect de constanta, la fel si tensiunea pe sonda lambda.

Modificat de xmisterx
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@xmisterxam senzor map nou (relativ 7-8k km din zisele fostului proprietar) si ambele sonde schimbate acum aprox 1k km

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Personal nu am făcut niciodată testul ăsta aşa că nu sunt tocmai sigur de interpretare. Ştiu de testul ăsta de la un tip care predă diagnoză la academia auto de la autototal.

@xmisterx sunt sigur că motorul tău merge bine:D. Nu faci tu un log să vedem cum arată semnalul pe sonda lambda la un motor în minţile lui?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!