Jump to content

TDI and SAE 0w30 oil grade


ender
 Share

Postare recomandată

Un senzor din baia de ulei vrei sa zici! Si da este adevarat, asta daca masina ta este capabila de asa ceva. Iti dai seama ca este mult mai safe sa-ti zica ea dupa calcule cand uleiul este terminat decat un mecanicos sa vii la 10.000 km....ca "la noi domne e praf si e motorina proasta".

Am mers de fiecare data cu uleiul 15.000 km, e adevarat ca de fiecare data am avut drum in afara tarii si faceam 5000-6000 km din aia 15000 in afara, si nu a tipat deloc senzorul ala de calitate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 210
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Alextz

    26

  • ender

    23

  • andrein

    21

  • sebica79

    17

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • Administrator

Pentru toti cei nelamuriti ( inca ) de uleiul pentru PD ( si nu numai ) aveti aici o scrisoare de la VW Customer Care Manager . Explica o gramada de chestii despre uleiul folosit si intervalele de service pentru masina si ulei .

PS : Cand vorbeste de 10k( mii ) se refera la mile englezesti .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Foarte tari englejii astia...

Se pare ca si din raspunsul lor, o masina cu service LongLife ar trebui sa mearga aprox 60000km fara schimbarea uleiului...

Totusi daca ai vreo picatura pe la turbina sau vreun colier mai putin strans... va trebui in cei 60000km sa completezi cat inca vreo cateva schimburi.

Pe de alta parte, un shofer de matiz mi-a zis ca el face schimbul de ulei la 10000km. Dieselurile de la Renault fac la 30000km sau daca proprietarul vrea sa fie mai conservator, la 15000.

Mi se pare stupid sa bagi VW in service o data la 7500km. in curand, daca ne luam dupa ei va trebui sa schimbam tot la 500m sau 20 de secunde...

Chiar nu inteleg de unde vin diferentele fata de .uk... Da, avem mai mult praf dar de asta se ocupa filtrul de aer...

Da, sunt multi care pun motorina E3 dar majoritatea folosesc E4 sau E5... sunt chiar asa de proaste comparativ cu minunatiile din UK? sunt acestea extrase din petrol estic iar cel din est nu se compara cu resursele englejilor?

10000 mile = aprox 20000km pe care un englez le face cu masina cu ulei 505.01... Un roman de ce ar trebui sa faca doar 7500 indiferent daca foloseste 505.01 sau 506.01?

Da, am inteles ca s-ar putea sa se schimbe filtrul de aer mai devreme... dar in rest?

Asta mai spun englejii pe site-ul lor:

For Time and Distance Service, the service intervals will be;

Oil change service

- Every 10,000 * miles/1 year

Interval service

- Every 20,000 * miles/2 years

Interval service inspection

- Every 40,000 * miles/4 years.

For LongLife Service, the service intervals will be;

Interval service

- Flexible to a maximum of 20,000* miles or 2 years.

Interval service inspection

- Every 40,000* miles or 4 years.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Va solicit parerea intr-o problema cu care ma confrunt:

Pana acuma de cand este masina asta s-a pus in ea ulei Castrol SLX II Lonf-Life 0w-30 norma 506.01 Full Syntetic, cu schimb la 15.000 km !!!!!

Dar acest ulei am inteles ca nu se mai fabrica !

Cu ce tip de ulei sa il schimb ? Ce sa pun ? Ca fabricand merg tot pe Castrol, dar as dori sa-mi spuneti ce tip de ulei este corespunzator acestui tip de ulei care il foloseam eu pana acuma.

Ceea ce ma intereseaza este tot un schimb la 15000 si sa fie ff apropiat ca proprietati de vechiul ulei si sa respecte exact aceleasi norme VW.

Oare nu a scos Castrol un inlocuitor al acestui ulei ? Care este acesta, ca sa imi fac si eu schimbul de ulei zilele astea !

Multumesc !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am inteles ca mai recent, nu o sa mai existe uleiuri norma 505.00/505.01 sau 506.00/506.01 ci un singur tip de ulei 507.00 (o fi si 507.01?...) Ca sa dau raspunsul la intrebarea ta, am cautat ceva timp la rubrica FAQ de pe site-ul Castrol... Uite EXACT raspunsul cautat (si care confirma si ce ziceam eu mai sus) :rolleyes:

Q. Which is the replacement for the SLX Longlife II oil?

A. This is the EDGE 5W-30 – the Longlife II oil was a 0W-30 viscosity to 503 00 / 506 00 / 506 01 specification – you’ll notice that as well as the new viscosity the specification on the EDGE 5W-30 is VW 504 00 / 507 00 – this is the latest VW specification for the VW Longlife oil.

