Jump to content

Problema Martor Presiune Ulei ! :(


tiefschwarz
 Share

Postare recomandată

si mai e o chestie, la unele modele, nu se aprinde pe loc becul, chiar cu firul scos. Trebuie mers cu masina

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am descoperit si eu ca trebuie sa merg cu masina (cu mufa scoasa) ca sa se aprunda becul.

Si cand s-a aprins becul rosu, imi zicea sa verific nivelul la ulei, nimic de presiune.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salutare. De cateva zile am un Golf 5 1.9 TDI (prima masina).

 

Am o mica nelamurire cu privire la martorul de ulei. Atunci cand am cumparat-o, cei de la service au verificat uleiul si era in regula.

Cu toate astea am observat ca de fiecare data cand pun contactul martorul este aprins (acesta http://prntscr.com/7xbvkt) si dispare cand pornesc motorul.

 

Acelasi lucru se intampla si cu martorul pentru baterie.

 

Intuitia imi spune ca este ceva normal, insa cum nu am gasit prea multe informatii legate de acest aspect va cer voua parerea.

Modificat de redhat01
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

salut.sunt detinatorul unui golf 3 din 1993 ,1.8 66kw ABS, seara trecuta m-am decis sa fac un drum de vreo 60km.Toate bune si la locul lor , doar ca in  timpul calatoriei la un moment dat a inceput sa clipeasca becul la ulei si sa se auda un alarma.Prima tentativa a fost una foarte scurta de nici nu am avut timp sa vad ce bec sa aprins, dar urmatoarele au fost mai lungi si am putut sa vad despre ce era vorba. cand am fazut ca e becul de la ulei primul lucru pe care l-am facut a fost sa opresc si sa verfic nivelul de ulei, pentru ca stiam ca mai am doar vreo 800 km pana la urmatorul schimb.cand am verificat nivelul uleiului ce credeti?.....ULEI PESTE NIVEL  :o  si cu un miros putin mai pronuntat de benzina.Am avut curajul sa termin drumul ce il incepusem (in total 120 km) timp in care martorul la ulei se aprindea, 2-3 secunde dupa care se stingea.tin sa precizez ca de  cand m-am urcat la volan in ziua respectiva am observat ca masina trage foarte bine chiar si cu 6 persoane inauntru. A 2 a zi  am verificat iarasi uleiul si era la fel peste nivel (cam inca o data cat masoara joja in mod normal).INTREBARE! Din ce cauza s-ar putea mari nivelul asa de mult tinant cont ca masina merge bine , porneste bine indiferent de vreme, trage bine( chiar foarte bine), nu se aude avans-ul!? Astept  pareri . Va multumesc anitcipat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica compresia,probabil probleme la segmenti.Citi km are  masinuta?!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

304 000km.M-am gandit si la operatiunea asta dar as vrea sa imi confectionez unul singur.Nu imi trebuie decat ceasul , un furtun de presiune ,si niste reductii (pentru mai multe tipuri de bujii).Intrebarea ar fi....daca un ceas din comert imi poate da o valoare cat de cat aproape de ce este in cilindrul respectiv.Stiu ca ceasurile respective sunt calibrate asa ca....Oricum nu m-am abtinut si dupa ce am venit de la servici intr-o seara am pornit-o am lasat-o sa se incalzesca putin si apoi am plecat cu ea prin oras , si vreau sa zic ca nu am menajat-o deloc.schimbat  viteze la 3500-4000RPM :grrrrrr: .nu s-a mai aprins nici un bec nimic la nici o turatie iar nivelul la ulei era la fel(TOT MARE).Ma gandesc ca daca ar din compresie ar trebui sa gazeze , dar nu se vede pe nicaieri.Spun asta pt ca mai am un renault 21 TDI cu motorul mai obosit si la ala se vede clar ca gazeaza.Maine am timp mai mult si o sa schimb uleiul, (din pacate cu unul mai slab....WOLF 10W-40) sa vdm daca se mai mareste nivelul , si o sa verific si returul sa nu fie infundat.Multam pentru sfaturi si o sa revin cu info.bafta si drumuri bune. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Salut,

Am si eu o problema similara (cred - rog un moderator sa mute postul daca l-am incadrat gresit; cu scuzele de rigoare) la masina mea, un Golf VI, 1.4 benzina. Concret, o pornesc saptamana aceasta intr-o seara, mergea totul bine, nici-o problema evidenta. A 2 a zi, in jurul orei 15 am nevoie sa plec cu ea. Cand bag cheia in contact, dupa ce dispar toti martorii observ ca imi ramane in bord matorul de bec ars. Dau sa pornesc...dar observ cu stupoare  ca nu porneste. Motorul a facut crrrr crrrr, s-a aprins martorul de presiune ulei in bord si m-a piuit de 3 ori. Am repetat de 5 ori operatiunea dar nu vrea sa porneasca. Am verificat nivelul uleiului si este ok. 

