Jump to content

Consum Exagerat Ulei


_GOLF4_
 Share

Recommended Posts

Si suportul jojei (tot din plastic portocaliu) care ar putea fi deplasat de la locul lui. Asta se intampla, de obicei, cand scoti uleiul pe la joja, situatie in care acest suport din plastic este scos pentru a permite introducerea unui furtun prin care se absoarbe uleiul.

De ce crezi ca nu e joja buna?

numai bine.

pai... joja mea e verde, am inteles ca trebuie sa fie galbena, de aia intreb ce lungime are ca sa vad daca trebuie sa iau alta sau nu.cat despre suportul jojei e galben da, si nu pare iesit de la locul lui

Link to comment
Share on other sites

nu ai decat sa torni exact atat ulei cat scrie in carte la urmatorul schimb si vezi ce indica joja

Link to comment
Share on other sites

am o mare problema si nu stiu daca postez unde trebuie dar in alt loc nu am gasit.la golful meu (g4 1.6 motor akl) am imresia ca am joja de la o alta masina(nu sunt sigur) si intrebarea este daca stie careva cat este lungimea jojei corespunzatoare motorului meu

E ciudat insa incep sa cred si eu acelasi lucru ca si tine si spun asta deoarece atunci cand am cumparat masina am crezut ca cel dinaintea mea nu a pus cantitatea de ulei necesara in motor insa, la schimbul facut de mine, am pus atatia litrii cat prevede indicatiile producatorului (6l) si stupoare, nivelul uleiului abia daca a ajuns la indicatia de minim. Unde mai pui ca dupa 1000km facuti cu noul ulei a mai scazut se pare vreo 2-3mm. Eventualul consum sa fie oare si datorita faptului ca motorul functioneaza si cu GPL???

Dar asta nu explica totusi indicatia nivelului prea mic pe joja!!

Joja are componentele din plastic portocaliu, iar pe ea este inscriptionat V6!

Link to comment
Share on other sites

pai intr-un mototr akl dupa cate stiu eu intra 4,5-5 litri de ulei, eu bine eu daca pun 5 sunt abuia pe varful jojei cu uleiul.de aceea cred ca nu e joja originala, daca pun uli pana la mijlocul jojei(pe hasura) ijung sa bag cam 6 litri(ceea ce e cam mult) oricum un litru de ulei mi-l arde in mazim 1000 de km.deci...cred ca nu e joja originala. pe ea scrie:60A 115 611 B.pe net nu am gasit nimic de acest cod si nici de dimensiunile oil dipstik-ului

Link to comment
Share on other sites

ardelean.ovidiu

sal , si mie imi consuma ulei pe un motor akq 1.4 16 v golf 4 din ''99. am castrol 10 w40 . la 1900 km parcursi de la schimb ulei , mi-e nivelul la minim ce sa fac pls help..masina adusa de 3 luni

Link to comment
Share on other sites

Salutare,

eu am un golf 4 2003 1,6 105 cp, acum are vreo 115000 de km.

am avut aceeasi prolema : consum de ulei cca 1,2 l / 1000 km si dupa ce m-am tot dus in stanga si in dreapta tot la facut de motor am ajuns; adica semeringuri de supape si segmenti, rectificat chiulasa si curatat supape. Am facut vreo 2000 km de atunci si nu mai consuma gram de ulei si in plus motorul suna mult mai bine.

Ulei folosit Mobil 1, 5w-40.

Riscul cel mai mare daca se merge cu un motor care consuma ulei mult est infundarea catalizatorului.

Bafta !

Link to comment
Share on other sites

goby....cat te-a caostat toata afacerea(piese + manopera)?

Link to comment
Share on other sites

Asa cum iti spuneam pe pm, reparata m-a costat vreo 16-17 mil lei vechi, cu tot cu manopera.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

salut,

Acum 800 Km am schimbat supapele si semeringurile supapelor la masina din semnatura (180 000 Km). Problema care a aparut este cresterea exagerata a consumului de ulei. Am completat 2 l in acesti 800 km. Inainte de aceasta reparatie nici gind de acest consum, deci as scoate din cauza segmentii.

M-am uitat sub masina si pe linga motor si nu am scurgeri de ulei. Si lichidul de racire din vasul de expansiune este curat. Probabil ca se arde, altfel nu-mi dau seama cum se pierde. Si inca ceva, doar la pornirea de dimineata sau dupa ce a stat masina mai mult scoate ceva fum alb des la pornire dar pentru o perioada scurta de timp (~ 5 min).

Uleiul este acelasi pe care l-am avut inainte de reparatie deci nu se pune problema ca-i prea subtire (Aral 10W40).

