Jump to content

Probleme aparute la ridicarea masinii de la dealer


cristi.v
 Share

Recommended Posts

Iata o problema care se poate ivi in cazul in care masina soseste si cind te anunta dealerul ca a sosit, constati ca are niste "n" kilometri la bord(cineva de aici de pe forum a zis ca masina adusa avea 8km la bord-oare de unde?)-problema este generata de faptul ca unui coleg forumist,ducundu-se pentru un drive test la un dealer( http://vwforum.ro/index.php?showtopic=1283 aici e toata povestea,daca e reala e grav)a fost invitat sa faca un test pe o masina adusa in service,dupa ce "pleaca proprietarul"-va rog sa spuneti citi Km avea la bord masina cumparata si daca din ce stiti, trebuie sa aibe?DE CE?

Va rog, tot aici, sa mai expuneti eventualele probleme aparute la ridicarea masinii,indiferent de dealer.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 180
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Diesel

    7

  • DRAPAR

    7

  • xxfiles

    12

  • lori74

    39

Top Posters In This Topic

Posted Images

A mea a avut 3km. Nu am dat deloc atentie acestui aspect. Masina mai e putin miscata, din curtea fabricii, pe trailer, de pe trailer in curtea dealerului, probabil i se mai si testeaza cateva aspecte (frana, directie, comportamentul suspensiei). Daca are 10..20..30, atunci da, se poate intra la banuieli, dar pt. 2-3km...

La Brady, ti-am zis in PM la ce sa fii atent. In rest, eu le acord nota 10+ pt. felul in care s-au purtat pana acum si sper sa o tina tot asa.

Link to comment
Share on other sites

ca sa va linistesc putin - atat timp cat masina are sub 100km la bord, acestia pot fi readusi la ZERO printr-o simpla combinatie de butoane, asa ca stati linistiti.... masina poate avea 108, nu 8km....

Link to comment
Share on other sites

si masina mea avea 15km cand am luat-o.. explicatia a fost ca a fost dusa pe trailer la RAR si apoi a fost condusa inapoi pana la midocar in curte... oricum nu m-am ingrijorat

Link to comment
Share on other sites

ca sa va linistesc putin - atat timp cat masina are sub 100km la bord, acestia pot fi readusi la ZERO printr-o simpla combinatie de butoane, asa ca stati linistiti.... masina poate avea 108, nu 8km....

<{POST_SNAPBACK}>

Si care-i combinatia aia, ca asa ne luam masini, facem vreo 70-80 Km si aducem kmtrajul la 0 si o vindem cu 0 Km la bord, pe motiv ca am luat-o degeaba si sta in garaj. :)

Ce pacat ca am facut deja 800 km, ca in primul an resetam kilometrajul incontinuu la 0.

Link to comment
Share on other sites

A mea avea 50 km.

Ce inseamna asta ?

Link to comment
Share on other sites

Ca a rulat 50 km...fara tine! :)

Link to comment
Share on other sites

din cunostintele mele - kilometrajul se poate reseta de 2 ori daca masina a parcurs maximum 199km prim apasarea lunga (min 10sec) a resetului pentru zilier

:)

cine vrea, poate sa testeze :)

Link to comment
Share on other sites

Totusi, ceva probleme am avut si eu la ridicarea masinii - m-a durut spatele o saptamana dupa aia. Voi ati putut sa o ridicati ? :)

Link to comment
Share on other sites

Nu cred ca poate ridica nimeni o masina in spate, dar sunt sigur ca daca vei primi un warning pentru bagare in seama, nu ti-l va ridica nimeni.

Link to comment
Share on other sites

Eu stiu ca este o regula pe care o respecta majoritatea firmelor(VWAG, Volvo, Ford, Toyota, etc.) si anume, masina se livreaza cu 7km la bord. Masina este miscata si "rasmiscata" dar se face in asa fel(resetare) incat la livrare sa fie cei 7km pe bord.

Link to comment
Share on other sites

La orice marca sau model de masina este admis pina la 10 km deoarece acesta reprezinta testul de pista al uzinei.

Link to comment
Share on other sites

cind am ridicat masina, 1 iulie 2005 avea la bord 9 km, nu am dat importanta dar nu cred ca este vreo problema, am fost mai suparat cind mi-au zis sa trec imediat pe la motorinarie ca nu am decit 2-3 litri in rezervor, de ce nu avea macar rezerva, sa nu stea becul aprins, la voi cum a fost?

Link to comment
Share on other sites

cind am ridicat masina, 1 iulie 2005 avea la bord 9 km, nu am dat importanta dar nu cred ca este vreo problema, am fost mai suparat cind mi-au zis sa trec imediat pe la motorinarie ca nu am decit 2-3 litri in rezervor, de ce nu avea macar rezerva, sa nu stea becul aprins, la voi cum a fost?

<{POST_SNAPBACK}>

La fel: adica fara benzina si cu 8 km in bord!

Link to comment
Share on other sites

La mine mai avea motorina pt. inca 4km atunci cand am luat-o.

