Jump to content

Consum Exagerat Ulei


_GOLF4_
 Share

Recommended Posts

Corect Aerofan, oricum la mine se vede ca pe la garnitura scapa ulei. Daca Misu zice ca uleiul vine din capul pistonului in primu rand are probleme cu compresia. Am mai intrebat odata, stiti cumva ce tip de ulei se foloseste la o masina cu multi km? (>150k). Eu ii bag in continuare Castrol Magnatec 10w40.

Edited by Crissul
Link to comment
Share on other sites

Va mai amintiti la D 1300, cum aveau ulei pe linga bujii, in momentul care incepea sa pape ulei ? Nu cred ca majoritatea daciilor umblau cu bujiile destrinse.

Au mai fost cazuri cind era dus filetul in chiulasa si atunci sint de acord cu ce spuneti voi. La golful de care vb citeva posturi mai sus, erau toate strinse chiar f tare. Am dat jos bujiile la rece, ca sa protejez filetul.

Link to comment
Share on other sites

Am mai intrebat odata, stiti cumva ce tip de ulei se foloseste la o masina cu multi km? (>150k). Eu ii bag in continuare Castrol Magnatec 10w40.

Baga in continuare uleiul recomandat de producator in documentatia tehnica, indiferent de km. Daca sunt probleme, este recomandabil sa le rezolvi, nu sa schimbi norma de ulei sau sa-i pui aditivi.

Link to comment
Share on other sites

Stie careva ce ulei este recomandat pt. un motor Volkswagen 1.6 AKL din 1998, nu am carte tehnica...

Mobil1/Castrol/Alta marca...0, 5, 10, 15W30, 40 sau 60 ???

Momentan am Castrol 5W-40 si imi cam papa ceva...

Multumesc anticipa, Razvan.

Link to comment
Share on other sites

f ciudat site-ul, ai 2 posibilitati de cautare si amandoua dau 2 raspunsuri diferite. La motorul meu daca caut in functie de marca uleiului imi da Castrol Edge 5w30 si daca caut dupa autovehicul imi da Castrol GTX magnatec 10w40. Nu inteleg!!!!

Link to comment
Share on other sites

f ciudat site-ul, ai 2 posibilitati de cautare si amandoua dau 2 raspunsuri diferite. La motorul meu daca caut in functie de marca uleiului imi da Castrol Edge 5w30 si daca caut dupa autovehicul imi da Castrol GTX magnatec 10w40. Nu inteleg!!!!

Scrie te rog codul de la motor.

Link to comment
Share on other sites

Pentru codul tau de motor sunt recomandate urmatoarele norme 500.00/501.01/502.00.Conform normei 500. 00, prima din lista, ii corespunde uleiul castrol magnatec 10W 40.

Link to comment
Share on other sites

Pai si dc mi-a dat si Castrol Edge 5w30? Vad ca are norma 504 00 si 507 00. Interesul meu este datorat faptului ca am auzit colegi cu acelasi motor care pun 5w30....

Link to comment
Share on other sites

Pai si dc mi-a dat si Castrol Edge 5w30? Vad ca are norma 504 00 si 507 00. Interesul meu este datorat faptului ca am auzit colegi cu acelasi motor care pun 5w30....

Eu iti spun doar care sunt normele pentru motorul tau si ca castrol magnatec 10 W 40 respecta prima norma specificata acolo, adica 500.00.Castrol magnatec 5 W 40 respecta norma 502.00.Ramane sa alegi tu sau mecanicul tau ce ulei sa folosesti.

Link to comment
Share on other sites

mersi pt raspunsuri, eu oricum o sa raman la magnatec 10w40 :icon_thumright:

Link to comment
Share on other sites

mersi pt raspunsuri, eu oricum o sa raman la magnatec 10w40 :icon_thumright:

Cu placere.Si eu folosesc acelasi ulei.

Edited by xxnelu
Te rog sa nu mai dai QUOTE/REPLY la mesajul anterior. Foloseste Add Reply.
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

:) Salutare la toata lumea! Am avut si eu aceeasi problema cu, consumul de ulei cam la 2000km in jur de 500-700 grame, pana cand am schimbat uleiul si am pus identic cu cel pe care il avea in germania si cu care am venit de acolo pe masina. Inainte sa pun in romani avea castrol slx LL 0w30 si acnd am ajuns acasa, ca tot romanu` am schimabt si eu uleiul si consumabile ca sa fie bine. Nu am citit nici un thread de ulei sau sa ma interesez in vreun fel ce ar trebui sa folosesc ci doar stiam din cartea service a masinii ce ulei se folosise la ultimul schimb. Mi-a recomandat al meu mecanic un 5w40 Castrol Magnatec si am avut marea surpriza sa mi se aprinde martorul de ulei mai des decat cel din cvasul de la stergatoare. Ingrozit de ceea ce se intampla, am inlocuit uleiul cu 0w30 inapoi si vad ca nu mai am nici o problema. L-am inlocuit la PBN pentru ca nu stiam ce sa mai fac ca sa nu se mai aprinda si voiam sa vad ce imi recomanda producatorul in viziunea lor. :D

Link to comment
Share on other sites

Eu am acelas tip de motor ca si tine 1.8 T de 150 numai ca am cod motor AGU, si pun de mult timp numai Castrol Magnatec 5w40.Niciodata nu am avut probleme cu consumul de ulei ! Ciudat!

