Jump to content

Consum Exagerat Ulei


_GOLF4_
 Share

Postare recomandată

volnick1986

cam 0.5l din cate stiu eu... mie la golful meu 1.8T in 10000 km am bagat cam maxim 100-150 ml. nivelul sta intre cele 2 limite. eu zic ca e OK la o masina cu 130.000 km (pe bord si paote nu in realitate)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

am si eu o problema legata de consumu d ulei am un g4 motor 1.4 si acum 2 sapt mi sa aprins becu d ulei am completat cu ulei iar dupa 2 sapt mi-a aparut SERVICE JETZT credeti ca imi pierde pe undeva ulei va rog ajutati-ma cu un rasp sa unde sa ma duc sa verific

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai nu stim daca iti pierde pe undeva, gasesti pentru inceput o rampa te uiti si incearca sa faci si o diagnoza. Vezi ce zice si ne spui.

O zi minunata si calduroasa :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am si eu o problema legata de consumu d ulei am un g4 motor 1.4 si acum 2 sapt mi sa aprins becu d ulei am completat cu ulei iar dupa 2 sapt mi-a aparut SERVICE JETZT credeti ca imi pierde pe undeva ulei va rog ajutati-ma cu un rasp sa unde sa ma duc sa verific

parerea mea e ca tu ai o problema tehnica si una softica daca pot spune asa

sonda de ulei se aprinde in momentul cand scade nivelul uleiului in baie la ... 2 litri (cazul motorului meu) si SERVICE JETZT a aparut pentru ca nu ti-ai resetat calculatorul la ultimul schimb de ulei. e o perioada de timp si km (nu stiu exact in cazul motorului tau) cand apare prima oara "SERVICE IN 3000 KM" apoi "SERVICE JETZT". resetarea se face relativ simplu si gasesti un topic despre asta tot aici. i-mi pare rau ca nu pot sa-ti indic exact unde.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...
Salut dragi forumisti,

Am si eu o problema cu masina din semnatura, consuma ulei exagerat de mult ! Masina merge bine , trage bine , motorul nici nu se aude , e foarte silentios , la relantiu sta normal , benzina consuma exact ca in cartea service doar ca papa mult ulei cam 500 ml la 1000 km ! Are 180.000 km reali! Nu curge pe nicaieri ulei ! De cand am luato am pus ulei Castrol GXL 10 W40 care este mai ieftin decat alte feluri de Castrol cu aproximativ 12 ron si tin sa cred ca este de calitate slaba . Asta sa fie unul din motive? Sa pun un ulei mai vascos 15W40? Ce ulei imi recomandati ? Sau ce motive ar putea duce la consumul acesta exagerat de ulei?

sal

incearca un ulei mai viscos 10w60,15w50 motorul tau are ceva km 20w nu cred ca e cazul se fol doar la dacii din cauza motoarelor cu jocuri mari

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut!Am si eu o problema.Masina mea a inceput de cateva luni brusc sa consume ulei.Cam 1l la 1000km.Am fost cu ea la mecanic ,a urcat-o pe

elevator s-a uitat la ea si pe jos si pe sus dar nu a gasit nici o urma de ulei.Masina trage bine si nu scoate fum DELOC.Am observat ca daca merg

cu motorul mai turat, peste 3500 de ture imi papa uleiul.Si inca ceva ,la ultima completare cu ulei am observat un lucru cam ciudat,un inel cu guler :icon_thumleft:

sa-i spun asa care se misca in palnia de umplere cu ulei a motorului.Acest inel sta acum cumva pe epuratorul de gaze.

Va intreb,voi aveti la fel acest inel care se misca?

Va multumesc anticipat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,

am si eu o problema legata de consumul de ulei (1L la 1000Km) foarte mare la un golf 4 1.6 16V tip motor AUS. Uleiul folosit este castrol magnatec 10W 40 iar masina are 120.000 de Km. Mentionez ca masina nu scoate fum alb sau albastru, este foarte silentioasa, nu consuma benzina mai mult decat spune producatorul, nu pare ca si-a pierdut din putere sau are alte pierderi de ulei pe la motor. As incerca sa folosesc un alt ulei si vroiam sa ma sfatuiti si pe mine in prinvinta asta.

