Jump to content

De Ce Nu Trage Motorul Meu Azd Mai Mult


barosanuxxl
 Share

Postare recomandată

în urmă cu 13 ore, S3rial_thrilla a scris:

Mai revin cu o mica curiozitate, este posibil ca o bobina de inducție sa nu fie "moartă" de tot, și sa dea scânteia slab? Adică sa nu fie defecta încât sa dea missfire dar prin faptul ca scânteia este slaba sa cauzeze detenta slabă pe cilindrul respectiv și astfel sa afecteze performanta motorului? Cu scuze dacă vorbesc prostii...

Daca motorul balbaie in relanti da poate fi o bobina cu probleme, daca nu, nu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu bâlbâie, dimineața pornește ciudat de cand a dat frigul, învârte electromotorul, se bâlbâie un pic și abia apoi își amintește sa pornească și motorul...iar dacă încerc sa plec imediat, fără sa o las 1-2 minute nu am controlul pedalei de accelerație..adică nu o pot accelera pana la 1500 rpm sa plec...fie dau sa plec și dacă e subturata începe sa tremure 4-5 secunde, scade turația la 500 rpm ca și cum ar merge în 2,5 pistoane, nu trei...în timpul asta degeaba o accelerez, nu are efect...după câteva secunde își revine și ...fie dacă încerc sa o accelerez mai tare la plecare se accelerează brusc undeva pe la 2500-3000 rotații...

Dacă o las mai mult dimineața pornita pana scade relantiul sub 1000 rpm nu mai am problema asta 

Iar ca problema pe termen lung...lipsa de putere, mai mult de 130 nu cred ca reușesc sa prind cu ea, și la viteza asta ma chinui sa ajung...în rest, zero erori în bord, LTFT -10 în vcds...nu știu, nu reușesc sa înțeleg care e problema 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut @ryoraul si la toti baietii si La multi ani !!! Din pacate nu am rezolvat nimic, m-am tot gandit si am cautat informatii despre capacul de chioulasa si axele de pe el ca le am de 1.4 16v AHW ca am cautat codul si cred ca de acolo ar fi problema, chioulasa in sine este de 1.6 16v dar axele cred ca sunt 100% de 1.4 16v pentru ca sigur ala care a avut masina in Germania i-a dat buleala la motor si l-a facut din bucati si o fi luat axe cu came de pe 1.4 16v ca de aia mi s-a si stricat si a trebuit sa-l refac complet si mai am sa verific distributia daca este pusa la punct sau nu dar luna viitoare ma ocup de ea ca acum trebuie sa-i fac uleiul si filtrele si nu sunt magnat sa am bani sa-i fac de toate odata :)) , oricum o sa vin cu noi informatii mereu dupa ce o sa-i fac ceva, dar vad ca a zis @S3rial_thrilla de bobine, eu bobinele nu le-am schimbat niciodata doar bobina 3 ca se ardea mai mereu ca era aftermarket, nu scria nici o firma pe ea dar nu am nici o eroare pe ele, s-ar putea sa fie si de acolo sa nu mearga bine? eu cred ca nu din moment ce nu-mi da missfire dar astept si raspunsurile voastre... Cand plec de pe loc sau cand sunt in mers si schimb viteza si accelerez doar se tureaza motorul si turatia nu creste mai deloc, zici ca stau pe loc, oricum prima data cand accelerez imi da in nas, o zmuceste si apoi se accelereaza in orice treapta sau la plecarea de pe loc, trebuie sa rezolv neaparat cu ea ca numai suport sa consume ca la nebuni si sa nu traga, mi s-a luat sincer...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e de la ambreiaj,e obosit. Trage frana de mana si pleaca cu a 4-a de pe loc.Daca moare motoru e bine. Daca se tureaza turometrul si pleaca,patineaza e dus.

 

Eu am fost si mi-a spalat corpul clapeta,pus alte bujii ca una avea corpul ceramica fisurat. Am scapat fara nici un pus pe vcds si bashini.Am nimerit mecanic auto care stie ce face.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

S-a exprimat el greşit cu turarea motorului, am dezbătut problema în paginile din urmă, nu este de la ambreiaj.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Robert Ro

Axa cu came de pe evacuare este identică la AHW şi AZD şi are codul 036109101AA

Axa cu came de pe admisie la AHW este 036109101DG

Axa cu came de pe admisie la AZD este identică cu cea de pe evacuare 036109101AA

Acum nu ştiu ce este diferit la ele. Tu practic trebuie să cumperi o singură axă cu came, aia de pe admisie (bineînţeles dacă cea de pe evacuare are codul care trebuie).

Distribuţia ai verificat-o?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ryoraul Nu este de la ambreiaj, ambreajul este ok.