Am citi pe undeva ca se poate ca semeringurile noi sa fie mai proaste decit cele vechi. Sincer, doar le-am comandat si nu stiu fabricantul lor. Ma gindesc ca se scurge ulei cind e cald pe linga semeringuri, pe la supape in cilindru.

A mai patit cineva problema asta, sau ati auzit la alti? Sa zicem cumpar alte semeringuri, dar cum le verific ca-s bune? Am intrebat un mecanic si a spus ca nu stie o procedura de verificare a etanseitatii semeringurilor decit doar ptr supape.

Este un test de compresie relevant? Ce alte verificari sugerati sa mai fac inainte sa mai dau o data chiulasa jos?

Multumesc.

Link to comment
Share on other sites

1. Test de compresie pentru semeringurile de pe supape nu exista. Se pot proba doar etanseitatea supapelor si a segmentilor (masurand presiunea/compresia in capul pistonului).

2. Simptomele descrise de tine (fum alb la pornire, consum de ulei DUPA inlocuirea semeringurilor) indica faptul ca ai o problema cu aceste semeringuri. Nu este exclus sa fie si o greseala de montaj.

3. Stiu ca nu sunt exagerat de scumpe, poate ar fi bine sa le iei de la o sursa sigura si neaparat originale.

4. Dar de ce ai schimbat supapele & semeringurile?

Link to comment
Share on other sites

1. Test de compresie pentru semeringurile de pe supape nu exista. Se pot proba doar etanseitatea supapelor si a segmentilor (masurand presiunea/compresia in capul pistonului).

Din ce-am inteles eu, testul de compresie se face cu supapele inchise deci nu cred ca mai intra semeringurile in calcul. Batranelul care mi le-a montat se ocupa numai de chiulase si arbori cotiti. In plus, el zice ca le-a facut testul cu benzina (la supape). Initial el mi-a spus ca semeringurile sunt inca bune..dar daca tot am schimbat supapele sa schimb si semeringurile.

2. Simptomele descrise de tine (fum alb la pornire, consum de ulei DUPA inlocuirea semeringurilor) indica faptul ca ai o problema cu aceste semeringuri. Nu este exclus sa fie si o greseala de montaj.

Ma gindesc ca nu era baut cind le-a montat .. mai ales ca omu' cu de astea se ocupa. Ma mir ca nu si-a dat seama cumva ca semeringurile noi n-ar etansa la fel de bine ca cele initiale.

3. Stiu ca nu sunt exagerat de scumpe, poate ar fi bine sa le iei de la o sursa sigura si neaparat originale.

Stiam ca nu-s scumpe .. dar daca stiam ca astea 'after market' sunt asa slabe cautam originale. Sa fie invatatura de minte pentru altii care mai citesc pe aici. :blink:

4. Dar de ce ai schimbat supapele & semeringurile?

Am schimbat kit-ul de distributie si daca tot eram in zona ...

Testul de compersie am sa-l fac sigur zilele astea dar ma gindeam sa dau jos si bujiile sa vad daca-s 'uleioase'. De fapt, o sa le dea jos cind fac testul.

Multumesc ptr sfaturi. Mai stie cineva ce sa mai verific?

Edited by Vapi
Link to comment
Share on other sites

1. Testarea compresiei se face desfacand bujiile si montand (pe rand) in locul acestora un dispozitiv de masurare a presiunii, apoi se pune contactul - ca si cum ai porni motorul.

2. Nu este nevoie sa fie baut, dar poate fi si o strangere mica pe locasul de fixare (nu stiu exact cum sunt cele de la motorul tau, doar banuiesc - tinand cont de ceea ce am mai vazut). Si daca nu a fost fixat bine, atunci semeringul sare din locas. In felul acesta nu mai exista deloc etansare, chiar daca strangerea semeringului pe coada supapei este in regula. Am mai vazut asa ceva si, din simptomele descrise (consum foarte mare), nu este exclus sa fie si asa ceva.

Link to comment
Share on other sites

Pare corect ce spui tu. Banui ca se pot vedea semeringurile demontand doar capacul chiuloasei. Nu stiu daca montarea semeringului la locul lui se poate face fara demontarea chiuloasei. vedem...

Multumesc.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Salutare,

eu am un golf 4 2003 1,6 105 cp, acum are vreo 115000 de km.

am avut aceeasi prolema : consum de ulei cca 1,2 l / 1000 km si dupa ce m-am tot dus in stanga si in dreapta tot la facut de motor am ajuns; adica semeringuri de supape si segmenti, rectificat chiulasa si curatat supape. Am facut vreo 2000 km de atunci si nu mai consuma gram de ulei si in plus motorul suna mult mai bine.

Ulei folosit Mobil 1, 5w-40.

Riscul cel mai mare daca se merge cu un motor care consuma ulei mult est infundarea catalizatorului.