Link to comment
Share on other sites

1.8T 150CP AVJ + Castrol Magnatec 5W40 fara probleme si la mine

500-700 grame la 2000 km mi se pare exagerat, si acest consum nu poate fi remediat doar prin schimbarea uleiului, cu atat mai putin prin schimbarea cu un ulei mai subtire, sub nicio forma. pai ~600 grame la 2000 km inseamna ca intre schimburi (considerand 10000 km) ramai aproape fara ulei in motor. Ori 1.8T nu e nici pe departe renumit pentru consum de ulei, ba din contra as zice eu. Problema la tine e din alta parte, si mai mult ca sigur inca nu ai scapat definitiv de ea, chiar daca pe moment crezi ca revenirea la uleiul folosit in Germania a rezolvat problema.

Ca fapt divers si a mea a papat in Germania Castrol LL3 5W30, iar trecerea la Magnatec 5W40 a fost facuta fara probleme

Link to comment
Share on other sites

o sa revin cu detalii dupa ce o sa merg mai mult timp cu ea.Ceea ce am observat e ca masina se comporta mai bine de cand cu uleiul de acum si am observat ca nu mai papa. O alta s-ar fi putut sa fie cauza consumului ridicat de ulei, o cauza pe care am uitat sa o mentionez...si anume aceea ca am luat uleiul pentru schimb de la o cunostinta si mai zilele trecute sa imi auda urechile ca face manevre cu, consumabile de la turci si etichete false si apoi mi-am dat seama ca nu are pe cutie certificarea rar si alte detalii care sa imi spuna ca uleiul e macar made in ue. Chestiile astea le-am aflat de la al lui cumnat care era sa si-o ia cu piese de distributie turcesti in cutii nemtesti... Se poate sa fi fost si chestia asta?, avand in vedere ca uleiul daca nu mai are aceleasi proprietati ca cel bun este ars peste masura... Ms mult pentru stfaturi si astept parerile voastre.

Link to comment
Share on other sites

Bineinteles ca un ulei prost/contrafacut nu mai are aceleasi proprietati ca uleiul certificat si aprobat, si de aici consumul mai mare al acestuia, ungere mai proasta si multe altele. E bine ca in cazul tau, ai schimbat cat mai repede acel ulei, cu un ulei de incredere, indiferent de care, iar uleiul de calitate proasta nu a cauzat si alte daune. Daca era pur si simplu de la turci si atat, mai era cum mai era, dar cine stie cum statea treaba cu adevarat din moment ce se ocupa si cu schimbatul etichetelor/ambalajelor, deci inselaciune.

Eu stiu multi care folosesc Magnatec, si sunt multi si aici pe forum, si nu s-a plans nimeni.

Link to comment
Share on other sites

Si eu stiu multi care folosesc acest tip de ulei si am fost surprins sa vad cum mi-l papa mie. Dar e bine de stiut pe viitor sa te uiti bine la ce cumperipentru ca nu ti-l baga nimeni cu forta pe gat. O zi buna tuturor.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

am o mare problema si nu stiu daca postez unde trebuie dar in alt loc nu am gasit.la golful meu (g4 1.6 motor akl) am imresia ca am joja de la o alta masina(nu sunt sigur) si intrebarea este daca stie careva cat este lungimea jojei corespunzatoare motorului meu

Link to comment
Share on other sites

Si suportul jojei (tot din plastic portocaliu) care ar putea fi deplasat de la locul lui. Asta se intampla, de obicei, cand scoti uleiul pe la joja, situatie in care acest suport din plastic este scos pentru a permite introducerea unui furtun prin care se absoarbe uleiul.

De ce crezi ca nu e joja buna?

numai bine.

Edited by abuwz
Link to comment
Share on other sites

pt prima data am completat si eu ulei intre revizii...500 ml dupa un drum de peste 4000 km in regim de autostrada...e ok?

Link to comment
Share on other sites

Eu cred ca e destul de k avand in vedere ca masinile din grupul vag sunt prevazute sa consume ceva ulei pentru o ungere mai buna(asa am auzit de la un mecanic) si mai ales ca ai solicitat motorul 4000 km in regim de autostrada cum zici tu. Parerea mea si rog sa fiu corectat de gresesc. O zi buna.

Edited by golf1.8gti
Link to comment
Share on other sites

"Prevazute".... da. Cum ar suna : "accepta tolerante mai mari" ? Si daca sunt "prevazute sa consume ulei" de ce unele nu consuma? Alea or fi defecte sau cum?

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!