Jump to content

Consum Exagerat Ulei


_GOLF4_
 Share

Postare recomandată

10W40=10winter40.Daca motorul e mai uzat consuma ulei mai mult,fie vara fie iarna,cu densitate mai mica.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 weeks later...

Tocmai am cumparat un Castol Magnatec 10W-40 A3/B4 . Peste 2000 km ar trebui sa ii fac schimbul. Pana acum am avut 5W-40 C3.. imi poate zice cineva care este diferenta ? si daca pot sa ii fac schimbul fara nici o retinere :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca ti-a mancat 5w-40 ul si nu ai pierderi de ulei pune 10w-40 fara grija.

cati km are masina?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

In cartea tehnica a masinii producatorul spune ca poate consuma ulei pana la 1 Litru la 1000 km...probabil e o marja maxima de consum la vw.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

0.5 /1000km dupa cite stiu...

10l la un schimb e cam mult, se ingrasa :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am observat ca multi cu motoarele de 1.6 16v au probleme cu consumul de ulei......si a mea consuma un pic de ulei la drum lung si viteza mai mare.

Segmentii sau semeringurile de supape cred ca sunt cele 2 cauze principale.

Stie careva unde se afla epuratorul de gaze la AZD 1.6 16v caci vreau sa-l verific si sa il schimb ???

Mersi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In cartea tehnica a masinii producatorul spune ca poate consuma ulei pana la 1 Litru la 1000 km...probabil e o marja maxima de consum la vw.

asta la motorul de 3.2 poate in forja maxima

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa cate stiu eu specificatia aia de 1 litru la 1000 de km este valabila la masinile noi cat inca sunt in "rodaj", pentru ca e exagerat ce zic ei altfel.

Modificat de Gabitzu05
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu scrie nicaieri in cartea tehnica nici ca acel consum este pt motorul de 3.2 si nici ca poate consuma asa mult doar cand este noua.Pur si simplu ei dau acest consum sa isi acopere eventualele bug-uri de fabricatie.Mie imi consuma 5w-40 ul in regim de autostrada(in jur de 200 grame la mia de km) ceea ce mi se pare inadmisibil,atata timp cat motorul este benzinar si are 140 mii km.

La urmatorul schimb pun 10w-40 sa vad care este comportamentul.Daca si pe ala il consuma ma apuc de desfacut motorul.

Masina trage exceptional si nu scoate pic de fum de nici o culoare.

Am vazut destul de multe probleme aici pe forum la motoarele astea de 1.4 si 1.6 legate de consumul de ulei,ceea ce ma duce cu gandul ca nu sunt asa stralucite.

In concluzie,imi place prea mult masina ca sa o las asa sau sa o vand pe un pret de nimic,asa ca ,indiferent cat ar costa voi strange bani si o voi pune la punct :offtopic:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

unde este aeriserea carterului la motor 1,6?

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Deja e un obicei la golfurile benzinare 16V sa manance atat ulei.Si eu am aceeasi problema .. sa zic asa ... 400-500 ml la 900-1300 Km ..Ai impresia ca merge cu ulei nu cu benzina , chiar daca e motor de turatie consuma destul de mult ulei.Ma bucur insa ca la consumul de benzina stau bine (8.8%) fata de altii de aici la care am vazut niste scoruri devastatoare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am observat ca multi cu motoarele de 1.6 16v au probleme cu consumul de ulei......si a mea consuma un pic de ulei la drum lung si viteza mai mare.

Segmentii sau semeringurile de supape cred ca sunt cele 2 cauze principale.

Stie careva unde se afla epuratorul de gaze la AZD 1.6 16v caci vreau sa-l verific si sa il schimb ???

Mersi.

E in spatele motorului,intre panoul ingnifug si motor.Daca mergi pe furtunul care intra in filtrul de aer,in jos,ajungi la o canistra.Aia e.De ce sa il schimbi?Curata'l si atat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Buna seara,

Am cumparat un golf IV, 1.4 16 V, cod mor AXP, 48000km. Masina a cam stat in Germania, km sunt reali. Am facut schimbul cu castrol magnatec 10w40.

La 2000 de km a papat cam 500-600 ml ulei. De obicei asta se intampla cand se circula cu viteza mare.

Credeti ca e normal? Am citit toate posturile de aici..Ma intreb daca schimb uleiul cu Castrol Edge 5w40 va fi mai bine?

Astept parerile voastre. Multumesc anticipat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca mai bine bagi Mobil. Eu numai d-asta am bagat pana acum si n-am treaba cu consumul de ulei. Ultima oara am bagat o chestie Mobil 3000 10w40 si nu a coborat deloc nivelul pe joja. Mi se pare mult sa bagi atat ulei. Poate ca intre schimburi mai merge, dar nici asa. Eu n-am completat niciodata cu ulei la a mea, am fost ferit de asa ceva.

