Jump to content

Consum Exagerat Ulei


_GOLF4_
 Share

Postare recomandată

O sa le iau prin eliminare . Filtrul l.am schimbat . Si da e o mica diferenta dupa 3 ore de stat in frig fiind azi pe seara . Am observat ca nu sa mai oprit dar am tinut mai mult la cheie . In mers inca se mai scutura gen ca si cum sar ineca dar scurt si o singura data fara replici . Aprinderea o sa o verific ultima data deoarece fisele sunt noi de la beru . Bujiile noi NGK.mai ramane bobina .dar din cate stiu daca bobina e dusa se manifesta rau . Moare motorul in mers etc stiu din propria experienta de la masina anterioara cu care imi era frica sa intru mai rapid in intersectie deoarece murea motorul acum la masina astanu stiu sigur daca se manifesta la fel, asta va fii ultima de verificat   . Mai raman injectoarele de curatat . Dupa aceea pompa de benzina si rezervorul . Deoarece in mers cand o accelerez brusc , parca se plafoneaza pret de o secunda doua si dupa trage . Asta ar trebuii sa fie de la alimentare nu ?

 Zilele astea o sa incerc sa o parchez cu botul mai jos decat spatele sa vad daca e vreo diferenta la pornire  sa pot localiza problema .  O sa va tin la curent cu ce se mai intampla . Cat despre curiozitatea ta Dakota , despre" befor and after" da este o diferenta motorul merge mai rotunt este mai silentios si etc  .  

Modificat de Adelin1995
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

AM REVENIT !!!!

Cum am spus revin dupa ce rozolv problema . 

Problema rezolvata prin schimbarea filtrului de benzina plus ca dupa ce am schimbat filtrul nu am mai alimentat de la PETROM ci am alimentat de la ROMPETROL BENZINA DE 95. Acum nu stiu daca si schimbarea statiei de alimentat a contat . Cert este ca nu mai moare motorul dar tot se aude un uruit cand porneste masina . Precizez ca uruitul se aude pret de 1 secunda . Cred ca electromoturul e pe duca voi ce credeti ?

Sper sa ajute si pe altcineva care se confrunta cu aceasta problema 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 7 months later...

Salutare,

Am o mare mare problema la masina care o detin si anume un Golf 5, 1.6 benzina. Masina mananca foarte mult ulei.

Adica la 1000 - 1200 de km mi le aprinde martorul in bord si trebuie sa completez. 

M-am uitat sub masina si nu am gasit strop de ulei si nu scoate nici fum albastru.

Cunoaste cineva care ar fi cauzele?

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Cel mai probabil ai segmentul de ungere raclor blocat in canalul din piston.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 7 months later...

Salut. am tot cautat pe site si nu am gasit un raspuns la problema mea

Am un golf 5, 2008, 1.6 mpi benzina, cod bse, 145000. De ceva vreme consuma ulei. Am folosit motul, liqui moli iar consumul este 800 ml la 3000 km.

Vreau sa il segmentez si ma interesaza sa stiu daca dupa segmentare mai consuma ulei? A mai segmentat cineva acest tip de motor? 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am mutat discuţia aici fiind deja deschis un topic despre consumul de ulei.

În primul rând trebuie văzut dacă uleiul respectiv este consumat de motor în procesul arderii sau este pierdut pe undeva. Un test de compresie ar fi binevenit (dacă compresia este scăzut se adaugă o mică cantitate de ulei în camera de ardere pentru a determina dacă compresia se pierde pe la segmenţi sau pe la simeringurile supapelor). Dacă este mică compresia se desface motorul şi se repară ce este necesar şi  bineînţeles că după aia nu are voie să mai consume ulei pentru de asta se repară. Dar, atenţie mare la stabilirea cauzei pierderii uleiului. Mi se pare ciudat ca un BSE la km ăia să necesite segmentare, am în familie un G6/2008 tot BSE cu km dubli faţă de a ta şi nu are absolut nici o problemă.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scuze ca am deschis alt topic.

De pierdut nu pierde ulei pe niciunde, fum nu scoate deloc. Din ce am citit ulterior pe forumuri , golfurile ( cel putin 5) au probleme cu consumul de ulei, dar cand am cautat informatii si am tot pus intrebari nimeni nu a zis nimic. 