Va multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu am avut un consum de 2 litri la 10.000 km cu castrol magnatec 5 w 40, iar acuma am trecut pe Aral blue 10 w 40 si dupa 1000km nivelul este in acelasi loc...incearca si un schimb cu aral si vezi cum merge, daca nu va trebui un schimb de semeringuri la supape sau poate si segmentii...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu am mari probleme cu consumul, Passat B5.5 motor 2.0 benzina 130 cai. Am facut schimbul luna trecuta, si dupa 1500 km mi s-a aprins becul "check oil". Am completat cu 500 ml, dupa care iar s'a aprins la cateva sute de km. Cineva cu acelasi motor?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1l la 1000 de km este ok intr-adevar, dar mie imi ia mai mult, daca in 3k km am pus 600ml se ajunge la putin peste 2l in 10k km, ceea ce mie mi se pare putin exagerat. Nu pot sa zic ca merg subturat/ batraneste, insa nici nu omor masina. Niciodata nu depasesc 2200 - 2400 ture pana nu ajunge apa la 90 grade, schimb normal pe la 2700 - 3000 ture, nu dau in ea ca nebunul.

mai vaurele mai

tu cu cine ai facut matematica ? cu femeia de servici?

nu gandesti ce scrii sau scrii numa sa te afli in treaba?

adica 1 litru la 1000 km ( una mie) ii normal dar 2 litri la 10.000 km (Zece MII ) ti se pare exagerat?

nu gandesti putin si tu?

mai vaurele mai

tu cu cine ai facut matematica ? cu femeia de servici?

nu gandesti ce scrii sau scrii numa sa te afli in treaba?

adica 1 litru la 1000 km ( una mie) ii normal dar 2 litri la 10.000 km (Zece MII ) ti se pare exagerat?

nu gandesti putin si tu?

Imi cer scuze vaurele

mai tirziu am vazut ca ai rectificat 1l la 10.000km

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mie unul mi se pare o aberatie si 1L la 1000km,cu toate ca e scris in cartea tehnica.

Adica ajung sa bag o galeata de ulei intre schimburi si lor li se pare normal :coffee_lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:icon_thumright: pai e normal pentru ei ca se face ungerea mai bine :D.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am un golf 1.4 16v din 1999 si am cam 220k cu el, inainte imi scapa pe la epurator ulei, cam 500ml la 500km, l-am schimbat si nu mai curge deloc pe la epurator insa consuma la fel de mult ulei, uleiul folosit e 10w 40, si mi-a zis cineva k atunci cand ii dau peste 4000rot/m scoate si fum, deci trebuie segmentat.nu? cam la ce pret ar ajunge? ms anticipat! motorul e AKQ

Modificat de Silviu87
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Eu nu mai inteleg VAG de nici o forma si culoare. Adica am avut consum de ulei imens(peste 1l/1000km) la motorul meu(vezi semnatura). Bun, acum dupa un numar de N cazuri de pe forum si diagnoza service-ului(autorizat peugeot) s-a schimbat garnitura de chiulasa, ghiduri de supape, supape si a fost putin planata chiulasa...oricum, o lucrare cam costisitoare. Mai ales avand in vedere ca problema e inca existenta!! masina consuma ulei de la VW(castrol, VW 502.00 5w30) 2L/1000km! de nervi, i-am dat drumul la ulei care a si costat pe deasupra 350 de lei si am schimbat cu ceva mai gros! acum...nu stiu inca cum e cu consumul dar la pornire imi scoate un fum alb foarte dens. Nu cred sa se fi dus garnitura in 800km ca sa ajunga lichid de racire in camera de ardere! apropo: Segmentii, pistoanele si blocul sunt in stare FOARTE BUNA!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fumul alb stiu ca este de ulei. De ce nu te-ai dus inapoi la service-ul care ti-a executat lucrarea? Ei nu acorda garantie? Iar uleiul "mai gros" nu prea are cum sa rezolve situatia. Una este vascozitatea la temperatura ambianta, alta este la temperatura de lucru. Poti avea surpriza ca acel ulei "mai gros" la temperatura ambianta sa fie "mai subtire" la temperatura de lucru.

Parerea mea este sa te duci la cei ce au executat lucrarea si sa reclami garantia.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

aici oricum nici nu s-a pus problema. Garantia a si fost motivul pentru care am ales un service. Doar ca ma deranjeaza pe mine foarte mult, si sunt bolnav cand vad ca pur si simplu nu e ok masina...fumul alb in mod normal ar trebui sa insemne ca masina consuma lichid de racire(nu vad sa fi scazut)...acum nu stiu nici ce sa mai spun de a mea... astept sa vad ce probleme si solutii gasesc baietii de la service. intre timp, ma mai informez si eu si imi propun sa scriu o descriere complexa a intregii situatii...pentru toti cei care au problema asta aici pe forum, ca observ ca incep sa devina din ce in ce mai multi...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut

din ce stiu eu consumul de ulei scoate fum albastru nicidecum alb

Este ultimul avertisment pentru QUOTE/REPLY excesiv. Credeam ca ai remarcat observatiile de pana acum.