Am chemat un amic care se pricepe la masini. Impreuna am verificat pompa de benzina, admisia si cureaua de distributie. Din cate am reusit sa ne dam seama, din cei 4 cicli ai motorului se fac doar primii doi. Al3lea ciclu (compresia) nu se face si nici al4lea. In tot acest timp, cureaua de distributie se invarte putin. Era destul de urgent sa plec cu ea si nu am mai avut timp si de alte investigatii, din pacate am lasat-o in fata blocului, si am fugit la tren .

Acum stau si ma gandesc ce ar putea fi . Am citit pataniile altora cu martorul de presiune ulei insa, cei mai multi spun ca lor le-a mers/ponit motorul (cel putin o perioada) dupa ce a aparut martorul. Mie martorul nu mi-a aparut decat dupa ce am incercat sa pornesc motorul. Practic prima data cand a aparut martorul de presiune ulei a coincis cu prima data cand nu a pornit motorul. 

Mentionez ca nu am mai avut niciodata probleme cu ea. Masina a fost cumparata la inceputul anului, la mana a2a. Are 53.000 km, iar cand am luat-o avea 48.000 km. La testul de vanzare-cumparare nu au reiesit ca ar avea probleme (in speranta ca nenea Mecanicu' chiar si-a dat interesul). Vanzatorul mi-a spus ca bateria nu a fost schimbata niciodata.

Va rog, daca este cineva care a mai avut probleme similare sau care stie ce ar putea fi; orice sfat este bine venit. As vrea sa ii mai fac personal o inspectie inainte sa o duc in service (avand in vedere increderea relativ scazuta in mecanicii de prin Bucuresti  ) dar nuprea stiu de la ce ar putea fi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este normal ca după incercari repetate de pornire să rămână becul de  ulei aprins (motorul nu se învârte cu suficientă turație pentru că pompa de ulei sa facă presiune). 

Tu practic ai o problemă de pornire pe care nu o dezvoltăm aici. Căuta un topic potrivit pe această arie sau pe aria de Golf 4. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...

Am si eu o problema....un prieten a vrut sa vada daca senzorul de la presiunea uleiului ii este stricat si l.a luat pe al meu(bora 1.6 16 v)in momentul cand mi l.a pus inapoi a inceput sa.mi apara si mie eroarea...STOP cu trei beep.uri...imi puteti da un sfat? Are prb masina mea ? Va rog un sfat .de atuni cand apare cand dispare 

Modificat de Bora1.6
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

O problema asemanatoare am avut si eu. Fabia 1,4 mpi - s-a aprins in mers martorul rosu din bord la ulei. Opresc imediat motorul, trag dreapta, verific sub motor - uscat, verific ulei - este la maxim semn, fara spuma, borcan antigel curat - fara urme de ulei. Bun, pornesc motorul, nu se mentine aprins martorul - plec de pe loc - totul OK, dupa care in 50m iar beeep de trei ori, martor aprins - opresc motor trag dreapta. Urmeaza 1-2 ore de stat cu telefonul pe forumuri - posibile cauze  senzor presiune ulei defect sau pompa ulei dusa. Am repornit motorul - (timp in care s-a racit motorul) pornit spre casa, iar la 50 m de casa (deci dupa vreo 2 km de circulat in oras) s-a reaprins minunatul martor. Am constatat ca se aprinde doar cand acceleram la 1800-2000 ture, la relanti nu se aprindea, motorul nemodificandu-si sunetele caracteristice. Problema la mine a fost senzorul presiune ulei - cumparat, inlocuit, facut proba la sosea - martorul nu s-a mai aprins. Mentionez ca masina e destul de batrinica din 2002.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 8 months later...

Am o problema asemănătoare cu ceea ce s-a detaliat mai sus cu o Skoda 1.4 16 v 2002:

Se aprinde intermitent becul roșu de ulei doar in momentul in care se schimbă treapta a doua( cutie automată) ,dacă o las la ralanti, becul se stinge.

Am schimbat senzorul de presiune ulei dar nu s-a schimbat nimic.

Uleiul are 1000 de km dar din cate vad e deja negru dar are nivel optim.

Ceva păreri?

Mulțumesc 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine s-a terminat bine!

Era senzorul de presiune pe care l-am schimbat noaptea si am pus mufa invers :)))

Dupa ce am inversat pozitia mufei a revenit la normal.

Modificat de lupo_bv
QUOTE POSTARE ANTERIOARĂ
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 9 months later...

 Salutare băieți. 

