Jump to content

To The Point: Scirocco MKV


Nikola
 Share

Postare recomandată

E exact invers: "The First DSG gearbox that went into production had 6 speeds and wet/submerged clutch packs. The new 7 speed DSG Gearbox uses dry clutches"

Limita de cuplu pentru DSG 7 este 250 NM iar pentru DSG 6 este 350 NM. Noul S-Tronic de la Audi suporta 550 NM si este compatibila cu motoare longitudinale si cu quattro, ca o mica paranteza.

Inca un filmulet din partea Autoweek

Modificat de jimmy_g5
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 774
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • djatomic_ro

    93

  • robi_zet

    85

  • keystone

    68

  • cosmin86cos

    60

Si eu sunt curios cat de utila este suspensia DCC.

Mai ales ca banuiesc ca daca se strica un amortizor (pe drumurile noastre) este mult mai scump ca cel normal & nu este inclusa in Garantie.

Si mai sunt curios daca suspensia DCC pe modul Sport este mult mai capabila decat cea normala (care deja este sport).

Noroc,

PS: pana la urma cred ca vois astepta motorul TDI 2.0 CR 140 CP si mai ales xenonul :) - sper sa nu astept pana la vara !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

a aparut pe configutor - dar am vrb la pbn si inca nu se fabrica scirocco cu motorul asta - cica prin ian-febr ^_^

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pt cei interesati de lista de preturi si optiuni valabila in romania PM to me si cu mare placere o trimit pe mail pt ca nu o pot atasa deoarece este mai mare de 550kb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

este cumva alta decat cea de pe site-ul vw romania ?

thx

Modificat de dudu
Nu mai da ''Quote'' la mesajul anterior.Foloseste butoanele ''Add reply sau ''Fast reply''.Multumesc !
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am vrb la pbn si mi-a confirmat ca xenon-ul se va putea comanda din sapt 45 si va costa aprox 1,200 eur (cu tot cu tva) ... iar 2,0 tdi se poate comanda deja !

noroc all,

pana la urma imi place pachetul sport (am vazut interiorul cu scaune emi-piele si e bestial) si cred ca renunt la jantele de 18" 235/40 - cred ca suntprea mari pt drumurile noastre - ce parere aveti ?

diferenta dintre 2,0 tdi si tsi este cam 800 eur la inceput si cam 1,000 eur / an la benzina - asa ca nu merita // iar motorul de 1.4 tsi ma cam sperie ca e doar cu aprox 500 eur mai ieftin decat tdi si vreau sa tin masinuta min 3-4 ani !

aici e sper ultima config - ceva mai bogata in optiuni (am spus ca fac economie pana vine masina :) ) :

Vehicul Selectat:

Scirocco

Diesel / 2.0 TDI / 140 CP DPF CR/ Cutie manuala - 6 viteze / 2 usi

Emisia de CO2 (CO2): 134g/km

Pret fara TVA:

EUR 18.672,-

Aer conditionat "Climatronic" EUR 129,-

Alarma anti-furt "Plus"-senzor de

supraveghere interioara,back-up horn si

ptotectie la remorcare EUR 215,-

Cotiera centrala fata EUR 147,-

Fara inscriptionare model si cilindree EUR 0,-

Pachet oglinzi:oglinda retrovizoare

interioara cu sistem automat

antiorbire;lumini la picioare

fata;oglinzi exterioare reglabile si

rabatabile electric,incalzite

separat;lumini de drum permanente si

functie Coming Home;senzor de ploaie EUR 265,-

Pachet Sport-jante aliaj usor

"Donington" 8Jx17 cu anvelope 235/45

R17,covorase fata/spate,pedale cu

aspect de aluminiu,tapiterie stofa

Alcantara,geamuri laterale spate si

luneta cu 65% absorbtie a luminii EUR 593,-

Park - Pilot EUR 366,-

Radio CD"RCD 510 DYNAUDIO

Excite"Volkswagen Individual cu functie

mp3 si CD-changer pt. 6

CD-ri,amplificator digital cu 8

canale,8 incinte acustice si putere

300W,conector multimedia pt surse audio

externe,antena Diversity EUR 637,-

Suspensie cu reglare adaptiva EUR 672,-

Tempomat EUR 290,-

Trapa actionata electric EUR 719,-

Volan multifunctional piele cu decor

din aluminiu,computer de bord Plus EUR 272,-

Alb (candy-white) EUR 0,-

Scaun: Stofa

Culoarea tapiteriei: negru titan

Podea: negru titan

Consola: -

Plansa de bord: negru EUR 0,-

cc.config.exchange Total:

EUR 22.977,-

+ xenon - 1,000 eur fara tva

total : eur 23,977 eur => cu tva cam 27 mii

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cam 28.500 euro nu zici ? De ce te sperie motorul de 1.4 ? De fiabilitate ? Eu inca nu am auzit pe nimeni in RO caruia i s-a stricat compresorul si deja sunt aproape 3 ani de cand a aparut primul TSI de 170 cai. Personal cred ca 1.4 160 cai este este o alegere mult mai buna decat 2.0 tdi: putere mai mare, cilindree mai mica, rafinament mai mult (chiar daca e CR, nu se compara cu benzina), consum cu maxim 2 litri mai mult dar pret benzina mai scazut. Dupa 3 masini TDI am condus si GTI-ul lui Marys si pot spune ca m-a fascinat motorul turbo benzinar. Chiar daca iei 1.4 tsi tot va avea un sound mult mai sportiv decat tdi. Nu incerc sa te conving dar am considerat oportun sa reamintesc cateva din atuurile motorului de 1.4, cel putin in opinia mea.

Modificat de jimmy_g5
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ai dreptate, numai ca acum am 2.0 tdi si iti spun sincer la cat o turez prin bucurestu nu sare consumul de 9.5-10 % ... la benzina cred ca va sari cu mai mult de 2% in plus daca apesi acceleratia ... ce sa spun , am vrut 2.0 tsi pt putere ... dar acolo chiar ca consumul ma va rupe ... noroc ca m-am lasat de fumat de 1 sapt ca asa poate o sa am banii ;)

chiar am si eu o intrebare motorul 2.0 TSI este acelasi motor cu 2.0 TFSI de pe golf V GTI ?

PS: apropo am vazut un filmulet pe youtube cu scirocco test drive - ceva cu "Size matters" se referea la diferenta dintre motorul de 1.4 tsi si 2.0 tsi ... care cica e enorma !

PS2: 28,500 eur fara reducere :blink:

Modificat de djatomic_ro
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da 2.0 TSI = 2.0 TFSI de pe GTI. Din considerente de marketing VW le denumeste acum pe toate TSI. Mai nou Audi a botezat noul motor de 3.0 supercharged (cu compresor) cu indicativul TFSI. Adica acum T-ul poate reprezenta orice forma de supra-alimentare (turbina, compresor, sau ambele).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu e vorba doar ca "size matters", pt ca in afara de cilindree, conteaza si cei 40cp in plus.

Legat de consum, nici la 1.4 tsi nu ar treb sa treaca de 12 in bucuresti, iar in afara max 1.5l sa fie dif intre ele. Ca performante, nici nu se compara, dieselul fiind mai mult in concurenta cu 1.4 de 122cp (conform datelor tehnice ale prod).

Insa mi se pare foarte ciudat cum in alte tari e diferenta de aproape 2000 intre ele, iar la noi doar 500e.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai si la diferenta de 500 eur voi ce ati alege ?

Eu asa le vad :

2.0 TDI 140 cp : consum +++ / performante ++ / durata viata ++++

1.4 TSI 160 cp : consum ++ / performante +++ / durata viata ++

max 4 + - uri :Driver:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu discutia asta nu vad cum o veti scoate la capat.

Vreau sa incercati sa aflati - daca nu cumva stiti deja - cand va fi disponibila pe Scirocco cutia DSG cu 7 trepte si in combinatie cu ce motor.

Care stiti ce stie sa faca Receptorul radio digital DAB.

Si daca stiti, lamurit-ma si pe mine: in dotarile standard apare atat conector multimedia separat cat si facilitate conector multimedia in cadrul dotarii Radio CD RCD 310. Sunt una si aceeasi chestie?