Link to comment
Share on other sites

ca sa va linistesc putin - atat timp cat masina are sub 100km la bord, acestia pot fi readusi la ZERO printr-o simpla combinatie de butoane, asa ca stati linistiti.... masina poate avea 108, nu 8km....

<{POST_SNAPBACK}>

1) IC-ul cu pina la 100 unitati afisate (Km sau mile) poate fi adaptat o singura data prin cresterea numarului de KM, nu prin scaderea lui.

2) Cele de mai sus sunt valabile pentru sculele normale de lucru OBD2, nu si pentru software-ul special care se poate juca in orice senes si cu orice numar cu kilometrajul

Se presupune ca dealerul nu dispune de "software special" :banghead:

Link to comment
Share on other sites

A mea avea 7 km si "vapori" de motorina in rezervor..

Asa ca mi s-a spus cinstit ca s-ar putea sa nu ajung la Mol (cca 1 km...)

Link to comment
Share on other sites

Cred ca dealerii livreaza masinile cu rezervorul gol pt. a arata functionarea avertizarii de rezervor gol! :banghead:

Link to comment
Share on other sites

Pe mine chestia asta cu cantitatea de combustibil in momentul livrarii ma omoara!

Acum nu cer un plin, Doamne fereste! care raportat la valoarea masinii ar fi o mega suma, dar chiar sa nu puna nimeni macar 10 litri (si intr-un autohaus mediu din DE au aia pompa in curte).

Scuzati-mi izbucnirea off-topic si daca e nelalocul ei, rog un moderator sa stearga postul si sa nu se supere prea tare pe mine.

Back on topic: am fost martor la ridicarea unui Seat Ibiza in care proprietarul (un bun prieten de-al meu) a gasit coji de seminte si ... o pereche de slapi purtati, dar destul de buni. Locul aventurii: PoRo, inainte de a se muta.

Link to comment
Share on other sites

Back on topic: am fost martor la ridicarea unui Seat Ibiza in care proprietarul (un bun prieten de-al meu) a gasit coji de seminte si ... o pereche de slapi purtati, dar destul de buni. Locul aventurii: PoRo, inainte de a se muta.

<{POST_SNAPBACK}>

Deh, poate ca i-a admirat masinutza in interior vreun Margelatu... :D si cand a plecat era seara, si-a pus adidashii in picioare si si-a uitat slapii inauntru.. :D :D

Mda...asa e...unii primesc la ridicare o sampanie, altii semintele si slapii paznicului de noapte... :D

Link to comment
Share on other sites

1) IC-ul cu pina la 100 unitati afisate (Km sau mile) poate fi adaptat o singura data prin cresterea numarului de KM, nu prin scaderea lui.

2) Cele de mai sus sunt valabile pentru sculele normale de lucru OBD2, nu si pentru software-ul special care se poate juca in orice senes si cu orice numar cu kilometrajul

Se presupune ca dealerul nu dispune de "software special"

Link to comment
Share on other sites

OCTI a mea a avut 7km cand m-am urcat in ea prima data,dar nu ca m-ar fi deranjat acest aspect,cat zgarietura de pe bandoul de pe spoiler-ul din spate. :D

Link to comment
Share on other sites

Si nu se putea schimba?

Doar nu era vina ta ca e zgariat.

Link to comment
Share on other sites

cind am ridicat masina, 1 iulie 2005 avea la bord 9 km, nu am dat importanta dar nu cred ca este vreo problema, am fost mai suparat cind mi-au zis sa trec imediat pe la motorinarie ca nu am decit 2-3 litri in rezervor, de ce nu avea macar rezerva, sa nu stea becul aprins, la voi cum a fost?

<{POST_SNAPBACK}>

Exact 9 km avea si a mea la 7 iulie 2004 , data cind am ridicat masina de la PORO.

Deci sa nu ne mai facem griji aiurea eu nu cred ca cei care se ocupa de aducerea masinii in tara se-apuca sa faca raliuri sau sa se dea o fuga pe autostrada. La service e altceva, dar despre probleme de genul asta aparute la livrare sunt sceptic.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

a mea avea 11 km la ridicare (15.04.2005)

una din problemele grave aparute la ridicarea masinii:

am comandat alarma din fabrica,ca sa nu stau dupa ce ajunge masina sa imi puna ei alarma.

e acu e acu: alarma de fapt nu prea e alarma adica nu are senzor de soc!!!

treaba cea mai urata este ca nu iti spune consultantul de vanzari acest lucru(cu toate ca la cat costa alarma....).

ca daca deschidea gura sa spuna ceream si senzor de soc si eventual perimietru radar.

si nici nu se poate rezolva problema pe moment-trebuie comandat modulul in fabrica,costa mult...ehei o intreaga filozofie.

deci cu minunata alarma imi pot gasi masina pe sticle de lapte ,fara ca macar sa scoata un sunet.

voi ce ziceti?

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in broserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim! :) 

 

Accept