@lupo_bv Salut, am pe cineva care are golf-uri 4 la dezmembrat si are axe cu came de AZD/BCB, daca iau de BCB o avea ceva sau trebuie de AZD? O sa ii cer fix de AZD sa fiu eu sigur dar cred ca sunt la fel dar ideea e ca vreau sa schimb amandoua axele cu tot cu capac si tot ce tine de acel capac dar vreau sa stiu daca se schimba greu si dureaza mult? am mecanicul meu dar nu vreau sa mi-o tina 10 ani in service ca am nevoie de ea sa merg la servici dar daca schimb axele se poate strica ceva la motor? Cand vine vorba sa umblu la motor sau in motor ma ia cu fiori deoarece mi-e frica sa nu se strice ceva doamne fereste si sa dau iar 5000 lei sa-l refac... Distributia n-am verificat-o, incerc prima data cu axele si daca nu o sa dea nici un rezultat mai verific distributia si daca e si aia ok ma dau batut ca m-a invins masina asta, a castigat lupta cu mine in proportie de 90%... o sa o las asa, o sa ma chinui cu ea asa si gata daca chiar nimeni nu poate si nu stie ce are, zici ca e posedata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut Robert, incepe prima data cu verificarea distributiei, pt inlocuirea axelor trebuie refacuta si distributia( inlocuire curele si eventual intizator, pompa de apa daca este nevoie.) Si inainte de a te apuca sa inlocuiesti axele, vezi ce coduri au asa cum ti-a recomandat colegul lupo_bv

Modificat de xmisterx
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut Robert, zi si mie nr pe privat la mecanicu tau te rog.

Vezi ca dureaza vreo 2-3 ore sa schimbe axele + distributia.

Vezi daca sunt mai ascutite axele de bcb trebuie sa vorbesti cu mecanicu si cu vanzatorul tau

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@xmisterx Salut Marian, distributia am facut-o acum 2 sau 3 luni, cu intinzator, pompa apa, curele, tot kitul complet dar daca schimb capacul cu axele trebuie sa refac iar distributia ? Ca daca trebuie sa dau iar 1400 lei sa fac distributia mai bine nu schimb nimic. Unde vad codul de pe axe? in interiorul lor? pai nu e mai bine sa le si schimb daca le desfac sa vad codul ? As merge la DOP Motorsport sa imi verifice ei distributia dar ti-am zis, cand e vorba de motor sa se umble la el stau cu frica... Vreau sa o repar odata si sa termin cu ea ca m-am saturat complet.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

schimbi doar cureaua de distributie,pui una cu kevlar Conti parca au asa ceva

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai daca zici ca distributia a fost facuta acum 2-3 luni in urma ce ar mai fi de verificat acolo? Tu ai problema asta de ani de zile, e clar ca nu-i din distributie. mai raman axele de verificat daca e ce trebuie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sa nu fie catalizatorul infundat ma gandesc.Desfaci galeria de evacuare si mergi de proba pe o straduta si vezi cum trage

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@xmisterx Pai poate a fost pusa prost distributia de aia care au umblat la motor si l-au facut din bucati si poate a fost pusa prost in continuare, eu cred ca a fost dauna totala motorul si l-a facut din bucati si de aia s-a stricat si nu merge bine, o sa cumpar capacul cu tot cu axele dar daca le schimb trebuie sa fac iar distributia ?

 

@ryoraul Nu are nimic catalizatorul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

S3rial_thrilla
7 hours ago, xmisterx said:

@ryoraul citeste mai in spate, sa discutat deja treaba asta.

S-a discutat mai în spate dar fără un răspuns plauzibil...nici la Robert și nici la mine, care am aproximativ aceeași problema. În viitorul apropiat plănuiesc sa dau jos catalizatorul, sa iau unul aftermarket și sa îl înlocuiesc iar când fac operația asta o sa sparg și precatalizatorul ăla pentru ca din cate am citit nu prea are rol în neutralizarea gazelor arse. Altceva nu mai am nici eu ce sa ii fac, iar dacă nici asta nu rezolva problema asa o sa o las, nu mai investesc nici un ban în ea 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut baieti, ma poate ajuta cineva va rog cu codurile de pe capac si de pe axele cu came la 1.6 16v AZD ? Am luat axe cu came si sunt de 1.4 16v sau 1.6 16v AUS si nu sunt la fel am inteles pentru ca am codul 036 103 475 N si la AZD/BCB am vazut ceva 036 103 475 AG, nu stiu exact codurile, cine poate sa ma ajute va rog mult? Vreau sa repar odata golf-ul asta ca m-am saturat... @lupo_bv @xmisterx ma puteti ajuta voi ce sa caut? Axele au codul AA si am inteles ca AA e la AZD dar codul de pe capac e altul, vreau sa pun axe exact de AZD sa nu stau sa le schimb de 10 ori, vreau sa le schimb odata si gata dar sa fie exact ce trebuie pentru motor, va rog mult daca puteti sa ma ajutati... Nu stiu unde sa caut sau ce sa caut, chiar nu ma pricep, da-ti-mi va rog daca puteti toate codurile pentru AZD sa stiu ce sa cumpar...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

