Jump to content

De Ce Nu Trage Motorul Meu Azd Mai Mult


barosanuxxl
 Share

Postare recomandată

Robert esti pe drumul cel bun, conecteaza egr-ul si sterge toate erorile, date cu masina cateva zile si vezi ce erori apar, posteaza-le aici sa te ajutam.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Robert Ro pune VCDS-ul,sterge erorile frate si baga mufa la EGR. Sper sa rezolvi.Bafta multa

Modificat de Rave
Quote-ul inutil este pedepsit de regulament, foloseste tag-uri asa cum am facut eu. Multumesc!
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@georgstelsib si @xmisterx Salut, am pus VCDS, am sters erorile, am pus mufa la EGR si am mers cu ea cateva zile, ideea e ca tot oscileaza la relanti cu EGR conectat, mai imi moare si motorul cateodata din senin tot din cauza la EGR ca fara mufa nu moare deloc, si cu mufa pusa raspunde mai bine la acceleratie doar ca trage mai greu in schimb cu mufa scoasa raspunde mai greu la acceleratie si trage mai bine, la consum nu mai zic ca e la fel, consuma ca la nebuni, si cu mufa si fara la fel consuma, scade acul de benzina de il vezi cu ochiul liber.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok, scaneaza din nou de erori si posteaza-le aici sa vedem ce a reaparut, daca da din nou cu "presiune mare recirculare gaze egr" e clar ca este o problema si pe partea de evacuare.

Modificat de xmisterx
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Salutare baieti, nu am mai facut nimic la golf deoarece am un necaz in familie, a decedat tatal meu si nu mai imi arde de absolut nimic in special de masina... nu am rezolvat nimic, egr-ul tot nu merge, masina tot puturoasa este si consuma la fel de mult, nu ii mai fac nimic, chiar nu mai am chef sa-mi fac nervi din cauza la masina avand acum altele probleme pe cap... asta e, o las asa daca nu i-am gasit rezolvarea pana acum, am zis sa va las mesaj ca sa stiti ce am mai facut dar n-am mai facut absolut nimic... atata timp cat merge si imi fac treaba cu ea, e ok doar ca ma rupe la consum mai ales ca e 8 lei litru de benzina si un full nu-mi ajunge pe luna si fac cam 400km pe luna dar n-am ce sa-i fac ca mananca ca la balamuc... Va multumesc pentru ajutor si in caz ca mai am probleme pe viitor poate ma puteti ajuta...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Salutare grup, revin iar cu vechea problema, sincer nu ma pot abtine si nu pot sa ma las pana nu o fac, între timp am fost la cineva care se ocupa cu sudura de evacuare si am zis sa îi fac un dop provizoriu inainte de catalizator sa o las gen fara catalizator, intermediara si finala si sa vad cum merge fara toba si fara nimic ca am inteles ca trebuie sa rupa si am facut asta si surpriza, am pornit-o, am mers cu ea si nu mai tragea absolut deloc, tragea ziceai ca merge in 3 pistoane si mi-a murit motorul de 3 ori si nici nu avea putere sa plec de pe loc, trebuia sa o accelerez la 2000/2500 de ture ca sa plec de pe loc ca altfel murea motorul si am inteles de la niste prieteni ca din cauza la sonda lambda 2 nu mai tragea ca nu mai citea corect gazele dar nu mi-a dat nici o eroare pe ea, si am mai observat ca a inceput sa mai prinda din putere cu 1, 2 si 3 dar nu mereu,doar cand vrea ea, gen daca merg cu 60 la ora cu treapta 3 si apas pedala blana abia urca dar daca o las si o accelerez de cateva ori gen șpițuri ultima oara incepe si trage dar nu de 105 cai, tot lenesa e dar are putina forță si de exemplu daca sunt cu a 4 a sau a 5 a si apas pedala la maxim brusc nu face nimic, zici ca o apas degeaba, tot asa trebuie sa o smucesc de cateva ori cu șpițuri ca sa traga dar nu funcționează mereu treaba asta, oricum am vorbit cu băieți de la DOP Motorsport si o sa ii fac un test dyno sa vedem cati cai scoate si ce putere are ca sunt tare curios. @lupo_bv @georgstelsib @xmisterx 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci sa inteleg ca nu mai vrea sa-si bata capul nimeni cu troaca mea de masina, am inteles... multumesc oricum...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Păi nu este vorba că nu vrem să ne batem capul, dar se pare că nu prea mai avem idei. Sau unele chestii încă nu le-ai încercat (să blindezi EGR cu o garnitură plină, să faci un test de compresie, să pui o poză cu bujiile, să faci o înregistrare cu sunetul motorului - în dreptul eşapamentului - la ralanti şi cu motorul accelerat). Mai verifică şi senzorul de bătăi (knock sensor), este undeva prin spatele motorului prins pe blocul motor cu un şurub. Se desface, se curăţă bine ambele suprafeţe (a senzorului şi pe motor unde vine montat) să nu fie urme de coroziune şi se strânge la 20Nm (deci nu la mână).

