Jump to content

Consum Exagerat Ulei


_GOLF4_
 Share

Recommended Posts

poti pune un ulei 5w50, exemplu mobil 1  mentionat de domnul moderator sau total quartz racing. 

Este prea gros iarna uleiul 10w50.

Poti avea consum de ulei de la simeringuri de supape sarite, sau poate ca iti curge pe la simeringuri în exterior sau pe la garnitura capac culbutori 

ori ai segmentii uzati sau doar cei de ungere blocati pe canalul din pistoane. 

Nu are nici o treaba Ceratec cu reducerea consumului de ulei 

Sunt alti 2 aditivi liqui moly special conceputi pentru asa ceva care isi fac bine treaba. 

Link to comment
Share on other sites

Da tu ce ai de gand sa faci in final ? O folosesti asa pe post de drujba cu 0,7l ulei cosumat la 1000 km pana nu se inavarate roata ? 

Link to comment
Share on other sites

dacă chiar vrei rezultate, încearcă cu aditivi dedicati pentru asa ceva. 

Iti las 2 exemple bune, folosite si de samsarii care vând mașini sh. Dau rezultate. 

liqui moly ol verlust stop

metabond old spezial

Link to comment
Share on other sites

  • 11 months later...

Salut. Si la mine consuma ulei exagerat dar nu asta ar fi problema. Am un 1.6 mpi, cod BSE si gpl. A inceput deodata sa pape ulei muuult, imi umezea bujiile f repede.

Un mecanic mi-a pus Castrol A3/B4 10W/40. De atunci consumul a scazut foarte mult si nici cu bujiile nu am mai avut probleme. Intr-o dimineata m-am trezit , credeam eu, putin mai inteligent si am cumparat Ravenol 5W40 si am facut si schimbul de ulei. Dupa o saptamana a inceput sa imi dea eroare pe toate bujiile, erorile specifice pentru bujii. Concluzia este ca 10W40 chiar daca nu este recomandat de producator la 250.000 km mie imi merge bine.

Ce sa fac cu uleiul pretios din motor? Daca schimb bujiile nu stiu cat ma vor tine, le am de vreo 6 luni ngk iridium special pt motoarele cu gpl.

Daca papa mult ulei as putea sa incep sa completez cu 10W40? 

Compresia este undeva la 11,5-12 pe toate pistoanele.

Ce idei aveti?

3mii sau cat ar fi segmentarea nu as face-o, este o suma prea mare. Daca ma bag doar la simeringuri poate fac treaba doar partial si fara efect.

Link to comment
Share on other sites

-The number before the “W” signifies the viscosity of an oil at low temperatures – for example before you start your engine. 

 

-The number following the “W” indicates its viscosity at normal operating temperatures when the engine is running. 

 

Deci ,la cald ,nu e nici o diferenta intre 5w40 si 10w40.

 

 

3 hours ago, LoliSor said:

sa imi dea eroare pe toate bujiile

Cum ai asociat erorile  de la bujii cu vascozitatea uleiului ?

 

Edited by EEXCALADE
Link to comment
Share on other sites

Cu ulei 5w30 sau 5w40 am avut probleme cu bujiile, se umpleau de ulei destul de repede. Cu 10w40 a mers masina aproape 7 luni fara probleme.

Link to comment
Share on other sites

  • 7 months later...

Golf VII 2013 1.4 TSI 122cp/93kw (CMBA) 193.000 km.

A fost cumparata de mine din Germania in 2018 la 123.000 km si nu am avut probleme cu ea vreo 3 ani. Consumul de ulei era in limitele date de producator (maxim 1l/10.000km)

Dupa 3 ani de la cumparare a inceput sa se aprinda in bord EPC si intra in limp mode. Nu mai mergea actuatorul turbinei si imi dadea erore turbo pe tester . Am fost la service si ei au trimis mai departe la Bucuresti catre o firma specializata in reparatii turbo (AVD turbo). Acestia mi-au pus alta reconditionata cu tot cu galerie admisie.

Problema este ca de cand am schimbat-o, masina mananca foarte mult ulei: daca inainte imi lua cam 1l intre schimburi (cea ce este oarecum normal la aceste motoare), acum mananca 1l la 500km. Am folosit de cand cumparat-o in 2018 ulei Mobil Super ESP Formula 5w30 si a mers bine. Am schimbat cu Castrol, aceeasi poveste.

Cei de la service mi-au dat garantie 1 an si jumatate. Am fost la ei si le-am spus de problema, s-au uitat la ea si nu au constatat scurgeri sau ca arunca turbina ulei (fara sa o dea jos). Mi-au spus ca daca vreau, ei imi trimit turbina la Bucuresti la cei care au inlocuit-o, dar daca se pune pe stand si se constata ca nu este turbina de vina, va trebui sa platesc manopera service de demontare si montare turbo la loc (desi am platit 5000 lei pe schimb turbo si toate cele), cea ce m-a cam dat inapoi, desi eram convins ca este turbina de vina.

A trecut perioada garantiei turbinei si am fost la VW pentru o diagnoza. Mi-au facut test de compresie si a iesit: 10.5, 8.5 , 8,5 , 10.2. Au spus ca motorul ar fi in parametrii,chiar daca nu e compresia ca a unui motor nou. Vedeti atasament cu parametrii acestui motor. Ei au spus ca ar fi de la turbina dar nu sunt 100% siguri.

Masina scoate fum albastrui, toba fiind neagra. De mers merge bine, trage motorul,etc.


Am ajuns la punctul in care am doa variante: motorul sau turbina. Mai ieftina este reverificarea turbinei unde la 2500 ron am gasit. Sau a doua varianta mult mai scumpa si care cica nici nu ar iesi o resegmentare la acest tip de motor.

IMG-20230209-WA0000.jpg

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!