Am și eu o problema la un motor 1.8 tsi și as avea nevoie de niște sfaturi. Acum ceva timp mi a apărut în bord eroarea cu presiune ulei. Am fost am verificat presiunea, în turații era buna dar la relanti sub limita.  Am decis sa schimb pompa de ulei 21 mil m a costat. După ce am schimbat o am mers circa 100 km și eroarea a apărut iar. În turații presiune normala la relanti sub 0.8. Am decis sa schimb și cuzineti 10 mil și aceștia.  Mecanicul când a desfăcut la cuzineti vibrochenul avea urme de uzura. Bineînțeles montat cuzineti pleat cu mașina din service iar după 2 zile...aceeasi problema. Nu am presiune la relanti. Ce recomandați sa schimb vibrochenul ? Sa schimb motorul cu totul ? Vibrochenul se poate rectifica ? As avea și eu nevoie de un sfat sa știu și eu sa scap de problema o data sa nu mai baga atâția bani și degeaba. Va multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 6 months later...

Aceeasi problema am si eu cu un golf 7 motorizare 2.0 TDi 150 Cp,55 de mii km,mi-a aparut in bord Oldruck: Stop  ! Bordbuch-presiune scazuta,am schimbat senzorul rosu si tot nu a disparut avertizarea,am verificat cu manometru si  presiunea la pornire era aproape de 3,dupa 2 secunde cobora la 0,9.

 1.Are cineva vreo ideea,s-a mai intalnit cineva cu asa ceva ?

 2. Am inteles ca motorul are 2 senzori de presiune,imi poate spune cineva unde sunt localizati,in special pe cel verde,ca  cel rosu este usor de gasit ?

 Salutare si masini cat mai bune !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

 

Sa mergi la reprezentanta,ceva asemanator am avut si eu,am fost la 2 mecanici care repara numai motoare de 20-30 de ani si amandoi mi-au spus ca trebuie data baia jos,verificata pompa,etc,alt ulei,filtru de ulei.

 Am dus-o la reprezentanta  cu platforma masina si cu o suma modica au dat de capat.

 Parerea mea este ca mecanicii de colt de strada sunt depasiti de generatia euro 6 de motoare,ei aplica ce au invata in urma cu un sfert de secol ....

 

Quote la postul anterior se sanctioneaza prin regulament!

Modificat de ForceTurbo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salutare,

De 2 zile, atunci cand este foarte cald afara, imi apare pe bord mesajul de lipsa presiune ulei motor si imi cere sa opresc motorul urgent.

Masina este Touran 2003, 1.6 FSI cu gaz pe ea.

A mai patit cineva asta ? Ceva pareri ? Mentionez ca nu mananca ulei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cel mai bine, măsoară-i presiunea - mecanic = cu manometrul dedicat, sa nu ai surprize. După care verifica pompa, sorb, etc 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 years later...
Margarit ioan
On 16.11.2018 at 8:21, Raduu92 a scris:

 Salutare băieți. 

Am și eu o problema la un motor 1.8 tsi și as avea nevoie de niște sfaturi. Acum ceva timp mi a apărut în bord eroarea cu presiune ulei. Am fost am verificat presiunea, în turații era buna dar la relanti sub limita.  Am decis sa schimb pompa de ulei 21 mil m a costat. După ce am schimbat o am mers circa 100 km și eroarea a apărut iar. În turații presiune normala la relanti sub 0.8. Am decis sa schimb și cuzineti 10 mil și aceștia.  Mecanicul când a desfăcut la cuzineti vibrochenul avea urme de uzura. Bineînțeles montat cuzineti pleat cu mașina din service iar după 2 zile...aceeasi problema. Nu am presiune la relanti. Ce recomandați sa schimb vibrochenul ? Sa schimb motorul cu totul ? Vibrochenul se poate rectifica ? As avea și eu nevoie de un sfat sa știu și eu sa scap de problema o data sa nu mai baga atâția bani și degeaba. Va multumesc

Salut schimba senzorul de presiune de ulei de sub filtru si pune-i de golf 4 care sa aiba presiunea pana in 0.8 sau 0.9 asa am facut eu, pana sa ii dau de cap am schimbat mai mult decat tine pt o saracie de senzor de 30 de ron. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Salutare, am pățit și eu problema asta cu un motor ALZ 1.6 benzina, din 2002. Mașina are 240.000 km reali și îmi pare rău de ea, încă se menține bine, exceptând noxele si un consum moderat de ulei. Însă pt ce am eu nevoie, utilizare ocazionala în oraș pe distanțe mici era exact ce trebuie.

Am pus vcds și presiunea cade intermitent la 0 dar pt foarte scurt timp o data la câteva secunde/minute, aparent fara nicio noimă.. ce poate fi?

Ce mă sfătuiți? Este cineva in Brașov care se pricepe sa schimbe un senzor? Sau e altceva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 6 months later...
Palade Marcel

Salutare am aceeași problema ca tine se aprinde senzor presiune ulei la relanti ai găsit soluția?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!