Modificat de xxnelu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da...de regula scoate fum alb daca masina mananca lichid de racire...dar ma simt total usurat....scoate si fum negru...ca lumea. luni la service si mai vedem in continuare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pentru continuarea threadului...cand am dus masina aveam o problema cu consumul de ulei (1l/1000km). dupa ce am scos masina: problema si cu consumul de ulei(2l/1000km) si cu fum alb (a inceput sa consume lichid de racire)...deci NOUA mea garnitura de chiulasa este mai REA decat cea veche! Are incredibilul rulaj de 700km...am sa le-o dau de cap la service si vom vedea in continuare cum se comporta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Acum pe bune, stie cineva un service de motoare vw bun in Bucuresti? Observ ca nu raspunde nimeni si ma intreb cand se intoarce lumea din concedii. Aici e si problema mea :icon_thumright: , legata de consum exagerat de ulei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aici e si problema mea :vaidecapulmeu: , legata de consum exagerat de ulei.

Daca ai aceasta problema de cand ai luat-o,te-ai gandit ca ar putea fi motorul uzat prematur?ai facut un test de compresie?Consumul de ulei mai creste si la un condus sportiv;din posturile scrise,am impresia cai un stil de conducere mai sportiv(poate ma insel...scuze in acest caz).Oricum e f.mare consumul chiar si pentru un condus sportiv.Poate gasesti un mecanic cu experienta,ca din pacate si in service sunt multi care nu se prea pricep.

Modificat de videosergiu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Am rezolvat-o.

Aveam 2 segmenti sparti. Asta era motivul pentru care consuma ulei in halul ala. Nu mai depasea viteza de 120 km/h din cauza ca avea un filtru din catalizator infundat. Mi-a spus sa nu-mi fac probleme ca este parte din catalizator si costa peste 1000 de euro. Merge bine si asa doar ca se aude un sunet metalic acum la esapament.

Daca tot am dat-o la reparat, l-am rugat sa-mi schimbe si racordul flexibil. 100 de ron.

230 de lei segmentii, 150 de lei garnitura de chiulasa, 50 de lei simeringurile de supape, 160 de lei uleiul. Aveam eu filtru. 1000 de lei manopera.

Nu pot descrie cum merge masina acum. Avand in vedere faptul ca am mers aproape 17000 de km cu ea avand acest consum de ulei, inseamna ca am mers cu segmentii sparti aproape 8 luni de zile de cand am cumparat-o. Sa-mi fie invatare de minte ca data viitoare sa cunosc cat de cat masina pe care urmeaza s-o cumpar. Ma bucur ca nu mi-a afectat camasile de la motor, daca le pot spune asa, fiindca din cate am inteles nu sunt ca la batrana dacie ci sunt parte din blocul motor lipite.

Va recomand, sincer, daca mananca ulei mult sa nu stati pe ganduri fiindca s-ar putea sa regretati.

Am mers la volksparts si mi-au recomandat mecanicul lor.

Puteti muta postul asta si la topicul cu cat am platit la service daca nu e prea mare deranjul.

Va salut. ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Problema mea este urmatoarea.

Am un Passat 3bg, 1997, 1,6 benzina. 365.000 Km (doar 20.000 facuti in romania).

In urma cu 1 luna si jumatate am completat uleiul cu inca 2 litrii, pentru ca era la limita minima pe joja, iar dupa completare am asteptat aprox 1h si am verificat nivelul si era Ok. Verificarea a fost facuta si dupa 1 sapt si la fel fara probleme.

Dupa aceasta perioada de 1 luna si jumatate si 1000 de km parcursi la verificarea uleiului am constatat ca pe joja nu era nimic, verificare facuta la rece pe teren drept nu in rampa.

Pe teava de esapament nu se arunca ulei, am verificat cu o carpa in timp ce un prieten o tura usor, iar fumul este de culoare gri.

Dupa ce parcurg un anumit traseu mediu ca si distanta si verific joja , ea este plina de ulei, dar daca o sterg si o introduc din nou este uscata la fel cum am si bagat-o.

M-am gandit ca ar putea sa fie fie garnitura de la chiulasa de vina si poate ar fi timpul de o segmentare.

Masina a avut o revizie generala in Germania intr-un service VW la 265.000 Km unde au fost inlocuite placutele de frane, cureaua de transmisie si bucse.

Care sa fie problema?

Va multumesc.

Modificat de Alex Badea
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!