In fine, problema consumului de ulei e cunoscuta si in reprezentanta , acum poate am avut eu ghinion sa se strice la km acestia. Ma interesa sa stiu informatiile de consum de dupa segmentare ( daca are rost sau nu sa o fac). Dar , da cred ca are rost sa fac sa mai mearga inca pe cat are acum. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

În condiţii normale (adică reparaţie făcută de un mecanic priceput şi cu materiale de calitate, pe cât posibil OEM) prin reparaţie motorul trebuie adus la starea iniţială. Dar aşa cum am scris mai sus trebuie o diagnosticare calificată mai întâi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...
stanciu marian

Ma inscriu si eu in clubul masinilor mancatoare de ulei in mod excesiv . Tipul motorului BGU , fratele geaman al colegului ce amintea mai sus de consumul uleiului .

Problema sta cam asa la mine .......dupa cum am spus motorizare 1.6 bgu , km 175k ,an 2005,  nu se pune problema la nr de km ptr ca masina este de noua .

Daca merg la drum lung cu masina , peste 500 km si cu motor turat aprox 3000-4000 rot/ min , motorului îi place uleiul intr-o veselie ( aprox 500 ml /1000 km ) .

Daca folosesc cu precadere drumuri de oras scurte indiferent de aglomeratie se imfrupta cu aprox 100-150 ml / 1000 km .

Am primit ca drept sfat sa schimb semeringurile de la supape si in mod neaparat sa cumpar originale , acum stau si ma intreb ......pai tocmai semeringurile originale au fost punctul slab la aceste motorizari ......oare este sau nu valida recomandarea de a cumpara semeringuri originale ?

Intrebarea si rugamintea mea este in acest caz ... aveti si o alta recomandare in privinta marcii semeringurilor daca optez pentru AF ci nu pentru cele OM.

Multumesc frumos , si astept parerile dumneavostra .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In pricipal cand ai probleme cu semeringurile de la supape un simptom clasic este fumul albastrul la prima porinirie dupa ce masina a stat ceva timp. Ai observat asa ceva la a ta ? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu are nici picatura de fum la pornire.Teava este imaculat de curata.Nu pot sa_mi inchipui de unde consumul asa mare.Ulei folosesc 5w40.Motul.Am circulat o buna perioada de timp cu vestitul furtun de admisie fisurat , mai precis fisura la burduful pe care vin gazele ne arse din capacul curbutor si duce in admisia spre clapeta de acceleratie.Am inteles ca si acesta este un impact asupra cantitatii de ulei consumate , dar nu cred ca intr_o masura asa de mare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 9 months later...

Care este explicatia logica pe care producatorul o recomanda in imaginea de mai jos ? Ma refer la ultima fraza , cu nivelul de ulei in pozitia C .

20210215_115606.jpg

20210215_115548.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 10 months later...

Va salut! Golful meu 4, tip 1J1 1,4l 16Volți a facut recent revizia (ulei Ravenol 10W40, filtru ulei, benzina, aer, polen). Am venit cu ea din Germania in România pe autostrăzi, la fiecare 500km aproximativ am pus intre 1,5-2,5 litri ulei, insumand la 1800 km parcurși 4 litri ulei. Credeți ca buba sta la fel ca si in cazurile mai sus mentionate la semeringuri si segmenti? In Germania au apreciat la circa 1500 euro reparația, vroiam sa fiu lamurit in ceea ce reprezinta această reparatie. Masina am luat-o de la un coleg neamt, ei sunt primii propietari in familie si au intretinut-o bine in service, nu are gram de rugina, ar cam merita (desi e veche) sa o repar si sa o fixez pentru inca vreo 3 ani sa zicem, sa ma folosesc de ea. Va mulțumesc pentru raspunsuri! La mulți ani fericiți!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In primul rand 16V nu vine de la volti :)) ci de la 16valve.

Dupa ce ai descris tu acolo reparatia se indreapta spre segmentare motor.Acuma noi nu avem de unde sa stim ca masina nu pierde ulei pe undeva sau ai alte pobleme.

 

Banuiesc ca de la cel care ai luat masina ti-a spus, apropo degeaba nu are pic de rugina(ceea ce nu prea cred..am avut si eu 2 golf4 ) daca papa ulei la greu..asa am avut si eu unul dintre golfuri 1.6 16v consuma in jur de 1 l la 4/500 km la drum lung..in oras nu prea simteai consumul de ulei, nu pierdea ulei, nu arunca pe esapamnet, nu fum ...nimic.

 

Nu am apucat sa il repar, l-am vandut intre timp..dar verdictul a fost tot asa segmentare...dupa multe vizite pe la diversi mecanici.

 

Acuma tu decizi daca o repari sau nu, la ce preturi au acuma G4...

 

P.S. se foloseste 5w40 ..nu 10w40...lasa parelologii aia care prind fluturi si cred ca un ulei mai gros face sa pape mai putin.Pune ce recomanda producatorul!