036 109 101 AA - axele cu came - la fel ca la BCB

036 103 473 K - capacul de la chiulasa - tot la fel ca la BCB

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@adrian001 Te salut, si 036 103 475 N care il am acum pe masina de pe ce motor sunt? ca mie pe net mi le da de 1.4 16v dar pe asta care l-am luat azi pe axele cu came scrie 036 AA, pe amandoua dar pe capac scrie 036 103 475 N, la AZD e doar cu K ? vazusem ceva pe olx si cu AG... nu stiu ce sa mai fac, m-a terminat de tot masina asta... am mers acum cu un golf 4 1.6 SR, ce vorbesti frate ca rupe, in treapta 1, 2 si 3 patineaza de rupe si ma baga in scaun, pai a mea nu face nimic, zici ca sta pe loc in orice treapta... :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut din nou, am stat aseară pana la 3 dimineața să caut coduri de axe cu came si capac pentru AZD si am gasit 2 coduri diferite din cauza anului că motorul meu e 2001 si am gasit coduri si din 2001 si 2002 dar sunt diferite si vreau sa știu daca are ceva daca cumpăr axe din 2002 motorul meu fiind din 2001.

 

La AZD 2001 am gasit asa:

Capac 036 103 473 K

Axe cu came : 036 109 101 DE

 

Si la AZD 2002 am gasit asa: 

Capac : 036 103 473 K

Axe cu came : 036 109 101 AA

 

Eu am cumpărat ieri niste axe cu came cu codurile:

capac 036 103 475 N

 axele 036 109 101 AA

 

Întrebarea mea este, daca motorul e 2001 și pun axe cu came din 2002 de BCB are ceva? Am văzut că axele sunt la fel la AZD, AUS si ATN, ma puteți descurca voi va rog ce sa cumpăr? Ca merg azi să iau altele si nu vreau sa cumpăr iar gresit, deci din 2001 axele au codul 036 109 101 DE si din 2002 axele au codul 036 109 101 AA.

Contează codul capacului intr-un final? Eu am codurile diferite față de ce am gasit pe net și nu știu ce sa cumpar, contează codul capacului sau doar codurile axelor cu came? Ajuta-ti-ma va rog mult ca nu vreau sa cumpăr iar axe si sa nu fie bune.

 

 

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut @Robert Ro, pt AZD/BCB am gasit asa, capacul are codul 036103473K, pt AZD ambele axe au acelasi cod 036109101AA, astea sunt codurile originale din program, tu asta trebuie sa cauti.

 

 

Modificat de xmisterx
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

2 hours ago, Robert Ro said:

ma puteți descurca voi va rog ce sa cumpăr?

In 2 min afli orice cod , la orice magazin de piese ,dupa seria VIN.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salutare baieti, revin cu noi informatii, am zis sa schimb axele cu came pentru ca nu sunt de 1.6 16v ce am pe masina si am cautat niste axe cat mai impecabile si bune si am gasit tocmai la Ploiesti si am fost dupa ele, le-am luat chiar aratau impecabil, fara joc sau uzura si am vorbit cu mecanicul sa le schimbam si ieri i-am dus masina si astazi a fost gata, am pus axele de 1.6 16v si se simte doar unpic in acceleratie, gen raspunde mai bine la acceleratie dar tot nu are acel zvac, acea forta, acea putere cand trage, doar urca si atat, nu are forta aia sa te bage in scaun deloc, doar urca in turatie si km si atat dar am observat ca daca ii fac mai multe pedale trage, gen prima data cand apas pedala nu trage si daca o las de tot si o apas iar incepe si trage mai bine dar nu inteleg de ce nu vrea din prima si trebuie sa las acceleratia apoi sa-i dau iar ca sa traga si oricum acest tras e cat de cat acceptabil dar tot nu ma baga in scaun, pai am mers cu un seat leon 1P 1.6 MPI 8v 100 cai si rupe, cand apasam acceleratia rupea, a mea nici pe jumate nu trage asa si a avut ceva probleme cu niste fire la injector si ii mergea in 3 si rupea si in 3, adica tragea in 3 injectoare mai bine ca a mea in 4 injectoare...  nu stiu ce sa-i mai fac... si nu inteleg de ce la prima pedala nu trage deloc si daca o las si o apas iar incepe si trage cat de cat acceptabil.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!