Jump to content

Consum Exagerat Ulei


_GOLF4_
 Share

Postare recomandată

Salut alex! bun venit pe forum.

Aria in care ai postat este pentru PD astfel nu este exclus ca un moderator sa-ti mute topicul (si sa steraga si reply-ul meu :icon_thumright: ) dar am vazut ca la inceput s-au mai postat si alte intrebari (sau raspunsuri) de catre posesori de benzinare si non Passat B5.

Din cele expuse eu personal tind sa cred ca in ciuda faptului ca pe esapament nu vezi "stropi" de ulei , aceasta din urma este consumata "cumva". Incearca sa vezi daca masina scoate ceva fum albastru cand o fortezi pe panta sau la depasiri (in forta) sau daca nu curge la diferite simeringuri, garnituri (cu toate ca la acel consum as exclude ultima varianta).

Modificat de janos
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In prima faza pt un benzinar km astia inseamna foarte mult, trage singur concluziile.

Iti lipsesc cel putin 2l de ulei daca nu se vede pe joja. Cand pornesti motorul evident ca iti arunca ulei pe joja chiar daca ai avea numai jumatate de litru.

Ce se schimba la revizie nu amelioreaza uzura motorului.

Daca nu pierz ulei nicaieri atunci cu siguranta ca il arde.

Bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salutare lume...

Ce parere aveti de urmatoarea problema la masina din semnatura...

Consum de ulei cam mare...1l/1000-1500km si uneori cand e motorul incins, daca stau cu el pe loc la relanti, cand plec de pe loc scoate fum si tacane avansul(dupa treaba asta pot sa zic ca nu mai trage asa bine)

Am facut compresia si e ~14,3 - 14,5 pe fiecare piston(au zis mecanicii e OK), am schimbat simeringurile de la supape(care erau varza). Mecanicii au zis ca o sa mai scoate fum cateva sute de km pana cand se elimina uleiul scurs inainte.

Dar totusi de ce mi-a papat iar ulei (in 500km cred ca a luat iar vreo 200-300 grame)? De la ce mai poate fi? Momentan am ulei ARAL 5w-40...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ati auzit careva de niste gauri mici in pistoane, prin care circula uleiul la segmentii de ungere...mi-a zis un mecanic ca daca am asa ceva si sunt infundate papa ulei...?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

fiecare piston are 3 segmenti(unul radier,unul pt compresie, unul de ungere), din care unul este de ungere. Este un segment mai gros cu ceva orificii, si care asigura ulei pe camasa interioara. Crede-ma ca daca ai probleme la acest segment poti cali motorul. Din contra, daca este infundat nu consuma. Ceea ce cred ca ti-au zis mecanicii este ca ai segmentul de radiere defect, acest segment radiaza ulei dat de segmentul de ungere, lasand doar o pelicula pe camasa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci sa inteleg ca varianta care imi ramane este sa fac segmentare? Acum pe perioada de iarna fum nu scoate deloc...dar uleiul tot se duce si nu las urme unde parchez. Cand e mai cald afara la stationare > 5-20min, cu motorul la relanty, cand plec scoate fum o perioada scurta.

Modificat de Razvan_79
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

salutare,

Am o problema cu un VW GolF4 2002 1.6 16V benzina,160 Mii km la bord.

Azi dimineatza cand am pornit-o si dupa vreo 10 minute de mers la ralanti am dat inapoi sa ies de pe alee , cand ma uit in fatza vad urme de ulei pe zapada, cand deschid capota la motor curgea ulei garla pe la joja.

Am oprit motorul , s-a oprit scurgerea , il pornesc din nou aceeasi scurgere de ulei la joja.

Imi poate zice cineva de la ce sa fie problema asta ?

Pana acuma nu am avut probleme deloc cu acest motor AZD,doar ca imi cam consuma ulei ,completez cam 2 L ulei pana la urmatorul schimb la 8 mii Km,uleiul fiind Mobile1 10W40.

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica sa nu fie infundata/obturata aerisirea carterului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ms fain , asha era , dop de gheata la aeriserea carterului.

Modificat de xxnelu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

George Stanescu
Salut dragi forumisti,

Am si eu o problema cu masina din semnatura, consuma ulei exagerat de mult ! Masina merge bine , trage bine , motorul nici nu se aude , e foarte silentios , la relantiu sta normal , benzina consuma exact ca in cartea service doar ca papa mult ulei cam 500 ml la 1000 km ! Are 180.000 km reali! Nu curge pe nicaieri ulei ! De cand am luato am pus ulei Castrol GXL 10 W40 care este mai ieftin decat alte feluri de Castrol cu aproximativ 12 ron si tin sa cred ca este de calitate slaba . Asta sa fie unul din motive? Sa pun un ulei mai vascos 15W40? Ce ulei imi recomandati ? Sau ce motive ar putea duce la consumul acesta exagerat de ulei?

salut, aceeasi problema o am si eu doar ca mai grava .la 1000 de km imi "manca" 2litri de ulei .Urma sa rezolv problema la revizie dar intre timp , s-a oprit motorul in mers inainte aprinzandu-se senzorul de ulei .Nu a mai pornit nici la automat .Uleiul a fost aruncat(improscat) pe la joja .Am dat sute de telefoane, si concluzia ar fi ca ori imi iau alt motor ori ii fac segementare la asta pe care il am......Pls help

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca citeai 2 posturi mai sus poate intelegeai si tu care este fenomenul...:D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut, aceeasi problema o am si eu doar ca mai grava .la 1000 de km imi "manca" 2litri de ulei .Urma sa rezolv problema la revizie dar intre timp , s-a oprit motorul in mers inainte aprinzandu-se senzorul de ulei .Nu a mai pornit nici la automat .Uleiul a fost aruncat(improscat) pe la joja .Am dat sute de telefoane, si concluzia ar fi ca ori imi iau alt motor ori ii fac segementare la asta pe care il am......Pls help

Ma tem ca NU (doar) segmentarea iti va fi rezolvarea. Dupa descrierea de mai sus, lucrurile par mai complicate; sa nu se lase cu rectificare arbore cotit, cuzineti, etc.