Am văzut că ai schimbat pompa de benzină, dar n-ar strica să verifici totuşi debitul şi presiunea

verificare presiune pompa.pdfdebit pompa.pdf

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut baieti, revin cu noi update-uri, am fost la baieti de la DOP Motorsport si am facut un test dyno sa vedem ce putere are si a scos 86 cai din 105 de fabrica si 123Nm din 148Nm de fabrica si au zis baieti sa faca niste loguri in mers, au facut a vazut ca totul e ok si masina e in parametrii si apoi a zis sa facem un test de compresie si am facut si test de compresie si spre surprinderea mea si a voastra cred aveam 14, 13, 13, 14 compresie pe cilindri si a zis ca amestecul e ok, aerul e ok, sondele lambda sunt ok, clapeta de acceleratie e ok, senzorul map e ok, totul pare ok dar a zis sa mai merg odata la ei sa vedem daca am distribuitia pusa la punct ca s-ar putea sa nu fie pusa la punct si a zis si ei ca si @lupo_bv sa anulez EGR cu o tablita, o sa fac si treaba asta sa vedem cum se comporta masina, si treaba e ca v-am zis ca am capac de chioulasa de 1.4 16v cred si axele cred ca sunt la fel si probabil de aia nu merge bine masina, in prima faza a zis ca verificam distributia si dupa se uita si la axele cu came, am facut si poza la bujii, mi se pareau a fi negre, o sa va las 2 poze aici cu bujiile, am observat ca am un sunet sportiv la finala cand o accelerez si cand decelereaza, de ce nu stiu... si la relanti pufaie gen ca trenul pe evacuare.

Si o poza cu fisa dyno.