Aveti idee sub ce forma se prezinta si ce face optionala Media-In? Vad ca stie sa recunoasca mp3 player-e, iPod-uri Apple, memorii USB si cica si dispozitive externe de memorie. Va recunoaste si harddisk-uri externe? Cad de desteapta va fi? Va putea sa citeasca foldere, tag-uri din piese si directoare ?

Si ... atomicule, gandeste-te si la sistemul de monitorizare a presiunii din pneuri. Este o facilitate ieftina si utila.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

Haideti sa nu transformam topicul in benzina vs motorina... ajutatoare pot fi urmatoarele discutii:

1.4 TFSI vs 2.0 TDI sau

Golf 5 1.4 TSI vs Leon 2.0 TDI strict partea despre motoare

apoi

djatomic, tb gasita alta metoda de notare pt ca daca i-ai dat TSI-ului 2/4, un R32 cat ia? :offtopic:

esti pesimist in legatura cu consumul si durata de viata... eu iti pot spune sa fii mai optimist dpdv al consumului TSI-ului... despre durata de viata, nu-mi pot spune o parere pt ca respectivul motor nu are decat cativa anisori... eu il am de 1 an cu 0 probleme, alti colegi in aceeasi situatie

Sigur, exista exceptii ca peste tot, ca la orice motor, insa nu se pot generaliza ca probleme

Sfatul meu nr.1 este sa mergi cu ambele motoare... macar pe alte masini, ca sa-ti formezi o parere insa tb sa incerci si 2.0 CR (eu unul am auzit destul de multi mai putin multumiti de CR fata de PD ca si sportivitate desi pe hartie cifrele-s la fel)... un TSI dar de 170 gasesc eu :blah:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sorry cu comparatiile dintre TDI si TSI !

asa o sa si fac - astept sa apara scirocco la test drive si ma duc sa vad ce poate - desi am fost cu un Passat 1,8 TSI 160 CP - e grozav !

Despre TDI CR ... m-am plimbat cu o Honda Civic 2.4 CDTi 140 CP - este tot un model CR si este fffffff sportiv - are parca 8 si ceva suta ... acum sa vedem ce au facut cei de la VW - stie cineva pe ce model a aparut deja 2.0 TDI CR 140 CP la VW ?

Aaaa... si nu inteleg de ce au schimbat motorul de 1.4 TSI de la 170 CP la 160 CP ... in loc sa ii dea mai multa putere sau egala ... pt o masina sport ???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aaaa... si nu inteleg de ce au schimbat motorul de 1.4 TSI de la 170 CP la 160 CP ... in loc sa ii dea mai multa putere sau egala ... pt o masina sport ???

Eu cred ca e chestie de marketing. Multi ntre cei "avizi" de putere dar mai tematori in privinta consumului ramanad pe 170CP in loc sa urce la 200. Pe cand asa diferenta de putere fiind mai mare nu mai esti la fel de tentat sa renunti la 40cp.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stie cumva cineva cand o sa apara la noi motorul de 1,4 si 122CP si cat va costa? Am citit pe un forum german ca la ei va incepe sa se comande in saptamana 45(3-9nov) odata cu xenon-ul. La bani, am vazut ca in oferta vw ro, diferenta de pret intre motoarele de 122 si 160 este cam de 1400euro cip(asta bineinteles la modele care au ambele motoare disponibile: jetta, golf plus, golf variant). Daca pastram proportia, un scirocco 1,4 si 122 cp ar trebui sa plece de pe la 16700cip. Realizabil?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cam pe-acolo ar trebuii sa fie. Si diferenta inte 1.4TSI 160Cp si 2.0TSI e de ~1.2oo Eur CIP si 40CP. Deci cam pe aici ar trebuii sa fie si in cazul asta, intre 1.ooo - 1.4oo CIP.

Modificat de 2Fast4U
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Q: 1.4 TSI de 122CP se pune pe Scirocco? Vazusem un articol pe net in care il mentionau, insa pe configurator nu apare decat cel de 160CP.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

Pe configuratorul de pe vw.de sunt ambele: 122 si 160 :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ieri nu era! Si nici in ultima luna in care m-am uitat aproape zilnic :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cam slaba activitatea pe topicul asta :) asa ca pun 2 poze care sper sa trezeasca mai mult interes :D

sciroccobyoettinger1po8.th.jpg sciroccobyoettinger2py8.th.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • loghy a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!