O sa ma mai uit si-ti scriu maine seara sigur ce ulei am bagat, ca e posibil sa fie alta specificatie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

adilup :

Si eu am 1.4 16 V si tot cam pe acolo sunt cu consumul de ulei, daca km sunt reali stai linistit ca mai mult ca sigur masina asa a venit din fabrica...de ceva timp eu muncesc in Germania si am zis sa merg sa intreb specialistii despre problema , am foat la 2dealer VW si unul seat si toti 3 au zis acelasi lucru numai cu alte cuvinte , semeringurile de la supape 98% care costa in jur de 500 euro reparatia, dar sa poate sa fie si alte prb unde as putea ajunge pana la 2000 euro costuri!

Pune ulei 10W40 si nu pune mai mult de jumatate pe joja, eu am testat multe tipuri de ulei si am ramas la Aral, asta parcal nu-l "papa" asa de mult...bafta multa:)

Modificat de fishu26
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Ati pus careva Castrol EDGE 10w60? Eu momentan folosesc pe Skoda Fabia 1.4 16V AUB din 2001 la ~138000km Aral Hightronic 5w40, dar consuma cam 1L/500km. Vad ca 10w60 de la Castrol nici nu are norma VW... 10w40 ce recomandati?

Modificat de Robert S
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La consum de 1L/500 km, iti recomandam o segmentare, nu alt tip de ulei. Sigur ai scris bine unitatea de masura? sau km reali?

Apropo, curatatul epuratorului nu este o operatie care sa tina mult. Cel mai bine este altul nou

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La consum de 1L/500 km, iti recomandam o segmentare, nu alt tip de ulei. Sigur ai scris bine unitatea de masura? sau km reali?

Apropo, curatatul epuratorului nu este o operatie care sa tina mult. Cel mai bine este altul nou

Da, am scris bine :). Km nu stiu daca sunt reali. As incerca totusi si un alt ulei inainte sa ma arunc intr-o segmentare, ca epuratorul l-am schimbat deja si tot degeaba. Oricum, nu-mi imaginez ca un alt ulei o sa reduca consumul de ulei 0, dar sunt curios daca a incercat cineva Castrol Edge 10W60 si care au fost urmarile.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu un ulei care nu respecta norma ceruta de producator, poti face mai mult rau motorului. Daca nu-i asigura o ungere suficienta, il poti strica. Eu iti recomand totusi o segmentare, nu e scump si cred ca in ritmul asta amortizezi cheltuiala doar din banii de ulei intr-un an de zile

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Castrol Edge 10W60

in mod normal ar trebui sa mearga bine si cu 0w-30/0w-40 .:D e cam la polul opus acest castrol.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

10W60 are o gama destul de stransa de utilizare.Este conceput in special pt Bmw M si pt o gama restransa de masini care au nevoie de un ulei care la turatii mari si temperaturi mari sa nu isi piarda din proprietati.Daca o sa iti pui astfel de ulei in masina,la iarna o sa ai belele pt ca este destul de gros.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut baieti, am si eu o mica problema. Ma intorceam frumos spre casa si s-a aprins Check oil level. Am ajuns acasa, am asteptat 10-15 minute, am verificat nivelul la joja si e sub minim ...daca are 0.5 cm pe capatul jojei. Am dat o cheie si nu s-a mai aprins check oil level dar e ciudat ca pe joja arata ca ulei nu mai este aproape deloc. Am schimbat uleiul (Castrol Magnatec 5w-40) acum 200-300 km si nici nu vad scurgeri pe undeva....ce ar putea fi totusi ? Multumesc frumos. Masina zice ca are 151.000 km ...

L.E: Revin...am completat cu ceva ulei, am pornit-o fara probleme (nu s-a aprins check oil level) am lasat-o sa ajunga in temperatura si am turat-o pe loc pe la 3-4000 rpm si cam scote fum albastru ...la ce sa ma astept? Multumesc.

Modificat de Mohicanu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cam cu aceeasi problema ma confrunt si eu numai ca imi scade foarte putin nivelul.

Daca ai turat motorul si ai vazut ca scoate fum e mai mult ca sigur ca iti consuma ulei pe la semeringurile de la supape,dar pana sa dai vina pe ceva cel mai bine fai un test de compresie si atunci vezi ce zice.

Si eu tot 151.000 km am si vad cum scade uleiul la motor si pe cine intreb cica ca asa e normal dar daca la acest numar de kilomeri consuma mi-e groaza mai incolo :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu e normal consumul de ulei in cazul benzinarelor facute de Vag! Eu asa stiu. Sunt masini cu motoare Otto care din fabrica sunt facute sa haleasca ulei, dar alea ori au de la 250 de cai in sus, ori se tureaza pana-n 9000 de ture. Motoarele noastre sunt modeste, cu performante modeste si consum de carburant putin la limita decentei. Dar nu, nu e normal sa scada nivelul uleiului. Mai ales daca e combinat cu putin fum, inseamna ca trebuie umblat la motor. Al meu spre exemplu nu consuma ulei deloc...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

DA ai dreptate colegu dar daca nu scoate fum,daca nu ai pierderi de ulei,daca iti spun ca i-am dat toate bujiile jos si arata perfect bujia fara urme de ulei sau altceva.

Sa imi explice si mie cineva si mai totii pe care i-am intrebat cica e normal sa mai consume

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!