Jump to content

TDI and SAE 0w30 oil grade


ender
 Share

Postare recomandată

NU! Trebuie sa specifice in clar ca respecta 506.01.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 210
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Alextz

    26

  • ender

    23

  • andrein

    21

  • sebica79

    17

Top Posters In This Topic

Posted Images

motoarele cu filtru DPF(filtru particule) ---> Eu am asa ceva sau R5 si V10 au ??

Am o nelamuriere: 506.01 care se va facea deacuma se va folosi la R5 si V10 (Montate pe Touareg si Phaeton)

Din ce am inteles pana acuma Castrol va scoate ulei 0w-30 cu 506.01 pt R5 si V10. Asta inseamna ca eu nu il mai pot folosi ? Adica oare Castrol modifica ceva in consistenta acestui ulei ca sa fie EXACT NUMAI pt acele 2 motoare ?? Sau va fi DOAR RECOMANDAT pt acele 2 ??

PS: am gasit 3 litri de ulei SLX II la o firma pe net ! Urmeaza sa imi ajunga azi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Oare 507.00 sa fie chiar asha de prost si aici ma refer la 5w30 de la mobilexxon ESP formula la pretzul de 51ron litrul cu 250ron ai schimbul ... mai pui 30ron filtru si aia e la pana in 300 ron schimbul cu tot cu filtru si ulei de completat berechet vi se pare asha mult ... chiar daca e long life III merig cu el 10 000km maxim 12 000km si il schimbi ... dar poate gandesc eu greshit ... nemtzii la long life asta pun 5W30 Mobil 1 ... cel putzin in Leipzig de unde am luat eu mashina si sincer nu cred ca mai au alt ulei pe acolo (de la mobil) de cand s-a lansat asta ....

Greshesc undeva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da gresesti dupa parerea mea: il tii prea putin 10-12 mii km

La inceputul perioadei uleiul are si o proprietate de curatare si apoi isi face treaba cum trebuie. Daca tii un ulei long life prea putin .degeaba il mai pui.

Eu recomand sa il tii cam 15.000

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Durata minima pentru LL este 15.000km...si asa se si seteaza in BC. Sub aceasta distanta, martorul de calitate ulei nu iti va zice sa schimbi uleiul never,orice s-ar intampla. Proprietatile de curatare tin (dupa tdiclub) doar 3000-4000km.

Si o intrebare ciudata....nu vi se pare ca LL3 e mai ieftin decat LL2?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ba da ... asha mi-se parut initzial dar zilele astea o sa ma duc sa imi iau ll3 de la mobil si intreb cat e si 506.01 ll2 si postez.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...
Durata minima pentru LL este 15.000km...si asa se si seteaza in BC. Sub aceasta distanta, martorul de calitate ulei nu iti va zice sa schimbi uleiul never,orice s-ar intampla. Proprietatile de curatare tin (dupa tdiclub) doar 3000-4000km.

Si o intrebare ciudata....nu vi se pare ca LL3 e mai ieftin decat LL2?

Ce facem in cazul asta cu filtrele (motorina si aer)? Recomandarea e sa fie schimbate la cel mult 10000km la ritmul de condus pe drumurile noastre. :P

Fac schimbul de ulei si filtre, dupa 10mii schimb filtrele, dupa inca 5mii schimb uleiul, dupa inca 5 mii iar filtrele, dupa inca 10 uleiul+filtrele? :P ajung la balamuc... nici nu mai stiu care cum vin.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca neamtu te obliga sa-l schimbi LL la 30k cred ca 2/3 adica 20k e super OK. Doar sa nu fie masina de curse ...

:icon_bounce: Dar cine zice sa schimbi filtrul de motorina doar la 10k km. Nu e cam putin?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cartea service zice 60k pentru filtru de motorina...iar 30k km...sunt perfect acoperiti. Filtrul de aer il poti schimba la 15000 km...dar filtrul de aer se schimba corect cand dupa tubulatura sa ai 0.9bar(asa zicea andREI), nu ochiometric.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Si...pentru cei care nu mai gasesc 506.01: Exista acum la orice statie OMV noile uleiuri care au si norma 506.01. Si evident ca sunt mai scumpe ca 507.00.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ulei OMV cu norma 506.01 ?? Sau au si castrol ..506.01 ??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ulei OMV. Daca te uiti pe lista atasata de mine, este si certificat de VAG. Eu am incredere in ei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

aici:http://www.omv-bixxol.com/index.php?id=38&L=2.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

stie cineva unde mai gasesc CASTROL 0W30 ???? astaam folosit pana acum si nu as vrea sa il schimb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

am fost la reprezentanta si am intrebat daca nu mai au 506.01 si au zis ca nu mai au.

Dar la intrebarea Dar ce puneti in motoarele de Touareg R5 si V10 ? Au raspuns ca pun 507 !!!

Asa ca baieti duce-ti-va la reprezentanta ..ca nu mai plecati de-acolo.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Noile Touareg care vor avea DPF + BlueTec vor folosi exclusiv 507.00. Restul nu au voie sa foloseasca decat 506.01.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Pe leonul meu scrie Repsol. Problema este ca nu am gasit acest ulei. In schimb am gasit castrol slx LL2. Masina are 4000 km si vreau sa-i mai completez uleiul. E safe sa pun castrolul? Ce altceva imi recomandati daca aceasta nu este o sol buna?

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Am citit o gramada pe aici....iaca si problema mea : am un TDI-PD de 150 cai, motor ARL . La nastere fabricantul a recomandat Castrol 505.01 special ptr TDI-PD(cred ca e 505.01 , nu sunt sigur)

Zilele trecute cind am fost sa fac schimbul dealerul de piese auto mi-a dat ulei Castrol LL3 ,zicindu-mi ca acesta se pune la ora actuala in toate motoarele ce folosesc ulei Castrol.Nu mai exista diferenta intre benzina si tdi,cu atit mai putin TDI-PD...

Are dreptate?Assa e?nu exista vreun pericol ptr motorul meu folosind aceasta ultima generatie de uleiuri?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema nu, doar ca LL3 e cu 50% mai scump decat un ulei Castrol obisnuit pentru TDI PD 505.01 (ex. Castrol EDGE Turbo Diesel 5W-40).

Si banuiesc ca nu mergi in regim LL, ci schimbi odata la an sau 10-15mii de km. Deci s-a facut risipa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai din ce spui mai sus hyper se intelege ca un ulei 50501 merge circa 10-15 000 de kilometri? Cam mult...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si in exploatare mergi 15000 de km cu acel ulei?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!