 

Bafta

Modificat de Bogdan.TM
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

4 hours ago, xeonix said:

! Golful meu 4, tip 1J1 1,4l 16Volți a facut recent revizia (ulei Ravenol 10W40

E 16 valve ,nu 16 volti

10w40 nu e vascozitatea care trebuie.

Pt consumul de ulei e necesara o constatare ,nu poate ghici nimeni

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mergi la un mecanic care știe ce are de făcut. Lasa paralelologii.

Sau la un service auto de cartier (unii chiar fac treaba buna, fiindcă au mecanici profi cu experienta ). 

Poate sa te coste mai mult, cand desface motorul vede ce e uzat, ce da la rectificat și ce piese noi iti trebuie. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 15.02.2021 at 18:25, florin_gti a scris:

Care este explicatia logica pe care producatorul o recomanda in imaginea de mai jos ? Ma refer la ultima fraza , cu nivelul de ulei in pozitia C .

20210215_115606.jpg

20210215_115548.jpg

manualul este gresit...defapt litera , ar fi trebuit sa fie "a"in loc de "c".

 

am atasat manualul de la Audi.

 

image.thumb.png.b9d75ed0fb990c245d9e1b3aee95c9dd.png

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

100% segmentii de ungere blocati.
Da,merita investitia facuta la motor pt ca nu o sa te coste foarte mult.
In astfel de cazuri 10w40 este uleiul perfect,o spun dupa 200.000 km facuti cu un astfel de motor si cu toata gama posibila de uleiuri incercate....singurul dezavantaj este ca iarna sub 0 grade motorul este zgomotos cateva secunde la pornire pana uleiul devine fluid.
Producatorul nu mai are recomandare pt singurul ulei vandut de el acum este 0w30.
Producatorii de ulei iti dau alternative printre care se alfa si 10w40.
Spre examplu Castrol si Motul iti dau din start ca prima alternativa/obtiune 10w40,

Screenshot 2021-12-23 at 16-00-16 Motul - Lubricants recommendations.png

Screenshot 2021-12-23 at 16-08-22 CĂUTARE ULEI DE MOTOR ȘI FLUIDE AUTO CASTROL ROMÂNIA.png

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
On 23.12.2021 at 8:12, xeonix a scris:

Va salut! Golful meu 4, tip 1J1 1,4l 16Volți a facut recent revizia (ulei Ravenol 10W40, filtru ulei, benzina, aer, polen). Am venit cu ea din Germania in România pe autostrăzi, la fiecare 500km aproximativ am pus intre 1,5-2,5 litri ulei, insumand la 1800 km parcurși 4 litri ulei. Credeți ca buba sta la fel ca si in cazurile mai sus mentionate la semeringuri si segmenti? In Germania au apreciat la circa 1500 euro reparația, vroiam sa fiu lamurit in ceea ce reprezinta această reparatie. Masina am luat-o de la un coleg neamt, ei sunt primii propietari in familie si au intretinut-o bine in service, nu are gram de rugina, ar cam merita (desi e veche) sa o repar si sa o fixez pentru inca vreo 3 ani sa zicem, sa ma folosesc de ea. Va mulțumesc pentru raspunsuri! La mulți ani fericiți!

Multumesc tuturor pentru raspuns!

Am luat aditiv de motor Liqui Molly, am amestecat cu bidonul de Ravenol si, sa vezi minune, nu a mai consumat asa mult, turatiile au scazut la rularea pe autostrada (3200 rpm in loc de 3600-3800 la 120 km). Nu mai da fum la relanti dimineata cand e motorul rece, circa 100-200 ml consum la 100 km.

Cu 16 volti am glumit, asa cum ati remarcat, eu fiind electronist...

@Bogdan.TM chiar nu are pic de rugina, masina a fost detinuta de o singura familie, are servisul la zi facut.. am uitat sa precizez ca traiesc in Germania, masina am luat-o de la neamt de-ala adevarat, meticulos si organizat, care a tinut-o in garaj...

Ultimul update: am mai primit o recomandare, de la un service in Germania: RAVENOL HVE HIGH VISCOSITY ESTER OIL SAE 10W-50, detalii gasiti aici: https://www.ravenol.de/de/produkt/motorenoel/pkw-motorenoel/ravenol-hve-high-viscosity-ester-oil-sae-10w-50 (imi cer scuye ca e in germana, puteti comuta si in engleza sau sa utilizati plugin-ul de google translate). Puteti sa-mi spuneti parerea voastra (fara suparare, va rog, pentru insistenta, as vrea sa inteleg exact fenomenul si parerile voastre ar fi utile si celor ce nu se pricep asa de mult la mecanica, dar avem in comun pasiunea de Golf 4.