Modificat de xxnelu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

revin si eu aici cu o problema daca tot e in domeniu.

am un golf 4 1.4 16v 2002, si de vreo 1 luna imi apare check`ul in bord si imi apare ceva de genul : missfire cylinder 3, o2 heater si mai ceva dar nu mai retin :huh:

ce`i drept.. motorul se aude si merge destul de rau,adica in 3 pistoane, si plus de asta, cand scot fisa de pe bujia 3, plina de ulei. am curatat`o in urma cu 2 saptamani cand am schimbat bujiile(ngk).bobina de inductie nu poate sa fie, ca face scanteie,fisa nu e intrerupta iar bujia e noua..(facea la fel si inainte sa o schimb). ramane de facut un test de compresie ca sa vad daca are sau nu. ma ajutati totusi cu ceva sfaturi? cam care ar putea fii problema? si ce ar trebui sa fac?! mentionez ca masina are vreo 40.000km in ro, si in total 100.000. multumesc

Modificat de xxnelu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1. Nu are legatura cu titlul topic-ului.

2. Nu inteleg un lucru: "cand scot fisa de pe bujia 3, plina de ulei." ; fisa este plina de ulei (asa cum spui) sau bujia, dupa ce o scoti? Lamureste acest aspect dar, te rog sa o faci in ACEST topic.

Modificat de xxnelu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare...am rezolvat problema consumului de ulei si fumului la relanty. Am ajuns la desfacerea motorului si s-a descoperit ca segmentii de ungere erau blocati, lipiti de piston (de la mizerie/sludge) si lasau prea mult ulei pe camasa. Segmentii erau plini de sludge si mizerie sii motorul la fel pe interior era varza... mentionez ca uleiul a fost schimbat tot timpul in termen si s-a folosit numai Aral si Castrol...deci nu imi dau seama de la ce am ajuns la asa ceva de la 0 - 140000km ("traiasca Romania cu benzina si uleiurile ei")

Acum dupa curatare pe interior (nu am schimbat segmentii caci erau perfecti), in schimb am schimbat supapele ca aveau o idee de uzura, rectificat scaune supape si schimbat iar simeringuri supape ca sa fie treaba completa, in 700km nu am observat nici o scadere pe joja, iar fum nu am mai vazut deloc.

Modificat de xxnelu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

...daca zici ca ai masina de noua , zero km., de cand a inceput sa consume uleiul?

Modificat de xxnelu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

de pe la 80000km (acum 5 ani) parca a inceput sa ma ciupeasca la ulei...tot timpul am dat vina ba pe ulei, ba pe garnitura de la busonul de umplere...iar la consum de max 1l la 10000, nu ma impacientam...

Modificat de xxnelu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu are cum sa consume asa mult ulei pe la garnitura de la buson,aia sunt vapori de ulei care condenseaza.in prima faza verificati supapa aceea de pe furtunul de gaze de cartel,sa nu fie imbacsita si infundata.daca supapa e ok,cauzele sunt altele,cum a fost cazul colegului,segmentii de ungere,cocsati,imbacsiti sau uzura la alezaj(km multi)sau simeringurile de la supape.micsorati intervalele de revizii(schimb ulei)sau din cand in cand folositi solutii de spalare a motorului in interior .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salutare, Razvan si cam cat a costat toata afacerea, daca nu sunt indiscret?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pretul a fost exagerat de mic...la manopera ma refer.

Schimbat:

- simeringuri supape

- supape (preventiv le-am schimbat pe toate)

- garnitura chiulasa, admisie...

- ulei + filtru

Curatat segmentii si pistoanele si tot motorul pe interior.

si bineinteles demontare + montare.

pret total 1100 ron (din care 400 manopera).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Am trecut si eu prin problema cu eleiul in lacasul bujiei,in partea de sus.motorul meu este AXP 1.4 16v din 2001.Am remediat problema.Acest motor are capacul de la tacheti cu tot cu axa cu came.cand scoti capacul iese cu tot cu axa cu came,deci sare de la punct si distributia.i-am dat cu silicon,capacul neavand carnitura fiind din aluminiu.Astfel am rezolvat problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

datorita unui consum relativ mare de ulei am hotarat sa ii fac un test de compresie si surpriza mi-a iesit 5 pe fiecare cilindru la jumatate de cat ar trebuie sa fie,acuma ma gandesc so segmentez.

Shtie cineva un mecanic bun si ieftin in iasi sa ma ajute?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Pierdeam si eu ulei la un golf 4 1.4 AXP si nu imi dadeam seama pe unde. Gaseam ulei si la bujii. La service dau jos capacul de plastic si vad ca e fisurat capacul motor (cel din aluminiu). Acum sa iau altul e o distractie ce nu mi-o permit imediat...Intrebarea mea este nu se poate suda, acoperi fisura ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

baieti am o intrebare :

diferenta dintre uleiul 10W40 si 5W40 ..e vascozitatea la rece nu?.. sa inteleg ca 5w40 e mai putin vascos. daca imi mananca cam mult 10w40 ( cam 1,5l la 10.000) e o problema daca pun pe timpul asta rece 5w40?.. o sa manance mai mult..sau doar pe timp calduros am probleme?

mersi anticipat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la masina din semnatura am avut tot anu havoline 5w-40 si nu are nimic si nici nu are voie sa il manance indiferent daca e cald sau rece.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!