Bafta !

cam aceeasi problema am si eu imi poti spune unde ai facut treaba asta si mai important pretul total ? ms

Link to comment
Share on other sites

Si mie imi "papa" ulei! cred ca imi i-a in jur 200-300 grame la 1000km ...masina are 40.000km...

La pornirea cu motorul rece indiferent de anotimp imi scoate fum albastru pana se inchide socul si din cate stiu eu fumul albastru indica consum de ulei?! aici sa-mi pape mie uleiul??

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Revin pe topic dupa o vreme;

E a-2-a completare cu ulei (1L acum, si 1L acum ceva timp), de la ultimul schimb. (acum vreo 11.000 km). Evident, mi s-a aprins martorul galben, "Check Oil Level -> Service Manual" pe display, am verificat nivelul la joja, intradevar era scazut, m-am conformat, am cumparat ulei, toate bune si frumoase. (nu-mi fac probleme pentru consum, pentru ca eu in general merg cu motorul mai turat, iar motorul trage bine, merge bine, nu merg pe ideea ca poate "consuma ulei".)

Totusi, fiind posesor al unui VAG-COM, m-am gandit sa-i fac o scanare inainte sa completez.

Si spre mirarea mea, desi martorul de ulei era aprins, in VAG nu mi-a aparut nicio eroare legat de acest lucru. //No faults codes found.

E normal sa nu zica VAG-ul nimic? Multumesc.

Link to comment
Share on other sites

Si mie imi papa ulei cam 1 litru da 2000 km dar ciudat ca ultima data cand am pus 1 litru am ma mers inca 300 de Km si iar s-a aprins martorul.Nivelul era la minim acum astept sa vad ca am pus iar 1 litru. Pana acum am folosit ulei Aral 10w-40. Stie cineva exact cat ar trebui sa consume masina din semnatura, am codul de motor AVU? Am 150kkm parcursi cu ea. Mentionez ca nu curge pe nicaieri ulei, e curat sub masina

Link to comment
Share on other sites

...Si spre mirarea mea, desi martorul de ulei era aprins, in VAG nu mi-a aparut nicio eroare legat de acest lucru. //No faults codes found.

E normal sa nu zica VAG-ul nimic? Multumesc.

Da, am mai vazut si eu chestia asta pe la alte scanari.

Nu stiu daca nu cumva, la interogarea modulului instrument cluster, ti-ar fi aparut mesaj referitor la eroarea de pe bord.

Link to comment
Share on other sites

Nu, am incercat si asa separat, m-am gandit la asta.

No fault codes found.

Link to comment
Share on other sites

Stie careva ce norma vw ii corespunde specificatiei date de producator si Performante: API SL/CF ACEA A3/B3/B4. Daca stie careva deoarece as vrea sa pun ulei castrol formula rs10w-60 si ma intereseaza norma vw ca sa respect cartea.

Link to comment
Share on other sites

Salutare!Dupa cum am promis, revin cu detalii despre consumul de ulei pe care il aveam la masina din semnatura. Ca idee iar mi s-a aprins martorul la ulei, ce-i drept nu mi-am dat silinta sa verific frecvent nivelul, pentru ca am vazut ca nu imi consuma. Acum dupa 4000 si ceva de km mi s-a aprins iar,mentionez ce am un stil mai sport de condus uneori, si am complet cu 400-500 de ml si e k, in conditiile in care eu completam cu celalalt tip de ulei 600-700 ml la 2000 km. Daca a mai avut cineva probleme de genu si a reusit sa o rezolve in vreun fel rog sa posteze ca sa stim si noi ceilalti care mai avem probleme.Sarbatori fericite si multa sanatate si bucurie alaturi de cei dragi voua.

Cu stima,

Andrei.

Link to comment
Share on other sites

Revin cu o intrebare pe care am uitat sa o postez aseara. Care sunt cele mai frecvente cauze datorita carora masina poate sa consume ulei(in afara de uzura motorului)?Si daca ar putea cineva sa posteze ca eu nu am gasit pe nicaieri un paragraf sau ceva scris din partea constructorului prin care spune ca la benzinarele din grupul vag ar fi catusi de normal sa consume ceva ulei pentru ungere, desi ma indoiesc.

Un Paste Fericit tuturor si numai bine!

Cu stima,

Andrei.

Link to comment
Share on other sites

La motoarele din grupul vag racirea uleiului se face in capul pistonului pentru a prelungi viata motorului, iar pentru cei care conduc sportiv, adica ating destul de des 5000 rpm uleiul se arde ....aici mai apare consum de ulei...

Link to comment
Share on other sites

Okay, deci sa inteleg ca nu ar trebui sa nu mai conduc asa spotiv si sa ma mai temperez si sa inteleg ca ceea ce ai spus tu cu arderea uleiului e cat de cat "normala" sa ii spunem asa.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!