The EDGE 5W-30 is suitable for all Audi vehicles on both variable and fixed servicing and VW cars on variable servicing with the exception of - VW R5 and V10 TDi engines (Touareg) and VW Commercial vehicles without fitted DPF (diesel particulate filters) – these must use the 506 01 specification oil (SLX Longlife II) – contact your VW/Audi dealer for this product.

VW cars fitted with PD diesel engines on fixed servicing (VW 505 01) must use the EDGE Turbo Diesel 5W-40.

Q. Can I mix EDGE with my previous oils?

A. Yes, you can use the latest EDGE products to top up the previously available products that the EDGE has replaced.

Later Edit: Si asta este link-ul catre site: http://www.castrol.com/castrol/sectiongene...ntentId=7014782

Modificat de Rapier
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intradevar uleiuri LL II nu se mai aduc in Romania(am vb.la dealeri care aduc uleiuri si mai sunt stocuri mici de anul trecut)

Uleiurile recomandate pentru noi erau pina anul trecut :

VW Norm 503.00, 506.00 and 506.01

(diese so genannten Kombiprodukte ersetzen die ausschlie?lich nach der Norm 506.

01 freigegebenen O"le)

Aral SuperTronic LongLife II SAE OW-30

BP Visco 7000 LongLife II SAE 0W-30

Castrol SLX LongLife II SAE 0W-30

Veedol Syntron LongLife II SAE 0W-30

Agip 7007 0W-30

Aral Super Tronic Longlife II 0W-30

BP Visco 7000 Longlife II 0W-30

Castrol SLX Longlife II 0W-30

Shell Helix Ultra X 0W-30

Vapsoil 50601 0W-30

Veedol Syntron Longlife II 0W-30

Ei bine se pare ca o sa trecem la LL III si sunt sigur ca in scurt timp ne vom lamuri pe deplin e uleiuri trebuie sa folosim de acum inainte

PS: Inca mai are ulei Castrol 0W-30 LLII magazinul lui volwsman -in Bucuresti

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci toate normele initiale vor fi schimbate de o singura norma 507.00.Atat. In rest singurele masini care NU AU VOIE sa schimbe uleiul decat cu 506.01 sunt R5 TDI si V10 TDI si asta din cauza ungerii sistemului PD. In rest orice masina va rula cu 507.00.

Acum poate vreti sa ziceti ca nu mai exista Castrol LL2...dar exista atatia substituienti....Shell Helix Ultra, Agip 7007, OMW full Synth, Aral, Valvoline, ELF care au norma 506.01. Problema este sa gasim in comert asemea uleiuri pentru ca la benzinariile OMV eu unul nu am vazut niciodata un 506.01 si la fel la AGIP.

Cine vrea sa treaca pe LL3....foarte bine cine nu....hai sa cautam inlocuitorii.....

post-2597-1170174117_thumb.jpg

Modificat de Alextz
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

EDGE 5W-30 VW 504 00 / 507 00 Long Life III -- se pare ce acesta e cel mai aprope de adevar.

Dar acuma care ar fi dezavantajele lui ? Care ar fi motivele pt care sa nu trec pe LL III si sa caut alaturi de Alextz, inlocuitori !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu caut inlocuitori pentru ca ma mira ca toata lumea zice ca 507.00 este mai bun...dar nu ai voie sa-l pui in V10 TDI si in R5 TDI. Ciudat nu?

Si pe deasupra e clar ca 506.01 se produce in continuare pentru ca altfel ai arunca cele 2 motoare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

chiar dubioasa treaba !!!

Adica eu pana acuma trebuia sa pun norma 506.01 ..dar de la aparitia lui 507.00 nu mai am voie decat 507.00 !! ( asta desigur daca vreau tot longLife )

Hmm ...

Modificat de andrein
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Astazi totusi am schimbat uleiul cu Castrol 5W30 LL3 (dupa ce am avut de la zero km pina acum la 140,000 km ulei 0w-30 LL2)

Iata ce spun cei de la Castrol despre LL3

Versatile applicable high speed engine oil Castrol LongLife 3 TOPUP was developed with Volkswagen and co-ordinated exactly with the newest specifications VOLKSWAGEN 504 00 and 507 00. With Castrol LongLife 3 offers to Castrol a outstanding engine oil with the innovative, pollution free Clean performance Technology™. Refilling and oil change product Particularly develops for the LongLife service for Volkswagen vehicles For modern Volkswagen diesel engines with Diesel particle filter (DPF) Applicable into all VOLKSWAGEN engines, except: R5 and V10-TDI-Pumpe-D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Applicable into all VOLKSWAGEN engines, except: R5 and V10-TDI-Pumpe-D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca nu merge si pe cele 2 modele asta nu inseamna ca nu e cel mai bun. Adica trebuie vazut exact ce au acele motoare de nu este recomandat 507.00.