20220524_181404.jpg

20220524_181420.jpg

20220524_182819.jpg

Modificat de Robert Ro
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ca fapt divers ca tot ai facut dyno si eu acum 3 ani la al meu seat tot 1.6 dar bcb am facut soft si am masurat masina si inainte, iar stock a scos 100cp si 139nm masina avea 280.000km reali( eu am detinut-o de la 40000km si 4 ani vechime) plus avea gpl de foarte mult timp. Mergea foarte bine iar pana la 300.000km cand am vandut-o nu am umblat in motor deloc si mergea bine si acum la actualul proprietar.
Cumva la tine cu 86cp ceva nu este in regula, cum compresia este ok ai putea sa continui tot la Dop sa verifici ce ai zis de axele cu came si capac de chiulasa, pe undeva sigur sunt facute niste romanisme de merge asa ciudat masina. 
Spor.
 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut @gabriel88 , Mi-a mancat viata, am schimbat tot, ceea ce e ciudat e ca motorul merge perfect, nu bate, nu oscileaza, nu intrerupe, nu face nimic, merge super rotund, la mine dupa 80km/h nu mai trage deloc si nu mai zic ca atunci cand sunt in mers si schimb viteza la orice viteza si in orice treapta cand bag piciorul blana nu face nimic, se simte ca si cum as pleca de pe loc, adica e moarta total, nu mai zic ca pe autostrada m-am chinuit 30 secunde sa depasesc un tir, aveam pedala apasata blana la 100km/h si nu facea nimic, urca atat de greu de parca eram la 200km/h nu la 100km/h si imi dadea unu flash-uri din spate sa ma dau pe banda 1 ca eram pe banda 2 sa-l depasesc si eu ma chinuiam sa depaesc tirul si nu aveam putere sa-l depasesc... o sa verific tot ce mai e de verificat si vedem intr-un final daca ii dam de cap sau ii dau foc... :)) Pai cred ca am piese de 1.4 pe 1.6 altfel nu-mi explic eu schimband tot si verificand aproape tot... Masina asta mi-a mancat viata, tineretea si banii...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am citit din urma, ceva este clar in neregula si ciudat. Macar incearca la Dop sa o caute ei mai bine caci si partea mecanicilor este deficitara peste tot.  
Pot fi multe, egr, catalizator infundat, plus ce au zis si colegii mai sus,  pacat ca s-a umblat candva aiurea si s-a mers pe principiul lasa ca merge si asa. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@gabriel88 Egr nu merge, imi da debit excesiv permanent cod eroare 16786, data viitoare cand merg sa verifice distributia le zic sa verifice si aerul daca e ok ca poate am prea mult amestec de benzina si mai putin de aer dar nu cred ca altfel imi dadea pe tester ceva,catalizatorul infundat nu cred ca e ca si el a zis ca se infunda greu la 1.6 16v, mi-a zis @lupo_bv sa verific pompa de benzina dar nu ma pricep absolut deloc, chiar nu ma am cu verificatul pieselor de la masina, in prima faza o sa anulez EGR cu o tablita si o sa ii pun benzina de 100 iar dar cand i-am pus mai de mult la fel mergea, nici o schimbare, dar cand anulez EGR si pun tablita aia se pune pe partea cu motorul sau pe partea cu teava ? si se face o gaurica mica in tablita sau o las toata plina? si ii las mufa pusa sau mufa deconectata? Cine a umblat la masina si au umblat foarte multi nimeni nu a reusit sa-i dea de cap si asta e cel mai aiurea ca am aruncat cu banii peste tot si nu merge... fac 400km cu un plin prin localitate mers linistit la 2000 de ture...

Modificat de Robert Ro
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut Robert, pt problema la EGR e bine sa faci asa cum ti-au recomandat colegii mai sus si daca tot aceeasi eroare da( debit excesiv) poate fi o problema de cablaj sau ecu.

 

Bujiile sunt curate, dupa culoarea lor amestecul carburant este cel corect.

Modificat de xmisterx
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

15 hours ago, Robert Ro said:

am facut si poza la bujii, mi se pareau a fi negre,

Din poze arată destul de ok

15 hours ago, Robert Ro said:

am observat ca am un sunet sportiv la finala cand o accelerez si cand decelereaza, de ce nu stiu... si la relanti pufaie gen ca trenul pe evacuare.

Fă o  înregistrare video, o pui pe Youtube şi pui link-ul aici. Când faci înregistrarea pui  o foaie de hârtie la ţeava eşapamentului atât cât să acopere jumătate din suprafaţa ţevii de eşapament

11 hours ago, Robert Ro said:

sa verific pompa de benzina dar nu ma pricep absolut deloc

Să o verifice la service, dacă nu ştiu cum le arăţi ataşamentele

11 hours ago, Robert Ro said:

pun tablita aia se pune pe partea cu motorul sau pe partea cu teava ?

Nu contează, mai bine ar fi pe partea cu ţeava ca să nu mai ajungă gazele în EGR şi să-l colmateze inutil

11 hours ago, Robert Ro said:

si se face o gaurica mica in tablita sau o las toata plina?

Pentru moment las-o toată plină. Dacă dă rezultate (adică dacă se observă că trage bine şi nu mai dă eroare)  se poate încerca cu o gaură

Aici cu recircularea trebuie lămurit un aspect. Recircularea este de două feluri: recirculare internă şi recirculare externă.