Multumesc tuturor pentru recomandare!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Foarte bine ca a functionat aditivul si nu a mai consumat mult ulei, insa rational vorbind, turatiile nu se pot schimba la aceeasi viteza indicata. Este doar un raport de transmisie pe care nu il poate modifica nimic in afara de alte pinioane in cutia de viteze sau alta cutie de viteze. E doar placebo pur

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mulțumesc! deci, sa nu ne îmbătam cu apa rece...ok, o sa o tin sub supraveghere.

Dar e de precizat ca merge altfel parca... motorul nu se mai "zbate" la rece, am mai câștigat vreo 10-20 km de autonomie la plinul de benzina...au si reviziile astea rostul lor, mai ales sa le faci la timp si cu materiale bune.

Urmează la sfârșitul lunii sa-i fac Tuv-ul (ITP-ul, care, apropos, e valabil 2 ani in Germania, indiferent de vechimea mașinii!!!!!! Doar cele de pana la 5 ani vechime beneficiază de 3 ani de ITP!), uleiul l-am schimbat in noiembrie împreuna cu toate filtrele si ștergătoarele, am si vreo 7-8.000 de kilometri cu ea, motiv pentru care vreau sa schimb uleiul înainte de ITP, sa îmi dea bine si măsurătorile.

UleiRavenolGolf4.jpg

Modificat de lupo_bv
Eliminare quote postare anterioara
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Uleiul ăla are nişte vâscozităţi mari atât la rece cât şi la cald ceea ce, teoretic, ar reduce consumul de ulei.

Problema cu el este că nu are aprobată nici o normă VW (nici măcar recomandată)

Mai bine te-ai orienta către Mobil 1 Peak life 5W50 care are vâscozităţi asemănătoare şi are şi aprobarea vw 501.01 de care ai nevoie tu

https://www.mobil.com.de/de-de/products/mobil-1-peak-life-5w-50

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

în urmă cu 1 oră, xeonix a scris:

Multumesc tuturor pentru raspuns!

Am luat aditiv de motor Liqui Molly, am amestecat cu bidonul de Ravenol si, sa vezi minune, nu a mai consumat asa mult, turatiile au scazut la rularea pe autostrada (3200 rpm in loc de 3600-3800 la 120 km). Nu mai da fum la relanti dimineata cand e motorul rece, circa 100-200 ml consum la 100 km.

Cu 16 volti am glumit, asa cum ati remarcat, eu fiind electronist...

@Bogdan.TM chiar nu are pic de rugina, masina a fost detinuta de o singura familie, are servisul la zi facut.. am uitat sa precizez ca traiesc in Germania, masina am luat-o de la neamt de-ala adevarat, meticulos si organizat, care a tinut-o in garaj...

Ultimul update: am mai primit o recomandare, de la un service in Germania: RAVENOL HVE HIGH VISCOSITY ESTER OIL SAE 10W-50, detalii gasiti aici: https://www.ravenol.de/de/produkt/motorenoel/pkw-motorenoel/ravenol-hve-high-viscosity-ester-oil-sae-10w-50 (imi cer scuye ca e in germana, puteti comuta si in engleza sau sa utilizati plugin-ul de google translate). Puteti sa-mi spuneti parerea voastra (fara suparare, va rog, pentru insistenta, as vrea sa inteleg exact fenomenul si parerile voastre ar fi utile si celor ce nu se pricep asa de mult la mecanica, dar avem in comun pasiunea de Golf 4.

Multumesc tuturor pentru recomandare!

ne poți spune te rog cum se cheamă exact aditivul ala folosit de tine mai exact, ca liqui moly e generic. 

Modificat de georgstelsib
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@georgstelsib Vorbim de Liqui Moly CeraTec, arata ca un tub de spray argintiu:

https://produkte.liqui-moly.de/additive/cera-tec.html

L-am deschis, l-am turnat in uleiul nou de 5 litri Ravenol, moment in care am avut o surpriza de zici ca mißa tras cineva frana de mana la creier: s-a "cacarisit" uleiul, arata ca laptele cu miere... zic, in gandul meu: "aoleo, stai sa vezi distractie acum", urma sa ma intorc din Bucuresti la Frankfurt, frig afara, cozi in vami... asta e..

Nu am avut nicio problema, la 500 de km, dupa ce am completat al doilea litru in motor, a inceput sa-si dea drumul...

A trecut mai mult de-o luna, am peste 4.000 de km facuti, si inca mai am circa 1,5 litri ulei (s-au dus doar 2 jumate) in conditiile in care circa 2800 de km au fost alergati pe autostrada la 3300-3500rpm (nu-i dau mai mult).

Sa aveti bafta!

LiquiMolyCeraTec.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!