Oricum o alta terorie care nu trebuie luata ca atare este aceea ca 506.01 este cel mai bun ulei. Eu zic ca e relativa treaba pt ca poate pt un anumit tip de motor 505.00 e ce mai buna norma. Deci in acest caz nu mai este 506.01 cel ma bun.

Asta cel putin zice logica mea ...

De asta incep sa caut si alternativa cea mai buna pt ulei la interval fix de schimbare. Care ar fi acesta ?

Adica sa zicem ca pt service variabil (longLife) EDGE 507.00 cu 5w-30 ar fi cel mai indicat, iar pt service fix ..care este ?

Multumesc,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

5w 30 507.00 , 504.00 este cel mai bun ulei la ora actuala ... si alea sunt ultimile norme VW si intr-adevar sunt bune la toate motoarele >2002 PD cu exceptia R5 si V10 (la care inca se aplica 505.01 fara longlife) ... deci ptr un interval de schimbare fix (15000km max) folositi 5w 40 505.01 iar ptr longlife (intre 15000 si 50000km) folositi 507.00 ... eu unu va recomand Mobil 1 ESP Formula 5w 30 si respectiv Mobil Synt S Special V 5w 40

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

V10 si R5 TDI...merg NUMAI cu 506.01. Nu exista 505.01 care sa se puna in V10 si R5.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da greseala mea ... Mobil SHC Formula LD 0w 30 506.01 e ptr V10 si R5 :Driver:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din pacate nu apare pe acea lista emisa de VW nici un ulei MOBIL 1 pentru 506.01.Acelasi lucru se intampla si pentru Gulf si Krone care are un ulei 506.01 dar el nu este aprobat de VW.Eu nu as introduce in motor decat ceea ce VW certifica ca 506.01...si nu un laborator independent.

Oricum Mobil este o marca imensa si nu-mi explic aceasta lipsa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

PREA MULT TARABOI PE TEMA ASTA PT MASINILE DIN CONCERNUL VW SI CARE NU SUNT PD BAGATI ( ARAL 5W40) SI BUN SI IEFTIN ( 3 MIL JUMA TOT SCHIMBUL DE ULEI CU FILTRE CU TOT )

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ia uitati ce zice ENDER ... http://vwforum.ro/index.php?s=&amp...st&p=179196

si inca un link ..din 2005 chiar :vaidecapulmeu:

http://forums.tdiclub.com/showthread.php?p=958247 --> tot de la tata Ender

In concluzie eu tot 506-01 caut sa imi pun ..dar de unde sa-l iau ??

Cei cu R5 si V10 ?? de unde isi iau ulei din asta rar ?? Ei ce fac in perioada asta in care toti vazatorii zic ca nu se mai fabrica ??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Uleiul se va fabrica clar in continuare....poate renunta Castrol la el (m-as mira tare sincer) sau poate ca nu a mai venit in tara nici un transport. Oricum...poti sa iei Aral Super High Tronic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu ma incanta ideea schimbarii producatorului, chiar daca pastrez exacte aceleasi specificatii. Am vazut destule cazuri cu probleme survenite in urma acetui lucru: calamina, si altele.

De aceea prefer tot castrol. Daca masina vendea cu Aral mergeam si eu tot pe varianta cu Aral ..

THX

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din pacate nu apare pe acea lista emisa de VW nici un ulei MOBIL 1 pentru 506.01.Acelasi lucru se intampla si pentru Gulf si Krone care are un ulei 506.01 dar el nu este aprobat de VW.Eu nu as introduce in motor decat ceea ce VW certifica ca 506.01...si nu un laborator independent.

Oricum Mobil este o marca imensa si nu-mi explic aceasta lipsa.

cat de veche e lista aia ? poate uleiul nu aparuse ... ideea e ca se vinde foarte rar si din cate imi aduc eu aminte Exxon a anuntat retragerea lui de pe piata din cauza vanzarilor slabe

si daca nu ma insel are doar norma de VW adica a fost facut special ptr motoarele VW cu norma 506.01 si scrie pe el "approved VW"

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Lista e din 22 MAR 2006. Acum....eu am zis ca am incredere in Mobil 1 dar daca nu e pe lista aprobata de VW...nu mi-as lua.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pe specificatiile uleiului Castrol SLX II 0w-30 scrie ca e pt normele 503.00/506.00/506.01

Daca eu gasesc ulei pe care scrie norma 503.00 pe langa multe alte norme (dar ne fiind printre ele si 506.01 ),asta inseamna ca indeplineste si 506.01 ??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!