Recircularea externă este realizată cu ajutorul sistemului EGR şi poate fi influenţată de factorii externi care au tot fost aminitiţi aici

Recircularea internă care apare datorit timpului de suprapunere a supapelor, adică există nişte momente când nici supapele de admisie nici cele de evacuare nu sunt complet închise consecinţa fiind absorţia unor gaze de evacuare în camera de ardere. La motorul tău care are supapele de admisie respectiv de evacuare acţionate de axe diferite, montarea greşită a distribuţiei (în special a curelei mici) poate accentua acest fenomen de recirculare internă a gazelor de evacuare (ECU nu face diferenţa dintre recircularea internă şi cea externă).

Verificarea este simplă: se trage motorul la semnul de pe pinionul de pe arborele cotit şi apoi se verifică poziţiile pinioanelor de pe axele cu came cu ajutorul calei de blocare specifică

https://www.emag.ro/blocator-distributie-vag-1-4-si-1-6-16v-st3007/pd/DXYV1XMBM/?cmpid=87034&gclid=EAIaIQobChMIxbvTsYn69wIV0ed3Ch2YUATrEAQYAiABEgLnPvD_BwE#product-gallery

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut @xmisterx O sa incerc cu EGR sa ii pun o tablita acolo sa vedem cum se comporta, oricum aceiasi eroare o au multi si nu au reusit sa le dea de cap ca am tot intalnit problema asta la multi cu 1.6 16v si cu amestecul ma bucur ca e ok, ma gandeam ca am prea multa benzina si putin aer sau invers, dar acum nu stiu ce sa mai incerc, o sa ma duc sa la ei sa verificam distributia si o sa mai vin cu noutati...

 

Salut @lupo_bv, O sa fac si cu EGR sa vedem cum se comporta dar ii las mufa pusa sau scoasa cand ii pun acea tablita ? O sa fac si o inregistrare la motor si la espament, totusi e bine ca bujiile sunt ok si amestecul e ok dar poate sa fie problema de la pompa de benzina din moment ce amestecul e ok? oricum am schimbat pompa cu alta si am pus-o pe a masinii inapoi si mi se pare ca merge mai bn cu asta decat cu aia care o luasem din dezmembrari, si cu distributia posibil sa nu fie pusa bine la punct dar intrebarea mea este, daca am chioulasa si axe de 1.4 16v de pe polo ca am cautat dupa codul la capac si mi-l da dupa polo 1.4 16v, daca e asa e la fel la 1.4 si 1.6 sau sunt gaurile de la supape mai mici si nu inchide si deschide cat trebuie si de aia merge neregulat ? Cum si voi ati zis cand v-am facut logurile alea in mers si ei la service au zis cand mi-au facut logurile ca totul e ok de ce nu merge cum trebuie? E foarte ciudata si posedata masina asta... poate ii dau intr-un final de cap ca mi-a mancat sufletul, motorul e 1.6 16v ca am blocul de 1.6, injectoare de 1.6, racitor de ulei ca la 1.4 nu are racitor de ulei ci vine filtru de ulei direct pe bloc, eu cred ca a fost facut dauna motorul la familia aia de italieni de unde am luat masina ca sunt al 2 lea proprietar al masinii si cred au pus piese de 1.4 de pe polo sau a facut din 2 motoare 1 singur si de aia merge asa urat... era sa si mor de cateva ori ca nu are forta sa depaseasca, ti-e si frica sa te bagi in depasire... Eu banuiam si ECU ca e umblat in el dar au zis baietii de acolo ca e bun ca am valorile ok si masina merge in parametrii ca daca era umblat in el aveam probleme cu valorile si esapamentul a zis ca nu crede ca e infundat deoarece la 1.6 16v nu prea se infunda...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1 hour ago, Robert Ro said:

dar ii las mufa pusa sau scoasa cand ii pun acea tablita ?

mufa pusa

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

georgstelsib

daca ai piese de 1,4 16v e vina mecanicului tau. Ti-am mai zis in Decembrie anul trecut.

Mergi la altu care stie golf 4 1,6 16v AZD so lasa-i masina sa verifice si sa iti spuna ce sa faci sa ti-o rezolve concret.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut @georgstelsib, nu stiu ce sa mai cred si ce sa mai fac ca m-a terminat de tot, nici bani nelimitat nu am ca sa merg peste tot la service-uri ca nu sunt magnat cu bani... in fiecare luna cand iau salariu mereu fac ceva la masina, ba modificare ba reparatie ca nu trage, totusi e bn ca tine cu casa si nu cere decat schimburile si benzina si atat, macar atat... o sa verifice baieti de la dop distributia sa fie pusa la punct si daca e ok si dupa o sa vad ce e in motor... la cati am fost nimeni nu a reusit sa ii dea de cap, zici ca e posedata, oricum am vazut ca are momente cand trage binisor si momente cand nu trage deloc, in general e moarta si daca apas in mers de mai multe ori pedala de acceleratie cateodata prinde si trage, trebuie sa apas la maxim si sa las pedala dar scurt si brusc, sa ii fac spituri ca sa traga cateodata... si am observat ca de cand i-am pus pilotul automat acum 6 luni parca cand dau + pe pilot trage mai bine decat ca pe pedala, oricum si pe pedala si pe pilot dupa 100km/h nu mai trage deloc, o sa revin cu video la motor la relanti si la esapament sa vada @lupo_bv ca mi-a zis mai sus sa fac video si vedem dupa ce mai e dar toata lumea care aude motorul zice ca merge impecabil si se aude foarte bine si la ITP, si peste tot, la relanti nici nu prea se aude cand e pornit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

în urmă cu 3 ore, georgstelsib a scris:

daca ai piese de 1,4 16v e vina mecanicului tau. Ti-am mai zis in Decembrie anul trecut.

Mergi la altu care stie golf 4 1,6 16v AZD so lasa-i masina sa verifice si sa iti spuna ce sa faci sa ti-o rezolve concret.

1.4 16 v si 1.6 16v foloseste aceleasi componente in partea de desupra( chiulasa, axe, capac), nu astea sunt problema. M-am uitat in catalog si apar coduri comune.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@xmisterx pai mi-au zis baietii de la service ca s-ar putea sa am axe si chioulasa de 1.4 si sa inchida si deschida supapele cat nu trebuie si de aia merge asa urat, ai idee daca sunt la fel la 1.4 si 1.6? Adica daca merge pus de pe una pe alta si sa nu afecteze performantele motorului? Nu stiu ce sa mai cred si ce sa mai zic... Stie cineva de pe aici daca sunt la fel sau nu ? :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

în urmă cu 14 ore, xmisterx a scris:

1.4 16 v si 1.6 16v foloseste aceleasi componente in partea de desupra( chiulasa, axe, capac), nu astea sunt problema. M-am uitat in catalog si apar coduri comune.

Rectific, am cautat in alt program si chiulasa, axele cu cama si capacul au coduri diferite dupa cum urmeaza:

 

AZD/BCB au coduri comune, ambele motoare sunt 1.6 16v

AHW/AXP au coduri comune, ambele motoare sunt 1.4 16v

In consecinta, @Robert Roda este posibil ca aceste componente de 1.4 16v pe care le ai pe motor sa afecteze functionarea motorului.

 

Ia pune niste poze cu codurile/insemnele care se gasesc pe capac si chuloasa, sau posteaza aici tot ce este inscriptionat pe ele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din ce am văzut axa cu came de pe evacuare este aceeași, dar cea de pe admisie nu (diferă ultima litera, acum nu știu ce este diferit la ele)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@xmisterx codul la capac este 036 103 475 N, mie mi-l da pe net de 1.4 16v de seat sau polo... e cel cu 2 senzori ax cu came si la chioulasa este 036 103 373 AF, si intrebarea este daca e sa fie de 1.4 16v chioulasa si axele au gaurile mai mici pentru supape sau sunt la fel ca la 1.6 16v?

 

@lupo_bv Si nu stii daca sunt la fel la supape sau nu? Mi-e ca desfac motorul degeaba si nu e de acolo, voiam ceva informatii de la cineva care stie sa imi zica daca sunt la fel la 1.4 si 1.6 la supape si daca difera ceva intre ele.

Modificat de Robert Ro
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!